Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά – Το παράδειγμα της T-Mobile US

Related

Παναθηναϊκός – Μέταλιστ (2/7, 12:00, Cosmote Sport 1HD): Πρώτο «πράσινο» τεστ και ευκαιρία για δοκιμές

STOIXIMAN SUPERLEAGUE Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει την καλοκαιρινή του προετοιμασία στο Μπαντ Χάρινγκ της Αυστρίας, όπου πραγματοποιεί το βασικό στάδιο των προπονήσεών του ενόψει της νέας σεζόν. Στο πλαίσιο αυτό, οι «πράσινοι» δίνουν σήμερα, Τετάρτη 2 Ιουλίου, το πρώτο της φιλικό παιχνίδι για φέτος, αντιμετωπίζοντας τη Μέταλιστ από την Ουκρανία. Η σέντρα της αναμέτρησης είναι προγραμματισμένη

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος της Super League

H Super League ανακοίνωσε ότι η κλήρωσης του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου στον Άλιμο. Η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και

Cosmote Telekom: Ενα νέο σύμπαν υπηρεσιών για τους συνδρομητές της

Περισσότερη Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στα δίκτυα και τις υπηρεσίες της, περιλαμβάνει η νέα στρατηγική της Cosmote Telekom, η οποία είναι βασισμένη στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ομίλου Telekom, με κυρίαρχη θέση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η πρόσφατη επίσημη ένταξη της Cosmote στο “οικοσύστημα” του παγκόσμιου brand Telekom, φέρνει άμεσα και στους Έλληνες συνδρομητές μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, όπως η  πρόσβαση στον ψηφιακό βοηθό Perplexity, που θα κάνει κρατήσεις

Η Microsoft θέλει να δημιουργήσει τον «super γιατρό» – Μπορεί η ΑΙ να σώσει την Υγεία;

FORTUNE GREECE 01/07/2025, 20:00 SHARE Question for AI on tablet screen. What is the role of. AI in personalised healthcare? (Photo by WLADIMIR BULGAR/SCIENCE PHOTO LI / WBU / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Η Microsoft προκαλεί σεισμό στον χώρο της Υγείας με την αποκάλυψη ότι το νέο σύστημα ιατρικής ΤΝ ξεπερνά τους

Η Cosmote θα μεταδώσει την κλήρωση της Σούπερ Λιγκ – e-thessalia.gr

Την τηλεοπτική κάλυψη της κλήρωσης του πρωταθλήματος ανακοίνωσε η Σούπερ Λιγκ. Όπως έγινε γνωστό, η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και ώρα 21:00

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου FORTUNE GREECE 01/07/2025, 19:30 SHARE (COMBO) This combination of pictures created on September 13, 2023 shows (From top L) Sam Altman, CEO of OpenAI, arrives for a US Senate bipartisan Artificial Intelligence (AI) Insight Forum at the US

Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Cosmote Telekom

Η Cosmote Telekom παρουσιάζει το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για ιδιώτες και επαγγελματίες, Magenta Moments. Το πρόγραμμα που αναβαθμίζει το Cosmote Deals For You, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων και εμπειριών, από ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες όπου δραστηριοποιείται η Telekom. Είναι διαθέσιμο μέσα από τα apps της Cosmote

COSMOTE TELEKOM: Ευρύ δίκτυο συνεργατών σε Ελλάδα και εξωτερικό – Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM, όπως ανακοίνωσε. Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM, όπως ανακοίνωσε. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους* τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

Από την Cosmote Tv η κλήρωση του νέου πρωταθλήματος

Η κλήρωση του νέου πρωταθλήματος (9/7) θα μεταδοθεί τηλεοπτικά από την Cosmote Tv ενώ για πρώτη φορά θα αποδοθεί στην ελληνική νοηματική γλώσσα. Η ενημέρωση της Λίγκας: Για πρώτη φορά, η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, θα αποδοθεί τηλεοπτικά και στην ελληνική νοηματική γλώσσα, δίνοντας έτσι την ευκαιρία και στους κωφούς συνανθρώπους μας

Ζωντανά στην Cosmote η κλήρωση της Stoiximan Super League

Η κλήρωση του πρωταθλήματος της Stoiximan Super League για τη σεζόν 2025-2026 θα μεταδοθεί ζωντανά από την Cosmote TV, την Τετάρτη 9 Ιουλίου. «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και ώρα 21:00 στον Άλιμο, θα μεταδοθεί απευθείας από το κανάλι COSMOTE SPORTS1. Την παρουσίαση της

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος

www.sport-fm.gr ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: 01/07/2025, 15:15 Την τηλεοπτική κάλυψη της κλήρωσης του πρωταθλήματος ανακοίνωσε η Stoiximan Super League. Όπως έγινε γνωστό, η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί

Σε τι βαθμό θα αντικαταστήσει η τεχνητή νοημοσύνη τους εργαζόμενους – Πόσο «μέσα» έχουν πέσει οι εκτιμήσεις, τι δείχνουν έρευνες

Έρευνες του Ευρωπαϊκού Κέντρου για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης (Cedefop) στοχεύουν στην κατανόηση των αλλαγών που θα φέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στην εργασία. Το Cedefop, αποκεντρωμένος οργανισμός της ΕΕ με έδρα της Θεσσαλονίκη, ένα κέντρο με μικρό μέγεθος και χαμηλότερη αναγνωρισιμότητα σε σχέση με φορείς όπως το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF), πραγματοποιεί τα τελευταία

Παναθηναϊκός: Στην Cosmote τα φιλικά προετοιμασίας

Τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν οι φίλαθλοι των Πράσινων τα φιλικά ματς προετοιμασίας, που θα διεξαχθούν επί αυστριακού εδάφους, θα προσφέρει στους συνδρομητές της η Cosmote TV. Η συνδρομητική τηλεόραση ανακοίνωσε επίσημα, την Τρίτη (1/7), πέρα από τις ημερομηνίες, τις ώρες και τους αντιπάλους που ήταν ήδη γνωστά στοιχεία των αναμετρήσεων, τα κανάλια τα οποία θα

Στην Cosmote TV τα φιλικά του Παναθηναϊκού

Η Cosmote TV ανακοίνωσε πως θα μεταδώσει όλα τα φιλικά παιχνίδια που θα δώσει κατά το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του ο Παναθηναϊκός. Η ανακοίνωση της COSMOTE TV Στην Cosmote TV θα μπορούν οι φίλοι του Παναθηναϊκού να παρακολουθήσουν τα φιλικά παιχνίδια της αγαπημένης τους ομάδας κατά τη διάρκεια της φετινής τους προετοιμασίας στην Αυστρία

Share

Αποστολή στο Σιάτλ Χάρης Φλουδόπουλος

Στο νέο σκηνικό του άκρως ανταγωνιστικού αλλά και καινοτόμου κόσμου των τηλεπικοινωνιών, ο ρόλος της κλίμακας αποδεικνύεται καθοριστικός καθώς οι μεγάλοι διεθνείς παίκτες διαθέτουν το αναγκαίο και ικανό μέγεθος για να υλοποιούν τις απαραίτητες επενδύσεις, να καινοτομούν αλλά και να εισάγουν τις βέλτιστες νέες πρακτικές στις αγορές όπου δραστηριοποιούνται. 

Σε αυτό το περιβάλλον, ίσως το κυριότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την Cosmote Telekom έρχεται μέσα από τη σύνδεσή της με έναν από τους ισχυρότερους τηλεπικοινωνιακούς ομίλους του πλανήτη. Η ένταξη του ΟΤΕ στην οικογένεια της Telekom, και η πρόσφατη ενοποίηση υπό το ενιαίο brand Cosmote Telekom, δεν είναι απλώς μια συμβολική κίνηση. Αποτελεί την έμπρακτη επιβεβαίωση του στρατηγικού πλεονεκτήματος που φέρνει η “κλίμακα” στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, μια κλίμακα που δεν περιορίζεται σε αριθμούς, αλλά επεκτείνεται στην τεχνολογική υπεροχή, στην ταχύτητα εισαγωγής καινοτομιών και στην ικανότητα μαζικών επενδύσεων.

Το παράδειγμα της T-Mobile στις Ηνωμένες Πολιτείες αποτελεί case study του πώς ένα brand της Telekom μετατράπηκε από “challenger” σε “champion” μέσα σε μια δεκαετία, χάρη στη στρατηγική un-carrier, την πελατοκεντρική προσέγγιση και – κυρίως – την ικανότητα να επενδύει συστηματικά και να καινοτομεί ασταμάτητα.

Η ιστορία της T-Mobile στις Ηνωμένες Πολιτείες δείχνει το πώς ένας πάροχος που το 2012 κινδύνευε με απορρόφηση από ανταγωνιστή, εξελίχθηκε μέσα σε μία δεκαετία στον απόλυτο πρωταγωνιστή της αμερικανικής τηλεπικοινωνιακής αγοράς. Και όχι μόνο αυτό: σήμερα είναι ο κορυφαίος contributor στα έσοδα του Ομίλου Telekom, φέρνοντας στην Ευρώπη -και μέσω Cosmote Telekom και στην Ελλάδα- την τεχνογνωσία, τις στρατηγικές και τη δύναμη ενός πραγματικού champion.

Περιγράφοντας την επιτυχία της T – Mobile US Από τα κεντρικά του Bellevue, στην Πολιτεία της Ουάσινγκτον, ο COO της T-Mobile US  Srini Gopalan την παρουσιάζει ως μια στρατηγική που στηρίχτηκε όχι μόνο στο θάρρος, αλλά και στην εμβληματική υπεραξία που προσφέρει το “global scale” του ομίλου Telekom. Ένα μέγεθος που, όπως εξηγεί, δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά όρο επιβίωσης για τις τηλεπικοινωνίες του 21ου αιώνα.

Ο ρόλος της κλίμακας

Ο κ. Gopalan υπενθύμισε ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες δραστηριοποιούνται τέσσερις πάροχοι για 340 εκατομμύρια κατοίκους, ενώ στην Ευρώπη υπάρχουν 127 για μικρότερο πληθυσμό. Αυτή η κατακερματισμένη πραγματικότητα καθιστά τις επενδύσεις δύσκολες και τις καινοτομίες πολυτέλεια. Αντίθετα, ο παγκόσμιος χαρακτήρας της Telekom δημιουργεί ένα οικοσύστημα που μπορεί να επενδύει μαζικά, να ενσωματώνει τεχνολογίες αιχμής και να μεταφέρει γνώσεις και ταλέντα μεταξύ αγορών.

“Όταν μια εταιρεία του ομίλου πρωτοπορεί, η καινοτομία διαχέεται σε όλο το σύστημα. Αυτή είναι η δύναμη της κλίμακας”, σημείωσε χαρακτηριστικά, τονίζοντας τη σημασία των συνεργασιών με τεχνολογικούς κολοσσούς όπως η Google, η OpenAI και η NVIDIA.

Στον αντίποδα της παραδοσιακής λογικής που βλέπει την τεχνητή νοημοσύνη (AI) ως εργαλείο μείωσης κόστους, ο COO της T-Mobile US επανατοποθετεί την τεχνολογία στο κέντρο της εμπειρίας πελάτη. “Το AI είναι εδώ για να βελτιώσει το ταξίδι του πελάτη. Όχι για να καταργήσει θέσεις εργασίας”, υπογράμμισε.
Έφερε παραδείγματα: από τη συντήρηση προληπτικής διάγνωσης στο σταθερό ασύρματο ίντερνετ (FWA), έως τα call centers που κατανοούν τον λόγο της κλήσης πριν ακόμα απαντηθεί το τηλέφωνο. Η ενσυναίσθηση, λέει, είναι ο κρίσιμος συνδετικός κρίκος ανάμεσα στο AI και στην ανθρώπινη εμπειρία.

“Είναι πιο εύκολο να είσαι διεκδικητής παρά πρωταθλητής”, τόνισε σημειώνοντας ότι η T-Mobile US δεν ξεκίνησε από πλεονεκτική θέση. Το αντίθετο: Ήταν η τέταρτη δύναμη στις ΗΠΑ, με περιορισμένο φάσμα και χωρίς ισχυρό δίκτυο. Μέσα σε μια δεκαετία, έγινε ο κορυφαίος πάροχος 5G στην Αμερική, με το μοναδικό εμπορικά διαθέσιμο δίκτυο 5G Stand-Alone. Σήμερα, ακόμα και η Πυροσβεστική της Νέας Υόρκης βασίζεται σε αυτό το δίκτυο για υπηρεσίες υψηλής προτεραιότητας (T-Priority).

Και αυτή η μετάβαση δεν έγινε απλώς με τεχνολογικά βήματα, αλλά με μια κουλτούρα που ενθαρρύνει τη διαρκή αμφισβήτηση του status quo – το λεγόμενο un-carrier mindset.

Το success story της T-Mobile US 

Το 2012, η T-Mobile US ήταν ο μικρότερος από τους τέσσερις μεγάλους παρόχους των ΗΠΑ. Η εξαγορά της από την AT&T μπλοκαρίστηκε από τις ρυθμιστικές αρχές. Ωστόσο αυτό, που αρχικά φαινόταν ως πισωγύρισμα, εξελίχθηκε σε αφετηρία για τη στρατηγική “Un-carrier”: την πλήρη ανατροπή των παραδοσιακών κανόνων: απομάκρυνση από τα μακροχρόνια συμβόλαια, απλές εμπορικές προτάσεις, δωρεάν περιαγωγή, απεριόριστα δεδομένα, αλλά και φθηνή ή δωρεάν διεθνής επικοινωνία, άλλαξαν το παιχνίδι.

Το αποτέλεσμα; Μόνο το 2013, 4,4 εκατομμύρια νέοι πελάτες προστέθηκαν στη βάση της εταιρείας. Για 28 συνεχόμενα τρίμηνα, η T-Mobile US κατέγραφε καθαρή προσθήκη άνω του ενός εκατομμυρίου πελατών το τρίμηνο – μια επίδοση που κανένας άλλος πάροχος δεν έχει καταφέρει να προσεγγίσει.

Το 5G και η εξαγορά-κλειδί της Sprint

Η επόμενη καθοριστική κίνηση ήρθε το 2020, με τη συγχώνευση της T-Mobile US με την Sprint. Η εξαγορά δεν έφερε μόνο συνδυασμό συνδρομητών. Έφερε πρόσβαση στο midband φάσμα των 2,5 GHz – το πιο κρίσιμο τμήμα του φάσματος για την ανάπτυξη ενός δικτύου 5G που δεν στηρίζεται σε θεαματικά speedtests αλλά σε πραγματική αξιοπιστία και κάλυψη.

Η T-Mobile US δεν ακολούθησε τον δρόμο των mmWave λύσεων που πρόσφεραν υψηλές ταχύτητες αλλά περιορισμένη κάλυψη. Αντίθετα, στήριξε τη στρατηγική της στα midbands, αναβαθμίζοντας περισσότερους από 90.000 πύργους κινητής τηλεφωνίας σε όλη την επικράτεια. Σήμερα, είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στο 5G στις ΗΠΑ, προσφέροντας το μεγαλύτερο και πιο γρήγορο δίκτυο της χώρας – και ήδη στρέφεται προς την επόμενη τεχνολογική φάση: το 6G.

ΑΙ  και δορυφορική συνδεσιμότητα

Ωστόσο, η T-Mobile US δεν εφησυχάζει. Επενδύει στρατηγικά στην τεχνητή νοημοσύνη (AI-RAN), αξιοποιώντας αλγόριθμους real-time για βελτιστοποίηση της κίνησης στο δίκτυο και αύξηση της ενεργειακής απόδοσης. Μέσα από συνεργασίες με την Google Cloud, την NVIDIA και την OpenAI, αναπτύσσει λύσεις που ξεπερνούν το επίπεδο του τεχνικού backend και φτάνουν στην εμπειρία του πελάτη: call centers που γνωρίζουν από πριν τον λόγο της κλήσης, predictive maintenance για εξοπλισμό, voice assistants που μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο.

Ταυτόχρονα, μέσω της συνεργασίας με τη SpaceX, η T-Mobile χτίζει το πρώτο διαστημικό δίκτυο κινητής στις ΗΠΑ. Με χρήση της τεχνολογίας Starlink, ήδη υποστηρίζεται αποστολή και λήψη SMS, και επεκτείνεται σε δεδομένα και φωνή, δίνοντας κάλυψη ακόμα και σε περιοχές όπου δεν φτάνει το επίγειο δίκτυο.

Η συνεισφορά στο Group Telekom 

Αυτή τη στιγμή με 130 εκατομμύρια πελάτες και το μεγαλύτερο ποσοστό εσόδων για τον όμιλο Telekom (70% των συνολικών εσόδων), η T-Mobile US δεν είναι απλώς μια θυγατρική. Είναι ο βασικός μοχλός του ομίλου – ο λόγος που το brand “T” βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με κολοσσούς όπως η Apple και η Microsoft, σύμφωνα με την κατάταξη Brand Finance 500.

Από τις ΗΠΑ, η τεχνογνωσία, οι επενδυτικές πρακτικές, ακόμα και τα ψηφιακά προϊόντα – όπως η συνεργασία με το Perplexity AI – διαχέονται σε όλες τις εταιρείες του ομίλου, συμπεριλαμβανομένης της Cosmote Telekom  στην Ελλάδα.

Η σημασία της κλίμακας για την Ελλάδα

Η αμερικανική αγορά διαθέτει μόλις 4 παρόχους για 340 εκατ. κατοίκους, ενώ στην Ευρώπη οι πάροχοι ξεπερνούν τους 120. Αυτό το “κατακερματισμένο” τοπίο περιορίζει τις δυνατότητες επένδυσης και ανάπτυξης. Αντίθετα, η Telekom επενδύει πάνω από 16 δισ. ευρώ ετησίως σε δίκτυα και υποδομές, αξιοποιώντας το μέγεθός της για να ενισχύσει όλο το οικοσύστημα της.

Αυτό το μέγεθος μεταφέρεται και στην Cosmote Telekom, που πλέον ενισχύει τις υποδομές της με το know-how, τις τεχνολογικές συνέργειες και τις στρατηγικές συνεργασίες του Ομίλου. Η συνεργασία με το Perplexity AI, το ενσωματωμένο Netflix και η χρήση τεχνολογιών network slicing και 5G+ στο Cosmote 5G WiFi είναι μόλις η αρχή.

Cosmote Telekom: Η σημασία της ένταξης στην Telekom

Η Cosmote Telekom είναι πλέον και επίσημα ο ελληνικός βραχίονας ενός από τους ισχυρότερους τηλεπικοινωνιακούς ομίλους στον πλανήτη: του γερμανικού ομίλου TELEKOM, που με παρουσία σε πάνω από 50 χώρες και με περισσότερους από 261 εκατομμύρια πελάτες, έχει χτίσει ένα οικοσύστημα όπου η τεχνολογία, η καινοτομία και η πελατοκεντρική κουλτούρα συνυπάρχουν.

Όπως επισημαίνουν τα στελέχη της εταιρείας, η συμμετοχή της Cosmote στην οικογένεια Telekom παρέχει οικονομίες κλίμακας, πρόσβαση σε τεχνογνωσία αιχμής και – κυρίως – τη δυνατότητα να αξιοποιεί καινοτομίες και στρατηγικές που έχουν ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία σε άλλες ώριμες αγορές, όπως αυτή των ΗΠΑ.

Πρακτικά, αυτό σημαίνει:

-Πρόσβαση σε παγκόσμιες συνεργασίες, όπως αυτή με την OpenAI και το Perplexity.

-Δυνατότητα να υιοθετεί λύσεις όπως το AI-based customer service και το 5G Stand Alone πιο γρήγορα από τον ανταγωνισμό.

-Διαφοροποίηση όχι μόνο στα δίκτυα και τις υπηρεσίες, αλλά και στην εμπειρία πελάτη.

-Το Perplexity φέρνει την Τεχνητή Νοημοσύνη στον καταναλωτή.

Ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα της υπεραξίας που δημιουργεί η συμμετοχή στο οικοσύστημα της TELEKOM είναι η ενσωμάτωση του Perplexity στις υπηρεσίες της COSMOTE TELEKOM. Πρόκειται για μία από τις πιο εξελιγμένες μηχανές τεχνητής νοημοσύνης στον κόσμο, που λειτουργεί ως ψηφιακός βοηθός σε πραγματικό χρόνο. Ο χρήστης μπορεί να μεταφράσει κείμενα, να γράψει email, να πάρει απαντήσεις για εξειδικευμένες ερωτήσεις, να κάνει κρατήσεις, ακόμα και να πραγματοποιεί τηλεφωνικές κλήσεις μέσω της εφαρμογής.

Η Cosmote Telekom θα είναι από τις πρώτες εταιρείες εκτός ΗΠΑ που θα προσφέρουν Perplexity Pro συνδρομή δωρεάν για 12 μήνες σε πελάτες της. Μια τέτοια συνεργασία όχι μόνο ενισχύει την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας, αλλά ανοίγει νέους δρόμους για την καθημερινή χρήση του AI από τον μέσο καταναλωτή στην Ελλάδα. Τέλος στον τομέα της ψυχαγωγίας, η Cosmote Telekom  αξιοποιεί τη στρατηγική συνεργασία της Telekom με το Netflix

Εξάλλου υπενθυμίζεται ότι στην Ελλάδα, η Cosmote Telekom  είναι η μοναδική που διαθέτει δίκτυο 5G Stand Alone, με πληθυσμιακή κάλυψη άνω του 70%, και ήδη λανσάρει εμπορικά προϊόντα όπως το Cosmote 5G WiFi. Οι επενδύσεις σε FTTH ξεπερνούν τις 1,8 εκατ. γραμμές και συνεχίζονται.

Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή σε Cosmote Telekom δεν είναι απλώς ένα νέο λογότυπο: Είναι ένα άλμα ισχύος, τεχνογνωσίας και πρόσβασης σε παγκόσμιες καινοτομίες, που τοποθετεί την ελληνική αγορά στο επίκεντρο της ψηφιακής μετάβασης.