eBay: Αύξηση στις κατηγορίες προϊόντων υγείας και ψυχαγωγίας, το α’ τρίμηνο του 2020

Related

SHOPFLIX.gr: Νέα πλατφόρμα

Το SHOPFLIX.gr συνεχίζοντας τη ραγδαία αναπτυξιακή του πορεία και έχοντας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, εδραιωθεί ως ένας από τους πρωτοπόρους στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, επενδύει σε μία πρωτοποριακή πλατφόρμα με στόχο την απόλυτη αγοραστική εμπειρία.  Μετά από δύο μόλις χρόνια ενεργού παρουσίας στην ελληνική αγορά, το SHOPFLIX.gr μελέτησε ενδελεχώς τη συμπεριφορά…

Η Acer επεκτείνει τη σειρά laptop Chromebook Plus με νέο μοντέλο 14 ιντσών με επεξεργαστή Intel Core

Η Acer επέκτεινε σήμερα τη σειρά laptop Chromebook Plus με το Acer Chromebook Plus 514 (CB514-4H/T), προσφέροντας στους χρήστες ένα μοντέλο compact και ανθεκτικό, που έχει δημιουργηθεί με γνώμονα τις επιδόσεις και τους επιτρέπει να κάνουν περισσότερα με τις δυνατότητες του ChromeOS που υποστηρίζονται από AI. «Το νέο Acer Chromebook Plus 514 (CB514-4H/T) παρέχει τον…

Νέο soundbar LG S40T: Ο ιδανικός συνδυασμός για την τηλεόραση LG

Η LG Electronics συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει την εμπειρία της οικιακής ψυχαγωγίας με το λανσάρισμα του νέου soundbar LG S40T. Σχεδιασμένο για να προσφέρει καθηλωτική ποιότητα ήχου και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα, το LG S40T soundbar πρόκειται να αναβαθμίσει τον τρόπο με τον οποίο απολαμβάνετε τις αγαπημένες σας ταινίες, μουσική και παιχνίδια. Διαθέτοντας προηγμένες τεχνολογίες ήχου, το LG…

Το COSMOTE HISTORY προβάλλει τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Επικαιρότητα Δευτέρα 22.04.2024 14:55 Rodiaki NewsRoom Από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22…

Το COSMOTE HISTORY προβάλλει τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

12 Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη  και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22 Aπριλίου 2024, Ημέρα της Γης, στις 22:00, ενώ διαθέσιμο θα είναι για τους τηλεθεατές…

Το COSMOTE HISTORY προβάλλει τα Πράσινα και Έξυπνα Νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη  και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22 Aπριλίου 2024, Ημέρα της Γης, στις 22:00, ενώ διαθέσιμο θα είναι για τους τηλεθεατές και…

Άλλα λένε και άλλα ισχύουν… τελικά η Meizu δεν εγκαταλείπει τη βιομηχανία smartphone;

Το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν ήταν λίγοι οι insiders της αγοράς, οι οποιοι μιλούσαν για μια πιθανή έξοδο της Meizu από τη βιομηχανία των smartphones. Ωστόσο πρόσφατες διαρροές που είδαν το φως της δημοσιότητας μας παρουσιάζουν μια τελείως διαφορετική εικόνα. Μάλιστα, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η Meizu εργάζεται πάνω σε ένα ολοκαίνουργιο smartphone ενώ…

Paramount+: Επίσημα διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσα από την COSMOTE TV

Η ώρα του Paramount+ στην Ελλάδα έφτασε, μέσω της COSMOTE TV. Η δημοφιλής πλατφόρμα έχει ήδη συνεργασία με την Paramount για το τηλεοπτικό της περιεχόμενο και πλέον όλο αυτό έρχεται σε μια ξεχωριστή θεματική ενότητα στο ίδιο UI. Εκεί, μπορεί να βρει κανείς δημοφιλείς σειρές και ταινίες των Paramount Pictures, Showtime, CBS και Paramount Television…

Το Try Galaxy App ξεπέρασε τις 27 χιλιάδες λήψεις στην Ελλάδα

Η εφαρμογή Try Galaxy, που προσφέρει μία επική εμπειρία προσομοίωσης του Galaxy S24 σε χρήστες IOS και Android, έχει σημειώσει από τις 17 Ιανουαρίου περισσότερες από 27 χιλιάδες λήψεις στην Ελλάδα. Η εφαρμογή της Samsung φέρνει την εμπειρία Galaxy AI, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στους χρήστες να εξερευνήσουν απευθείας από το κινητό τους, τις προηγμένες…

Η Ομάδα της ESET Hellas εργάστηκε εθελοντικά στο Πασχαλινό Παζάρι του “Χαμόγελου του Παιδιού”

Η ESET Hellas εργάστηκε εθελοντικά στο Smile Bazaar, το πασχαλινό παζάρι που διοργανώνει “Το Χαμόγελο του Παιδιού” ενόψει των ημερών της Ανάστασης. Η ενεργός συμμετοχή της εταιρείας αναδεικνύει την αφοσίωσή της στην κοινωνική ευθύνη και στήριξη των παιδιών και της κοινωνίας.  “Η ESET Hellas πιστεύει στη δύναμη του εθελοντισμού και τη σημασία της προσφοράς στην…

Συνεχίζει να καινοτομεί η Huawei, με νέα δυνατότητα στο Pura 70 Ultra

Η Huawei παλεύει ακόμη με το ένα χέρι δεμένο και μάλιστα συνεχίζει να καινοτομεί και εμείς εξακολουθούμε να αναριωτιόμαστε τι θα μπορούσε να είχε πετύχει χωρίς τις κυρώσεις των ΗΠΑ; Τον Σεπτέμβριο του 2022, η Κινεζική εταιρεία ήταν στην πραγματικότητα η πρώτη που πρόσφερε δορυφορική συνδεσιμότητα σε smartphone, ξεπερνώντας την σειρά iPhone 14 από την…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Δευτέρας 22/04

Ο τελικός του UEFA Youth League ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τη Μίλαν και το μεγάλο ντέρμπι ανάμεσα στη Μίλαν και την Ίντερ, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 16:00 Action 24 ΠΟΤ Ηρακλής – Αιολικός Super League 2 17:00 ΕΡΤ3 Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός Τελικός Volley League Ανδρών 19:00 COSMOTE SPORT…

COSMOTE: Για πρώτη φορά ταχύτητες έως και 10Gbps στο δίκτυο COSMOTE Fiber

Το έργο αυτό αποτελεί ακόμα μια απόδειξη ότι ο Όμιλος ΟΤΕ επενδύει εντατικά, όχι μόνο στην επέκταση αλλά και στη συνεχή αναβάθμιση του COSMOTE Fiber, του μεγαλύτερου δικτύου οπτικών ινών στη χώρα, που έχει παρουσία σε 145 δήμους από όλη την Ελλάδα. Μέσα από το πιλοτικό έργο που εγκαινιάζει σήμερα τη νέα τεχνολογία του μέλλοντος,…

COSMOTE: Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες στην πορεία του Ομίλου ΟΤΕ προς τη βιώσιμη ανάπτυξη – ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών

Η κα Ντέπη Τζιμέα παρουσίασε το case study του Ομίλου ΟΤΕ σε ESG Ημερίδα, που διοργανώθηκε από το Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Στις προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετώπισε ο Όμιλος ΟΤΕ στην πορεία του προς τη βιώσιμη ανάπτυξη αναφέρθηκε η κα Ντέπη Τζιμέα, Executive Director Εταιρικής Επικοινωνίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης Ομίλου ΟΤΕ, κατά τη…

Ο Μάνθος Πάγκαλος νέος CEO της Westnet

 Ενισχύεται η διοικητική ομάδα της εταιρείας Westnet μέλος της Olympia Group, καθώς από 1η Μαΐου αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος ο Μάνθος Πάγκαλος.   Ο κ. Πάγκαλος διαθέτει βαθιά γνώση της αγοράς των καταναλωτικών ηλεκτρονικών προϊόντων έχοντας αναλάβει στο παρελθόν κομβικές θέσεις σε σημαντικές εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Sony Hellas, η Hitachi Europe – Hellas Α.Ε. και…

Share

Είναι πολλές οι επιχειρήσεις που επηρεάστηκαν δραματικά από την αναστολή της λειτουργίας τους λόγω της πανδημίας και πλέον χρειάζονται ενδυνάμωση και στήριξη περισσότερο από ποτέ.

Η eBay, προκειμένου να τις βοηθήσει να παραμείνουν ενεργές, ξεκίνησε το νέο της πρόγραμμα Always Open, το οποίο προσφέρει ειδικά προνόμια και ένα σύστημα υποστήριξης σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Παράλληλα, η εταιρία δημιούργησε ένα Hub, αποκλειστικά για τους Έλληνες πωλητές με στόχο την προώθηση των ελληνικών επιχειρήσεων στους Έλληνες καταναλωτές και συνολικά τη στήριξη της επιχειρηματικής κοινότητας και της ελληνικής αγοράς. Αποκαλύπτοντας ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τα πιο δημοφιλή προϊόντα ελληνικών καταστημάτων και Ελλήνων πωλητών της eBay, το Hub δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει μέσα από την “κλειδαρότρυπα”, προσφέροντας έμπνευση και ιδέες για να ξεκινήσουν και άλλες επιχειρήσεις να εξάγουν τα προϊόντα τους σε μια παγκόσμια αγορά μέσα από την πλατφόρμα της eBay.

Σύμφωνα με στοιχεία της eBay, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2020, οι ελληνικές κατηγορίες που κατέγραψαν άνοδο, ήταν σε υψηλή ζήτηση κυρίως από χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, οι Η.Π.Α., η Γερμανία και η Ελλάδα. Καθαριστικά χεριών και θερμόμετρα, καθώς και μάσκες και αναπνευστήρες αποτελούν τις κατηγορίες που κατέγραψαν εξαιρετική άνοδο, με χιλιάδες προϊόντα να πωλούνται μέσω της πλατφόρμας από Έλληνες πωλητές, προκειμένου να ανταποκριθούν στην ανάγκη των καταναλωτών να παραμείνουν ασφαλείς και προστατευμένοι. Επίσης, οι πωλήσεις μυρωδικών και βοτάνων σημείωσαν αύξηση κατά 42%, με τις παραγγελίες να προέρχονται κυρίως από καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ προϊόντα, όπως τσάι και αφεψήματα σημείωσαν άνοδο 62%, με 1.600 προϊόντα να έχουν πωληθεί συνολικά. Παράλληλα, ένας σημαντικός αριθμός αγοραστών από το Ηνωμένο Βασίλειο και το Χόνγκ Κόνγκ έχουν αγοράσει σχεδόν 1.300 μάσκες προσώπου μιας χρήσης από Έλληνες πωλητές, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να καταγράφει μηδενικές πωλήσεις το προηγούμενο διάστημα.

Κατηγορίες προϊόντων που έχουν σχέση με μουσική και παιχνίδια, φαίνεται να προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές, στην προσπάθεια τους να αξιοποιήσουν δημιουργικά το χρόνο τους στο σπίτι. Ανάμεσα στις 5 κορυφαίες κατηγορίες της eBay, βρίσκονται τα βιντεοπαιχνίδια, με τους Έλληνες πωλητές της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων, να βλέπουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 80%. Εκτιμάται πως πάνω από 8.500 προϊόντα έχουν πωληθεί μέσω της πλατφόρμας, ιδίως προς τις Η.Π.Α.. Μία μικρή άνοδος καταγράφεται και στις πωλήσεις των δίσκων βινυλίου και CDs, με την πρώτη κατηγορία να καταγράφει αύξηση κατά 2%, με τις παραγγελίες να φτάνουν στις 4.000, ενώ για τη δεύτερη, η αύξηση ανέρχεται στο 6%, με τις παραγγελίες να αγγίζουν τις 3.900.

Στο πλαίσιο της καραντίνας και της υποχρεωτικής παραμονής στο σπίτι, πολλοί άνθρωποι αναζητούσαν τρόπους διασκέδασης και ψυχαγωγίας, τόσο για τους ίδιους όσο και για τα παιδιά τους. Έτσι, συγκεκριμένες κατηγορίες και προϊόντα Ελλήνων πωλητών κατέγραψαν σημαντική άνοδο. Ελληνικές επιχειρήσεις έκαναν 51 φορές περισσότερες πωλήσεις σε εξωτερικές πισίνες και 41 φορές περισσότερες πωλήσεις σε λευκώματα διακόσμησης καθώς οι γονείς αναζητούσαν δημιουργικούς τρόπους για να κρατάνε τα παιδιά απασχολημένα. Οι ενήλικες, τη συγκεκριμένη περίοδο, επεδίωξαν να βελτιώσουν τις μαγειρικές και ζαχαροπλαστικές τους ικανότητες, με τα φορητά μίξερ να σημειώνουν 25 φορές περισσότερες πωλήσεις, τα βότανα, τα μπαχαρικά και τα καρυκεύματα να καταγράφουν άνοδο κατά 320%, ενώ τα είδη μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής κατέγραψαν 12 φορές υψηλότερες πωλήσεις.

Μία μερίδα ανθρώπων αξιοποίησαν το χρόνο τους, διακοσμώντας το σπίτι τους – με τη συγκεκριμένη κατηγορία να καταγράφει άνοδο πωλήσεων κατά 15%. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των οικιακών αρωμάτων αυξήθηκαν κατά 50%, των κεριών 125%, των γλυπτών και των ειδωλίων 67%, των καθρεφτών 500% και των μαξιλαριών 90%. Την ίδια στιγμή, ορισμένοι προτίμησαν να απολαύσουν αυτές τις απρογραμμάτιστες πολύμηνες διακοπές, αγοράζοντας ερωτικά είδη και αξεσουάρ, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να παρουσιάζει αύξηση 300%. Μία άλλη μερίδα ανθρώπων, ελπίζοντας πως θα περάσουν το μεγαλύτερο μέρος του καλοκαιριού στην παραλία, προετοιμάζονται καταλλήλως, αγοράζοντας είδη για γυμναστήριο, τρέξιμο και γιόγκα, ώστε να διατηρηθούν σε φόρμα, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να σημειώνει άνοδο κατά 80%.

Υπάρχουν, όμως, και μερικές κατηγορίες που καταγράφουν μια μη αναμενόμενη αύξηση, κατά τη διάρκεια της κρίσης του Κορωνοϊού. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία και δεδομένα της πλατφόρμας της eBay, οι πολίτες της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου αγόρασαν σχεδόν 6.200 ανταλλακτικά αυτοκινήτων από Έλληνες πωλητές, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να σημειώνει 13% άνοδο. Παράλληλα, είδη που σχετίζονται με τη χριστιανική θρησκεία, όπως άμφια, μετάλλια και κοσμήματα, είχαν μεγάλη ζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τις αγορές να ξεπερνούν τα 2.200 τεμάχια. Τα προϊόντα ενυδάτωσης και τα χαρτάκια στριφτού ακολούθησαν την παραπάνω ανοδική τάση, με περίπου 1.100 προϊόντα από κάθε κατηγορία να πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο Ilya Kretov, Γενικός Διευθυντής της eBay για τις παγκόσμιες αναδυόμενες αγορές, δήλωσε σχετικά: “Είναι μία εξαιρετικά δύσκολη ώρα για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, με κύριο χαρακτηριστικό την απώλεια εσόδων. Πιστεύουμε πως είναι καθήκον μας να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να δημιουργήσουμε ευκαιρίες που θα ενισχύσουν την ελληνική επιχειρηματική κοινότητα. Γι’ αυτό και ξεκινήσαμε το πρόγραμμα Always Open στην Ελλάδα την περασμένη εβδομάδα, ενώ παράλληλα δημιουργήσαμε μία σελίδα, ειδικά σχεδιασμένη για τους Έλληνες πωλητές, φιλοδοξώντας να εμπνεύσουμε το ελληνικό καταναλωτικό κοινό να στηρίξει την τοπική επιχειρηματικότητα. Μέσα από τη γνωστοποίηση αυτών των δεδομένων, επιδιώκουμε να καθοδηγήσουμε τις υπάρχουσες αλλά και τις νέες επιχειρήσεις που πωλούν μέσω της eBay πλατφόρμας, να δώσουν μια ώθηση στις πωλήσεις τους, τη δεδομένη περίοδο. Έχουμε ήδη παρατηρήσει 25% αύξηση νέων πωλητών, συγκριτικά με τον περασμένο μήνα. Συνολικά, αυτή τη στιγμή, οι Έλληνες πωλητές της πλατφόρμας αριθμούν πάνω από 12.000 και κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε ώστε να αυξήσουμε αυτό τον αριθμό και να υπογραμμίσουμε στο ελληνικό κοινό πως το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει τη δυνατότητα να ξεπερνάει εμπόδια, όπως αυτά που αντιμετώπισε ο επιχειρηματικός κόσμος το διάστημα της πανδημίας”.