Facebook: Νέα εργαλεία για την προστασία των εκλογών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Related

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 14:02 SHARE Teenage boys using smartphone in living room. (Photo by Sam Edwards/CAIA IMAGE/SCIENCE P / NEW / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα σχολεία της Ολλανδίας οδήγησε σε αυξημένη συγκέντρωση, καλύτερη κοινωνική αλληλεπίδραση και ενισχυμένη σχολική απόδοση. Απαγόρευση κινητών και άλλων

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Παναθηναϊκός – Νόρτζελαντ (5/7, 15:00, Cosmote Sport 1HD): Δεύτερο «πράσινο» τεστ τριών… ημιχρόνων

STOIXIMAN SUPERLEAGUE Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει την καλοκαιρινή του προετοιμασία στο Μπαντ Χάρινγκ της Αυστρίας, όπου πραγματοποιεί το βασικό στάδιο των προπονήσεών του ενόψει της νέας σεζόν. Η αναμέτρηση με τη Νόρτζελαντ είναι προγραμματισμένη να διεξαχθεί στο γήπεδο «Kaiserwinkl Arena Kössen» στις 15:00 (Cosmote Sport 1 HD), σε έναν σαφώς πιο «νορμάλ» αγωνιστικό χώρο σε σχέση με το

Η Meta στηρίζει την Ελλάδα – Πράσινο φως για ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης

Η Meta, μητρική των Facebook και Instagram, δηλώνει επίσημα τη στήριξή της στην ελληνική πρόταση για καθιέρωση ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.           Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της

Η Meta υπέρ του ελληνικού σχεδίου για την καθιέρωση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης

Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της ανακοίνωσε ότι στηρίζει αυτές τις προτάσεις. Στο non-paper που παρουσίασε πρόσφατα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο, το

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα Newsroom ακρόαση άρθρου ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS) Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης

Η Apple κάνει εκατομμυριούχο όποιον «σπάσει» το iPhone σου

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 18:45 SHARE epa11615092 A customer checks the new iPhone 16 model before buying at an Apple Store in Bangkok, Thailand, 20 September 2024. According to Apple Inc, the new iPhone 16 features Apple Intelligence - the new platform for artificial intelligence (AI) capability, larger display sizes, new creative capabilities as well as

Νέα πιστοποίηση ISO για το Cosmote eValue

Η Cosmote eValue, μέλος του ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV Nord Ελλάδας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση. Σημειώνεται ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η Cosmote eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO

Δωρεάν μαθήματα τεχνολογίας για 65+ και ΑμεΑ – Όλες οι λεπτομέρειες του νέου προγράμματος

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 16:15 SHARE Με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής ισότητας, ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για 6.400 ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία, μέσω του «Ελλάδα 2.0». Πιλοτικό πρόγραμμα για την ψηφιακή ενδυνάμωση 3.600 ατόμων ηλικίας άνω των 65 και 2.800 ατόμων με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 6,8 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα

Ψηφιακή ασφάλεια στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Μια αποκάλυψη που αλλάζει τα πάντα

Το Fortune Greece παρακολούθησε από κοντά το συνέδριο Kaspersky Horizons στη Μαδρίτη και μίλησε με τους ανθρώπους οι οποίοι ζουν καθημερινά την πραγματική εικόνα του κόσμου του cyber security. Αποστολή στη Μαδρίτη Στην εποχή των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, κάθε μέρα μας φέρνει καινούριες ανακαλύψεις, αποκαλύψεις αλλά και εκπλήξεις. Όσο κι αν ακόμα και οι πιο

Η Meta γίνεται ο πρώτος tech γίγαντας που στηρίζει το ελληνικό Kids Wallet

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 14:45 SHARE (FILES) A logo of US company's Meta is displayed during the Vivatech technology startups and innovation fair, at the Porte de Versailles exhibition center in Paris, on May 22, 2024. Social media giant Meta announced on January 7, 2025, a significant rollback of its content moderation policies, including the termination

Πιστοποίηση ISO από TÜV NORD Ελλάδας για την εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote eValue

Η Cosmote eValue είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που ανέπτυξε Σύστημα Διαχείρισης και Πιστοποιείται με το συγκεκριμένο Διεθνές Πρότυπο, γεγονός που καθιστά τη διαδικασία ιδιαίτερα σημαντική, τόσο για τον κλάδο των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, όσο και για τη συνολική ενίσχυση της ποιότητας στις επιχειρησιακές λειτουργίες των Contact Centres στη χώρα μας. Η Πιστοποίηση αυτή

Το case study της T-Mobile US και η στρατηγική μετάβαση της COSMOTE TELEKOM

Οι συνεργασίες, η είσοδος σε νέα retail προϊόντα και η υιοθέτηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο ενός οικοσυστήματος που αλλάζει ριζικά την εμπειρία επικοινωνίας. Και η Cosmote, χάρη στη στρατηγική υποστήριξη του ομίλου, φέρνει πρώτη στην Ελλάδα τις υπηρεσίες του αύριο: 5G slicing, τεχνητή νοημοσύνη, loyalty προγράμματα και συνέργειες. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά

Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές σε Σπάτα, Ραφήνα και Ιεράπετρα

Σε έμπρακτη υποστήριξη των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα και Ιεράπετρα, που πλήττονται από πυρκαγιές, προχωρά η COSMOTE TELEKOM. Για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των παραπάνω συνδρομητών, η εταιρεία προσφέρει δωρεάν 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και δωρεάν απεριόριστο internet από το κινητό για 15 ημέρες. Διακαιούχοι είναι όλοι οι συνδρομητές κινητής

Share

Από τον Richard Allan, VP Global Policy Solutions, Facebook

Ενόψει των εκλογών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τον Μάϊο, κάνουμε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι διαφημίσεις με πολιτικό περιεχόμενο λειτουργούν στο Facebook.

Παρουσιάζουμε ορισμένα νέα εργαλεία που θα μας βοηθήσουν να επιτύχουμε δύο βασικούς στόχους, όπου όπως μας ενημέρωσαν οι ειδικοί είναι σημαντικοί για την προστασία της ακεραιότητας των εκλογών – η παρεμπόδιση της χρήσης διαδικτυακής διαφήμισης για ξένη παρέμβαση και η αύξηση της διαφάνειας γύρω από όλες τις μορφές πολιτικής και διανομής διαφημίσεων.

Ad Library_Elizabeth Rose

Εξουσιοδότηση διαφημιζόμενων

Για να αποτρέψουμε την κατάχρηση και τις παρεμβολές, η πολιτική των διαφημίσεων  θα απαιτεί τώρα από οποιονδήποτε τοποθετεί μια διαφήμιση που σχετίζεται με την πολιτική ή με αυτήν σχετικά θέματα να βρίσκεται στη χώρα όπου θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις. Θα τους ζητήσουμε να υποβάλουν έγγραφα και να χρησιμοποιήσουν τεχνικούς ελέγχους για να επιβεβαιώσουν την ταυτότητα και την τοποθεσία τους. Θα χρησιμοποιήσουμε ένα συνδυασμό αυτοματοποιημένων συστημάτων και αναφορών των χρηστών για την εφαρμογή αυτής της πολιτικής. Αναγνωρίζουμε ότι μερικοί άνθρωποι μπορούν να δοκιμάζουν να εργάζονται σε οποιοδήποτε σύστημα, αλλά είμαστε βέβαιοι ότι αυτό θα αποτελέσει πραγματικό φραγμό για όποιον σκέφτεται να χρησιμοποιήσει τις διαφημίσεις μας για να παρέμβει σε εκλογές εκτός της χώρας.

Αυτό είναι σημαντικό, καθώς σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι που στοχεύουν σε εσάς με διαφημίσεις που έχουν προσδιοριστεί ως σχετικές με την πολιτική έχουν εξουσιοδοτηθεί να είναι στη χώρα σας και θα πρέπει να παρέχουν ακριβείς πληροφορίες σχετικά με το ποιοι είναι. Αυτό θα βοηθήσει τις αρμόδιες αρχές να τις διερευνήσουν, εάν είναι ύποπτες. Υπάρχουν πολλά θέματα τα οποία μόνο οι ρυθμιστικές αρχές των εκλογών μπορούν να αποφασίσουν αποτελεσματικά, για παράδειγμα εάν έχουν εφαρμοστεί κανόνες για τη χρηματοδότηση εκστρατειών, τα νέα μας εργαλεία θα βοηθήσουν σε αυτό το σημαντικό έργο.

Επισήμανση πολιτικών και αλλά σχετικών διαφημίσεων

Για να αυξηθεί η διαφάνεια, όλες οι διαφημίσεις που σχετίζονται με την πολιτική και τα θέματα στο Facebook και το Instagram στην ΕΕ πρέπει να φέρουν σαφή επισήμανση – συμπεριλαμβανομένης της ένδειξης «Αμειβόμενος από» από τον διαφημιζόμενο στην κορυφή της διαφήμισης. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να δείτε ποιος πληρώνει για τη διαφήμιση και, για οποιαδήποτε επιχείρηση ή οργανισμό, τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Όταν κάνετε κλικ στην ετικέτα, θα μπορείτε να βλέπετε περισσότερες πληροφορίες, όπως ο προϋπολογισμός της καμπάνιας που σχετίζεται με μια μεμονωμένη διαφήμιση και πόσοι άνθρωποι την είδαν και την ηλικία, την τοποθεσία και το φύλο τους. Καλούμε όλες τις πολιτικές εκστρατείες  να ξεκινήσει τώρα η διαδικασία εξουσιοδότησης διαφημίσεων για να αρχίσουμε να αποκλείουμε πολιτικές διαφημίσεις ή διαφημίσεις που δεν έχουν καταχωριστεί σωστά από τα μέσα Απριλίου.

Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι αποτυπώνουμε το ευρύ φάσμα διαφημίσεων που ενδέχεται να επηρεάσουν το αποτέλεσμα των εκλογών. Αυτό σημαίνει όχι μόνο διαφημίσεις που υποστηρίζουν την ψήφο για συγκεκριμένους υποψηφίους ή κόμματα, αλλά και διαφημίσεις με θέματα που δεν υποστηρίζουν ρητά έναν υποψήφιο ή πολιτικό κόμμα, αλλά εστιάζουν σε ιδιαίτερα πολιτικοποιημένα θέματα όπως η μετανάστευση.

Βιβλιοθήκη Διαφημίσεων

Πολλοί άνθρωποι ενδιαφέρονται να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τις διαφημίσεις που δημιουργούνται από πολιτικές καμπάνιες. Οι πληροφορίες αυτές είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για τις ρυθμιστικές αρχές των εκλογών και τις ομάδες ελέγχου. Έχουμε δημιουργήσει ένα νέο εργαλείο που ονομάζεται «Βιβλιοθήκη διαφημίσεων» για να διευκολύνει όλους να μάθουν για πολιτικές διαφημίσεις στο Facebook. Εδώ θα δείτε όλες τις διαφημίσεις που έχουν ταξινομηθεί ως σχετικές με την πολιτική και θα αποθηκεύονται στη βιβλιοθήκη για επτά χρόνια. Όταν κάνετε κλικ στο “Δείτε Λεπτομέρειες της διαφήμισης“, θα δείτε πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό προβολών της διαφήμισης και τα δημογραφικά στοιχεία σχετικά με το κοινό που έχετε στοχεύσει, συμπεριλαμβανομένου του εύρους ηλικίας, της θέσης και του φύλου. Εκτός του ότι επιτρέπει σε οποιονδήποτε να περιηγείται και να ψάχνει στη βιβλιοθήκη, επεκτείνουμε την πρόσβαση στο API μας, έτσι ώστε οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί, οι ρυθμιστικές αρχές, οι ομάδες παρακολούθησης και οι άνθρωποι μπορούν να κρατήσουν τους διαφημιζόμενους και εμάς πιο υπεύθυνους.

Αναγνωρίζουμε ότι η κάλυψη των εκλογών και σημαντικών ζητημάτων από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης διαφέρει από τις διαφημιστικές εκστρατείες ή τις σχετικές με τις  εκλογές διαφημίσεις, ακόμη και αν αυτές οι ειδήσεις μπορούν να αναφέρονται σε κόμματα και υποψηφίους και να λαμβάνουν διανεμόμενη πληρωμή στο Facebook. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εργαζόμαστε για την εξαίρεση διαφημίσεων από ειδησεογραφικά μέσα από αυτά τα νέα εργαλεία. Δεν διαθέτουμε ακόμη τα συστήματα που απαλλάσσουν τις ειδήσεις από όλες τις χώρες, αλλά θα το μεταφέρουμε σε ολόκληρη την ΕΕ, καθώς χτίζουμε την απαραίτητη υποδομή.

Δέσμευση για διαφάνεια και υπευθυνότητα

Πιστεύουμε ότι η μεγαλύτερη διαφάνεια θα οδηγήσει σε αυξημένη υπευθυνότητα με την πάροδο του χρόνου – όχι μόνο για το Facebook αλλά και για τους διαφημιστές. Έχουμε επενδύσει σε μεγάλο βαθμό σε περισσότερους ανθρώπους και καλύτερη τεχνολογία για να εντοπίσουμε προληπτικά την κατάχρηση. Αν όμως βλέπετε μια διαφήμιση που πιστεύετε ότι σχετίζεται με την πολιτική και δεν φέρει ετικέτα, παρακαλούμε να την αναφέρετε. Το Facebook θα εξετάσει και αν η διαφήμιση εκπίπτει στην πολιτική των Πολιτικών διαφημίσεων, θα το καταργήσουμε και θα το προσθέσουμε στη βιβλιοθήκη διαφημίσεων.

Αυτές οι αλλαγές δεν θα αποτρέψουν εντελώς την κατάχρηση. Είμαστε ενάντια σε έξυπνους, δημιουργικούς και καλά χρηματοδοτούμενους αντιπάλους που αλλάζουν την τακτική τους καθώς παρατηρούμε κατάχρηση. Πιστεύουμε όμως ότι θα βοηθήσουν στην πρόληψη μελλοντικών παρεμβολών στις εκλογές στο Facebook. Και γι ‘αυτό το λόγο αυτό είναι τόσο σημαντικό.

Για ενημέρωση σχετικά με τα εργαλεία διαφήμισης σε όλο τον κόσμο, δείτε εδώ.