Image default
NEWS

Delphi Forum: Η Ελλάδα προχωράει σε ταχεία αναβάθμιση των ψηφιακών της υπηρεσιών

Η Ελλάδα μετεξελίσσεται, προχωρά στην ταχεία αναβάθμιση των ψηφιακών της υπηρεσιών και ήδη πολλά προγράμματα τα οποία βρίσκονται σε εξέλιξη, όπως αυτό της Αστυπάλαιας ήδη έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον της διεθνούς κοινότητας ανέφεραν ο Κώστας Φραγκογιάννης, Υφυπουργός Οικονομικής Διπλωματίας και Εξωστρέφειας και ο Χρίστος Δήμας, Υφυπουργός Έρευνας & Τεχνολογίας μιλώντας στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, με συντονιστή τον Νίκος Δρόσος δημοσιογράφος του ΑΠΕ.

Ο κ. Φραγκογιάννης ανέφερε πως πρέπει να βρούμε σαν χώρα το συγκριτικό μας πλεονέκτημα και κάνουμε το άλμα προς τα εμπρός. Δουλεύουμε συστηματικά για να αλλάξει η εικόνα και η υπόσταση της χώρας, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, τόνισε. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να δείξουμε πλέον στην πράξη τη διαφορά που έχουμε πραγματοποιήσει, ανέφερε ο υφυπουργός.

Αναφερόμενος στο θεσμό του επιστημονικού διπλωμάτη σημείωσε πως στόχος της κυβέρνησης ήταν ένα νέο, μοντέρνο και εξωστρεφές διπλωματικό μοντέλο με σκοπό την ενεργοποίηση δυνάμεων σε όλο τον κόσμο.

Ειδική αναφορά έκανε στο project της Αστυπάλαιας τονίζοντας πως είναι ένα καινοτόμο το πρόγραμμα, που δεν έχει γίνει πουθενά σε όλο τον κόσμο. Δημιουργούμε υβριδικό σύστημα ενέργειας κάνοντας το νησί «πράσινο», ενώ παράλληλα θεσμοθετούμε την ηλεκτροκίνηση δίνοντας κίνητρα για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Όλα τα αυτοκίνητα του δημοσίου (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά κτλ) θα είναι ηλεκτρικά. Μεγαλεπήβολο είναι και το σχέδιο για τις δημόσιες συγκοινωνίες που θα μετατραπούν σε «mοbilty on demand», όπου ο πολίτης θα καλεί το λεωφορείο όταν το χρειάζεται 24 ώρες το 24ωρο.

Το άλμα της Αστυπάλαιας βρίσκεται στο επίκεντρο όλου του κόσμου και υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από το εξωτερικό, προκειμένου να έρθουν να δουν το πρόγραμμα από κοντά αλλά και να πάρουν συμβουλές για το πώς να προχωρήσουν στη δημιουργία αντίστοιχων project.

Επιπρόσθετα ανέφερε ότι δημιουργούνται σημαντικές προοπτικές για τους Έλληνες επιχειρηματίες από τις συνεργασίες του Enterprise Greece με μεγάλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες (όπως η ebay),για την ενίσχυση των επιχειρήσεων στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό τους, με στόχο την ενίσχυση εξωστρέφειας και την είσοδο τους στην εξαγωγική δραστηριότητας αξιοποιώντας το ηλεκτρονικό εμπόριο. Κλείνοντας σημείωσε πως «σαν Ελλάδα καταξιωνόμαστε σαν επενδυτικός προορισμός».

Από την πλευρά του ο Χρίστος Δήμας, Υφυπουργός Έρευνας & Τεχνολογίας, ανέφερε πως η τεχνολογία είναι διαθέσιμη στον έλληνα επιχειρηματία, αλλά όπως σημείωσε χαρακτηριστικά «πρέπει να έχουμε γνώση και πρόσβαση στην τεχνολογία».

Τόνισε πώς είναι σημαντικό να υπάρχουν ψηφιακές δεξιότητες σε όλο το φάσμα της κοινωνίας, φέρνοντας ως παράδειγμα την εμβολιαστική διαδικασία, η οποία προχώρησε με ταχύτατη διαδικασία λόγω της τεχνολογίας.

Αναφερόμενος στους κόμβους καινοτομίας σημείωσε πως μέχρι πρότινος το κράτος δεν είχε καμία χαρτογράφηση των νεοφυών επιχειρήσεων και για αυτό το λόγο δημιουργήθηκε το μητρώο νεοφυών επιχειρήσεων, ενώ παράλληλα θεσπίστηκαν μέσω του Elevate Greece προσφέραμε κίνητρα για επενδύσεις σε επιχειρηματικούς αγγέλους.

Για το project στη «ΧΡΩΠΕΙ» o υφυπουργός ανέφερε πως η Ελλάδα έχει πολύ σημαντικό επιστημονικό δυναμικό και ταλαντούχους επιχειρηματίες.

Η ανάπτυξη της πρώτης Πολιτείας Καινοτομίας θα δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας, πέραν των θέσεων εργασίας που θα δικαιολογήσει το cluster των δραστηριοτήτων που θα αναπτυχθούν πέριξ αυτής.

Σχολιάζοντας την επένδυση της Microsoft στη χώρα, μας ανέφερε πώς είναι πάρα πολύ σημαντική, όχι μόνο για τις νέες θέσεις εργασίας που δημιουργεί, αλλά ιδιαίτερα για το γεγονός πώς αναβαθμίζονται οι λειτουργίες όλων των επιχειρήσεων τεχνολογικά και στη διαχείριση των δεδομένων τους.

Related posts

«Hortensia»: Σε μαζική παραγωγή η πολυθρόνα που ήταν αδύνατον να κατασκευαστεί

fiber

Στις 20 Ιουλίου εκτοξεύεται η επανδρωμένη διαστημική πτήση από τη Blue Origin του Τζεφ Μπέζος

fiber

Εγκαίνια για το ΙΚΕΑ «πόλης» στον Πειραιά

fiber

Πώς ένα Cloud Contact Center αντιμετωπίζει τις σύγχρονες προκλήσεις της Εξυπηρέτησης Πελατών

fiber

Τα κέντρα επικοινωνίας (contact center) μεταφέρονται στο cloud και ανοίγουν νέους ορίζοντες στην εξυπηρέτηση πελατών

fiber

Πωλείται το εντυπωσιακό «Παλάτι Φυσαλίδων» του Pierre Cardin

fiber