Έρευνα Klarna: Οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν την αθλητική ένδυση ως καθημερινό στιλ

Related

Είδαμε στη Βαρκελώνη τα νέα HUAWEI GT 5 series!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Ιδού το HUAWEI Watch D2, το πρώτο smartwatch που μετρά την αρτηριακή πίεση 24/7!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Η Huawei εμπνέει με καινοτόμα προϊόντα συνδυάζοντας τη μόδα και την δημιουργικότητα

19 Σεπτεμβρίου, στο “HUAWEI Innovative Product Launch” στην Βαρκελώνη, η Huawei παρουσίασε πολυαναμενόμενα προϊόντα, με την προσέγγιση “Fashion Edge” για wearables όπως τα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green. Ανακοινώθηκαν επίσης τα tablet HUAWEI MatePad Pro 12,2” και HUAWEI MatePad 12 X, με νέα άποψη για φορετή εμπειρία…

HUAWEI Watch D2: Ένα δώρο… ζωής που καταγράφει ακόμα και την αρτηριακή πίεση!

Ετοιμαστείτε να αλλάξετε την εικόνα που είχατε για τα πιεσόμετρα, καθώς το υπερσύγχρονο smartwatch της HUAWEI, μπορεί να αντικαταστήσει, μεταξύ άλλων, ακόμα και αυτήν τη συσκευή. Το πολυτάλαντο D2 είναι ικανό να χαρίσει αναλυτική εποπτεία της υγείας των αγαπημένων σας προσώπων, ξεκινώντας από τον εαυτό σας! Με μια πρώτη ματιά, το HUAWEI Watch D2 είναι…

HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition: Ένας ανεξάντλητος καμβάς δυνατοτήτων…

Δοκιμάσαμε τη νέα premium ταμπλέτα του κινεζικού κολοσσού, η οποία κατόρθωσε να απειλήσει τον φορητό μας υπολογιστή με «έξωση» από το backpack μας! Έχοντας δοκιμάσει αναρίθμητα tablet εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δύσκολα εντυπωσιαζόμαστε με μια νέα συσκευή, καθώς θα πρέπει να τικάρει μια σειρά από… απαιτητικά «κουτάκια». Το HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition,…

Δοκιμάσαμε το HUAWEI Watch GT5 Pro: Σπορ και… θέαμα!

Την εντυπωσιακή titanium έκδοση του «Gran Turismo» των smartwatch πήραμε στα χέρια μας και έκτοτε κάθε άλλο «έξυπνο» ρολόι μάς φαίνεται… φτωχό. Συνδυάζοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην καταγραφή φυσικής κατάστασης και αθλητικών δραστηριοτήτων με ένα… θεαματικά πολυτελές στιλ, το νέο GT Pro απευθύνεται σε όσους δεν συμβιβάζονται εύκολα. Με αισθητική που δύσκολα συναντά…

Ερευνα Cosmote: Σταθερή αύξηση ψηφιακής ωριμότητας των ΜμΕ – Οι μεταβολές από το 2022

Αυξήθηκε η χρήση τεχνολογιών ΙοΤ και τεχνητής νοημοσύνης - Αμετάβλητο το ποσοστό των ΜμΕ που διαθέτουν e-shop, μία στις τέσσερις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 19.09.24 15:45 Newsroom Αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού…

Cosmote: ύξηση 17% στον Δείκτη Ψηδιακής Ετοιμότητας των ΜμΕ στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Κομισιόν: Προειδοποιήσεις στην Apple για να «ανοίξει» το λογισμικό του iPhone

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν) θα καθορίσει επίσημα τα βήματα που πρέπει να πάρει η Apple για να συμμορφωθεί με τον νόμο για τις ψηφιακές αγορές (DMA) σχετικά με τη διαλειτουργικότητά της με άλλα προϊόντα, ανακοίνωσε την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου η εκτελεστική αρχή της ΕΕ. Οι διαδικασίες αυτές, που επισημοποιούν τις συνεχιζόμενες συζητήσεις μεταξύ της Κομισιόν…

Έρευνα COSMOTE – ΕLTRUN 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Έρευνα Cosmote – Εltrun 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ στην Ελλάδα

You don't have permission to access "http://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/epixeiriseis/erevna-cosmote-eltrun-2024-sinechis-afxisi-stin-psifiaki-orimotita-ton-mme-stin-ellada/" on this server. Reference #18.15ce3617.1726750840.fb4a663 https://errors.edgesuite.net/18.15ce3617.1726750840.fb4a663

Η Canon παρουσιάζει νέους εκτυπωτές μεγάλου μεγέθους στις Σειρές imagePROGRAF TZ και TX, με βελτιωμένη ποιότητα εκτύπωσης και παραγωγικότητα

Η Canon επεκτείνει τις επιτυχημένες σειρές imagePROGRAF TZ και TX, παρουσιάζοντας σήμερα τα μοντέλα imagePROGRAF TZ 32000 και imagePROGRAF TZ 4200/TZ 3200. Αυτοί οι 5χρωμοι εκτυπωτές είναι ιδανικοί για εφαρμογές σχεδίασης μέσω υπολογιστή (CAD) και συστημάτων γεωγραφικών πληροφοριών (GIS), καθώς και για πόστερ. Τα νέα μοντέλα απευθύνονται σε πολλές αγορές, όπως αρχιτέκτονες, μηχανικούς, και κατασκευαστικές…

Γιάννης Δέτσης – Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εξυπηρέτηση: Το Μέλλον Είναι Συνεργατικό, Όχι Ανταγωνιστικό

Ομιλία στην εκδήλωση “From AI to ROI” Στην εκδήλωση “From AI to ROI” της Satori Analytics, μίλησε ο Ιωάννης Δέτσης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Choose Strategic Communication Partner, την Πέμπτη 12/09/2024. Στην παρέμβασή του, ο κ. Δέτσης ανέδειξε τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) ως εργαλείο υποστήριξης, όχι αντικατάστασης, του ανθρώπινου παράγοντα στην εξυπηρέτηση…

Όμιλος EPSILON NET: Για 4η συνεχή χρονιά 
«Software Company of the Year» στα BITE Awards 2024

Ο Όμιλος EPSILON NET κατακτά για 4η συνεχή χρονιά μία εκ των την κορυφαίων διακρίσεων στα BITE Awards 2024, αποδεικνύοντας τη θέση του ως ηγετική δύναμη στον τομέα της τεχνολογίας και του επιχειρηματικού λογισμικού. Αποσπώντας συνολικά 13 βραβεία, αναγνωρίζεται η αφοσίωσή του στην αριστεία και την καινοτομία, καθώς και η ικανότητά του να αναδιαμορφώνει τον…

Κόλλησε το λογισμικό του iPhone 16; Μπορείτε να το αποκαταστήσετε ασύρματα!

Η μόνη λύση που υπάρχει εναλλακτικά για να αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα υλικολογισμικού, όπως επίμονες εκκινήσεις ή bricking με το iPhone σας, είναι να συνδέσετε μέσω καλωδίου το κινητό σε υπολογιστή ή Mac και να επαναφέρετε το υλικολογισμικό του με το iTunes. Σύμφωνα με μια νέα αναφορά από το 9to5Mac, τα νέα μοντέλα iPhone 16 θα μπορούν να…

Share

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε νέα στοιχεία από την πρόσφατη έρευνα που υλοποίησε σχετικά με τα σπορ στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν μία σημαντική αλλαγή στην αντίληψη της αθλητικής μόδας, τονίζοντας την αυξανόμενη αποδοχή και δημοτικότητά της στο καθημερινό ντύσιμο.

Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι το συντριπτικό 80,9% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι τα αθλητικά ρούχα μπορούν να φορεθούν ανά πάσα στιγμή, γεγονός που σηματοδοτεί μία αλλαγή στα όρια που παραδοσιακά υπήρχαν μεταξύ αθλητικών ενδυμάτων και συμβατικής μόδας. Μόνο το 9,6% πιστεύει ότι τα αθλητικά ενδύματα πρέπει να φοριούνται μόνο κατά την άσκηση του αθλητισμού.

Αθλητικά ρούχα στο καθημερινό στυλ

Την αλλαγή αυτή υποστηρίζει περαιτέρω το 39,5% των ερωτηθέντων που έχουν παρατηρήσει μία αυξανόμενη τάση των fashion brands να ενσωματώνουν την αθλητική ένδυση στις συλλογές τους για το καθημερινό στυλ. Η τάση αυτή δεν περιορίζεται μόνο σε brands αθλητικών ειδών, αλλά έχει επηρεάσει και τους δημοφιλείς οίκους μόδας, αποδεικνύοντας την ευελιξία και την ευρεία απήχηση των αθλητικών ρούχων. Σύμφωνα με την έρευνα, το 32,6% έχει παρατηρήσει ότι τα τελευταία χρόνια τα fashion brands έχουν προσθέσει σειρές αθλητικών ενδυμάτων στις συλλογές τους.

Επιπλέον, οι καταναλωτές επισημαίνουν την αναβίωση εμβληματικών ειδών αθλητικής ένδυσης, όπως οι φόρμες της Adidas, τα αθλητικά παπούτσια Nike Air Force και τα αθλητικά παπούτσια Puma Suede, τα οποία επιστρέφουν δυναμικά στη μόδα τους τελευταίους μήνες (σύμφωνα με το 35,3% των ερωτηθέντων). Αυτά τα είδη, που κάποτε περιορίζονταν κυρίως σε αθλητική χρήση, τώρα είναι επιθυμητά για την άνεση, τη λειτουργικότητά τους και τη ρετρό γοητεία τους.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα αθλητικά ρούχα επηρεάζουν όλο και περισσότερο το καθημερινό στυλ, λόγω της αυξανόμενης επιθυμίας των καταναλωτών για άνετες και παράλληλα κομψές επιλογές ένδυσης. Η δημοτικότητα του athleisure (athletic and leisurewear) – μία τάση που συνδυάζει τα αθλητικά ρούχα με το καθημερινό ντύσιμο – συνεχίζει να αυξάνεται, σηματοδοτώντας την ευρύτερη αποδοχή των αθλητικών ενδυμάτων ως μοντέρνα επιλογή για διάφορους χώρους πέρα από το γυμναστήριο ή τον γήπεδο.

Αθλητικά fashion brands που προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές

Σύμφωνα με την έρευνα της Klarna, οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν αθλητικές μάρκες όπως Nike, Adidas, New Balance κ.α. (79,9%), ενώ το 78,6% επιλέγει να αγοράζει από πολυκαταστήματα λιανικής πώλησης όπως Intersport, Cosmosport, Zakcret. Οι καταναλωτές που επιλέγουν εταιρίες λιανικής πώλησης όπως Intersport, Cosmosport, Zakcret, Sportvision, Sneaker Cage, μπορούν να επωφεληθούν από τις λύσεις πληρωμών της Klarna για μία απρόσκοπτη και ευέλικτη εμπειρία αγορών. Με την υπηρεσία πληρωμής σε 3 άτοκες δόσεις, οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν τα αγαπημένα τους κομμάτια και να χωρίσουν τις πληρωμές για μεγαλύτερη ευκολία και οικονομική προσιτότητα.

Ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα, σχολίασε σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας: «Σε μια εποχή όπου η άνεση είναι απαραίτητη, οι καταναλωτές αναζητούν ευέλικτα είδη ένδυσης που μπορούν να προσαρμοστούν σε διαφορετικές περιστάσεις, από την γυμναστική έως τον ελεύθερο χρόνο. Η επιρροή του αθλητισμού στη μόδα είναι αδιαμφισβήτητη και λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα ευρήματα, είναι σημαντικό για τα fashion brands να ενημερώνονται για τις αναδυόμενες τάσεις, ώστε να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους. Με την κατανόηση των αναγκων των καταναλωτών και την προσαρμογή στις προτιμήσεις τους, τα brands μπορούν να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους αλλά και την ικανοποίηση των πελατών τους».

Η έρευνα καταναλωτών της Klarna διεξήχθη σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Dynata σε 10 χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2024 και περιλαμβάνει τουλάχιστον 1.000 ερωτηθέντες σε κάθε χώρα. Συνολικά, συμμετείχαν 11.231 καταναλωτές. Το δείγμα είναι εθνικά αντιπροσωπευτικό και επιλέχθηκε από την εταιρεία ερευνών Dynata.