Image default
NEWS

Facebook: Προειδοποιήσεις για επιβράδυνση της ανάπτυξης παρά τα κέρδη

Η μετοχή της Facebook έπεσε σχεδόν κατά 5% την Τετάρτη μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων με την εταιρεία να προαναγγέλλει επιβράδυνση των εσόδων στο επόμενο τρίμηνο, ακόμα και αν τα αποτελέσματα του β’ τριμήνου ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών.

Τα έσοδα της Facebook, για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, έφτασαν στα 29,08 δισεκατομμύρια δολάρια (έναντι προβλέψεων για έσοδα 27,89 δισ. δολαρίων). Για το ίδιο διάστημα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι είχε 1,91 δισεκατομμύρια ενεργούς ημερήσιους χρήστες και 2,90 δισεκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες στην βασική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Τα έσοδα ήταν αυξημένα κατά 56% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ πρόκειται για την μεγαλύτερη ανάπτυξη που είχε από το 2016. Σημειώνεται ότι η αύξηση των εσόδων από τρίμηνο σε τρίμηνο είναι 48%. Παράλληλα, η Facebook σημειώνει στην ανακοίνωσή της ότι είχε 47% αύξηση στη μέση τιμή ανά διαφήμιση, σε συνδυασμό με αύξηση 6% στον αριθμό των διαφημιστικών καταχωρήσεων.

Ο τομέας εικονικής πραγματικότητας (που περιλαμβάνει τη μάσκα Oculus) είχε έσοδα τριμήνου της τάξης των 497 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 36% σε σχέση με την περυσινή αντίστοιχη περίοδο, αλλά λιγότερα από τα 685,5 εκατομμύρια δολάρια που προέβλεπε η StreetAccount.

Επιπλέον, η Facebook ανακοίνωσε ότι κατά το β’ τρίμηνο του έτους είχε 3,51 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες στο σύνολο των εφαρμογών της, αριθμός αυξημένος από τα 3,45 δισεκατομμύρια χρήστες του α’ τριμήνου. Πρόκειται για έναν δείκτη που χρησιμοποιεί η εταιρεία για να «μετρήσει» τον συνολικό αριθμό χρηστών για όλες τις κύριες εφαρμογές της (δηλαδή και για Instagram, Messenger και WhatsApp).

Σε Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά, όπου η Facebook έχει τα περισσότερα έσοδα ανά ενεργό χρήστη, η εταιρεία ανακοίνωσε 195 ενεργούς χρήστες, ίδιους με το α’ τρίμηνο. Αντίθετα, στην Ευρώπη οι ενεργοί χρήστες μειώθηκαν στα 307 εκατομμύρια από 309 εκατομμύρια κατά το α’ τρίμηνο.

Μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο CEO Μαρκ Ζάκερμπεργκ μίλησε για τον στόχο της εταιρείας να αναπτύξει το metaverse, το οποίο ο ίδιος περιέγραψε σαν «ένα εικονικό περιβάλλον όπου θα μπορείς να συμμετέχεις με άλλους ανθρώπους σε ψηφιακούς χώρους».

Το συγκεκριμένο σχόλιο ήρθε δύο ημέρες μετά την ανακοίνωση της Facebook για δημιουργία ομάδας που θα εργαζόταν αποκλειστικά στην ανάπτυξη του metaverse.

Τέλος, σε μια παράλληλη ανακοίνωση, η εταιρεία έκανε γνωστό ότι θα απαιτεί από τους εργαζομένους της να εμβολιαστούν πριν την επάνοδό τους στους φυσικούς χώρους εργασίας, τουλάχιστον για τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Related posts

Η COSMOTE διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Ανατολική Αττική και Λουτράκι

fiber

Η Google σταματάει να παρέχει συνδέσμους για ειδήσεις στον Καναδά – Θα πρέπει να πληρώνει τα ΜΜΕ

fiber

Δεκαπενθήμερο με εκπτώσεις έως 70% στα καταστήματα WIND

fiber

Ερευνητές αμφισβητούν τη Google για την «κβαντική υπεροχή» στους υπολογιστές

fiber

Πλαίσιο Computers: 5η Πιο Αξιοθαύμαστη Επιχείρηση για την Ελλάδα το 2023

fiber

HUAWEI WATCH GT RUNNER: Ένα smartwatch επαγγελματικών επιδόσεων

fiber