Boost with Facebook: Πρωτοβουλία με στόχο την ανάπτυξη των ΜμΕ στο Διαδίκτυο

Related

Μάτια και τεχνητή νοημοσύνη: Πώς οι επιστήμονες εντοπίζουν Alzheimer και καρδιοπάθειες νωρίτερα από ποτέ

Μια σειρά από πρόσφατες μελέτες αποκαλύπτει ότι οι επιστήμονες μπορούν πλέον να εκτιμήσουν τον κίνδυνο για Alzheimer και καρδιαγγειακά νοσήματα μέσω της ανάλυσης εικόνων του αμφιβληστροειδή. Η τεχνική αυτή αξιοποιεί αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης (AI) που ανιχνεύουν λεπτές αλλαγές στα αγγεία και τους ιστούς του ματιού, οι οποίες συχνά προηγούνται των πρώτων συμπτωμάτων των ασθενειών. Η

Ο «νονός» της AI, Τζέφρι Χίντον προβλέπει νίκη της Google στο ράλι της Τεχνητής Νοημοσύνης

FORTUNE GREECE 05/12/2025, 21:31 SHARE Nobel Prize in Physics 2024 laureate and British-Canadian computer scientist and cognitive psychologist Geoffrey Hinton delivers his Nobel Prize lecture in Aula Magna, Stockholm University, Sweden, on December 8, 2024. (Photo by Pontus LUNDAHL / TT NEWS AGENCY / AFP) / Sweden OUT / “The erroneous mention[s] appearing in the

Αυτό είναι το πιο συχνό λάθος που κάνουν οι χρήστες iPhone

FORTUNE GREECE 05/12/2025, 21:00 SHARE A person holds up an Apple iPhone 17 Pro during Apple's "Awe-Dropping" event at the Steve Jobs Theater on the Apple Park campus in Cupertino, California, on September 9, 2025. (Photo by Nic Coury / AFP) Photo: AFP Η απλή κίνηση που μπορεί να σώσει το iPhone σου από ζημιά.

Η Meta «μπαίνει» στα media: Το Meta AI αποκτά live ενημέρωση από μεγάλα ειδησεογραφικά πρακτορεία

FORTUNE GREECE 05/12/2025, 19:45 SHARE ANKARA, TURKIYE - OCTOBER 2: A phone screen displaying the logo of 'Meta' is seen in Ankara, Turkiye on October 2, 2024. Didem Mente / Anadolu (Photo by Didem Mente / ANADOLU / Anadolu via AFP) Photo: AFP Η Meta ανακοίνωσε ότι το Meta AI θα ενσωματώνει πλέον, σε πραγματικό

Αυστραλία: OpenAI και NextDC επενδύουν 3,9 εκατ. ευρώ για κέντρο Τεχνητής Νοημοσύνης στο Σίδνεϊ

FORTUNE GREECE 05/12/2025, 19:31 SHARE Οι δύο επιχειρήσεις θα συνεργαστούν για την ανάπτυξη ενός κέντρου «νέας γενιάς» αφιερωμένου στην τεχνητή νοημοσύνη αλλά και ενός «supercluster» μονάδων επεξεργασίας γραφικών OpenAI και NextDC «έδωσαν» τα χέρια για κέντρο ΤΝ «νέας γενιάς» και supercluster GPUs στο Σίδνεϊ Οι μετοχές της NextDC εκτοξεύτηκαν μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας με

20 χρόνια τα Χριστούγεννα ξεκινούν στα Public

Κάθε Δεκέμβριος φέρνει μαζί του μια αλλαγή στη διάθεση. Φώτα που ανάβουν, χαμόγελα που πλαταίνουν και χαρά που μοιράζεται. Για τα Public, το τέλος κάθε χρονιάς είναι μια υπενθύμιση πως πίσω από κάθε δώρο κρύβεται μια ιστορία. Γι’ αυτό και εδώ και είκοσι χρόνια, γεμίζουν τα καταστήματά τους και το public.gr με αμέτρητες γιορτινές προτάσεις

Δωρεάν games και apps στο Play Store (05/12)

Πιστοί στο εβδομαδιαίο ραντεβού μας, καταγράφουμε τις δωρεάν εφαρμογές και τα παιχνίδια που μπορείτε να βρείτε σήμερα στο Google Play Store: DJ Mixer Pro – DJ Music Mix Το Dj Mixer Pro της KUCO Apps σας βοηθά να «σκρατσάρετε» και να κάνετε mix τα τραγούδια σας, όπως κάνουν οι καλύτεροι DJs στον κόσμο! Κοστίζει κανονικά

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο επενδύει σε νέο μεγάλο ανταγωνιστή της Google

Ο δισεκατομμυριούχος ποδοσφαιριστής, Κριστιάνο Ρονάλντο, απέκτησε μερίδιο στην Perplexity AI Inc., σηματοδοτώντας την πιο προβεβλημένη επένδυση του Πορτογάλου αστέρα μέχρι σήμερα. Το μέγεθος του μεριδίου και οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν σε δήλωση που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, ενώ η Perplexity AI υπέγραψε επίσης συμφωνία για χορηγία με τον Ρονάλντο και λάνσαρε ένα διαδραστικό

Σε ποια ηλικία πρέπει να αποκτά ένα παιδί το πρώτο του smartphone;

Η συζήτηση γύρω από την ηλικία όπου πρέπει ένα παιδί να αποκτά το πρώτο του smartphone δεν σταματά ποτέ. Κάποιοι γονείς θέλουν να περιμένουν μέχρι το λύκειο. Άλλοι νιώθουν άνετα να δώσουν μια συσκευή νωρίτερα, είτε για να έχουν το παιδί τους σε επικοινωνία, είτε γιατί «όλοι οι συμμαθητές έχουν». Στην πράξη, κάθε επιλογή έχει

Samsung DeepPix: Η νέα εποχή στους αισθητήρες κάμερας

Κυκλοφορεί τις τελευταίες μέρες μια ενδιαφέρουσα πληροφορία γύρω από τη Samsung. Όλα δείχνουν ότι η εταιρεία ετοιμάζει μια εντελώς νέα σειρά αισθητήρων κάμερας με το όνομα DeepPix. Αυτό προκύπτει από μια σειρά καταχωρίσεων εμπορικού σήματος που εμφανίστηκαν σε Αργεντινή, Ευρώπη και Ηνωμένες Πολιτείες. Δεν μιλάμε για λογισμικό η κάποιου είδους «έξτρα» λειτουργία. Τα έγγραφα εξηγούν

IDC: Οι αποστολές smartphones ανεβαίνουν το 2025 λόγω iPhone 17

Η IDC φαίνεται πως βλέπει μια μικρή αλλά σημαντική ανάκαμψη στην παγκόσμια αγορά των smartphones. Η εταιρεία προβλέπει ότι το 2025 θα φύγουν από τα εργοστάσια περίπου 1.25 δισεκατομμύρια συσκευές, γεγονός που σημαίνει αύξηση 1.5% σε σχέση με το 2024. Μπορεί να μη μοιάζει εντυπωσιακό νούμερο, αλλά μετά τις δύσκολες χρονιές της αγοράς θεωρείται καλή

Νέο πρόβλημα στο Cloudflare «έριξε» δημοφιλείς ιστοσελίδες

Το Cloudflare παρουσίασε ξανά προβλήματα, επηρεάζοντας τμήμα του διαδικτύου, όπως είχε συμβεί και πριν από λίγες εβδομάδες, όμως, σε αντίθεση με την προηγούμενη φορά, η βλάβη φαίνεται πως επιλύθηκε σχετικά γρήγορα. Οι χρήστες άρχισαν να αναφέρουν δυσλειτουργίες το πρωί της Παρασκευής, με το Downdetector να καταγράφει απότομη άνοδο στις αναφορές προβλημάτων για την υπηρεσία. Σύμφωνα

Share

Το Facebook και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) φιλοξένησαν στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) την τέταρτη εκδήλωση κατάρτισης του Facebook στην Ελλάδα, αφιερωμένη στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς εισέρχονται στην ψηφιακή εποχή.

Περίπου 300 συμμετέχοντες
-εκπρόσωποι του πολιτικού και επιχειρηματικού κόσμου και ειδικά των
μικρομεσαίων επιχειρήσεων- συζήτησαν τρόπους χρήσης κοινωνικών μέσων
δικτύωσης και ψηφιακών λύσεων για την ανάπτυξη ΜμΕ επιχειρήσεων, σε
τοπικό επίπεδο και στις διεθνείς αγορές.

Οι μικρομεσαίες
επιχειρήσεις (ΜμΕ) αποτελούν μηχανισμό ανάπτυξης για την ελληνική
οικονομία, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 100% των επιχειρήσεων στην
Ελλάδα, δημιουργώντας το 85,2% της απασχόλησης στη χώρα και το 63,6% της
προστιθέμενης αξίας, πολύ πάνω από τους μέσους όρους της ΕΕ. Η εκδήλωση
Boost with Facebook στην Αθήνα είναι η τέταρτη εκδήλωση που σχεδιάστηκε
από το Facebook για την προώθηση της συζήτησης στην Ελλάδα σχετικά με
τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι ψηφιακές πλατφόρμες για την ενίσχυση
συγκεκριμένα των ΜμΕ για την ανάπτυξη των  δραστηριοτήτων τους στο
διαδίκτυο.

Ο κος Κωνσταντίνος Σακελλαρίου, Ειδικός Μάρκετινγκ του Facebook, ενημερώνει το κοινό για τα εργαλεία του Facebook και του Instagram

Κάθε
μήνα 2,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες
και τις εφαρμογές του Facebook για να συνδεθούν με ανθρώπους, προϊόντα
και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Αυτός είναι ο λόγος, που το Facebook
αποτελεί ευκαιρία για τις ΜμΕ. Στην πραγματικότητα, το 83%  των μικρών
επιχειρήσεων στο Facebook στην Ευρώπη δηλώνουν ότι το Facebook τους
βοήθησε να προσελκύσουν νέους πελάτες και το 50% από αυτούς κατάφερε να
προσλάβει περισσότερους υπαλλήλους λόγω της αύξησης της ζήτησης για τα
προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, κατόπιν της ένταξής τους στο Facebook.

Στην
Ελλάδα των 11 εκατομμυρίων ανθρώπων, 5,6 εκατομμύρια άνθρωποι
χρησιμοποιούν το Facebook κάθε μήνα. Αυτό σημαίνει ότι πάνω από το 70%
του ελληνικού πληθυσμού είναι χρήστες του Facebook. Πρόκειται για μια
διαδικασία εκδημοκρατισμού του μάρκετινγκ υπέρ των μικρομεσαίων
επιχειρήσεων, παρέχοντάς τους τα ίδια εργαλεία, ώστε να αναπτυχθούν
εύκολα και αποτελεσματικά, ανεξαρτήτως του μεγέθους ή της τοποθεσίας
τους, ή του κλάδου στον οποίο ανήκουν.

Από αριστερά o κος Νίκος Σοφιανός, Μέλος ΔΣ ΕΒΕΑ, ο κ.Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η κα Εφη Αχτσιόγλου, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, η συντονίστρια της εκδήλωσης κα Έυα Αντωνοπούλου, η κα Αννα-Μαρία Γαλάνη από το Welcome Pickups, και ο κος Δημήτρης Σκούρας από το The Ranch

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός
επιτρέπει στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, αλλά για
να υλοποιηθεί αυτή η εξέλιξη οι ψηφιακές δεξιότητες είναι ζωτικής
σημασίας. Σήμερα, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 26η θέση από τα 28 κράτη
μέλη της ΕΕ στις ψηφιακές δεξιότητες, κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ όσον
αφορά στην απόδοση των ψηφιακών δεξιοτήτων. Μόνο το 46% των ατόμων
ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών έχουν βασικές ψηφιακές δεξιότητες (57%
στην ΕΕ). Υπάρχει σαφώς χώρος βελτίωσης, γι’ ‘αυτό και το Facebook έχει
επενδύσει στις εκδηλώσεις Boost with Facebook στην Ελλάδα, για να
μεταδώσει ψηφιακές δεξιότητες, να βοηθήσει περισσότερες επιχειρήσεις να
αναπτυχθούν και περισσότεροι άνθρωποι να βρουν δουλειά.

Επιπλέον,
το Facebook δημιούργησε έναν ειδικό ιστότοπο, στον οποίο οι ιδιοκτήτες
επιχειρήσεων μπορούν να επωφεληθούν για να αναπτύξουν τις ψηφιακές
δεξιότητές τους. Ο ιστότοπος Boost  είναι ένας χώρος, όπου μπορούν να
βρουν δωρεάν προγράμματα κατάρτισης και εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης,
τα οποία καλύπτουν από βασικές έως εξειδικευμένες γνώσεις όπως τα
επαγγελματικά μαθήματα Facebook Blueprint, αλλά και να επεκτείνουν τα
επιχειρηματικά τους δίκτυα σε επαφή με άλλους επιχειρηματίες.

Κατά
την ομιλία του, ο Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου
Αθηνών Κωνσταντίνος Μίχαλος, τόνισε τη σπουδαιότητα του Facebook για
την ανάπτυξη των ΜμΕ. Ειδικότερα, σημείωσε: «Τα κοινωνικά δίκτυα είναι
πλέον η νέα αγορά. Το σημείο στο οποίο δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο
τον κόσμο συναντώνται, αλληλεπιδρούν, διαμορφώνουν στάσεις, μοιράζονται,
συναλλάσσονται. Προφανώς καμία εταιρία δεν θέλει να λείπει από αυτή την
αγορά. Ωστόσο, η απλή παρουσία στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης δεν
αρκεί για να αποφέρει οφέλη. Για να μπορέσει μια επιχείρηση να
αξιοποιήσει τις δυνατότητές τους, θα πρέπει να κατανοεί τον τρόπο
λειτουργίας τους, να γνωρίζει τους κώδικες επικοινωνίας που
χρησιμοποιούν, να έχει εξοικειωθεί με τα εργαλεία που παρέχουν. Είναι
προφανής, λοιπόν, η ανάγκη πρωτοβουλιών, που συμβάλλουν στην αύξηση της
εξοικείωσης, της γνώσης και των δεξιοτήτων των Μικρομεσαίων
Επιχειρήσεων».

O κ. Άδωνις Γεωργιάδης, Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων

Χαιρετίζοντας
την εκδήλωση, ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης,
τόνισε: «Καλωσορίζουμε εκ μέρους της κυβερνήσεως το Facebook και
απευθύνουμε ένα μεγάλο μπράβο για την εκδήλωση που είχε υλοποιηθεί ξανά
στην Αθήνα το 2016. Ως κυβέρνηση είμαστε σε καλό σημείο αλλά θέλουμε να
πάμε σε πολύ καλύτερο. Για να κάνουμε πράξη τις πολιτικές μας  πρέπει να
έχουμε τους κατάλληλους ανθρώπους με εμπειρία και γνώση, να μπούμε στη
νέα εποχή, να δώσουμε κίνητρα και γιατί όχι να το κάνουμε και στα
σχολεία για να μάθουμε στα παιδιά να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης όχι μόνο για κοινωνικούς λόγους αλλά για αναπτυξιακούς λόγους
και για να κάνουμε ένα βήμα πιο κοντά στην επαγγελματική τους
σταδιοδρομία. Το Facebook κάνει τη διαφορά στην επαγγελματική χρήση. Για
να έχετε πελάτες χρειάζεται να μάθετε αυτό που σας προσφέρεται σήμερα
εδώ, γιατί αν ξέρετε να το κάνετε σωστά, γλιτώνετε χρόνο και χρήμα».

Η κα Laura Bononcini, Public Policy Director του Facebook για τη Νότια Ευρώπη

«Η
ψηφιακή τεχνολογία είναι μια εξαιρετική ευκαιρία ανάπτυξης για τις ΜμΕ,
διότι αυξάνει τις ευκαιρίες πρόσβασης σε νέους πελάτες» σημείωσε η
Laura Bononcini, Public Policy Director του Facebook για την Νότια
Ευρώπη. «Σήμερα, 140 εκατομμύρια επιχειρήσεις στον κόσμο χρησιμοποιούν
ήδη πλατφόρμες του Facebook για να βρουν νέους πελάτες και να προσλάβουν
ανθρώπους. Η ενέργεια αυτή που αναπτύχθηκε με το Εμπορικό και
Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) καθώς και ο νέος ιστότοπος Boost
αποτελούν μια πραγματική ευκαιρία για τις ΜμΕ να αποκτήσουν ψηφιακές
δεξιότητες για να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, να αναπτυχθούν σε τοπικές
και διεθνείς αγορές και να προωθήσουν στρατηγικά τη λειτουργία τους».

Στην
κεντρική ομιλία του, ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γρηγόρης
Ζαριφόπουλος ανέφερε: «Αναγκαία συνθήκη όλης της προσπάθειας ψηφιακού
μετασχηματισμού της κυβέρνησης είναι η στήριξη των νεοφυών επιχειρήσεων.
Θα στηριχθούν μέσα από την καλύτερη συνδεσιμότητα και το Internet, από
τις δεξιότητες που θέλουμε να δώσουμε σε όλους, σίγουρα μέσα από ένα
κράτος πιο γρήγορο, πιο ευέλικτο, πιο αποδοτικό, που θα βοηθήσει όχι
μόνο στις συναλλαγές του πολίτη  με το κράτος, αλλά και των επιχειρήσεων
με αυτό. Χρειάζεται να στηρίξουμε τις νεοφυείς επιχειρήσεις με
τεχνογνωσία, με χρηματοδότηση και συνολικά να τις βοηθήσουμε με την
εξωστρέφεια. Αυτοί είναι οι βασικοί πυλώνες του σχεδίου Εθνικής Ψηφιακής
Στρατηγικής που έχουμε δημιουργήσει για την περίοδο 2020-2025».

Την
εκδήλωση συντόνισε η δημοσιογράφος Εύα Αντωνοπούλου. Η εκδήλωση Boost
with Facebook τόνισε, επίσης, την επιτυχία των ελληνικών ΜΜΕ
συμβάλλοντας σε ψηφιακές λύσεις σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Από αριστερά o κος Νίκος Σοφιανός, Μέλος ΔΣ ΕΒΕΑ, η κα Εφη Αχτσιόγλου, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ.Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η κα Αννα-Μαρία Γαλάνη από το Welcome Pickups, ο κος Δημήτρης Σκούρας από το The Ranch και η συντονίστρια της εκδήλωσης κα Έυα Αντωνοπούλου

Στο πάνελ συζήτησης που ακολούθησε, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός Εργασίας, Εφη Αχτσιόγλου, σημείωσε: «Τα social media και ειδικά το Facebook, το Instagram, το Twitter είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, θεωρούνται πλέον παραδοσιακά μέσα. Δεν δίνουν δυνατότητες μόνο στις επιχειρήσεις, αλλά και ευρύτερα. Οι καλές και δομημένες ιδέες, οι δουλειές που αξίζουν να ακουστούν, έχουν τη δυνατότητα με τα μέσα αυτά να φτάσουν στα ακροατήρια που απευθύνονται, κάτι που ίσως με τις επικρατέστερες – μέχρι και πριν 15 χρόνια πριν – μεθόδους επικοινωνίας, δεν ήταν εφικτό.»

Εκπρόσωποι
της εταιρείας Welcome Pickups με έδρα στην Αθήνα, που οργανώνει
ποιοτικές εμπειρίες μεταφοράς για τους τουρίστες, καθώς και ολιστικές
ταξιδιωτικές εμπειρίες με δραστηριότητες και τουριστικά αξιοθέατα στις
πόλεις, και του θεματικού πάρκου The Ranch, το οποίο βρίσκεται σε
απόσταση 97 χλμ. από την Αθήνα με πληθώρα δραστηριοτήτων για οικογένειες
και παιδιά, εστίασαν στις επιχειρηματικές τους επιτυχίες που το
Facebook έχει συμβάλει καθοριστικά.

«Το Facebook έχει αλλάξει
πραγματικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι προωθούν την επιχείρησή
τους. Ξεκινώντας τα δωρεάν διαθέσιμα εργαλεία μέχρι και τις υπηρεσίες
πληρωμένης διαφήμισης, πάρα πολλοί άνθρωποι με διαφορετικά ενδιαφέροντα
είναι διαθέσιμοι σε μία μόνο πλατφόρμα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει
κάποιος είναι να βρει το ορθό κοινό -στόχος και μετά να τοποθετήσει την
επιχείρησή του στοχεύοντας την προσέλκυσή του. To Facebook προσφέρει όλα
τα εργαλεία για να φτάσει κάποιος σε αυτούς τους ανθρώπους.  Είναι
σημαντικό να δοθεί χρόνος από τους διαφημιστές/διαχειριστές να
εξοικειωθούν με όλες τις δυνατότητες των εργαλείων που έχουν στα χέρια
τους, να μάθουν να διαβάζουν τα ιστορικά δεδομένα των καμπανιών τους,
καθώς και να εμπλουτίζουν το περιεχόμενο με κατάλληλα μηνύματα και
ελκυστικά εικαστικά. Αν επεκτείνονται σε καινούργιες χώρες και αγορές
είναι ουσιαστικό να προσφέρουν περιεχόμενο φιλικό προς τους χρήστες και
προσαρμοσμένο στις τοπικές αγορές, ώστε να μετατρέπουν τους χρήστες του
Facebook σε ευαγγελιστές των προϊόντων τους», σημείωσε η Άννα-Μαρία
Γαλάνη από το Welcome Pickups.

«Το Facebook μας έδωσε τις
προϋποθέσεις για να εδραιώσουμε μία στενότερη επαφή με  τους πελάτες μας
– γονείς που πραγματικά ενδιαφέρονται για τα προγράμματά μας. Τόσο για
τα οικογενειακά events τον χειμώνα όσο και για την κατασκήνωση. Τα
εργαλεία του Facebook μας βοήθησαν να εξελιχθούμε χρόνο με το χρόνο και
να πετύχουμε σταθερή ανάπτυξη ακόμα και κατά την περίοδο της κρίσης. Για
το The Ranch, το Facebook αποτελεί πλέον το βασικότερο μέσο
επικοινωνίας, customer service και διαφήμισης», τόνισε η Άννυ Σκούρα από
το The Ranch.

Router AVM Fritzbox 7590 αγορασμένο από Cosmote

Πωλείται σε άριστη κατάσταση το router Fritzbox 7590. Αγοράστηκε από την Cosmote και συνοδεύεται με το κουτί, τα παρελκόμενά του και την απόδειξη αγοράς. Έχει υπόλοιπο εγγύησης 4 χρόνια από την επίσημη αντιπροσωπεία. Πωλείται λόγω αλλαγής τεχνολογίας σε starlink. Περιοχή: Περιστέρι Τιμή τελική.

Cosmote Grow Your Business: Επιστρέφει σε μορφή online ασύγχρονα

Ασύγχρονα με τη μορφή online επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις, Cosmote Grow Your Business – Certification Program. Τo πρόγραμμα, με τη μορφή βιντεοσκοπημένων online μαθημάτων πλέον, απευθύνεται σε όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τους εργαζομένους τους και τους ελεύθερους επαγγελματίες και απαντά στην ανάγκη τους για εκπαίδευση και