Facebook: Νέα εργαλεία για την προστασία των εκλογών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Related

Η Samsung Electronics έλαβε την πιστοποίηση ISO 27001 για το SmartThings

 Η Samsung Electronics Co., Ltd., ανακοίνωσε σήμερα ότι η εφαρμογή SmartThings της εταιρείας έλαβε την πιστοποίηση του διεθνούς προτύπου ISO/IEC 27001:2022 για συστήματα διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών (ISMS). Το ISO 27001 είναι το παγκόσμιο πρότυπο για το Συστήματα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών (ΣΔΑΠ) και θεσπίστηκε από τον Διεθνή Οργανισμό Τυποποίησης (ISO). Το πρότυπο παρέχει στις εταιρείες καθοδήγηση…

COSMOTE: Επενδύσεις που χτίζουν το μέλλον μιας συνδεδεμένης Ελλάδας

Η ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού στη χώρα, αποτελεί αδιαμφισβήτητα εχέγγυο για την ανάπτυξη της οικονομικής δραστηριότητας και της κοινωνίας. Όσο προχωράει η ψηφιακοποίηση, η καθημερινότητα των πολιτών βελτιώνεται, ενώ ακόμα και μικρομεσαίες, τοπικές επιχειρήσεις μπορούν πλέον να επεκταθούν και να γίνουν παγκόσμιες. Στη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού, κινητήριος δύναμη είναι τα υπερσύγχρονα δίκτυα που θα…

Cosmote: Nationwide 5G population coverage surpasses 99%

Nationwide population coverage of Cosmote 5G, the country’s largest fifth-generation network, has surpassed 99%, with Cosmote achieving its goal ahead of schedule.The rapid development of the 5G network, is, according to the company, “another proof that Cosmote’s priority is the experience enjoyed by customers from its networks, steadily building the future of a connected Greece.”Cosmote,…

Συνολικά 33 βραβεία στα φετινά Effie και DΙΜΕ Awards και Digital Brand of the Year η COSMOTE

 3 βραβεία στα Effie Awards 2024 και 30 βραβεία στα Digital Media Awards 2024   Τριάντα τρία βραβεία απέσπασε συνολικά ο Όμιλος ΟΤΕ στα φετινά Effie Awards και Digital Media (DIME) Awards. Ειδικότερα, ο Όμιλος ΟΤΕ έλαβε 3 βραβεία (1 Gold, 2 Silver) στα Effie Awards, τα οποία αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο…

Συνολικά 33 βραβεία στα φετινά Effie και DΙΜΕ Awards και Digital Brand of the Year η COSMOTE

3 βραβεία στα Effie Awards 2024 30 βραβεία στα Digital Media Awards 2024 Τριάντα τρία βραβεία απέσπασε συνολικά ο Όμιλος ΟΤΕ στα φετινά Effie Awards και Digital Media (DIME) Awards. Ειδικότερα, ο Όμιλος ΟΤΕ έλαβε 3 βραβεία (1 Gold, 2 Silver) στα Effie Awards, τα οποία αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο…

Η HP οδηγεί την ηγεσία της τεχνητής νοημοσύνης σε επόμενο επίπεδο

Η HP παρουσίασε δύο νέες καινοτομίες – το AI PC με τις υψηλότερες επιδόσεις στον κόσμο και την πρώτη ενσωμάτωση ενός πλαισίου εμπιστοσύνης σε μια πλατφόρμα ανάπτυξης μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης. Και οι δύο ανακοινώσεις επεκτείνουν τις προσπάθειες της HP να κάνει την τεχνητή νοημοσύνη πραγματικότητα για τις εταιρείες και τους ανθρώπους με νέες και μετασχηματιστικές…

«Εμένα ψάχνετε;» Πώς οι απατεώνες αποκτούν τον αριθμό του τηλεφώνου σας

Ποιος θα μπορούσε να είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους να εξαπατήσετε κάποιον για να του πάρετε τα χρήματά;  Θα τσιμπούσατε το δόλωμα;  Φανταστείτε ότι δέχεστε ένα τηλεφώνημα από την τράπεζά σας που σας ενημερώνει ότι ο λογαριασμός σας έχει παραβιαστεί και ότι για να διατηρήσετε τα χρήματά σας ασφαλή, πρέπει να επιβεβαιώσετε τα προσωπικά…

Η αδρεναλίνη των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 ζωντανά στο Vodafone TV

Oι Ολυμπιακοί Αγώνες Παρίσι 2024, το πιο ιστορικό αθλητικό γεγονός, έρχεται ζωντανά στο Vodafone TV μέσω 7+1 ειδικών pop-up καναλιών από το κανάλι Eurosport που προσφέρει πάνω από 820 ώρες συναρπαστικής αθλητικής δράσης. Από τις 18 Ιουλίου έως τις 14 Αυγούστου, τα 7+1 Eurosport pop-up κανάλια θα είναι διαθέσιμα σε όλους τους συνδρομητές του Vodafone…

Η Kaspersky επεκτείνει τo Automated Security Awareness Platform με ενότητα που εστιάζει στην τεχνητή νοημοσύνη

Η Kaspersky ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας νέας ενότητας που εστιάζει στην τεχνητή νοημοσύνη στο πλαίσιο της πλατφόρμας Kaspersky Automated Security Awareness Platform (ASAP). Αυτή η τελευταία προσθήκη έχει ως στόχο να εξοπλίσει τους επαγγελματίες με τις απαραίτητες δεξιότητες για την καταπολέμηση των εξελισσόμενων απειλών που δημιουργούν οι κυβερνοεπιθέσεις με βάση την τεχνητή νοημοσύνη. Η επιτακτική…

Παγκόσμιες τάσεις, τοπικές προτιμήσεις

Έχει σημασία πού ψωνίζουμε; Η παγκοσμιοποίηση έχει μετατρέψει τον κόσμο σε ένα παγκόσμιο χωριό. Η μεταβίβαση πληροφοριών και αγαθών και η μετακίνηση ανθρώπων δεν υπήρξαν ποτέ πιο εύκολες και γρήγορες. Δυσκολευόμαστε πλέον να φανταστούμε ότι θα πρέπει να περιμένουμε ώρες για τη λήψη ενός μηνύματος ή έναν ολόκληρο μήνα για την παραλαβή ενός προϊόντος. Σήμερα…

Σεμινάριο πρώτων βοηθειών στο e-shop.gr: Be the Hero!

Το e-shop.gr σε συνεργασία με την Ανθρωπιστική Οργάνωση KIDS SAVE LIVES – Τα Παιδιά Σώζουν Ζωές διοργάνωσε στις κεντρικές του εγκαταστάσεις, “https://www.youtube.com/watch?v=ZB-B-ZgSF6A” σεμινάριο πρώτων βοηθειών. Όσοι από τους  εργαζομένους του e-shop.gr δήλωσαν ενδιαφέρον, παρακολούθησαν το συγκεκριμένο σεμινάριο,  συμμετέχοντας σε 6 σταθμούς πρακτικής εξάσκησης που βασίζονται σε νέες τεχνολογίες διάσωσης μιας ζωής.  Η Οργάνωση KIDS SAVE…

Ξεπέρασε το 99% η πανελλαδική πληθυσμιακή κάλυψη του COSMOTE 5G

Ξεπέρασε το 99% η πανελλαδική πληθυσμιακή κάλυψη του COSMOTE 5G, του μεγαλύτερου δικτύου πέμπτης γενιάς της χώρας, με την COSMOTE να πετυχαίνει τον στόχο της νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα. Η ταχεία ανάπτυξη του δικτύου 5G, το οποίο πρώτη έφερε στην Ελλάδα, αποτελεί μία ακόμα απόδειξη ότι προτεραιότητα της COSMOTE είναι η εμπειρία που απολαμβάνουν…

Από πολιτευτές… γραμματείς, οι smart cities του Παπαστεργίου, που ξοδεύουν οι τουρίστες, αργεί ο Αναπτυξιακός, η «ρήτρα» της Cosmote, με εκπλήξεις η Στοά Αρσακείου...

Γενικοί γραμματείς Θέμα ημερών… ίσως και ωρών είναι οι αλλαγές των γενικών γραμματέων των υπουργείων.  Και όπως μαθαίνω, τουλάχιστον οι μισοί από τους 63 που υπάρχουν τώρα θα δουν την πόρτα της εξόδου.Από το Μαξίμου διαρρέεται ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέλει να δώσει το μήνυμα ότι όποιος δεν αποδίδει θα αντικαθίσταται.Αλλά αυτό που μαθαίνω εγώ είναι…

Περνά τα σύνροα της Κίνας το Xiaomi Mix Flip, έρχεται Ευρώπη τιμή στα 1.300 ευρώ

Πριν μία περίπου εβδομάδα, η Xiaomi ανάδειξε το πρώτο της clamshell ή αλλιώς  γνωστό ως Mix Flip. Παρακολουθώντας διαδικτυακά την εκδήλωση αν και προσαθήσουμε να μάθουμε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με μια διεθνή κυκλοφορία, οι εκρόσωποι της εταιρείας ήταν απρόθυμοι να συζητήσουν το θέμα δημόσια. Σήμερα υπάρχει επιβεβαίωση ότι η συσκευή θα φτάσει όντως εκτός Κίνας.…

Ακόμη καλύτερη η εφαρμογή Blackmagic Camera, υποστήριζεται από OnePlus και Xiaomi

Λίγες μόνο εβδομάδες νωρίτερα, η Blackmagic Design, ένας δημοφιλής κατασκευαστής κινηματογραφικών καμερών, ανακοίνωσε μια εφαρμογή Android που μπορεί να καταγράφει βίντεο H.264 και H.265 και ενσωματώνεται με το πρόγραμμα επεξεργασίας βίντεο DaVinci Resolve της εταιρείας και τις σχετικές υπηρεσίες cloud. Η έκδοση 1.0 λειτουργούσε μόνο σε επιλεγμένα τηλέφωνα Google Pixel και Samsung Galaxy. Τώρα η…

Share

Από τον Richard Allan, VP Global Policy Solutions, Facebook

Ενόψει των εκλογών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τον Μάϊο, κάνουμε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι διαφημίσεις με πολιτικό περιεχόμενο λειτουργούν στο Facebook.

Παρουσιάζουμε ορισμένα νέα εργαλεία που θα μας βοηθήσουν να επιτύχουμε δύο βασικούς στόχους, όπου όπως μας ενημέρωσαν οι ειδικοί είναι σημαντικοί για την προστασία της ακεραιότητας των εκλογών – η παρεμπόδιση της χρήσης διαδικτυακής διαφήμισης για ξένη παρέμβαση και η αύξηση της διαφάνειας γύρω από όλες τις μορφές πολιτικής και διανομής διαφημίσεων.

Ad Library_Elizabeth Rose

Εξουσιοδότηση διαφημιζόμενων

Για να αποτρέψουμε την κατάχρηση και τις παρεμβολές, η πολιτική των διαφημίσεων  θα απαιτεί τώρα από οποιονδήποτε τοποθετεί μια διαφήμιση που σχετίζεται με την πολιτική ή με αυτήν σχετικά θέματα να βρίσκεται στη χώρα όπου θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις. Θα τους ζητήσουμε να υποβάλουν έγγραφα και να χρησιμοποιήσουν τεχνικούς ελέγχους για να επιβεβαιώσουν την ταυτότητα και την τοποθεσία τους. Θα χρησιμοποιήσουμε ένα συνδυασμό αυτοματοποιημένων συστημάτων και αναφορών των χρηστών για την εφαρμογή αυτής της πολιτικής. Αναγνωρίζουμε ότι μερικοί άνθρωποι μπορούν να δοκιμάζουν να εργάζονται σε οποιοδήποτε σύστημα, αλλά είμαστε βέβαιοι ότι αυτό θα αποτελέσει πραγματικό φραγμό για όποιον σκέφτεται να χρησιμοποιήσει τις διαφημίσεις μας για να παρέμβει σε εκλογές εκτός της χώρας.

Αυτό είναι σημαντικό, καθώς σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι που στοχεύουν σε εσάς με διαφημίσεις που έχουν προσδιοριστεί ως σχετικές με την πολιτική έχουν εξουσιοδοτηθεί να είναι στη χώρα σας και θα πρέπει να παρέχουν ακριβείς πληροφορίες σχετικά με το ποιοι είναι. Αυτό θα βοηθήσει τις αρμόδιες αρχές να τις διερευνήσουν, εάν είναι ύποπτες. Υπάρχουν πολλά θέματα τα οποία μόνο οι ρυθμιστικές αρχές των εκλογών μπορούν να αποφασίσουν αποτελεσματικά, για παράδειγμα εάν έχουν εφαρμοστεί κανόνες για τη χρηματοδότηση εκστρατειών, τα νέα μας εργαλεία θα βοηθήσουν σε αυτό το σημαντικό έργο.

Επισήμανση πολιτικών και αλλά σχετικών διαφημίσεων

Για να αυξηθεί η διαφάνεια, όλες οι διαφημίσεις που σχετίζονται με την πολιτική και τα θέματα στο Facebook και το Instagram στην ΕΕ πρέπει να φέρουν σαφή επισήμανση – συμπεριλαμβανομένης της ένδειξης «Αμειβόμενος από» από τον διαφημιζόμενο στην κορυφή της διαφήμισης. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να δείτε ποιος πληρώνει για τη διαφήμιση και, για οποιαδήποτε επιχείρηση ή οργανισμό, τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Όταν κάνετε κλικ στην ετικέτα, θα μπορείτε να βλέπετε περισσότερες πληροφορίες, όπως ο προϋπολογισμός της καμπάνιας που σχετίζεται με μια μεμονωμένη διαφήμιση και πόσοι άνθρωποι την είδαν και την ηλικία, την τοποθεσία και το φύλο τους. Καλούμε όλες τις πολιτικές εκστρατείες  να ξεκινήσει τώρα η διαδικασία εξουσιοδότησης διαφημίσεων για να αρχίσουμε να αποκλείουμε πολιτικές διαφημίσεις ή διαφημίσεις που δεν έχουν καταχωριστεί σωστά από τα μέσα Απριλίου.

Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι αποτυπώνουμε το ευρύ φάσμα διαφημίσεων που ενδέχεται να επηρεάσουν το αποτέλεσμα των εκλογών. Αυτό σημαίνει όχι μόνο διαφημίσεις που υποστηρίζουν την ψήφο για συγκεκριμένους υποψηφίους ή κόμματα, αλλά και διαφημίσεις με θέματα που δεν υποστηρίζουν ρητά έναν υποψήφιο ή πολιτικό κόμμα, αλλά εστιάζουν σε ιδιαίτερα πολιτικοποιημένα θέματα όπως η μετανάστευση.

Βιβλιοθήκη Διαφημίσεων

Πολλοί άνθρωποι ενδιαφέρονται να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τις διαφημίσεις που δημιουργούνται από πολιτικές καμπάνιες. Οι πληροφορίες αυτές είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για τις ρυθμιστικές αρχές των εκλογών και τις ομάδες ελέγχου. Έχουμε δημιουργήσει ένα νέο εργαλείο που ονομάζεται «Βιβλιοθήκη διαφημίσεων» για να διευκολύνει όλους να μάθουν για πολιτικές διαφημίσεις στο Facebook. Εδώ θα δείτε όλες τις διαφημίσεις που έχουν ταξινομηθεί ως σχετικές με την πολιτική και θα αποθηκεύονται στη βιβλιοθήκη για επτά χρόνια. Όταν κάνετε κλικ στο “Δείτε Λεπτομέρειες της διαφήμισης“, θα δείτε πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό προβολών της διαφήμισης και τα δημογραφικά στοιχεία σχετικά με το κοινό που έχετε στοχεύσει, συμπεριλαμβανομένου του εύρους ηλικίας, της θέσης και του φύλου. Εκτός του ότι επιτρέπει σε οποιονδήποτε να περιηγείται και να ψάχνει στη βιβλιοθήκη, επεκτείνουμε την πρόσβαση στο API μας, έτσι ώστε οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί, οι ρυθμιστικές αρχές, οι ομάδες παρακολούθησης και οι άνθρωποι μπορούν να κρατήσουν τους διαφημιζόμενους και εμάς πιο υπεύθυνους.

Αναγνωρίζουμε ότι η κάλυψη των εκλογών και σημαντικών ζητημάτων από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης διαφέρει από τις διαφημιστικές εκστρατείες ή τις σχετικές με τις  εκλογές διαφημίσεις, ακόμη και αν αυτές οι ειδήσεις μπορούν να αναφέρονται σε κόμματα και υποψηφίους και να λαμβάνουν διανεμόμενη πληρωμή στο Facebook. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εργαζόμαστε για την εξαίρεση διαφημίσεων από ειδησεογραφικά μέσα από αυτά τα νέα εργαλεία. Δεν διαθέτουμε ακόμη τα συστήματα που απαλλάσσουν τις ειδήσεις από όλες τις χώρες, αλλά θα το μεταφέρουμε σε ολόκληρη την ΕΕ, καθώς χτίζουμε την απαραίτητη υποδομή.

Δέσμευση για διαφάνεια και υπευθυνότητα

Πιστεύουμε ότι η μεγαλύτερη διαφάνεια θα οδηγήσει σε αυξημένη υπευθυνότητα με την πάροδο του χρόνου – όχι μόνο για το Facebook αλλά και για τους διαφημιστές. Έχουμε επενδύσει σε μεγάλο βαθμό σε περισσότερους ανθρώπους και καλύτερη τεχνολογία για να εντοπίσουμε προληπτικά την κατάχρηση. Αν όμως βλέπετε μια διαφήμιση που πιστεύετε ότι σχετίζεται με την πολιτική και δεν φέρει ετικέτα, παρακαλούμε να την αναφέρετε. Το Facebook θα εξετάσει και αν η διαφήμιση εκπίπτει στην πολιτική των Πολιτικών διαφημίσεων, θα το καταργήσουμε και θα το προσθέσουμε στη βιβλιοθήκη διαφημίσεων.

Αυτές οι αλλαγές δεν θα αποτρέψουν εντελώς την κατάχρηση. Είμαστε ενάντια σε έξυπνους, δημιουργικούς και καλά χρηματοδοτούμενους αντιπάλους που αλλάζουν την τακτική τους καθώς παρατηρούμε κατάχρηση. Πιστεύουμε όμως ότι θα βοηθήσουν στην πρόληψη μελλοντικών παρεμβολών στις εκλογές στο Facebook. Και γι ‘αυτό το λόγο αυτό είναι τόσο σημαντικό.

Για ενημέρωση σχετικά με τα εργαλεία διαφήμισης σε όλο τον κόσμο, δείτε εδώ.