Πολλές αλλαγές συμβαίνουν στο News Feed του Facebook τους προηγούμενους μήνες, σε μια προσπάθεια να γίνει πιο προσωπικό αλλά ταυτόχρονα να καταστήσει δύσκολη την εξάπλωση των fake news.
Μετά από όλες αυτές τις αλλαγές όμως, το Facebook αναφέρει ότι η συνολική χρήση έχει σημειώσει πτώση της τάξεως των 50 εκατομμυρίων ωρών κάθε ημέρα. Πρόκειται για ένα σοκαριστικό αριθμό για το Facebook, πόσο μάλλον όταν στόχος του είναι να φέρει όλο και περισσότερους ανθρώπους στην υπηρεσία, οι οποίοι θα περνούν όσο το δυνατόν περισσότερο χρονικό διάστημα για να βλέπουν όσο το δυνατόν περισσότερες διαφημίσεις, ωστόσο ο CEO του Facebook, Mark Zuckerberg είχε προειδοποιήσει ότι κάτι τέτοιο θα συμβεί και ότι μακροπρόθεσμα θα έχει περισσότερα οφέλη.
Αν και το Facebook σημείωσε αύξηση τρίμηνο με τρίμηνο κατά 14% στους ημερήσιους και μηνιαίους ενεργούς χρήστες, στη πραγματικότητα σημείωσε πτώση από τους 185 εκατομμύρια στα 184 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες στις ΗΠΑ και στον Καναδά. Και, αν και η χρήση αυξήθηκε σε όλες τις περιοχές στις οποίες αυτή μετρήθηκε, η ανάπτυξη ήταν η πιο επιβραδυνόμενη από το 2015.
Ο ίδιος ο Zuckerberg είχε προειδοποιήσει για την πτώση στη χρήση νωρίτερα μέσα στο μήνα, κάτι το οποίο ανέμενε και ο ίδιος. «Αλλά αναμένω επίσης, ότι ο χρόνος που θα ξοδεύετε στο Facebook θα είναι πιο πολύτιμος. Και αν κάνουμε σωστά τα πράγματα, πιστεύω ότι κάτι τέτοιο θα είναι καλό για την κοινότητά μας και για τις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες μακροπρόθεσμα», τονίζει. Ο Zuckerberg είχε αναφέρει ότι οι αλλαγές ξεκίνησαν το 2017, αλλά θα χρειαστούν μήνες μέχρι να καταφθάσουν σε όλα τα προϊόντα της εταιρείας. «Το 2018 θα εστιάσουμε στην προσπάθεια να κάνουμε το Facebook έναν χώρο που δεν θα είναι μόνο για διασκέδαση, αλλά και για την ευεξία των ανθρώπων και της κοινωνίας. Το κάνουμε αυτό, ενθαρρύνοντας τις ουσιώδεις επικοινωνίες μεταξύ των ανθρώπων και όχι απλά την παθητική κατανάλωση περιεχομένου».