Image default
NEWS

Facebook: Προβολή διαφημίσεων στη μάσκα εικονικής πραγματικότητας Oculus

Η Facebook ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τις δοκιμές προβολής διαφημιστικού περιεχομένου που θα εμφανίζονται στο Oculus, τη μάσκα εικονικής πραγματικότητας της εταιρείας.

Τον Μάιο, η εταιρεία είχε πει ότι θα ξεκινούσε την προβολή διαφημίσεων μέσω της mobile εφαρμογής του Oculus, αλλά με την ανακοίνωση της Τετάρτης είναι η πρώτη φορά που η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει ότι θα προβάλει τις διαφημίσεις «μέσα» στη μάσκα VR.

Το διαφημιστικό περιεχόμενο στο Oculus θα κάνει την παρθενική του εμφάνιση στο παιχνίδι βολών Blaston της Resolution Games, ενώ διαφημίσεις θα ξεκινήσουν να εμφανίζονται και σε δύο ακόμη εφαρμογές του Oculus εντός των επόμενων εβδομάδων, σύμφωνα με το Facebook.

Οι διαφημίσεις στη μάσκα Oculus θα μπορούσε να είναι ένα σημαντικό βήμα για τη Facebook, η οποία συλλέγει το 97% των εσόδων της από τις διαφημίσεις. Προς το παρόν αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται πρωτίστως στις δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας, δηλαδή στο Facebook και στο Instagram.

Επιπρόσθετα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι εν λόγω διαφημίσεις θα προσφέρουν νέους τρόπους στους δημιουργούς λογισμικού να παράγουν έσοδα. Οι νέες διαφημίσεις θα ακολουθούν τους κανόνες διαφημιστικής προβολής του Facebook και θα δίνουν στους χρήστες τον ίδιο βαθμό ελέγχου με αυτόν που ισχύει στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό σημαίνει ότι θα περιλαμβάνει τη δυνατότητα να «κρύβεις» συγκεκριμένες διαφημίσεις ή να «κρύβεις» περιεχόμενο από συγκεκριμένους διαφημιζόμενους.

Επιπλέον, οι χρήστες θα μπορούν μέσω της επιλογής «Why am I seeing this ad?» να έχουν πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες για τη διαφήμιση που τους εμφανίζεται.

Τέλος, στην ανακοίνωση της εταιρείας, διευκρινίζεται ότι οι διαφημίσεις δεν θα βασίζονται σε δεδομένα που είναι αποθηκευμένα τοπικά στη μάσκα του χρήστη, δηλαδή σε εικόνες από τους αισθητήρες της συσκευής ή οποιαδήποτε άλλη εικόνα που βρίσκεται εκεί αποθηκευμένη.

Related posts

Dog’s Voice: Τα αδέσποτα έχουν πλέον τη δική τους φωνή

fiber

Η Cardlink βρίσκεται στο πλευρό των επιχειρήσεων για τη διασύνδεση των POS τους με τις ταμειακές μηχανές και ολοκλήρωσε την υποβολή της δήλωσης συμμόρφωσης προς την ΑΑΔΕ

fiber

Creative Aurvana Ace Series: Ακρίβεια σε Κάθε Νότα

fiber

H νέα λειτουργία του Facebook Messenger που θα μας γλιτώσει από μπελάδες

fiber

FaceApp: Παγκόσμια ανησυχία για τις φωτογραφίες και τα στοιχεία εκατομμυρίων χρηστών

fiber

Η Vivacom, μέλος της United Group, και πάλι στην κορυφή των ταχύτερα αναπτυσσόμενων δορυφορικών εταιρειών παγκοσμίως

fiber