Klarna: Τα Sports Trends και η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα εν μέσω Euro και Ολυμπιακών Αγώνων 2024

Related

Προς Cosmote η Athens Kallithea και στη NOVA ο Λεβαδειακός

Η ομάδα της Athens Kallithea όπως όλα δείχνουν κλείνει στην Cosmote και ενώ η NOVA είναι πιο κοντά στον Λεβαδειακό.Η ομάδα της Athens Kallithea κλείνει στην Cosmote TV ενώ από την άλλη η NOVA είναι πιο κοντά στον Λεβαδειακό, όπως αναφέρει σχετικά το blog της Δίκης. Έτσι αναμένεται να υπάρχουν 8 ομάδες της πρώτης κατηγορίας…

Vodafone Campus Lab: Η Ελληνική ομάδα φοιτητών στην κορυφή του διεθνούς εκπαιδευτικού προγράμματος

Η ελληνική ομάδα φοιτητών MyIasis, κατέκτησε την πρώτη θέση στο διεθνές πρόγραμμα εκπαίδευσης και καθοδήγησης νέων Vodafone Campus Lab. Το Vodafone Campus Lab προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης δεξιοτήτων σε ένα πολυεθνικό περιβάλλον καινοτομίας, συνεργασίας και συμπερίληψης για νέους και νέες προσελκύοντας φέτος περισσότερους από 1.000 συμμετέχοντες εκ των οποίων οι 250 φοιτούν σε πανεπιστήμια στην Ελλάδα.…

Xiaomi: Official Partner στο Gamers Lounge Hype Festival

Η Xiaomi, μια κορυφαία εταιρεία καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών και έξυπνων κατασκευών με smartphones και έξυπνο hardware, συνδεδεμένων μέσω μιας πλατφόρμας ΙοΤ στον πυρήνα της, εντυπωσίασε όπως πάντα τους φαν της στο πρώτο Gamers Lounge Hype Festival (GLHF), στην Ελλάδα! Το καινοτόμο αυτό event πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 29 & 30 Ιουνίου, στο Παλιό Αμαξοστάσιο ΟΣΥ, «σαν…

Samsung: Σχεδιάζει νέο αισθητήρα τηλεφακού στα 200MP!

Τέλος της προηγούμενης εβδομάδας, η Samsung παρουσίασε έναν νέο τηλεφακό με αισθητήρα εικόνας στα 200MP για smartphone με ενισχυμένη ικανότητα απορρόφησης φωτός. Έχουμε λοιπόν το νέο μοντέλο Isocell HP9 που έχει στο εσωτερικό του 200 ​​εκατομμύρια pixel μεγέθους 0,56 μικρομέτρων σε οπτική μορφή 1/1,4 ίντσας. Η Samsung είπε ότι χρησιμοποίησε ένα νέο υλικό για την…

Sunlight Group: Συνεργάζεται με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ)

Η Sunlight Group, μέλος του Ομίλου Olympia, προχώρησε στη σύναψη ετήσιας στρατηγικής συνεργασίας με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ) για την προώθηση της τεχνολογίας στις μπαταρίες. Η πρωτοβουλία αυτή υπογραμμίζει τη δέσμευση του Ομίλου να πρωτοστατεί στον τομέα της αποθήκευσης ενέργειας, μέσω της έρευνας και ανάπτυξης υλικών αιχμής για νέες τεχνολογίες μπαταριών.…

Κομισιόν για Meta: Tα προκαταρκτικά πορίσματα για το μοντέλο διαφήμισης «πληρωμή ή συναίνεση»

Το μοντέλο της Meta «πληρωμή ή συναίνεση» παραβιάζει τους κανόνες για τις ψηφιακές αγορές και δεν συνάδει με τον Νόμο για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA). Αυτό έδειξαν τα προκαταρκτικά πορίσματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.  Κατά την προκαταρκτική άποψη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αυτή το «δίλημμα» της Meta αναγκάζει τους χρήστες να συναινέσουν στο συνδυασμό των προσωπικών τους…

Κυκλοφόρησε το πρώτο teaser της σειράς Realme 13 Pro και δείχνει νέες δυνατότητες ΑΙ

Ο μήνας Ιούλιος ξεκίνησε και η Realme κυκλοφόρησε το πρώτο teaser της σειράς Realme 13 Pro στην Ινδία και καταλαβαίνουμε πως θα φτάσει ως ο διάδοχος της σειράς Realme 12 Pro, η οποία έκανε το ντεμπούτο της νωρίτερα φέτος σε πολλές αγορές. Η ανανεωμένη σειρά 13 Pro αναμένεται επίσης να περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο μοντέλα, όπως το…

Η OLED έφτασε στο αποκορύφωμά της; Εξερευνώντας τις καινοτομίες OLED και Mini LED

Καθώς βυθίζεστε στον κόσμο των τηλεοράσεων τελευταίας τεχνολογίας, όροι όπως OLED και Mini LED κυριαρχούν συχνά στη συζήτηση, καθένας από τους οποίους προαναγγέλλει μια νέα εποχή στην τεχνολογία οθόνης. Αλλά πέρα από αυτούς τους τεχνολογικούς όρους, τι σημαίνουν πραγματικά αυτές οι εξελίξεις για το πώς ζούμε και βιώνουμε την τεχνολογία για την ψυχαγωγία μας; Πρόκειται…

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επικρίνει την Apple που φέρνει τις λειτουργίες AI στην ΕΕ

To μισός μέρος της κεντρικής ομιλίας της Apple στο Παγκόσμιο Συνέδριο Προγραμματιστών της νωρίτερα αυτόν τον μήνα ήταν αφιερωμένο στις λειτουργίες AI και στον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία θα τις συνδυάσει στο επερχόμενο iOS 18 και iPadOS 18. Βέβαια εδώ θα αναφέρουμε πως τίποτα από όλα αυτά δεν έχει καμία σημασία για τους χρήστες…

Νέα εποχή στη συνεργασία Globe One Digital – Allianz European Reliance

Τη νέα εποχή στη στρατηγική συνεργασία τους εγκαινιάζουν η Globe One Digital, εκ των κορυφαίων digital marketing agencies στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, και η Allianz European Reliance, μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα, που προέκυψε από την εξαγορά της εταιρείας Ευρωπαϊκή Πίστη από την Allianz SE και τη συγχώνευσή της με την Allianz Ελλάδος. Αποτελώντας εδώ…

Πώς έκλεισε πέρυσι ο τζίρος του payzy της Cosmote

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη  Με σημαντική άνοδο στον τζίρο αλλά και με διεύρυνση ζημιών έκλεισε το 2023 για το payzy by Cosmote. Σημειώνεται ότι η χρονιά που μας πέρασε σηματοδοτεί ουσιαστικά την πρώτη ολοκληρωμένη οικονομική χρήση λειτουργίας για την εφαρμογή ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου, η οποία λανσαρίστηκε επίσημα από τον όμιλο ΟΤΕ τον Οκτώβριο του…

Redmi Pad Pro: Μια ταμπλέτα που διεκδικεί με αξιώσεις μερίδιο της ψυχαγωγίας σας

Δοκιμάσαμε το 12,1 ιντσών tablet της Xiaomi, μια συσκευή που δίνει έμφαση στον οπτικοακουστικό τομέα και που μπορεί με την προσθήκη των κατάλληλων περιφερειακών να… υπονομεύσει το laptop σας! Με έναν μεταλλικό unibody σχεδιασμό και τρεις διαθέσιμες αποχρώσεις (Graphite Gray, Mint Green και Ocean Blue), το Redmi Pad Pro επιχειρεί με μια πλούσια λίστα τεχνικών…

«Αλλάζω και Εξοικονομώ» για το σπίτι με πολλά οφέλη από τα Public

Τα Public συνεχίζουν να αφουγκράζονται τις ανάγκες των καταναλωτών και προσφέρουν επιπλέον σημαντικά οφέλη με κάθε αγορά προϊόντος μέσω της πρωτοβουλίας «Αλλάζω Εξοικονομώ»: Σε μια προσπάθεια καταπολέμησης της ακρίβειας και προώθησης της ενεργειακής αναβάθμισης, το νέο τους πρόγραμμα βοηθάει όλα τα νοικοκυριά να αναβαθμίσουν μια σειρά ηλεκτρικών συσκευών με στόχο την ποιοτικότερη ζωή στο σπίτι.…

Payzy by Cosmote: Άνοδος εσόδων και διεύρυνση ζημιών το 2023

Το 2023 αποτέλεσε μια χρονιά με ανάμικτα αποτελέσματα για το Payzy by Cosmote, με σημαντική αύξηση εσόδων αλλά και διεύρυνση ζημιών. Η χρονιά σηματοδότησε την πρώτη ολοκληρωμένη οικονομική χρήση λειτουργίας για την εφαρμογή ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου, η οποία λανσαρίστηκε επίσημα από τον όμιλο ΟΤΕ τον Οκτώβριο του 2022. Αύξηση εσόδων και πελατειακής βάσης:…

Οι Cosmote Bolts του Μπόμπαν Μαριάνοβιτς σήκωσαν την κούπα στην VIP League του Stoiximan AegeanBall Festival 2024

Οι Cosmote Bolts των Μπόμπαν Μαριάνοβιτς, Γεωργίας Νταή, Γιάννη Αγραβάνη, Ιάκωβου Μιλεντίγιεβιτς και Στέργιου Μπίρκιτς κατέκτησαν τον τίτλο. Το 6ο Stoximan AegeanBall Festival ολοκληρώθηκε το βράδυ της Κυριακής (30/6) με τη διεξαγωγή της VIP League. Οι Cosmote Bolts, η ομάδα των Μπόμπαν Μαριάνοβιτς, Γεωργίας Νταή, Γιάννη Αγραβάνη, Ιάκωβου Μιλεντίγιεβιτς και Στέργιου Μπίρκιτς σήκωσαν την κούπα…

Share

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε στοιχεία από την πρόσφατη έρευνα που υλοποίησε σχετικά με την αθλητική δραστηριότητα στην Ελλάδα, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές που βοηθούν τους καταναλωτές να διαχειριστούν τον προϋπολογισμό τους κατά τη διάρκεια των αγορών τους, όπως η πληρωμή σε τρεις άτοκες δόσεις.

Αποκωδικοποιώντας την αθλητική δραστηριότητα στην Ελλάδα

Σύμφωνα με την έρευνα, το 52,6% των Ελλήνων αθλείται εβδομαδιαίως και το 16,4% μηνιαίως, ενώ σχεδόν 3 στους 10 γυμνάζονται καθημερινά. Η Gen Z (18-25) είναι η ηλικιακή ομάδα που αθλείται καθημερινά, ενώ οι υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες γυμνάζονται λίγες φορές την εβδομάδα: το 54,1% των Millennials (26-41), το 53,5% της Gen X (42-57) και το 46,3% των Baby Boomers (58-78).

Το τρέξιμο (55,7%) και η προπόνηση φυσικής κατάστασης (fitness training), όπως η σύντομη προπόνηση υψηλής έντασης (HITT), το γυμναστήριο κ.λπ. (34,5%), είναι οι πιο δημοφιλείς αθλητικές δραστηριότητες στην Ελλάδα, ακολουθώντας τον μέσο όρο της υπόλοιπης Ευρώπης και των ΗΠΑ. Οι προτιμήσεις ποικίλλουν ανάλογα με τις ηλικιακές ομάδες, με την Gen Z να προτιμά το fitness training (49,2%), ενώ οι Millennials, η Gen X και οι Baby Boomers προτιμούν το τρέξιμο (62,5%, 52,7%, και 57% αντίστοιχα). Τα βασικά κίνητρα για την άθληση είναι η διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης (72,4%) και της υγείας (70,4%). Ωστόσο, το υψηλό κόστος εξακολουθεί να αποτελεί εμπόδιο για τη συμμετοχή στον αθλητισμό για το 36,2% των Ελλήνων, αλλά και για το 38,9% του ευρωπαϊκού και αμερικανικού μέσου όρου.

Αθλητισμός και οικονομικά: πού πηγαίνει το budget;

Όσον αφορά την αγορά προϊόντων που σχετίζονται με τον αθλητισμό, όπως αθλητικά ρούχα, αθλητικός εξοπλισμός, συνδρομές ή εισιτήρια αθλητικών εκδηλώσεων, το 21,8% των ερωτηθέντων αγοράζει σχετικά προϊόντα κάθε μήνα, το 51,6% κάθε τρίμηνο και το 23% κάθε χρόνο. Κατά τους τελευταίους 12 μήνες, τα αθλητικά ρούχα ήταν η πιο συνηθισμένη αγορά (86,3%), ακολουθούμενη από τις συνδρομές σε γυμναστήρια ή αθλητικούς συλλόγους (42,1%) και τα συμπληρώματα διατροφής, όπως οι βιταμίνες και τα πρωτεϊνικά ροφήματα (38,5%). Ο ετήσιος προϋπολογισμός για αγορές που σχετίζονται με τον αθλητισμό ποικίλλει, με το 11,3% να δαπανά λιγότερα από 100€, το 26% μεταξύ 101€ και 200€, το 22% μεταξύ 201€ και 300€ και το 16,9% μεταξύ 301€ και 500€.

Πληθωρισμός και καταναλωτική συμπεριφορά

Ως απάντηση στον πληθωρισμό, οι Έλληνες καταναλωτές συγκρίνουν ενεργά τις τιμές των προϊόντων (65%) πριν κάνουν αγορές, αναζητούν κριτικές (37,2%) και ελέγχουν για κουπόνια και προσφορές (36,4%). Αξίζει να σημειωθεί ότι το 79,8% των ερωτηθέντων εξέφρασε την προτίμησή του για υπηρεσίες Buy Now, Pay Later (BNPL), υποδηλώνοντας τη ζήτηση για ευέλικτες επιλογές πληρωμών. Η Klarna, με τις καινοτόμες λύσεις πληρωμών, συμπεριλαμβανομένης της κατανομής του κόστους σε 3 άτοκες δόσεις, παρέχει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα, να είναι ενημερωμένοι και να έχουν τον έλεγχο των οικονομικών τους.

Το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ: τα αγαπημένη αθλήματα

Το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ αναδεικνύονται ως τα πιο δημοφιλή αθλήματα στην Ελλάδα, με το 62,9% και το 62,4% των ερωτηθέντων αντίστοιχα να δηλώνουν ότι τα παρακολουθούν συχνά. Το έντονο ενδιαφέρον για τον αθλητισμό αντικατοπτρίζεται και στα σχέδια πολλών Ελλήνων να παρακολουθήσουν διάφορες αθλητικές εκδηλώσεις. Σύμφωνα με την έρευνα, το 23,6% σκοπεύει να παρακολουθήσει live έναν αγώνα της ελληνικής Super League, ενώ το 14,5% να παρακολουθήσει live έναν αγώνα της Euroleague. Επιπλέον, ένα σημαντικό μέρος του πληθυσμού ετοιμάζεται να παρακολουθήσει μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις στην τηλεόραση ή σε ψηφιακές πλατφόρμες, με το 57,2% να σχεδιάζει να παρακολουθήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024, το 49% το Euro 2024, το 46,4% το UEFA Champions League, το 41,7% την ελληνική Super League και το 40,4% την Euroleague.

Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στις αγορές αθλητικών ειδών

Τέλος, το report της Klarna εξετάζει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην αγορά αθλητικών ειδών. Οι λάτρεις των σπορ έχουν θετική άποψη για την τεχνητή νοημοσύνη, με σχέδια να τη χρησιμοποιήσουν για αποτελεσματικές συγκρίσεις τιμών (78,3%), εξατομικευμένες συστάσεις (31,1%), αξιολογήσεις προϊόντων (35,4%) και εικονική δοκιμή αθλητικών προϊόντων (34,6%).

Ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα, σχολίασε σχετικά με τα αποτελέσματα: «Η Klarna έχει δεσμευτεί να παρέχει χρήσιμες πληροφορίες τόσο στους εμπόρους όσο και στους καταναλωτές, βοηθώντας τους να λαμβάνουν πιο συνειδητές και ενημερωμένες αποφάσεις. Με την κατανόηση αυτών των τάσεων και συμπεριφορών, οι έμποροι μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες των πελατών τους και να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ενώ οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν πιο έξυπνες επιλογές που ευθυγραμμίζονται με τις προτιμήσεις και τον προϋπολογισμό τους».

Η έρευνα καταναλωτών της Klarna διεξήχθη σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Dynata σε 10 χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2024 και περιλαμβάνει τουλάχιστον 1.000 ερωτηθέντες σε κάθε χώρα. Συνολικά, συμμετείχαν 11.231 καταναλωτές. Το δείγμα είναι εθνικά αντιπροσωπευτικό και επιλέχθηκε από την εταιρεία ερευνών Dynata.