Facebook: Γιατί πληρώνει πρόστιμο-μαμούθ 5 δισ. δολαρίων

Related

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη προβολή της νέας σειράς ντοκιμαντέρ UNDERWONDER της COSMOTE TV

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

inin.gr | Cosmote: Ξεπερνάει τους πάντες δίνοντας απεριόριστα data για 1 μήνα

You don't have permission to access /cosmote-xepernaei-tous-pantes-dinontas-aperiorista-data-gia-1-mina/ on this server.

ΗΠΑ: Παρά τις πιέσεις, η μητρική εταιρεία του TikTok δεν πουλάει την εφαρμογή

Η κινεζική μητρική εταιρεία του TikTok, η ByteDance, ανακοίνωσε την Πέμπτη, ότι δεν σκοπεύει να πουλήσει την εφαρμογή, παρά την ψήφιση στις ΗΠΑ νέας νομοθεσίας που την αναγκάζει να κόψει τους δεσμούς της με το μέσο κοινωνικής δικτύωσης υπό την απειλή απαγόρευσης της πλατφόρμας στη χώρα. «Οι πληροφορίες του ξένου Τύπου, σύμφωνα με τις οποίες…

Η LG ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2024

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα πρώτου τριμήνου 2024 ύψους 21,09 τρισεκατομμυρίων KRW (16,028 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,33 τρισεκατομμυρίων KRW (1,01 δισ. USD). Ο τομέας των οικιακών συσκευών της LG έδειξε παγκόσμια ηγετική θέση, επιτυγχάνοντας ρεκόρ εσόδων και διψήφια περιθώρια λειτουργικού κέρδους. Ο τομέας των εξαρτημάτων ηλεκτροκινούμενων οχημάτων (EV), βασικός…

Share

Ένα πρόστιμο – μαμούθ που φτάνει τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια καλείται να πληρώσει το Facebook. Η αμερικανική ομοσπονδιακή επιτροπή Εμπορίου (FTC) κατηγορεί τον τεχνολογικό κολοσσό ότι παρά τις επανειλημμένες δεσμεύσεις στα δισεκατομμύρια χρηστών σε όλο τον κόσμο ότι θα μπορούσαν να ελέγχουν το πώς μοιράζονται οι προσωπικές τους πληροφορίες, η Facebook υπονόμευσε τις επιλογές των καταναλωτών.

Η πολιτική της Facebook για τα προσωπικά δεδομένα εξαπάτησε «δεκάδες εκατομμύρια» ανθρώπους που χρησιμοποίησαν το εργαλείο αναγνώρισης προσώπου της Facebook και επίσης παραβίασε τους κανόνες της ενάντια στις πρακτικές εξαπάτησης όταν δεν αποκάλυψε ότι οι αριθμοί τηλεφώνου που είχε συγκεντρώσει για την ενεργοποίηση ενός μηχανισμού ασφαλείας θα χρησιμοποιούνταν για διαφημιστικούς λόγους, αναφέρει η FTC.

Η έρευνα ξεκίνησε έπειτα από την αποκάλυψη του σκανδάλου της Cambridge Analytica, όπου περισυνελέγησαν και καταχράστηκαν χωρίς τη συναίνεσή τους τα προσωπικά δεδομένα 87 εκατομμυρίων χρηστών του Facebook. Η έρευνα επικεντρώθηκε στο κατά πόσον η διαρροή αυτών των δεδομένων παραβιάζει μια συμφωνία του 2011 που είχαν συνάψει η Facebook και η ομοσπονδιακή ρυθμιστική αρχή.

Το πρόστιμο των 5 δισ. δολαρίων θα καταβληθεί αναφορικά με την πρακτική του για τα προσωπικά δεδομένα και ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα αναδιαρθρώσει την προσέγγισή του στα ζητήματα ιδιωτικότητας. H FTC με 3 ψήφους υπέρ και 2 κατά τάχθηκε υπέρ της υιοθέτησης του διακανονισμού, για την οποία απαιτείται δικαστική έγκριση, παρόλο που οι Δημοκρατικοί υποστήριξαν ότι ο διακανονισμός δεν ήταν ευρύς και δεν επέβαλε ένα αρκετά υψηλό πρόστιμο, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Βάσει του διακανονισμού, το συμβούλιο της Facebook θα συστήσει μια ανεξάρτητη επιτροπή προσωπικών δεδομένων που θα αφαιρεί τον «απεριόριστο έλεγχο από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Facebook Μαρκ Ζάκεμπεργκ αναφορικά με τις αποφάσεις που επηρεάζουν την ιδιωτική ζωή των χρηστών».

Το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, το οποίο αμαύρωσε τη φήμη της εταιρείας, καθώς και η ρητορική μίσους και οι ψευδείς πληροφορίες που διασπείρονται στο Facebook, έχουν δώσει αφορμή σε πολλούς, από την υποψήφια για το χρίσμα των Δημοκρατικών στις προεδρικές εκλογές του 2020, Ελίζαμπεθ Γουόρεν, μέχρι και τον συνιδρυτή του Facebook Κρις Χιουζ να ζητούν από την κυβέρνηση να αναγκάσει τον κολοσσό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να πουλήσει το Instagram που αγόρασε το 2012 και το WhatsApp που αγόρασε το 2014.

Εντούτοις, οι βασικοί επιχειρηματικοί τομείς της εταιρείας έχουν αποδειχθεί ανθεκτικοί, καθώς το Facebook ξεπέρασε τις προβλέψεις κερδών στα τελευταία δύο τρίμηνα. Τα έσοδα του Facebook για το πρώτο τρίμηνο του φετινού έτους ήταν 15,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη 2,43 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η περίπτωση του Faceapp

Δεν έχουν περάσει παρά λίγες ημέρες, εν τω μεταξύ, που μια άλλη εφαρμογή, το FaceApp, έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι χρήστες έσπευσαν να την κατεβάσουν για να δουν πώς θα δείχνουν όταν θα έχει περάσει ο χρόνος και τα χρόνια. Κι αφού όλοι διασκέδασαν πολύ, άλλοι βλέποντας τον χρόνο να τους φέρεται μάλλον ευγενικά, κι άλλοι βλέποντας με χιούμορ την εικόνα τους στην τρίτη ηλικία, άρχισε να τίθεται το θέμα της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων.

Η εφαρμογή FaceApp χρησιμοποιεί τις φωτογραφίες των χρηστών και τους «γερνά» χρησιμοποιώντας τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης. Λίγο αφότου εκτοξεύτηκε στην κορυφή της κατάταξης εφαρμογών σε Apple και Google, άρχισαν να ακούγονται οι πρώτες προειδοποιήσεις για τα «παραθυράκια» της- ρωσικής κατασκευής- εφαρμογής.

Όσο γρήγορα κυκλοφόρησαν οι φωτογραφίες επεξεργασμένες από το FaceApp τόσο γρήγορα άρχισαν να ακούγονται διάφορες φωνές περί χρήσης των φωτογραφιών σε εκστρατεία παραπληροφόρησης ή περί «κατεβάσματος» ολόκληρων άλμπουμ από την εφαρμογή.

Δημοσιογράφος της εφημερίδας Washington Post μίλησε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του FaceApp Yaroslav Goncharov, σύμφωνα με τον οποίο η εφαρμογή χρησιμοποιεί και επεξεργάζεται τις φωτογραφίες των χρηστών- αλλά μόνο αυτές που ο χρήστης επιλέγει. «Οι υπόλοιπες φωτογραφίες μένουν στο τηλέφωνό σας. Άλλωστε το 99% των χρηστών χρησιμοποιεί την εφαρμογή χωρίς να δώσει όνομα και τηλέφωνο» αναφέρει.