«Eκτόξευση» των ενεργών Ελλήνων χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Το 95% χρησιμοποιεί το κινητό 2 ώρες ημερησίως

Related

Η Microsoft θέλει να δημιουργήσει τον «super γιατρό» – Μπορεί η ΑΙ να σώσει την Υγεία;

FORTUNE GREECE 01/07/2025, 20:00 SHARE Question for AI on tablet screen. What is the role of. AI in personalised healthcare? (Photo by WLADIMIR BULGAR/SCIENCE PHOTO LI / WBU / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Η Microsoft προκαλεί σεισμό στον χώρο της Υγείας με την αποκάλυψη ότι το νέο σύστημα ιατρικής ΤΝ ξεπερνά τους

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου FORTUNE GREECE 01/07/2025, 19:30 SHARE (COMBO) This combination of pictures created on September 13, 2023 shows (From top L) Sam Altman, CEO of OpenAI, arrives for a US Senate bipartisan Artificial Intelligence (AI) Insight Forum at the US

Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Cosmote Telekom

Η Cosmote Telekom παρουσιάζει το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για ιδιώτες και επαγγελματίες, Magenta Moments. Το πρόγραμμα που αναβαθμίζει το Cosmote Deals For You, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων και εμπειριών, από ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες όπου δραστηριοποιείται η Telekom. Είναι διαθέσιμο μέσα από τα apps της Cosmote

COSMOTE TELEKOM: Ευρύ δίκτυο συνεργατών σε Ελλάδα και εξωτερικό – Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM, όπως ανακοίνωσε. Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM, όπως ανακοίνωσε. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους* τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

Από την Cosmote Tv η κλήρωση του νέου πρωταθλήματος

Η κλήρωση του νέου πρωταθλήματος (9/7) θα μεταδοθεί τηλεοπτικά από την Cosmote Tv ενώ για πρώτη φορά θα αποδοθεί στην ελληνική νοηματική γλώσσα. Η ενημέρωση της Λίγκας: Για πρώτη φορά, η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, θα αποδοθεί τηλεοπτικά και στην ελληνική νοηματική γλώσσα, δίνοντας έτσι την ευκαιρία και στους κωφούς συνανθρώπους μας

Ζωντανά στην Cosmote η κλήρωση της Stoiximan Super League

Η κλήρωση του πρωταθλήματος της Stoiximan Super League για τη σεζόν 2025-2026 θα μεταδοθεί ζωντανά από την Cosmote TV, την Τετάρτη 9 Ιουλίου. «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και ώρα 21:00 στον Άλιμο, θα μεταδοθεί απευθείας από το κανάλι COSMOTE SPORTS1. Την παρουσίαση της

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος

www.sport-fm.gr ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: 01/07/2025, 15:15 Την τηλεοπτική κάλυψη της κλήρωσης του πρωταθλήματος ανακοίνωσε η Stoiximan Super League. Όπως έγινε γνωστό, η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί

Σε τι βαθμό θα αντικαταστήσει η τεχνητή νοημοσύνη τους εργαζόμενους – Πόσο «μέσα» έχουν πέσει οι εκτιμήσεις, τι δείχνουν έρευνες

Έρευνες του Ευρωπαϊκού Κέντρου για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης (Cedefop) στοχεύουν στην κατανόηση των αλλαγών που θα φέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στην εργασία. Το Cedefop, αποκεντρωμένος οργανισμός της ΕΕ με έδρα της Θεσσαλονίκη, ένα κέντρο με μικρό μέγεθος και χαμηλότερη αναγνωρισιμότητα σε σχέση με φορείς όπως το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF), πραγματοποιεί τα τελευταία

Παναθηναϊκός: Στην Cosmote τα φιλικά προετοιμασίας

Τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν οι φίλαθλοι των Πράσινων τα φιλικά ματς προετοιμασίας, που θα διεξαχθούν επί αυστριακού εδάφους, θα προσφέρει στους συνδρομητές της η Cosmote TV. Η συνδρομητική τηλεόραση ανακοίνωσε επίσημα, την Τρίτη (1/7), πέρα από τις ημερομηνίες, τις ώρες και τους αντιπάλους που ήταν ήδη γνωστά στοιχεία των αναμετρήσεων, τα κανάλια τα οποία θα

Στην Cosmote TV τα φιλικά του Παναθηναϊκού

Η Cosmote TV ανακοίνωσε πως θα μεταδώσει όλα τα φιλικά παιχνίδια που θα δώσει κατά το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του ο Παναθηναϊκός. Η ανακοίνωση της COSMOTE TV Στην Cosmote TV θα μπορούν οι φίλοι του Παναθηναϊκού να παρακολουθήσουν τα φιλικά παιχνίδια της αγαπημένης τους ομάδας κατά τη διάρκεια της φετινής τους προετοιμασίας στην Αυστρία

Στην Cosmote TV τα φιλικά του Παναθηναϊκού

Τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα φιλικά της ομάδας τους στη διάρκεια της προετοιμασίας θα έχουν οι φίλοι του Παναθηναϊκού. Η Cosmote TV θα μεταδώσει τα παιχνίδια των «πράσινων» επί αυστριακού εδάφους, με τη σχετική ανακοίνωση να αναφέρει: «Την καλοκαιρινή του προετοιμασία στην Αυστρία έχει ήδη ξεκινήσει ο Παναθηναϊκός, η οποία περιλαμβάνει δυνατά φιλικά ώστε η ομάδα του Ρούι Βιτόρια

Παναθηναϊκός: Στην COSMOTE TV τα φιλικά των «πράσινων»

STOIXIMAN SUPERLEAGUE Οι φιλικές αναμετρήσεις του Παναθηναϊκού βρήκαν τηλεοπτική… στέγη αφού η COSMOTE TV γνωστοποίησε με ανακοίνωση της ότι θα μεταδώσει τα φιλικά του «τριφυλλιού». Οι φίλοι των «πράσινων» θα μπορούν να παρακολουθήσουν τους αγώνες της ομάδας τους αρχής γενομένης από αύριο (2/7) και τον αγώνα κόντρα στη Μέταλιστ. Η ανακοίνωση της COSMOTE TV: “Την

Ήρθε η ώρα για την επιστροφή του Dexter-Τι άλλο θα δούμε στην COSMOTE TV τον Ιούλιο

Ο Dexter επιστρέφει. Και όχι απλώς επιστρέφει, αλλά το κάνει πιο δυναμικά και πιο σκοτεινά από ποτέ. Το Dexter: Resurrection, η νέα σεζόν που συνεχίζει την ιστορία του New Blood, κάνει πρεμιέρα τον Ιούλιο αποκλειστικά στην COSMOTE TV και υπόσχεται να μας βάλει ξανά στο μυαλό του πιο… συμπαθούς serial killer της τηλεόρασης. Ο Michael

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

Share

social media sep 2021

Πάνω από τέσσερις στους πέντε Έλληνες (ποσοστό 82%) βρίσκονται πια ενεργά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), με το ποσοστό να φθάνει το 97% στις ηλικίες 16 έως 24 ετών, σύμφωνα με την τελευταία πανελλαδική δειγματοληπτική έρευνα “Focus on Tech Life Tips” της εταιρείας Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Ενεργοί στα social media είναι σχεδόν οι δύο στους τρεις Έλληνες ηλικίας 55-64 ετών (το 62%, έναντι 59% στο δεύτερο εξάμηνο του 2020), με τα δημοφιλέστερα μέσα για τη δημιουργία προσωπικού “προφίλ” να είναι κατά σειρά τα Facebook (79% – αύξηση 15% έναντι του δευτέρου εξαμήνου του 2020), Instagram (51%) και YouTube (45%). Επίσης το ΤΙΚ ΤΟΚ παρουσιάζει θεαματική άνοδο τον τελευταίο χρόνο και στη χώρα μας, ειδικά στα κορίτσια 16-24 ετών.

Η εταιρεία εκτιμά ότι η συνολική διείσδυση του διαδικτύου στην Ελλάδα έχει φτάσει στο 97%, ενώ στις ηλικίες 55-64 ετών οι εννέα στους δέκα είναι πλέον καθημερινοί χρήστες του Ίντερνετ, αφιερώνοντας κατά μέσο όρο 85 λεπτά καθημερινά (έναντι 58 λεπτών τη μέρα στο δεύτερο εξάμηνο του 2020). Η πρώτη συσκευή πρόσβασης για όλους τους χρήστες είναι το “έξυπνο” κινητό τηλέφωνο (smartphone), με το 95% των χρηστών να το χρησιμοποιούν πια ως πρώτη επιλογή τους και με τον μέσο χρόνο σύνδεσης από το κινητό να έχει πλέον φθάσει τις δύο ώρες την ημέρα.

Επιπλέον, τουλάχιστον εννέα στα δέκα παιδιά 5-12 ετών εκτιμάται ότι είναι πλέον online και έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής για τη σύνδεση τους το tablet (40%), ενώ ακολουθούν το smartphone (36%) και το laptop (34%).

Επίσης, όσοι αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (e-shoppers) έφτασαν το 74% των Ελλήνων, με αυξημένη μέση δαπάνη σε online αγορές, καθώς επίσης αυξημένη τάση στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών. Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στο κοινό άνω των 55 ετών (+20% συγκριτικά με το προηγούμενο εξάμηνο). Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν κάνει τρεις στους τέσσερις Έλληνες (74%) κατά τους τελευταίους έξι μήνες.

Σε ηλεκτρονικές αγορές οι καταναλωτές ξόδεψαν τους τελευταίους έξι μήνες κατά μέσο όρο 806 ευρώ και σχεδόν δύο στους τρεις (64%) πλήρωσαν μέσω αντικαταβολής. Οι κορυφαίες online αγορές ήσαν τα ρούχα (46%), τα παπούτσια (36%) και τα ηλεκτρονικά είδη (33%). Τη μεγαλύτερη δυναμική (μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2020) εμφάνισαν οι online αγορές για έπιπλα και είδη σπιτιού (+37%) και για διαδικτυακά σεμινάρια/webinars (+36%).

- real.gr