Brand Affinity, η ισχυρότερη βάση του Search Marketing

Related

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (19/4)

Αναμετρήσεις από όλα τα μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα στις αθλητικές μεταδόσεις του Μ.Σαββάτου. Αναλυτικά το σημερινό πρόγραμμα: 13:30 Novasports 6HD WTA 500 Στουτγκάρδη 14:00 Novasports Start Νυρεμβέργη – Πάντερμπορν Ποδόσφαιρο 14:30 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 500 Μόναχο 14:30 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 500 Βαρκελώνη 15:00 Novasports 1HD Ράγιο Βαγιεκάνο – Βαλένθια Ισπανικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου

Η COSMOTE φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα συνδεσιμότητα μέσω κινητής στο Apple Watch

Η COSMOTE ανακοίνωσε ότι η συνδεσιμότητα μέσω κινητής στο Apple Watch είναι πλέον διαθέσιμη για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Μέσω της υπηρεσίας COSMOTE MultiSim, οι χρήστες ενός cellular μοντέλου Apple Watch, θα μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένοι στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, ακόμα και όταν δεν έχουν μαζί τους το κινητό τους. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η αναμέτρηση Ρεάλ Μαδρίτης – Μπάγερν Μονάχου για τη Euroleague ξεχωρίζει στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά το πρόγραμμα: 10:15 ΕΡΤ Sports 2 Ελλάδα – Ιταλία FINA World Cup πόλο γυναικών 12:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 500 Μόναχο 12:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 500 Βαρκελώνη 14:00 COSMOTE SPORT 7 HD

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Παρασκευή, 18 Απριλίου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Παρασκευή, 18 Απριλίου 2025 10:15 ΕΡΤ Sports 2 Ελλάδα – Ιταλία FINA World

Η COSMOTE TV φέρνει τη σειρά που περιμένουν όλοι!

Μια εξαιρετικά αναμενόμενη σειρά εξασφάλισε να προσφέρει η COSMOTE TV στους συνδρομητές της. Ο λόγος για το Dexter: Resurrection, το sequel της θρυλικής σειράς που θα μεταδοθεί στη χώρα μας από την συνδρομητική πλατφόρμα της COSMOTE, στο πλαίσιο της συνεργασία με την Paramount και το Paramount+. Στο Dexter: Resurrection, o Michael C. Hall επιστρέφει στον

Τα NBA Playoffs κάνουν «τζάμπολ» στην COSMOTE TV

Τα NBA Playoffs ξεκινούν το Μ. Σάββατο 19/4, έχοντας για ακόμα μία χρονιά ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Το πρώτο «τζάμπολ» θα γίνει το βράδυ του Μ. Σαββάτου με τους Πέισερς να υποδέχονται τους Μπακς του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 20.00 και θα μεταδοθεί ζωντανά από το COSMOTE SPORT 4 HD

Tα playoffs του ΝΒA στην COSMOTE TV

Τα NBA Playoffs αρχίζουν το Μ. Σάββατο 19/4, έχοντας για ακόμα μία χρονιά ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV.

Αρχική

Το Marketing Week κατατάσσεται στα κορυφαία και πλέον έγκυρα κλαδικά επιχειρηματικά και συνδρομητικά περιοδικά της χώρας. Πρόκειται για το καθιερωμένο δεκαπενθήμερο περιοδικό για ολόκληρο το οικοσύστημα της εμπορικής επικοινωνίας και τους επιμέρους κλάδους του (Marketing, Διαφήμιση, Ψηφιακά και Offline Μέσα). Καλύπτει θέματα της ελληνικής και διεθνούς επικαιρότητας και ενημερώνει τα στελέχη της αγοράς για όλες

Η Cosmote Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ

Μεγάλος χορηγός του Συνδέσμου Ελληνικών Γυμναστικών & Αθλητικών Σωματείων (ΣΕΓΑΣ) για τα επόμενα 3 χρόνια (2025-2028) θα είναι η Cosmote. Μέσα από τη νέα συνεργασία, η εταιρεία θα είναι: Μεγάλος Χορηγός της Εθνικής Ομάδας Στίβου, Μεγάλος Χορηγός του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, Ονομαστικός Χορηγός των 5km του Αυθεντικού Μαραθωνίου, Χορηγός του Run Greece, Μεγάλος Χορηγός

Τα NBA Playoffs κάνουν «τζάμπολ» στην Cosmote TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τα NBA Playoffs ξεκινούν το Μ. Σάββατο 19/4, έχοντας για ακόμα μία χρονιά ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Το πρώτο «τζάμπολ» θα γίνει το βράδυ του Μ. Σαββάτου με τους Πέισερς να υποδέχονται τους Μπακς του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 20.00 και θα μεταδοθεί ζωντανά από το COSMOTE SPORT

Οι αθλητικές μεταδόσεις 17/4/2025

07:28, Πέμπτη 17 Απριλίου 2025 Media Τα ματς του Europa και του Congerence League ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις: 12:00 ATP 500 Βαρκελώνη COSMOTE SPORT 6 12:00 ATP 500 Μόναχο COSMOTE SPORT 7 14:00 Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός (Πόλο) MEGA PLAY 14:00-19:00 Elite Neon Cup Τελική φάση & Απονομές

Οι ποδοσφαιρικές μεταδόσεις της Μεγάλης Πέμπτης (17/4): Που θα δείτε τις ρεβάνς των προημιτελικών σε Europa και Conference League

Media Οι ρεβάνς των προημιτελικών σε Europa και Congerence League ξεχωρίζουν από το σημερινό τηλεοπτικό «μενού» των ποδοσφαιρικών μεταδόσεων. Αναλυτικά οι επιλογές σας για σήμερα Μεγάλη Πέμπτη (17/4): 19:45 Φιορεντίνα-Τσέλιε Conference League COSMOTE SPORT 4 19:45 Γιαγκελόνια-Μπέτις Conference League COSMOTE SPORT 5 22:00 Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ-Λιόν Europa League ANT1, COSMOTE SPORT 2 22:00 Άιντραχτ Φρανκφούρτης-Τότεναμ Europa

Συνεχίζουν Cosmote TV– ΕΡΤ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας

Συμφωνία-φωτιά για την Cosmote TV!

CREATE IMAGE Επικαιρότητα Ταράζει τα νερά η cosmote tv! Ταράζει τα νερά η cosmote tv! Μια από τις πιο καυτές σειρές της χρονιάς έρχεται στην Cosmote TV, και οι φαν έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν. Δείτε περισσότερα εδώ To Panathinaikos24.gr είναι δίπλα σε κάθε άθλημα και κάθε στιγμή του Παναθηναϊκού. Είτε πρόκειται για μπάλα ποδοσφαίρου

Συμφωνία-φωτιά για την Cosmote TV! Φέρνει τη σειρά που όλοι περιμένουν

Σειρές 16 Απριλίου 2025 20:03 Μια από τις πιο καυτές σειρές της χρονιάς έρχεται στην Cosmote TV, και οι φαν του Dexter έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν. Το Dexter: Resurrection, το πολυαναμενόμενο sequel της θρυλικής σειράς, εξασφαλίστηκε και επίσημα για την Ελλάδα μέσω της streaming πλατφόρμας, χάρη στη συνεχιζόμενη συνεργασία της Cosmote TV με την

Share

Μετά από 15 χρόνια στη διαφήμιση και το Performance Marketing έχω οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι για να αυξήσει ένα Βrand τις πωλήσεις του και να έχει διαχρονική επιρροή είναι απαραίτητο να δημιουργήσει συναισθηματική σύνδεση με τους χρήστες και πιθανούς πελάτες του.

Και αυτό μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις καμπάνιες SEO και PPC που αναπτύσσετε, καθώς επίσης και τα keywords που χρησιμοποιείτε. Για τα τελευταία υπάρχει διάσταση απόψεων σχετικά με το αν είναι προτιμότερο να είναι branded ή non-branded. Τι είναι προτιμότερο λοιπόν;

Από τη στιγμή που έχει δημιουργηθεί σύνδεση με το κοινό σας, τα non-branded keywoards μπορούν σε πολλές περιπτώσεις να λειτουργήσουν ως branded στα οργανικά και στα επί πληρωμή αποτελέσματα αναζήτησης.

Είναι απλό: εάν ο χρήστης που ψάχνει για κάτι έχει ακούσει ξανά για εσάς και σας νιώθει πιο κοντά του τότε είναι πιο πιθανό να πατήσει πάνω στη διαφήμισή σας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία πελατών της Word Stream, το Brand Affinity επηρεάζει το CTR περισσότερο από δύο ή τρεις φορές, ενώ το Search Marketing γίνεται πιο ισχυρό.

Αυτό που υποστηρίζω είναι πως πρέπει να υπάρχει ισορροπία μεταξύ των ενεργειών του Search Marketing που σχετίζονται με το Brand Affinity και αυτών που δημιουργούν ζήτηση για το brand. Αυτή ακριβώς είναι και η μέθοδος που ακολουθούμε στη SEM Wizard Digital Marketing Agency.

Σχετικά με την οργανική αναζήτηση, είναι υψίστης σημασίας να δημιουργείται όχι μόνο προϊοντικό περιεχόμενο αλλά και περιεχόμενο καθαρά πληροφοριακό, ακόμα και εάν δεν είναι 100% εμπορικό καθώς αυτό θα βοηθήσει στο να επηρεάσετε τις μελλοντικές εμπορικές αναζητήσεις και να τις οδηγείτε απευθείας στο brand σας.

Ένα επιτυχημένο παράδειγμα αποτελεί αυτό της crew.co, μέρος της πλατφόρμας Dribble, που βοηθάει freelancers να έρθουν σε επαφή με επιχειρηματίες για τη δημιουργία εφαρμογών, sites και branding.

Στοχεύοντας να αυξήσει την οργανική κίνηση και τα ποιοτικά leads δημιούργησε online εργαλεία που δίνουν απαντήσεις σε ερωτήσεις που έχουν πιθανοί πελάτες πριν καν αυτοί ζητήσουν προσφορά, χτίζοντας με αυτό τον τρόπο ένα sales funnel που ακολουθεί τα εξής βήματα:

  1. Αγορά domains τύπου howmuchtomakeanapp.com που καλύπτουν τις πιο συχνές ερωτήσεις όπως «how much to make an app?» και βελτιστοποίηση τους με ενέργειες SEO, ώστε να εμφανίζονται πρώτα στα οργανικά αποτελέσματα.
  2. Τα domains αυτά στα οποία κλικάρει ο χρήστης είναι online εργαλεία που δίνουν στους ενδιαφερόμενους εκτίμηση κόστους, αφού απαντήσουν σε ερωτήματα σχετικά με τις ανάγκες τους.
  3. Όταν ο χρήστης λάβει την προσφορά, το εργαλείο τον παροτρύνει να προσλάβει κάποιον freelance developer, αφού κάνει εγγραφή, στέλνοντας του το σχετικό αίτημα.

Ωστόσο, τα δεδομένα στην επί πληρωμή αναζήτηση είναι εντελώς διαφορετικά λόγω της ύπαρξης του Quality Score. Τι συμβαίνει στην περίπτωση που ο αλγόριθμος επιβραβεύει τα υψηλά CTR αλλά «τιμωρεί» τα χαμηλά, περιορίζοντας το μερίδιο εμφάνισης και αυξάνοντας το κόστος ανά κλικ;

Αλέξανδρος Κοκόλης Founder & CEO SEM Wizard

Οι αναζητήσεις που σχετίζονται με πληροφορίες τείνουν να έχουν χαμηλό CTR (περίπου 1-4%) που είναι σαφώς χαμηλότερο από αυτό που θα περίμενε κανείς σε σχέση με μία «εμπορική» αναζήτηση, ενώ το Quality Score κυμαίνεται από 1 έως 4.

Μία καλή στρατηγική σε αυτή την περίπτωση των επί πληρωμή διαφημίσεων είναι η χρήση των Display Ads, Social Ads και άλλων τύπων διαφήμισης όπως ραδιόφωνο και τηλεόραση, ώστε να δημιουργηθεί ζήτηση πριν οι δυνητικοί σας πελάτες αρχίσουν την αναζήτησή τους.

Συνεπώς, ελέγξτε τις branded και non-branded λέξεις που χρησιμοποιείτε. Βλέπετε τεράστιο χάσμα μεταξύ τους;

Αν ναι, τότε θα πρέπει να επικεντρωθείτε στο να χτίσετε μια πιο δυνατή σχέση μεταξύ του Βrand σας και των καταναλωτών, ώστε να βρείτε τους πελάτες σας πριν σας βρουν εκείνοι!

Πριν όμως προχωρήσετε επενδύοντας μεγάλα ποσά κάθε μήνα σε online paid media, ορίστε την «αρχιτεκτονική» του brand σας.

Απαντήστε σε ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να χτίσετε την Search Marketing στρατηγική σας όπως οι παρακάτω:

  • Ποια είναι τα δεδομένα της αγοράς που βρίσκεστε;
  • Ποιοι είναι οι καταναλωτές που στοχεύετε;
  • Τι ευκαιρίες υπάρχουν στην αγορά;
  • Πού τοποθετείται το brand σας σε σχέση με την αγορά;
  • Ποιοι είναι οι στόχοι για την επιχείρηση σας και τους καταναλωτές σας;

Σε ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι ελληνικές εταιρίες θα πρέπει να έχουν μία συνολική εικόνα της στρατηγικής τους ώστε να επιτύχουν βιώσιμη ανάπτυξη τα επερχόμενα χρόνια.

Κι αυτό γιατί η προσέγγιση της λογικής «me too» θα τους κάνει πιο ευάλωτους απέναντι στον ανταγωνισμό και στις αλλαγές της αγοράς.

Ο Αλέξανδρος Κοκόλης είναι Founder & CEO της SEM Wizard.