Το Clubhouse, η social audio εφαρμογή, εισήγαγε λειτουργία απευθείας ανταλλαγής μηνυμάτων με την ονομασία «Backchannel», η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν μεταξύ τους.
Το επίσημο λανσάρισμα έρχεται ένα μήνα μετά την κατά λάθος διαρροή της λειτουργίας, όταν το Clubhouse «άφησε» την εγκατάσταση του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού σε ομάδα χρηστών μέσω αναβάθμισης της εφαρμογής, τόσο στο λειτουργικό σύστημα iOS όσο και στο Android.
Μέσα σε διάστημα ενός χρόνου, το Clubhouse είδε εκρηκτική ανάπτυξη των μεγεθών του που οδήγησε άλλες τεχνολογικές εταιρείες, όπως οι Facebook, Twitter και Spotify, να εισαγάγουν παρόμοια προϊόντα ήχου ή σε άλλες περιπτώσεις να προχωρήσουν σε εξαγορές προκειμένου να μπουν στη συγκεκριμένη αγορά.
Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν chat rooms με βίντεο, εικόνες ή γραπτό κείμενο η λειτουργία είναι εξαιρετικά απλή. Οι χρήστες εισάγουν τους κωδικούς τους για να μπουν στην εφαρμογή όπου τους υποδέχονται μια σειρά από εικονικά «δωμάτια επικοινωνίας», εκεί μπορούν να δουν και τα άτομα τα οποία συμμετέχουν σε αυτά. Εάν κάποιος κάνει κλικ σε κάποιο από αυτά τα «δωμάτια επικοινωνίας» ο ήχος ενεργοποιείται και μπορείς να ακούσεις τις σχετικές συζητήσεις.
Η εφαρμογή είχε φτάσει στο αποκορύφωμα των νέων εγκαταστάσεων τον περασμένο Φεβρουάριο όταν είχε εννέα εκατομμύρια downloads. Σταδιακά, αυτά τα νούμερα άρχισαν να μειώνονται φτάνοντας τον Απρίλιο στις 900.000. Η εταιρεία αναφέρει ότι η εφαρμογή έχει περισσότερους από δέκα εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ανά εβδομάδα και ότι από τις αρχές Μαΐου, όταν έγινε διαθέσιμη και για την πλατφόρμα του Android, έχει προσθέσει οκτώ εκατομμύρια νέους χρήστες.