COSMOTE eValue: Πρωταγωνιστεί στην εξυπηρέτηση πελατών με νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις

Related

Ο CEO της Nvidia αποκαλύπτει: Έτσι «εκπαιδεύω» την AI για να σκέφτεται καλύτερα από γιατρό

FORTUNE GREECE 14/07/2025, 19:00 SHARE Ο Jensen Huang εξηγεί πώς αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη ως δάσκαλο, αναλυτή και «δεύτερη γνώμη», μετατρέποντας την καθημερινή χρήση της σε γνωστική ενδυνάμωση. Ο Jensen Huang, CEO της Nvidia, δήλωσε ότι χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη όπως ένας ασθενής που συμβουλεύεται πολλούς γιατρούς για μία διάγνωση. «Όταν λαμβάνεις μια απάντηση από

COSMOTE 5G WiFi: Μια εναλλακτική λύση για γρήγορο & αξιόπιστο internet

Ταχύτητες internet έως 300Mbps, μειωμένες τιμές και δωρεάν εξοπλισμός Γρήγορο και αξιόπιστο internet σε κάθε σπίτι και επιχείρηση, σε όλη την Ελλάδα, με ταχύτητες έως 300Mbps στα €35,90 τον μήνα και με δωρεάν εξοπλισμό, μπορούν να έχουν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM με την υπηρεσία COSMOTE 5G WiFi. Η υπηρεσία αυτή απευθύνεται σε όσους δεν

Καλοκαιρινές προσφορές σε COSMOTE TELEKOM και ΓΕΡΜΑΝΟ

Οι προσφορές θα ισχύουν έως τις 31 Αυγούστου, ενώ οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα αγοράς με έως και 48 άτοκες δόσεις. Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι καλοκαιρινές εκπτώσεις στην COSMOTE TELEKOM και τον ΓΕΡΜΑΝΟ, τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και online στα cosmote.gr και germanos.gr, προσφέροντας σημαντικές εκπτώσεις σε τεχνολογικά προϊόντα και συσκευές καθημερινής χρήσης.

Καλοκαιρινές εκπτώσεις σε COSMOTE TELEKOM και ΓΕΡΜΑΝΟ

Προσφορές σε smartphones, tablets, laptops και smart TVs – Έως 20 Ιουλίου η επιπλέον επιστροφή με κάρτες Eurobank Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι καλοκαιρινές εκπτώσεις στην COSMOTE TELEKOM και τον ΓΕΡΜΑΝΟ, τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και online στα cosmote.gr και germanos.gr, προσφέροντας σημαντικές εκπτώσεις σε τεχνολογικά προϊόντα και συσκευές καθημερινής χρήσης. Οι προσφορές θα

Η «Γέφυρα Τεχνολογίας 1.0» ενώνει την έρευνα με την αγορά – Νέο δίκτυο καινοτομίας με 8 ιδρύματα

Η γνώση περνάει στη δράση, η έρευνα συναντά την καινοτομία και η καινοτομία βρίσκει τον δρόμο της προς την κοινωνία. Αυτή είναι η ουσία της «Γέφυρας Τεχνολογίας 1.0», της εκδήλωσης που διοργάνωσε για τρίτη συνεχή χρονιά η Μονάδα Μεταφοράς Τεχνολογίας και Καινοτομίας «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), φέρνοντας στο προσκήνιο έναν νέο

Ο Τζεφ Μπέζος πούλησε μετοχές της Amazon αξίας σχεδόν 666 εκατ. δολαρίων σε δύο ημέρες

Ο ιδρυτής και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Amazon, Τζεφ Μπέζος, πούλησε σχεδόν τρία εκατομμύρια μετοχές της εταιρείας μέσα σε μόλις δύο ημέρες τον Ιούλιο, αποκομίζοντας περίπου 665,8 εκατομμύρια δολάρια. Η κίνηση αυτή δεν ήταν τυχαία, αλλά αποτελεί μέρος ενός προγραμματισμένου σχεδίου πωλήσεων (γνωστού ως trading plan) που ανακοινώθηκε νωρίτερα μέσα στο 2024. Το σχέδιο

Το «έξυπνο» σπίτι του μέλλοντος: Τι μας περιμένει έως το 2030

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και περισσότερες «έξυπνες» συσκευές να μπαίνουν στη ζωή μας: βοηθούς που ενεργοποιούνται με φωνή, όπως το Amazon Echo και το Google Nest, θερμοστάτες που ρυθμίζουν αυτόματα τη θερμοκρασία, κάμερες ασφαλείας που ελέγχουμε από το κινητό, έξυπνες κλειδαριές και λαμπτήρες που ανάβουν ή σβήνουν με μία εντολή. Σύμφωνα με έρευνα της

Το μέλλον των smartphone: Πλήρως ασύρματα, χωρίς θύρες και κουμπιά

Ο σχεδιασμός των κινητών τηλεφώνων αλλάζει ριζικά και όλα δείχνουν πως οδηγούμαστε σε μια εποχή όπου οι συσκευές θα είναι πλήρως ασύρματες και απαλλαγμένες από θύρες και φυσικά κουμπιά. Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση της CompanionLink («The Disappearing Port: How Consumer Tech is Going Seamless by Design», 2025), οι τεχνολογικοί κολοσσοί ήδη επενδύουν σε τεχνολογίες που

Η Google αλλάζει τον τρόπο που δημιουργούμε βίντεο

Η Google ανακοίνωσε μια νέα λειτουργία στην εφαρμογή Gemini, που επιτρέπει στους χρήστες να φτιάχνουν βίντεο ξεκινώντας απλώς από μια φωτογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, δίνει σε όλους τη δυνατότητα να δημιουργούν εύκολα και γρήγορα οπτικό περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύσσει. Η εταιρεία είχε ήδη δοκιμάσει κάτι παρόμοιο με το εργαλείο Flow

Η τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινότητα του Mark Cuban και των ηγετών της τεχνολογίας

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει πλέον ενσωματωθεί δυναμικά στην καθημερινότητα κορυφαίων επιχειρηματιών της τεχνολογίας, με τον Mark Cuban να αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της νέας πραγματικότητας. Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής και επιχειρηματίας δηλώνει ότι χρησιμοποιεί την AI «για τα πάντα», από την παρακολούθηση της υγείας του μέχρι τη συγγραφή κώδικα, επισημαίνοντας όμως την ανάγκη για προσοχή και

Μελέτη: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Μειώνει την παραγωγικότητα έμπειρων προγραμματιστών

Μελέτη: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Μειώνει την παραγωγικότητα έμπειρων προγραμματιστών FORTUNE GREECE 12/07/2025, 12:56 SHARE Τα ΑΙ εργαλεία δεν είναι πανάκεια, και η αποτελεσματικότητά τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το επίπεδο εμπειρίας του χρήστη και τη φύση του έργου. Μια πρόσφατη μελέτη της Model Evaluation & Threat Research (METR) φέρνει στο προσκήνιο ένα ιδιαίτερα

Έρχεται οικονομικό iPhone, νέα iPads και Mac – Τι περιλαμβάνει το φιλόδοξο λανσάρισμα της Apple

FORTUNE GREECE 11/07/2025, 14:17 SHARE Apple CEO Tim Cook speaks during Apple's "It's Glowtime" event in Cupertino, California, September 9, 2024. (Photo by Nic Coury / AFP) Photo: AFP Η Apple ετοιμάζει ένα φιλόδοξο κύμα νέων προϊόντων για το 2026, με φθηνότερο iPhone, νέα iPads, MacBooks και ανανεωμένα Apple Watches να πρωταγωνιστούν στη στρατηγική της.

SAMSUNG Galaxy Z Fold7 και Galaxy Ζ Flip7: Ξεκίνησαν οι προ-παραγγελίες σε COSMOTE TELEKOM και ΓΕΡΜΑΝΟ

Τα νέα αναδιπλούμενα Smartphones SAMSUNG Galaxy Z Fold7 και Galaxy Ζ Flip7 και η νέα σειρά Galaxy Watch8 έρχονται στις 25 Ιουλίου στην COSMOTE TELEKOM και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Οι προ-παραγγελίες για τα νέα κορυφαία μοντέλα της SAMSUNG ξεκίνησαν στα φυσικά καταστήματα, αλλά και online στα cosmote.gr και germanos.gr. Έως και τις 24/07, με κάθε προ-παραγγελία

Ο Έλον Μασκ φέρνει το Grok στα οχήματα Tesla την επόμενη εβδομάδα

Η υπόσχεση του Έλον Μασκ γίνεται πραγματικότητα: το Grok, το πολυσυζητημένο chatbot της xAI, καταφτάνει στα οχήματα Tesla «το αργότερο την επόμενη εβδομάδα». Η νέα αυτή προσθήκη υπόσχεται να μετατρέψει το αυτοκίνητο σε έναν διαδραστικό, φωνητικό συνοδηγό που όχι μόνο θα απαντά σε ερωτήσεις, αλλά θα μπορεί να αλλάζει «διάθεση» μέσα από διαφορετικές προσωπικότητες. Όπως

Share

H εταιρεία απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs)

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ και της Telekom, αναδεικνύεται για ακόμη μία φορά ως πρωτοπόρος στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με δύο νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις. Για 4η συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs), επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για υψηλής ποιότητας υπηρεσίες καικαινοτομία.

Πιο συγκεκριμένα, φέτος η COSMOTE eValue τιμήθηκε με το Gold βραβείο στην κατηγορία “Customer Experience Awards” για την πιο Αποτελεσματική Προσέγγιση Πωλήσεων, καθώς και με το Silver βραβείο στην κατηγορία “Operational Excellence Awards”, για την πιο Αποτελεσματική Πρωτοβουλία Επιχειρησιακής Βελτίωσης. Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο σε μια τελετή πουαναγνώρισε τους ευρωπαϊκούς ηγέτες στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών.

COSMOTE eValue

Ηγέτης στον τομέα του customer relationship management

Τα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs),αποτελούν τον μακροβιότερο και πιο σημαντικό θεσμό στην Ευρώπη για τον κλάδο των contact centers. Ο οργανισμός αξιολογεί και βραβεύει τις εταιρείες που συνεχώς καινοτομούν για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, προσδίδοντάς τους κύρος και αναγνώριση σε διεθνές επίπεδο.

Από το 2021 έως σήμερα η COSMOTE eValue έχει διακριθεί με συνολικά 11 βραβεία στα ECCCSAs για τις πρωτοβουλίες και τις καινοτομίες που δημιουργούν αξία στην εμπειρία του πελάτη, αλλά και για τις υπηρεσίες BPO (Business Process Outsourcing) που διαθέτει. Ως το μεγαλύτερο contact center στην ελληνική αγορά, η εταιρεία υποστηρίζει περισσότερα από 80 διεθνή brands με υπηρεσίες σε πολλές γλώσσες, αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία και την τεχνολογική της υπεροχή. Με 6.000 εξειδικευμένα στελέχη και ανάπτυξη 38% σε νέα έργα την τελευταία πενταετία, η COSMOTE eValue κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του customer relationship management.

cosmote e-value

Ο κ. Αθανάσιος Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και CEO της COSMOTE eValue, δήλωσε σχετικά: «Οι κορυφαίες αυτές ευρωπαϊκές διακρίσεις αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά τη δέσμευσή μας για εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, σε κάθε επαφή μαζί τους. Επιτυχίες σαν αυτές, αποτελούν έμπρακτη αναγνώριση της αφοσίωσης και του πάθους των ανθρώπων μας, που χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους μας και στις τεχνολογίες αιχμής, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να διευρύνουμε τις υπηρεσίες μας και να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας».

COSMOTE eValue

Ένα βήμα μπροστά στην εξυπηρέτηση πελατών

Η COSMOTE eValue, πουδραστηριοποιείταιαπό το 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center, επικεντρώνει την στρατηγική της στην ανάπτυξη και στη συνεχή αναβάθμιση ψηφιακά καινοτόμων omni-channel και ανθρωποκεντρικών λύσεων, που στοχεύουν σε ένα εξαιρετικό customer journey και μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης. Παράλληλα εστιάζει στη δημιουργία νέων υπηρεσιών που χτίζουν μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες, ενώ συμβάλλει και στην επιχειρηματική ανάπτυξη, την επίτευξη στοχευμένων επιχειρησιακών αποτελεσμάτων και στη δημιουργία εναλλακτικών πηγών εσόδων για τις επιχειρήσεις-πελάτες της. Οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν ανάλυση και διεύρυνση πελατολογίου, πλήρη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη, προώθηση πωλήσεων, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, έρευνα αγοράς και επιχειρησιακές συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Η ισχυρή παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα και την Ευρώπη την καθιστά σημείο αναφοράς για την καινοτομία και την ποιότητα στον κλάδο των contact centers.