Check Point Software: Στον top της λίστας με τις πιο μιμούμενες μάρκες από εγκληματίες στον κυβερνοχώρο το NETFLIX

Related

«Phone Escape: Hopeless», η απόλυτη εμπειρία του Escape Room στο κινητό σας

Τα Escape Rooms αποτελούν ένα δημοφιλές και ψυχαγωγικό μέσο διασκέδασης, προσελκύοντας ανθρώπους που απολαμβάνουν την πρόκληση να λύνουν προβλήματα και γρίφους. Συνήθως σε ατμοσφαιρικούς και μυστηριώδεις χώρους, πολλές φορές ακόμα και τρομακτικούς, αυτά τα δωμάτια έχουν γίνει ένας προορισμός διασκέδασης για κάθε ηλικία, και τα τελευταία χρόνια αποκτούν ολοένα και περισσότερο φανατικό κοινό στη χώρα…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (27/4)

Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Blogging Με Υπογραφή Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Online Casino Blogging Με Υπογραφή Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Επίσκεψη Επίσκεψη Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Blogging Με Υπογραφή

Το ρομπότ Σοφία «κατακτά» και το Ηράκλειο: Χαμός για μια συνομιλία μαζί του

Το ρομπότ Σοφία, το πιο διάσημο ρομπότ στον κόσμο με εξελιγμένη τεχνητή νοημοσύνη, μετά την Θεσσαλονίκη επισκέπτεται και την Κρήτη, στα πλαίσια της 3ης Ολυμπιάδας Ρομποτικής MRC που πραγματοποιείται στο Ηράκλειο από την Παρασκευή 26 Απριλίου μέχρι και τη Δευτέρα 29 Απριλίου 2024. Υπενθυμίζεται πως το ρομπότ άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στην Θεσσαλονίκη με τις…

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

Share

Η τελευταία μας έκθεση Brand Phishing Report για το α’ τρίμηνο του 2023 επισημαίνει τις μάρκες που μιμήθηκαν συχνότερα οι εγκληματίες στις προσπάθειές τους να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμών ατόμων κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου, Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2023.

Ο πολυεθνικός γίγαντας του λιανεμπορίου Walmart βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης το περασμένο τρίμηνο, αντιπροσωπεύοντας το 16% όλων των προσπαθειών και ανεβαίνοντας από τη 13η θέση το 4ο τρίμηνο του 2022. Αυτό οφείλεται σε μια σημαντική εκστρατεία phishing που προέτρεπε τα θύματα να κάνουν κλικ σε έναν κακόβουλο σύνδεσμο έρευνας, που αφορούσε την “κατάρρευση του συστήματος εφοδιασμού”. Εν τω μεταξύ, η DHL διατήρησε τη δεύτερη θέση, εμφανιζόμενη στο 13% των περιστατικών phishing, ακολουθούμενη στενά από τη Microsoft με 12% κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Συνολικά, ο τομέας της τεχνολογίας ήταν ο κλάδος με τις περισσότερες απομιμήσεις, ακολουθούμενος από τη ναυτιλία και το λιανικό εμπόριο.

Η πιο πρόσφατη έκθεσή μας υπογραμμίζει επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι απειλητικοί φορείς εκμεταλλεύονται τους οργανισμούς του χρηματοπιστωτικού τομέα για να υποκλέψουν στοιχεία λογαριασμού. Η Bank Raiffeisen εμφανίζεται στο top της λίστας λόγω εκστρατείας phishing, η οποία αντιστοιχούσε στο 3,6% των επιθέσεων phishing το τελευταίο τρίμηνο, οι παραλήπτες ενθαρρύνονταν να κάνουν κλικ σε έναν κακόβουλο σύνδεσμο και να διασφαλίσουν την ασφάλεια των λογαριασμών έναντι οποιασδήποτε δόλιας δραστηριότητας. Μόλις προχωρούσαν σε αυτό τα στοιχεία αυτά ήταν στη διάθεση του επιτιθέμενου.

Σε μια επίθεση brand phishing, οι εγκληματίες προσπαθούν να μιμηθούν τον επίσημο ιστότοπο ενός γνωστού εμπορικού σήματος χρησιμοποιώντας ένα παρόμοιο domain ή διεύθυνση URL και ένα σχεδιασμό ιστοσελίδας που μοιάζει με τον αυθεντικό ιστότοπο. Ο σύνδεσμος προς τον ψεύτικο ιστότοπο μπορεί να σταλεί σε στοχευμένα άτομα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματος κειμένου, ο χρήστης μπορεί να ανακατευθυνθεί κατά τη διάρκεια της περιήγησης στον ιστό ή μπορεί να παρασυρθεί από μια εφαρμογή-απάτη για κινητά τηλέφωνα. Ο ψεύτικος ιστότοπος περιέχει συχνά μια φόρμα που αποσκοπεί στην κλοπή των διαπιστευτηρίων των χρηστών, των στοιχείων πληρωμής ή άλλων προσωπικών πληροφοριών.

Top phishing brands το 1ο τρίμηνο 2023

Παρακάτω παρουσιάζονται οι εταιρίες που κατατάσσονται στην κορυφή της λίστας βάσει της συνολικής τους εμφάνισης σε απόπειρες brand phishing:

Walmart (αφορά το 16% όλων των επιθέσεων phishing παγκοσμίως)
DHL (13%)
Microsoft (12%)
LinkedIn (6%)
FedEx (4,9%)
Google (4,8%)
Netflix (4%)
Raiffeisen (3,6%)
PayPal (3,5%)

Raiffeisen Bank Phishing Email – Παράδειγμα Κλοπής Λογαριασμού

Αυτό είναι ένα παράδειγμα απόπειρας κλοπής των στοιχείων τραπεζικού λογαριασμού Raiffeisen ενός χρήστη μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος ηλεκτρονικού “ψαρέματος”. Το όνομα του αποστολέα είναι “Raiffeisen”, αλλά η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι “support@raiffeisen-info[.]com”. Το θέμα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι “Η νέα υπηρεσία SmartToken δεν είναι ενεργή” στα ρουμανικά (προέλευση: “Noul serviciu SmartToken nu este acti”) και το περιεχόμενο ισχυρίζεται ότι το θύμα πρέπει να ενεργοποιήσει την υπηρεσία “SmartToken” για να διασφαλίσει την ασφάλεια του λογαριασμού του έναντι οποιασδήποτε δόλιας δραστηριότητας. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιέχει έναν κακόβουλο σύνδεσμο, “https://urlz[.]fr/kxnx”, τον οποίο ο επιτιθέμενος προσπαθεί να παρασύρει το θύμα να κάνει κλικ ώστε να μπορέσει να κλέψει τον λογαριασμό του.

“The new SmartToken service is not active” (origin: “Noul serviciu SmartToken nu este acti”)

Netflix Phishing Scam – Προσπάθειες Κλοπής Στοιχείων Πληρωμής

Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2023, εντοπίσαμε ένα δόλιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιούσε το εμπορικό σήμα του Netflix για να εξαπατήσει άτομα. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το οποίο φαινόταν να προέρχεται από το “Netflix”, εστάλη από τη διεύθυνση webmail “support@bryanadamstribute[.]dk”. Το θέμα του μηνύματος ήταν “Urdаtе rеquіrеd – ассоunt оn hоld” και το μήνυμα ισχυριζόταν ότι ο λογαριασμός Netflix του παραλήπτη είχε ανασταλεί, λόγω αποτυχίας έγκρισης πληρωμής για τον επόμενο κύκλο χρέωσης. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρείχε έναν σύνδεσμο για την ανανέωση της συνδρομής και ζητούσε από το θύμα να εισάγει ακριβή στοιχεία πληρωμής. Ωστόσο, ο σύνδεσμος κατεύθυνε τους χρήστες σε έναν κακόβουλο ιστότοπο “https://oinstitutoisis[.]com/update/login/” με σκοπό την κλοπή των στοιχείων πληρωμής τους.

“Uрdаtе rеquіrеd – ассоunt оn hоld”

Οι εγκληματικές ομάδες οργανώνουν εκστρατείες ηλεκτρονικού “ψαρέματος” για να πείσουν όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους να δώσουν τα προσωπικά τους δεδομένα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι επιθέσεις αποσκοπούν στην απόκτηση πληροφοριών λογαριασμού, όπως συνέβη με την εκστρατεία της Raiffeisen. Άλλες αναπτύσσονται για να κλέψουν στοιχεία πληρωμών, κάτι που είδαμε με τη δημοφιλή υπηρεσία streaming Netflix. Η καλύτερη άμυνα κατά των απειλών phishing, όπως πάντα, είναι η γνώση. Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να εκπαιδεύονται κατάλληλα ώστε να εντοπίζουν ύποπτα χαρακτηριστικά, όπως ανορθόγραφα domains, τυπογραφικά λάθη, λανθασμένες ημερομηνίες και άλλες λεπτομέρειες που μπορούν να εκθέσουν ένα κακόβουλο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή έναν κακόβουλο σύνδεσμο.