eBay: Αύξηση στις κατηγορίες προϊόντων υγείας και ψυχαγωγίας, το α’ τρίμηνο του 2020

Related

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Η ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και τα data centers

Για ένα νέο κεφάλαιο στις τηλεπικοινωνίες της Ελλάδας έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση της επιχείρησης: «Μόλις πριν μερικές ημέρες, αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο FTTH δίκτυό μας στην Ελλάδα, κάναμε την είσοδό μας στην λιανική αγορά τηλεπικοινωνιών, μέσω της διάθεσης

Share

Είναι πολλές οι επιχειρήσεις που επηρεάστηκαν δραματικά από την αναστολή της λειτουργίας τους λόγω της πανδημίας και πλέον χρειάζονται ενδυνάμωση και στήριξη περισσότερο από ποτέ.

Η eBay, προκειμένου να τις βοηθήσει να παραμείνουν ενεργές, ξεκίνησε το νέο της πρόγραμμα Always Open, το οποίο προσφέρει ειδικά προνόμια και ένα σύστημα υποστήριξης σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Παράλληλα, η εταιρία δημιούργησε ένα Hub, αποκλειστικά για τους Έλληνες πωλητές με στόχο την προώθηση των ελληνικών επιχειρήσεων στους Έλληνες καταναλωτές και συνολικά τη στήριξη της επιχειρηματικής κοινότητας και της ελληνικής αγοράς. Αποκαλύπτοντας ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τα πιο δημοφιλή προϊόντα ελληνικών καταστημάτων και Ελλήνων πωλητών της eBay, το Hub δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει μέσα από την “κλειδαρότρυπα”, προσφέροντας έμπνευση και ιδέες για να ξεκινήσουν και άλλες επιχειρήσεις να εξάγουν τα προϊόντα τους σε μια παγκόσμια αγορά μέσα από την πλατφόρμα της eBay.

Σύμφωνα με στοιχεία της eBay, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2020, οι ελληνικές κατηγορίες που κατέγραψαν άνοδο, ήταν σε υψηλή ζήτηση κυρίως από χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, οι Η.Π.Α., η Γερμανία και η Ελλάδα. Καθαριστικά χεριών και θερμόμετρα, καθώς και μάσκες και αναπνευστήρες αποτελούν τις κατηγορίες που κατέγραψαν εξαιρετική άνοδο, με χιλιάδες προϊόντα να πωλούνται μέσω της πλατφόρμας από Έλληνες πωλητές, προκειμένου να ανταποκριθούν στην ανάγκη των καταναλωτών να παραμείνουν ασφαλείς και προστατευμένοι. Επίσης, οι πωλήσεις μυρωδικών και βοτάνων σημείωσαν αύξηση κατά 42%, με τις παραγγελίες να προέρχονται κυρίως από καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ προϊόντα, όπως τσάι και αφεψήματα σημείωσαν άνοδο 62%, με 1.600 προϊόντα να έχουν πωληθεί συνολικά. Παράλληλα, ένας σημαντικός αριθμός αγοραστών από το Ηνωμένο Βασίλειο και το Χόνγκ Κόνγκ έχουν αγοράσει σχεδόν 1.300 μάσκες προσώπου μιας χρήσης από Έλληνες πωλητές, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να καταγράφει μηδενικές πωλήσεις το προηγούμενο διάστημα.

Κατηγορίες προϊόντων που έχουν σχέση με μουσική και παιχνίδια, φαίνεται να προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές, στην προσπάθεια τους να αξιοποιήσουν δημιουργικά το χρόνο τους στο σπίτι. Ανάμεσα στις 5 κορυφαίες κατηγορίες της eBay, βρίσκονται τα βιντεοπαιχνίδια, με τους Έλληνες πωλητές της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων, να βλέπουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 80%. Εκτιμάται πως πάνω από 8.500 προϊόντα έχουν πωληθεί μέσω της πλατφόρμας, ιδίως προς τις Η.Π.Α.. Μία μικρή άνοδος καταγράφεται και στις πωλήσεις των δίσκων βινυλίου και CDs, με την πρώτη κατηγορία να καταγράφει αύξηση κατά 2%, με τις παραγγελίες να φτάνουν στις 4.000, ενώ για τη δεύτερη, η αύξηση ανέρχεται στο 6%, με τις παραγγελίες να αγγίζουν τις 3.900.

Στο πλαίσιο της καραντίνας και της υποχρεωτικής παραμονής στο σπίτι, πολλοί άνθρωποι αναζητούσαν τρόπους διασκέδασης και ψυχαγωγίας, τόσο για τους ίδιους όσο και για τα παιδιά τους. Έτσι, συγκεκριμένες κατηγορίες και προϊόντα Ελλήνων πωλητών κατέγραψαν σημαντική άνοδο. Ελληνικές επιχειρήσεις έκαναν 51 φορές περισσότερες πωλήσεις σε εξωτερικές πισίνες και 41 φορές περισσότερες πωλήσεις σε λευκώματα διακόσμησης καθώς οι γονείς αναζητούσαν δημιουργικούς τρόπους για να κρατάνε τα παιδιά απασχολημένα. Οι ενήλικες, τη συγκεκριμένη περίοδο, επεδίωξαν να βελτιώσουν τις μαγειρικές και ζαχαροπλαστικές τους ικανότητες, με τα φορητά μίξερ να σημειώνουν 25 φορές περισσότερες πωλήσεις, τα βότανα, τα μπαχαρικά και τα καρυκεύματα να καταγράφουν άνοδο κατά 320%, ενώ τα είδη μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής κατέγραψαν 12 φορές υψηλότερες πωλήσεις.

Μία μερίδα ανθρώπων αξιοποίησαν το χρόνο τους, διακοσμώντας το σπίτι τους – με τη συγκεκριμένη κατηγορία να καταγράφει άνοδο πωλήσεων κατά 15%. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των οικιακών αρωμάτων αυξήθηκαν κατά 50%, των κεριών 125%, των γλυπτών και των ειδωλίων 67%, των καθρεφτών 500% και των μαξιλαριών 90%. Την ίδια στιγμή, ορισμένοι προτίμησαν να απολαύσουν αυτές τις απρογραμμάτιστες πολύμηνες διακοπές, αγοράζοντας ερωτικά είδη και αξεσουάρ, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να παρουσιάζει αύξηση 300%. Μία άλλη μερίδα ανθρώπων, ελπίζοντας πως θα περάσουν το μεγαλύτερο μέρος του καλοκαιριού στην παραλία, προετοιμάζονται καταλλήλως, αγοράζοντας είδη για γυμναστήριο, τρέξιμο και γιόγκα, ώστε να διατηρηθούν σε φόρμα, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να σημειώνει άνοδο κατά 80%.

Υπάρχουν, όμως, και μερικές κατηγορίες που καταγράφουν μια μη αναμενόμενη αύξηση, κατά τη διάρκεια της κρίσης του Κορωνοϊού. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία και δεδομένα της πλατφόρμας της eBay, οι πολίτες της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου αγόρασαν σχεδόν 6.200 ανταλλακτικά αυτοκινήτων από Έλληνες πωλητές, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να σημειώνει 13% άνοδο. Παράλληλα, είδη που σχετίζονται με τη χριστιανική θρησκεία, όπως άμφια, μετάλλια και κοσμήματα, είχαν μεγάλη ζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τις αγορές να ξεπερνούν τα 2.200 τεμάχια. Τα προϊόντα ενυδάτωσης και τα χαρτάκια στριφτού ακολούθησαν την παραπάνω ανοδική τάση, με περίπου 1.100 προϊόντα από κάθε κατηγορία να πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο Ilya Kretov, Γενικός Διευθυντής της eBay για τις παγκόσμιες αναδυόμενες αγορές, δήλωσε σχετικά: “Είναι μία εξαιρετικά δύσκολη ώρα για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, με κύριο χαρακτηριστικό την απώλεια εσόδων. Πιστεύουμε πως είναι καθήκον μας να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να δημιουργήσουμε ευκαιρίες που θα ενισχύσουν την ελληνική επιχειρηματική κοινότητα. Γι’ αυτό και ξεκινήσαμε το πρόγραμμα Always Open στην Ελλάδα την περασμένη εβδομάδα, ενώ παράλληλα δημιουργήσαμε μία σελίδα, ειδικά σχεδιασμένη για τους Έλληνες πωλητές, φιλοδοξώντας να εμπνεύσουμε το ελληνικό καταναλωτικό κοινό να στηρίξει την τοπική επιχειρηματικότητα. Μέσα από τη γνωστοποίηση αυτών των δεδομένων, επιδιώκουμε να καθοδηγήσουμε τις υπάρχουσες αλλά και τις νέες επιχειρήσεις που πωλούν μέσω της eBay πλατφόρμας, να δώσουν μια ώθηση στις πωλήσεις τους, τη δεδομένη περίοδο. Έχουμε ήδη παρατηρήσει 25% αύξηση νέων πωλητών, συγκριτικά με τον περασμένο μήνα. Συνολικά, αυτή τη στιγμή, οι Έλληνες πωλητές της πλατφόρμας αριθμούν πάνω από 12.000 και κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε ώστε να αυξήσουμε αυτό τον αριθμό και να υπογραμμίσουμε στο ελληνικό κοινό πως το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει τη δυνατότητα να ξεπερνάει εμπόδια, όπως αυτά που αντιμετώπισε ο επιχειρηματικός κόσμος το διάστημα της πανδημίας”.