Facebook – Κατηγορίες ότι επέτρεψε καμπάνια παραπληροφόρησης από πετρελαιοβιομηχανίες

Related

Ιαπωνική ομάδα ξεκινά έρευνα για να κάνει πραγματικότητα τη διαβίωση στη Σελήνη

Ένα ιαπωνικό πανεπιστήμιο και μια κατασκευαστική εταιρεία συνεργάστηκαν σε έρευνα για την ανάπτυξη ενός σεληνιακού ενδιαιτήματος που θα μπορεί να παράγει τεχνητή βαρύτητα, επιτρέποντας στους ανθρώπους να ζουν στη Σελήνη σε συνθήκες παρόμοιες με αυτές της Γης. Το Πανεπιστήμιο του Κιότο και η Kajima Corp. στοχεύουν στην κατασκευή ενός επίγειου πρωτοτύπου του «Neo Lunar Glass»

ΑΙΧΜΕΣ: Δεν θα ανανεώσουν συμβόλαια ομάδων διαμηνύουν Cosmote TV και Nova

Το τέλος του 2024 και ο ερχομός του 2025 σηματοδοτεί αλλαγές. Ξεκίνησαν στον ΟΤΕ και την Cosmote TV και έπεται  συνέχεια. Και σε άλλη μεγάλη εταιρεία οι αλλαγές δεν μπορούν να αποκλειστούν. Ο εσωτερικός ανταγωνισμός έχει ξεκινήσει. Στο ποδόσφαιρο, που συνδέεται και με τα ΜΜΕ, και την πολιτική, πριν από λίγο καρό έγινε μία συνάντηση

To τηλεοπτικό αθλητικό πρόγραμμα της Κυριακής 22 Δεκεμβρίου

Κυριακή σημαίνει αθλητισμός με το πρόγραμμα της ημέρας να περιλαμβάνει πολλές και σπουδαίες αναμετρήσεις. Αναλυτικά: Κυριακή, 22/12/2024 12:00 ΣΚΑΪ Παναχαϊκή – Καλαμάτα Super League 2 13:15 Novasports Prime Σπάρτα Ρότερνταμ – Άγιαξ Ολλανδικό Πρωτάθλημα 13:30 COSMOTE SPORT 4 HD Μπασκόνια – Μάλαγα ACB Liga Endesa 13:30 COSMOTE SPORT 3 HD Ρόμα – Πάρμα Serie A

Η Google επεκτείνει το ερευνητικό εργαλείο Gemini AI σε 40 γλώσσες

Η Google ανακοίνωσε ότι η εταιρεία επεκτείνει την τελευταία λειτουργία εμπεριστατωμένης έρευνας του Gemini σε 40 ακόμη γλώσσες. Η εταιρεία εγκαινίασε τη λειτουργία έρευνας σε βάθος νωρίτερα αυτό το μήνα, επιτρέποντας στους χρήστες του premium προγράμματος Google One AI να ξεκλειδώσουν ένα είδος βοηθού έρευνας με τεχνητή νοημοσύνη. Η λειτουργία σε βάθος λειτουργεί με μια

Φέτος τα Χριστούγεννα επιλέξτε δώρα που φροντίζουν την υγεία και το στιλ σας με τα Smartwatch της HUAWEI

Superman: Το πρώτο τρέιλερ κυκλοφόρησε και εντυπωσιάζει – Ξεπέρασε τις 250 εκατομμύρια προβολές, λέει ο Τζέιμς Γκαν Γάζα: Πέντε νεκροί, ανάμεσά τους δύο παιδιά, από ισραηλινό βομβαρδισμό σε σπίτι στον προσφυγικό καταυλισμό Νουσεϊράτ Secret Song: Συγκινήθηκε ο Θανάσης Βισκαδουράκης με το «Αγριολούλουδο» και τους φίλους του στη σκηνή Σαν σήμερα 22 Δεκεμβρίου: Το πείραμα του

Χριστούγεννα γεμάτα δώρα και φέτοςαπό την COSMOTE

Απεριόριστα data στο κινητό Απεριόριστη ομιλία προς όλους από το σταθερό Δωρεάν το COSMOTE TV Entertainment Pack BOX :Έκπτωση 4€ για παραγγελία φαγητού ή καφέ Μοναδικά δώραγια το κινητό, το σταθερό, την τηλεόραση και τις παραγγελίες φαγητού και καφέ, επιφυλάσσει και φέτος τα Χριστούγεννα η COSMOTE σε όλους τους συνδρομητές της. Δωρεάναπεριόριστα data στο κινητό

Ολυμπιακός – Λαμία (21/12, 19:00, Cosmote Sport 1): Η νέα χρονιά να τον βρει… στο ρετιρέ

INTIME STOIXIMAN SUPERLEAGUE Ο Ολυμπιακός υποδέχεται τη Λαμία (21/12, 19:00, Cosmote Sport 1) στο «Γ.Καραϊσκάκης» για την 16η αγωνιστική της Stoiximan Super League. Στόχος των «ερυθρόλευκων» είναι να κλείσει ιδανικά το 2024 απέναντι στην ουραγό της βαθμολογίας, ώστε η νέα χρονιά να τον βρει μόνο στο ρετιρέ της βαθμολογίας. Η ομάδα της Φθιώτιδας, από την

Cosmote: Υπερυψηλές ταχύτητες σε ακόμα πιο προσιτές τιμές στη Ρόδο – Προγράμματα Fiber To The Home με επιδότηση €200 για 24 μήνες

Τοπικές Ειδήσεις   21 Δεκεμβρίου 2024 09:02 Σε εγγυημένες ταχύτητες έως και 1Gbps με 100% οπτική ίνα μέχρι το χώρο του τελικού χρήστη έχουν πρόσβαση κάτοικοι κι επιχειρήσεις στη Ρόδο, μέσω COSMOTE Fiber, του μεγαλύτερου δικτύου οπτικών ινών της χώρας. Χάρη στο γρήγορο internet, καλύπτονται οι σύγχρονες ανάγκες για επικοινωνία, ψυχαγωγία και συνδεσιμότητα, ενώ παράλληλα

Φέτος τα Χριστούγεννα, παίζουμε PlayStation 5 και δημιουργούμε μαγικές στιγμές!

Super League: Αντίο στο 2024 με νίκη θέλουν να πουν οι Ερυθρόλευκοι στο «Γ. Καραϊσκάκης» κόντρα στη Λαμία Τι πρέπει να κάνεις για να σου μείνει η Σιγκαπούρη αξέχαστη Κυριάκος Μητσοτάκης: Πρέπει να διαθέσουμε περισσότερα για τη συλλογική μας άμυνα – Άνευ όρων η υποστήριξη στην ουκρανία Οι αργίες και τα τριήμερα του 2025: Τετραήμερο

Η Klarna ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη και σταματά τις προσλήψεις

Η Klarna, μια δημοφιλής εταιρεία fintech, γνωστή για τις υπηρεσίες της «αγοράζω τώρα, πληρώνω αργότερα», γίνεται πρωτοσέλιδο αφού ο διευθύνων σύμβουλός της, Sebastian Siemiatkowski, υποστήριξε ότι η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι πλέον ικανή να εκτελεί σχεδόν όλες τις εργασίες που παραδοσιακά διεκπεραιώνονται από τους ανθρώπους- υπαλλήλους. Η IBM έχει, επίσης, δηλώσει στο παρελθόν ότι η

Η Apple συζητά με την Tencent και την ByteDance για την ανάπτυξη λειτουργιών AI στην Κίνα

Η Apple βρίσκεται σε συζητήσεις με την Tencent και την ιδιοκτήτρια εταιρεία του TikTok, ByteDance, σχετικά με την ενσωμάτωση των μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης τους στα iPhone που πωλούνται στην Κίνα. Η αμερικανική εταιρεία ξεκίνησε την ανάπτυξη του ChatGPT της OpenAI στις συσκευές της αυτό το μήνα , μέρος του προϊόντος Apple Intelligence που επιτρέπει στη

Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: Για 23η χρονιά δίπλα στους νέους με κοινωνικές και οικονομικές δυσκολίες

Οι υποτροφίες αποτελούν έναν πολύ σημαντικό μέσο στήριξης για τους νέους που αντιμετωπίζουν οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις σπουδές που ονειρεύονται. Στηρίζοντας τον θεσμό των υποτροφιών για ακόμη μια χρονιά, η COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, προσέφερε σε 30 πρωτοετείς φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων υποτροφίες αξίας περίπου 500.000€ Ειδικότερα, οι 30

Οι πρώτες εικόνες από τα γυρίσματα του ‘Ριφιφί’ της νέας σειράς της Cosmote TV σε σκηνοθεσία Σωτήρη Τσαφούλια

LIFE Πρόκειται για μία μίνι σειρά 6 επεισοδίων σε σενάριο Βασίλη Ρίσβα και Δήμητρας Σακαλή για τη μεγαλύτερη ληστεία που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και που μέχρι σήμερα παραμένει ανεξιχνίαστη. Για το Ριφιφί έχεις διαβάσει από τα μέσα Νοεμβρίου στο Esquire, οπότε ήδη γνωρίζεις ότι πρόκειται για τη νέα σειρά μυθοπλασίας της Cosmote TV σε

Η Cosmote συμμετέχει στην πανευρωπαϊκή καμπάνια της Telekom

Η Cosmote, ως μέλος του ομίλου Telekom, συμμετέχει μαζί με άλλες 10 χώρες σε μια πανευρωπαϊκή καμπάνια με μήνυμα «Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται». Σκοπός της καμπάνιας είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους για την αξία της σύνδεσης και να τους υπενθυμίσει ότι παρά τις διαφορές τους, μπορούν να βρουν κοινό έδαφος. Η

Ο πετυχημένος Δημήτρης Μιχαλάκης αναλαμβάνει την επικοινωνία της Cosmote

Ένας δοκιμασμένος μάνατζερ που βοήθησε σημαντικά στη δημιουργία της συνδρομητικής τηλεόρασης COSMOTE TV, αναβαθμίζεται στη θέση του Executive Director Corporate Communications, Sustainability & Channel Productions στον Όμιλο ΟΤΕ. Η αναβάθμιση του Δημήτρη Μιχαλάκη φέρνει νέο αέρα στον Όμιλο και σηματοδοτεί μια νέα εποχή μετά την αποχώρηση της πετυχημένης Ντέπης Τζιμέα. Ο Δημήτρης Μιχαλάκης αναλαμβάνει τα

Share

Νέα ανάλυση που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη κατηγορεί το Facebook ότι δεν κατάφερε να εφαρμόσει τους ίδιους του τους κανόνες, προκειμένου να αποτρέψει καμπάνια παραπληροφόρησης από μια βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου, γύρω από την κλιματική αλλαγή κατά τη διάρκεια των αμερικανικών προεδρικών εκλογών.

Η έκθεση, την οποία δημοσίευσε η βρετανική δεξαμενή σκέψης InfluenceMap, εντόπισε αύξηση των διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα από μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία, αλλά και από άλλες επιχειρήσεις του κλάδου, που είχαν στόχο να επηρεάσουν τον δημόσιο διάλογο γύρω από τις πολιτικές αντιμετώπισης της υπερθέρμανσης του πλανήτη.

Η InfluenceMap ανέφερε ότι σύμφωνα με την έρευνά της οι πετρελαιοβιομηχανίες πλέον δεν αρνούνται ευθέως την κλιματική κρίση, αλλά χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να παρουσιάσουν το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο ως μέρος της λύσης.

Επιπλέον, η έκθεση εστιάζει στον φερόμενο ρόλο του Facebook στη διευκόλυνση της διασποράς ψευδών ισχυρισμών για την υπερθέρμανση του πλανήτη, μέσα από την επανειλημμένη αποτυχία του να εφαρμόσει τις ίδιες του τις πολιτικές για να σταματήσει τις ψευδείς διαφημίσεις.

«Παρά τη δημόσια υποστήριξη του Facebook προς τις δράσεις για την αποτροπή της κλιματικής αλλαγής, εξακολουθεί να επιτρέπει στην πλατφόρμα του να χρησιμοποιείται για τη διασπορά προπαγάνδας για τα ορυκτά καύσιμα», υποστηρίζει η έκθεση. «Το Facebook όχι απλώς εφαρμόζει ανεπαρκώς τις υπάρχουσες πολιτικές του για τις διαφημίσεις, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι οι πολιτικές αυτές δεν είναι αντίστοιχες με την τεράστια ανάγκη για επιτακτική κλιματική δράση».

Η έκθεση διαπίστωσε ότι 25 οργανισμοί της βιομηχανίας πετρελαίου και φυσικού αερίου δαπάνησαν τουλάχιστον $9,5 εκατ. για να τοποθετήσουν στο αμερικανικό Facebook περισσότερες από 25.000 διαφημίσεις, οι οποίες συγκέντρωσαν περισσότερες από 431 εκατ. προβολές.

«Η βιομηχανία χρησιμοποιεί ένα εύρος τακτικών που είναι πολύ πιο εκλεπτυσμένες από την απλή άρνηση της κλιματικής αλλαγής. Ορισμένες από τις σημαντικότερες τακτικές που εντοπίστηκαν συμπεριλαμβάνουν την σύνδεση της χρήσης πετρελαίου και φυσικού αερίου με τη διατήρηση μιας καλής ποιότητας ζωής, την προώθηση των ορυκτών καυσίμων ως «πράσινων» και τη δημοσίευση των εθελοντικών δράσεων της βιομηχανίας για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής», επισημαίνει η έκθεση.

Επιπλέον, σημειώνει την αύξηση στις δαπάνες για διαφημίσεις στο Facebook αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια του Ιουλίου του 2020, αμέσως μετά την ανακοίνωση ενός περιβαλλοντικού προγράμματος αξίας $2 τρισ. από τον τότε υποψήφιο για την προεδρία, Τζο Μπάιντεν, που περιλάμβανε την προώθηση της χρήσης καθαρών μορφών ενέργειας. Οι δαπάνες παρέμειναν υψηλές μέχρι και τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν τέσσερις μήνες αργότερα.

«Αυτό δείχνει ότι η βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου χρησιμοποίησε στρατηγικά τις διαφημίσεις του Facebook και έχοντας πολιτικά κίνητρα», σημειώνει η έκθεση.

Η InfluenceMap αναφέρει ότι διαπίστωσε πως πέρσι εμφανίστηκαν στο Facebook 6.782 διαφημίσεις της βιομηχανίας ενέργειας που προωθούσαν τον ισχυρισμό ότι το φυσικό αέριο είναι πράσινο καύσιμο ή έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε άνθρακα, παρά το γεγονός ότι έρευνα του Διακυβερνητικού Πάνελ για την Κλιματική Αλλαγή υποστηρίζει το αντίθετο.

Επιπλέον, η δεξαμενή σκέψης υποστηρίζει ότι υπήρξε προσπάθεια μετατόπισης της ευθύνης για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα από τη βιομηχανία, στους απλούς πολίτες και τις καθημερινές τους συνήθειες.

Ακόμη, σημειώνει ότι η Διεθνής Υπηρεσία Ενέργειας υπολογίζει ότι οι παγκόσμιοι στόχοι για τη μείωση των εκπομπών στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στη μετατόπιση της βιομηχανίας ενέργειας σε πράσινες τεχνολογίες, ενώ μόλις το 8% της μείωσης μπορεί να προκύψει από τις αλλαγές των καταναλωτικών μας συνηθειών – συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των πτήσεων.

Η InfluenceMap τονίζει ότι αν και το Facebook απομάκρυνε ορισμένες από αυτές τις διαφημίσεις εξαιτίας των ψευδών ισχυρισμών που συμπεριλάμβαναν, άφησε άλλες να κυκλοφορούν ανενόχλητα.

Το Facebook δήλωσε στον Guardian ότι έχει λάβει μέτρα απέναντι σε ορισμένες ομάδες που δημοσιεύουν διαφημίσεις υπέρ των ορυκτών καυσίμων και ότι έχει απορρίψει πολλαπλές διαφημίσεις επειδή δεν περιείχαν disclaimer που να αναφέρει ότι έχουν πολιτικό χαρακτήρα.