eBay: Αύξηση στις κατηγορίες προϊόντων υγείας και ψυχαγωγίας, το α’ τρίμηνο του 2020

Related

Ένα μοναδικό διήμερο γεμάτο gaming, με τη δύναμη της Telekom

H COSMOTE για άλλη μία φορά προσφέρει στους συνδρομητές της απίθανες εμπειρίες και δώρα, με το World Pass Powered by Telekom. Δύο τυχεροί νικητές με τους συνοδούς τους ταξίδεψαν στη Βουδαπέστη για να παρακολουθήσουν από κοντά το πανευρωπαϊκό τουρνουά gaming που διοργάνωσε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η  Telekom. Και πιο συγκεκριμένα τους μεγάλους τελικούς της

H COSMOTE έστειλε 4 τυχερούς στο πανευρωπαϊκό T-esports Championship της Telekom στη Βουδαπέστη

Οι τελευταίες τρεις δεκαετίες «βρίσκουν» τον σύγχρονο άνθρωπο συνδεδεμένο με έναν παγκόσμιο ιστό, το Internet, κάνοντας πράξη τη θεωρία για μία «παγκόσμια κοινωνία». Και καθώς, η εξέλιξη της τεχνολογίας άρχισε να φέρνει συνεχώς νέα δεδομένα, με τον «ψηφιακό αλφαβητισμό» και τους «ψηφιακούς ιθαγενείς» να ακούγονται όλο και περισσότερο στην παγκόσμια συζήτηση, η διεθνής σκηνή «καλωσόρισε»

Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές Κινητής Nova που πλήττονται από την σφοδρή κακοκαιρία στα νησιά της Λήμνου και της Ρόδου

Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και Media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στα νησιά της Λήμνου και της Ρόδου, που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πλημμύρες, ενημερώνει τους συνδρομητές της ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.   Προσφέρει δωρεάν, στους συνδρομητές  της στα εν λόγω νησιά

Η Vodafone καινοτομεί με υπηρεσίες Τεχνητής Νοημοσύνης για επιχειρήσεις

Η Vodafone διοργάνωσε ειδική εκδήλωση για τους εταιρικούς της πελάτες, όπου παρουσίασε καινοτόμες λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης, με αιχμή του δόρατος το Microsoft 365 Copilot, που ενσωματώνεται αρμονικά στο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που προσφέρει το Vodafone Business, με επίκεντρο την επιχείρηση και τις ανάγκες της. Στην εκδήλωση συμμετείχε πλήθος στελεχών από όλο το φάσμα της αγοράς, που

Συνδρομητική τηλεόραση: Cosmote και Nova κάνουν πάρτι, ήρθε το τέλος των πειρατών;

Σημαντική ανάπτυξη σημειώνει στην ελληνική αγορά η συνδρομητική τηλεόραση, καθώς οι μεγάλοι πάροχοι επενδύουν σε περιεχόμενο και υπηρεσίες που προσελκύουν νέους συνδρομητές. Παράλληλα, η πειρατεία παραμένει μια σοβαρή πρόκληση, με την ανάγκη αυστηρότερου νομοθετικού πλαισίου να καθίσταται πιο επιτακτική από ποτέ. Οι Νέες Συμφωνίες που Αλλάζουν το Τοπίο Η πρόσφατη συνεργασία μεταξύ Cosmote και Nova

Cosmote: Το ταξίδι στη Βουδαπέστη που έγινε παιχνίδι

Τέσσερεις τυχεροί νικητές ταξίδεψαν στη Βουδαπέστη για να παρακολουθήσουν live gaming Κάθε ταξίδι είναι κι ένα νέο παιχνίδι, μια ευκαιρία για εξερεύνηση νέων κόσμων πέρα από τα σύνορα της καθημερινότητας. Όταν το πάθος για αναζήτηση συναντά την αγάπη για το gaming, το αποτέλεσμα είναι συναρπαστικό, αποδεικνύοντας πως το παιχνίδι και τα ταξίδια μοιράζονται την ίδια μαγεία:

Το τηλεοπτικό αθλητικό πρόγραμμα της Δευτέρας 2 Δεκεμβρίου

Time to read less than 1 minute Δημοσιευμένο 1 ώρα ago Τελευταία ενημέρωση 1 ώρα ago Το τηλεοπτικό αθλητικό πρόγραμμα της Δευτέρας 2 Δεκεμβρίου Δεκέμβριος 02, 2024 - 11:00 Φτωχό είναι το αθλητικό πρόγραμμα της Δευτέρας με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει λίγα παιχνίδια. Αναλυτικά: Δευτέρα, 02/12/2024 16:00 COSMOTE SPORT 8 HD Γαλλία – Πολωνία Socca

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (2/12)

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας Αναλυτικά: 16:00 COSMOTE SPORT 8 HD Γαλλία – Πολωνία Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 8 HD Ελλάδα – Ιράκ Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 1 HD Πάφος – Ομόνοια Cyprus League 20:00 COSMOTE SPORT 8 HD Αγγλία – Ουρουγουάη Socca World Cup Oman 21:30 Novasports Start

Ποιό είναι το φιλόδοξο όραμα του Ομίλου ΟΤΕ έως το 2030 – Ποιός ο ρόλος της Telekom

Το νέο όραμα, τις δεσμεύσεις και τις στρατηγικές κατευθύνσεις του Ομίλου ΟΤΕ με ορίζοντα το 2030, παρουσίασε, πριν λίγες ημέρες σε εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κώστας Νεμπής. Στο επίκεντρο οι επενδύσεις του Ομίλου σε Gigabit δίκτυα και τις τεχνολογίες του αύριο, καθώς και η Telekom και οι μεγάλες

Αθλητικές μεταδόσεις με ματς από Serie A και La Liga (02/12)

Μετά από ένα σαββατοκύριακο με «μεγάλα» ματς, το τηλεοπτικό πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της Δευτέρας (02.12.2024) δείχνει μάλλον «φτωχό». Οι αθλητικές μεταδόσεις 16:00 COSMOTE SPORT 8 HD Γαλλία – Πολωνία Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 8 HD Ελλάδα – Ιράκ Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 1 HD Πάφος – Ομόνοια Cyprus League

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (02/12)

Κλίβελαντ Καβαλίερς - Μπόστον ΣέλτικςNBA COSMOTE Sport 501:00COSMOTE Sport 7Νιου Γιορκ Νικς - Νιου Ορλίνς ΠέλικανςNBA COSMOTE Sport 701:00COSMOTE Sport 9ΜΠΑΦΑΛΟ ΜΠΙΛΣ-ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ 49ersNFL COSMOTE Sport 903:20COSMOTE Sport 7Λος Άντζελες Κλίπερς - Ντένβερ ΝάγκετςNBA COSMOTE Sport 705:00COSMOTE Sport 8Γαλλία - ΠολωνίαSocca World Cup COSMOTE Sport 816:00COSMOTE Sport 8Ελλάδα - ΙράκSocca World Cup COSMOTE Sport 819:00COSMOTE

Το Σημερινό Πρόγραμμα Αθλητικών Μεταδόσεων στην TV

16:00 COSMOTE SPORT 8 HD Γαλλία – Πολωνία Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 8 HD Ελλάδα – Ιράκ Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 1 HD Πάφος – Ομόνοια Cyprus League 20:00 COSMOTE SPORT 8 HD Αγγλία – Ουρουγουάη Socca World Cup Oman 21:30 Novasports Start Έιμπαρ – Καρταχένα La Liga 2

Cosmote: Στηρίζει τις γυναίκες gamers

Ενεργή στήριξη στις γυναίκες gamers παρέχει η COSMOTE, υπό την καθοδήγηση του βασικού μετόχου της Deutsche Telekom, δίνοντας τους τη δυνατότητα να κυνηγήσουν το όνειρο τους και να γίνουν eSports Pro Players. Μέσα από ένα ολοήμερο gaming τουρνουά League of Legends, που θα διεξαχθεί στις 3 Δεκεμβρίου σε 4 καταστήματα COSMOTE σε Αθήνα (The Mall

Οι κυβερνοεπιθέσεις κόστισαν στις βρετανικές επιχειρήσεις 55 δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία πέντε χρόνια

Οι κυβερνοεπιθέσεις κόστισαν στις βρετανικές επιχειρήσεις περίπου 44 δισεκατομμύρια λίρες (55,08 δισεκατομμύρια δολάρια) σε διαφυγόντα έσοδα τα τελευταία πέντε χρόνια, με το 52% των εταιρειών του ιδιωτικού τομέα να αναφέρουν τουλάχιστον μία επίθεση σε αυτό το διάστημα. Οι κυβερνοεπιθέσεις κοστίζουν στις επιχειρήσεις κατά μέσο όρο το 1,9% των εσόδων τους, σύμφωνα με τον επιχειρηματικό μεσίτη

Παναθηναϊκός – Ατρόμητος (1/12, 20:30, Cosmote Sport 1): Για το τέταρτο σερί τρίποντο κόντρα στους Περιστεριώτες

Intime STOIXIMAN SUPERLEAGUE Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται απόψε (1/12, 20:30) τον Ατρόμητο, στο ΟΑΚΑ για την 13η αγωνιστική της Stoiximan Super League. Με τους πράσινους να θέλουν να επεκτείνουν το νικηφόρο σερί τους (προέρχονται από τρεις συνεχόμενες νίκες στο πρωτάθλημα), παραμένοντας έτσι στην πρώτη τριάδα, ενώ από την άλλη, η ομάδα του Περιστερίου αν καταφέρει να

Share

Είναι πολλές οι επιχειρήσεις που επηρεάστηκαν δραματικά από την αναστολή της λειτουργίας τους λόγω της πανδημίας και πλέον χρειάζονται ενδυνάμωση και στήριξη περισσότερο από ποτέ.

Η eBay, προκειμένου να τις βοηθήσει να παραμείνουν ενεργές, ξεκίνησε το νέο της πρόγραμμα Always Open, το οποίο προσφέρει ειδικά προνόμια και ένα σύστημα υποστήριξης σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Παράλληλα, η εταιρία δημιούργησε ένα Hub, αποκλειστικά για τους Έλληνες πωλητές με στόχο την προώθηση των ελληνικών επιχειρήσεων στους Έλληνες καταναλωτές και συνολικά τη στήριξη της επιχειρηματικής κοινότητας και της ελληνικής αγοράς. Αποκαλύπτοντας ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τα πιο δημοφιλή προϊόντα ελληνικών καταστημάτων και Ελλήνων πωλητών της eBay, το Hub δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει μέσα από την “κλειδαρότρυπα”, προσφέροντας έμπνευση και ιδέες για να ξεκινήσουν και άλλες επιχειρήσεις να εξάγουν τα προϊόντα τους σε μια παγκόσμια αγορά μέσα από την πλατφόρμα της eBay.

Σύμφωνα με στοιχεία της eBay, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2020, οι ελληνικές κατηγορίες που κατέγραψαν άνοδο, ήταν σε υψηλή ζήτηση κυρίως από χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, οι Η.Π.Α., η Γερμανία και η Ελλάδα. Καθαριστικά χεριών και θερμόμετρα, καθώς και μάσκες και αναπνευστήρες αποτελούν τις κατηγορίες που κατέγραψαν εξαιρετική άνοδο, με χιλιάδες προϊόντα να πωλούνται μέσω της πλατφόρμας από Έλληνες πωλητές, προκειμένου να ανταποκριθούν στην ανάγκη των καταναλωτών να παραμείνουν ασφαλείς και προστατευμένοι. Επίσης, οι πωλήσεις μυρωδικών και βοτάνων σημείωσαν αύξηση κατά 42%, με τις παραγγελίες να προέρχονται κυρίως από καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ προϊόντα, όπως τσάι και αφεψήματα σημείωσαν άνοδο 62%, με 1.600 προϊόντα να έχουν πωληθεί συνολικά. Παράλληλα, ένας σημαντικός αριθμός αγοραστών από το Ηνωμένο Βασίλειο και το Χόνγκ Κόνγκ έχουν αγοράσει σχεδόν 1.300 μάσκες προσώπου μιας χρήσης από Έλληνες πωλητές, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να καταγράφει μηδενικές πωλήσεις το προηγούμενο διάστημα.

Κατηγορίες προϊόντων που έχουν σχέση με μουσική και παιχνίδια, φαίνεται να προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές, στην προσπάθεια τους να αξιοποιήσουν δημιουργικά το χρόνο τους στο σπίτι. Ανάμεσα στις 5 κορυφαίες κατηγορίες της eBay, βρίσκονται τα βιντεοπαιχνίδια, με τους Έλληνες πωλητές της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων, να βλέπουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 80%. Εκτιμάται πως πάνω από 8.500 προϊόντα έχουν πωληθεί μέσω της πλατφόρμας, ιδίως προς τις Η.Π.Α.. Μία μικρή άνοδος καταγράφεται και στις πωλήσεις των δίσκων βινυλίου και CDs, με την πρώτη κατηγορία να καταγράφει αύξηση κατά 2%, με τις παραγγελίες να φτάνουν στις 4.000, ενώ για τη δεύτερη, η αύξηση ανέρχεται στο 6%, με τις παραγγελίες να αγγίζουν τις 3.900.

Στο πλαίσιο της καραντίνας και της υποχρεωτικής παραμονής στο σπίτι, πολλοί άνθρωποι αναζητούσαν τρόπους διασκέδασης και ψυχαγωγίας, τόσο για τους ίδιους όσο και για τα παιδιά τους. Έτσι, συγκεκριμένες κατηγορίες και προϊόντα Ελλήνων πωλητών κατέγραψαν σημαντική άνοδο. Ελληνικές επιχειρήσεις έκαναν 51 φορές περισσότερες πωλήσεις σε εξωτερικές πισίνες και 41 φορές περισσότερες πωλήσεις σε λευκώματα διακόσμησης καθώς οι γονείς αναζητούσαν δημιουργικούς τρόπους για να κρατάνε τα παιδιά απασχολημένα. Οι ενήλικες, τη συγκεκριμένη περίοδο, επεδίωξαν να βελτιώσουν τις μαγειρικές και ζαχαροπλαστικές τους ικανότητες, με τα φορητά μίξερ να σημειώνουν 25 φορές περισσότερες πωλήσεις, τα βότανα, τα μπαχαρικά και τα καρυκεύματα να καταγράφουν άνοδο κατά 320%, ενώ τα είδη μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής κατέγραψαν 12 φορές υψηλότερες πωλήσεις.

Μία μερίδα ανθρώπων αξιοποίησαν το χρόνο τους, διακοσμώντας το σπίτι τους – με τη συγκεκριμένη κατηγορία να καταγράφει άνοδο πωλήσεων κατά 15%. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των οικιακών αρωμάτων αυξήθηκαν κατά 50%, των κεριών 125%, των γλυπτών και των ειδωλίων 67%, των καθρεφτών 500% και των μαξιλαριών 90%. Την ίδια στιγμή, ορισμένοι προτίμησαν να απολαύσουν αυτές τις απρογραμμάτιστες πολύμηνες διακοπές, αγοράζοντας ερωτικά είδη και αξεσουάρ, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να παρουσιάζει αύξηση 300%. Μία άλλη μερίδα ανθρώπων, ελπίζοντας πως θα περάσουν το μεγαλύτερο μέρος του καλοκαιριού στην παραλία, προετοιμάζονται καταλλήλως, αγοράζοντας είδη για γυμναστήριο, τρέξιμο και γιόγκα, ώστε να διατηρηθούν σε φόρμα, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να σημειώνει άνοδο κατά 80%.

Υπάρχουν, όμως, και μερικές κατηγορίες που καταγράφουν μια μη αναμενόμενη αύξηση, κατά τη διάρκεια της κρίσης του Κορωνοϊού. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία και δεδομένα της πλατφόρμας της eBay, οι πολίτες της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου αγόρασαν σχεδόν 6.200 ανταλλακτικά αυτοκινήτων από Έλληνες πωλητές, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να σημειώνει 13% άνοδο. Παράλληλα, είδη που σχετίζονται με τη χριστιανική θρησκεία, όπως άμφια, μετάλλια και κοσμήματα, είχαν μεγάλη ζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τις αγορές να ξεπερνούν τα 2.200 τεμάχια. Τα προϊόντα ενυδάτωσης και τα χαρτάκια στριφτού ακολούθησαν την παραπάνω ανοδική τάση, με περίπου 1.100 προϊόντα από κάθε κατηγορία να πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο Ilya Kretov, Γενικός Διευθυντής της eBay για τις παγκόσμιες αναδυόμενες αγορές, δήλωσε σχετικά: “Είναι μία εξαιρετικά δύσκολη ώρα για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, με κύριο χαρακτηριστικό την απώλεια εσόδων. Πιστεύουμε πως είναι καθήκον μας να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να δημιουργήσουμε ευκαιρίες που θα ενισχύσουν την ελληνική επιχειρηματική κοινότητα. Γι’ αυτό και ξεκινήσαμε το πρόγραμμα Always Open στην Ελλάδα την περασμένη εβδομάδα, ενώ παράλληλα δημιουργήσαμε μία σελίδα, ειδικά σχεδιασμένη για τους Έλληνες πωλητές, φιλοδοξώντας να εμπνεύσουμε το ελληνικό καταναλωτικό κοινό να στηρίξει την τοπική επιχειρηματικότητα. Μέσα από τη γνωστοποίηση αυτών των δεδομένων, επιδιώκουμε να καθοδηγήσουμε τις υπάρχουσες αλλά και τις νέες επιχειρήσεις που πωλούν μέσω της eBay πλατφόρμας, να δώσουν μια ώθηση στις πωλήσεις τους, τη δεδομένη περίοδο. Έχουμε ήδη παρατηρήσει 25% αύξηση νέων πωλητών, συγκριτικά με τον περασμένο μήνα. Συνολικά, αυτή τη στιγμή, οι Έλληνες πωλητές της πλατφόρμας αριθμούν πάνω από 12.000 και κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε ώστε να αυξήσουμε αυτό τον αριθμό και να υπογραμμίσουμε στο ελληνικό κοινό πως το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει τη δυνατότητα να ξεπερνάει εμπόδια, όπως αυτά που αντιμετώπισε ο επιχειρηματικός κόσμος το διάστημα της πανδημίας”.