Στην τελική ευθεία η διοργάνωση της ECDM Expo SE Europe 2024

Related

Έρευνα COSMOTE – ΕLTRUN 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Έρευνα ELTRUN – Cosmote: Σε πρώιμα στάδια η ψηφιακή ετοιμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Ενισχυμένο παρουσιάζεται την τελευταία διετία το επίπεδο της ψηφιακής ετοιμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη χώρα μας, όμως, ακόμη έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της έρευνας «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου…

DIY Ransomware: Μεγαλύτερη απειλή οι ερασιτέχνες εγκληματίες στον κυβερνοχώρο χάρη σε τυποποιημένο κώδικα

Η Παγκόσμια Ομάδα Έρευνας και Ανάλυσης της Kaspersky (GReAT) δημοσίευσε μια έκθεση που περιγράφει τις πρόσφατες επιθέσεις ransomware με χρήση κώδικα που έχει διαρρεύσει. H έρευνα ρίχνει φως στα εργαλεία και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται τόσο από οργανωμένες ομάδες ransomware όσο και από μεμονωμένους δράστες. Με τεράστια ποικιλία εργαλείων και δειγμάτων στη διάθεσή τους, εγκληματικές…

Αυξάνεται ο αριθμός των συνδρομητών Cosmote TV και Nova

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας…

Είδαμε στη Βαρκελώνη τα νέα HUAWEI GT 5 series!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Ιδού το HUAWEI Watch D2, το πρώτο smartwatch που μετρά την αρτηριακή πίεση 24/7!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Τα νέα HUAWEI MatePad μόλις παρουσιάστηκαν στη Βαρκελώνη!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Η Huawei εμπνέει με καινοτόμα προϊόντα συνδυάζοντας τη μόδα και την δημιουργικότητα

19 Σεπτεμβρίου, στο “HUAWEI Innovative Product Launch” στην Βαρκελώνη, η Huawei παρουσίασε πολυαναμενόμενα προϊόντα, με την προσέγγιση “Fashion Edge” για wearables όπως τα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green. Ανακοινώθηκαν επίσης τα tablet HUAWEI MatePad Pro 12,2” και HUAWEI MatePad 12 X, με νέα άποψη για φορετή εμπειρία…

HUAWEI Watch D2: Ένα δώρο… ζωής που καταγράφει ακόμα και την αρτηριακή πίεση!

Ετοιμαστείτε να αλλάξετε την εικόνα που είχατε για τα πιεσόμετρα, καθώς το υπερσύγχρονο smartwatch της HUAWEI, μπορεί να αντικαταστήσει, μεταξύ άλλων, ακόμα και αυτήν τη συσκευή. Το πολυτάλαντο D2 είναι ικανό να χαρίσει αναλυτική εποπτεία της υγείας των αγαπημένων σας προσώπων, ξεκινώντας από τον εαυτό σας! Με μια πρώτη ματιά, το HUAWEI Watch D2 είναι…

HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition: Ένας ανεξάντλητος καμβάς δυνατοτήτων…

Δοκιμάσαμε τη νέα premium ταμπλέτα του κινεζικού κολοσσού, η οποία κατόρθωσε να απειλήσει τον φορητό μας υπολογιστή με «έξωση» από το backpack μας! Έχοντας δοκιμάσει αναρίθμητα tablet εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δύσκολα εντυπωσιαζόμαστε με μια νέα συσκευή, καθώς θα πρέπει να τικάρει μια σειρά από… απαιτητικά «κουτάκια». Το HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition,…

Δοκιμάσαμε το HUAWEI Watch GT5 Pro: Σπορ και… θέαμα!

Την εντυπωσιακή titanium έκδοση του «Gran Turismo» των smartwatch πήραμε στα χέρια μας και έκτοτε κάθε άλλο «έξυπνο» ρολόι μάς φαίνεται… φτωχό. Συνδυάζοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην καταγραφή φυσικής κατάστασης και αθλητικών δραστηριοτήτων με ένα… θεαματικά πολυτελές στιλ, το νέο GT Pro απευθύνεται σε όσους δεν συμβιβάζονται εύκολα. Με αισθητική που δύσκολα συναντά…

Ερευνα Cosmote: Σταθερή αύξηση ψηφιακής ωριμότητας των ΜμΕ – Οι μεταβολές από το 2022

Αυξήθηκε η χρήση τεχνολογιών ΙοΤ και τεχνητής νοημοσύνης - Αμετάβλητο το ποσοστό των ΜμΕ που διαθέτουν e-shop, μία στις τέσσερις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 19.09.24 15:45 Newsroom Αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού…

Cosmote: ύξηση 17% στον Δείκτη Ψηδιακής Ετοιμότητας των ΜμΕ στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Κομισιόν: Προειδοποιήσεις στην Apple για να «ανοίξει» το λογισμικό του iPhone

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν) θα καθορίσει επίσημα τα βήματα που πρέπει να πάρει η Apple για να συμμορφωθεί με τον νόμο για τις ψηφιακές αγορές (DMA) σχετικά με τη διαλειτουργικότητά της με άλλα προϊόντα, ανακοίνωσε την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου η εκτελεστική αρχή της ΕΕ. Οι διαδικασίες αυτές, που επισημοποιούν τις συνεχιζόμενες συζητήσεις μεταξύ της Κομισιόν…

Έρευνα COSMOTE – ΕLTRUN 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Share

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά η διοργάνωση της φετινής eCommerce & Digital Marketing Expo, Southeastern Europe, που θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 26 Μαΐου 2024.

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αναμένει τις χιλιάδες των επαγγελματιών επισκεπτών και συνέδρων του, στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια.

Μεταξύ των εκθετών, συμπεριλαμβάνονται εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες και προϊόντα, eCommerce Development, Digital Marketing, Logistics & Courier, Digital Payments,  Marketing Automation, Packaging, Content Creation κ.ά. 

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο διήμερα συνέδρια, το διεθνές συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το διεθνές συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, τα οποία θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 24 και το Σάββατο 25 Μαΐου.

Δείτε τη θεματολογία και τους ομιλητές για το Διήμερο Συνέδριο eCommerce εδώ, για το Διήμερο Συνέδριο Digital Marketing εδώ και εξασφαλίστε έγκαιρα το εισιτήριό σας. 

Το κόστος του εισιτηρίου για τα διήμερα διεθνή συνέδρια είναι 225 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες. 

Για τα μέλη του GR.EC.A, του iab Hellas και του Σ.Ε.Δ.Ε προβλέπεται μειωμένο κόστος για το εισιτήριο, στα 180,65 ευρώ πλέον ΦΠΑ. 

‍Στην τιμή του εισιτηρίου περιλαμβάνονται:

– Συμμετοχή και στις δύο ημέρες
– Πρόσβαση στις παρουσιάσεις των ομιλητών
– Δυνατότητα για Q&A με τους ομιλητές
– 1 διάλειμμα για καφέ και σνακ κάθε ημέρα, στο χώρο της διοργάνωσης
– Υλικό συνεδρίου (τσάντα συνεδρίου, στυλό, σημειωματάριο)
– Μεταφραστική υπηρεσία (Αγγλικά <-> Ελληνικά)

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe 2024 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών. Το δωρεάν εισιτήριο για την επίσκεψη στην έκθεση δεν εξασφαλίζει είσοδο στα συνέδρια.

Το επίσημο Website της eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες, οι οποίες ανανεώνονται διαρκώς.

Η ECDM Expo SE Europe 2024 διοργανώνεται υπό τις αιγίδες των GRECA, iab Hellas, ΣΕΠΕ, ΣΕΚΕΕ, ΣΕΔΕ και με την υποστήριξη των εταιρειών:

Main Sponsors: ATCOM, Lighthouse, ACS, advisable, NetSteps, Softexpert.Digital, DHL, Skroutz

Sponsors: 3ds, Happy Online, Γενική Ταχυδρομική, ON Marketing Agency, epay

Supporters: Shopranos, Search Magic, Artecniko, Deliverd, DataWay, Primer Software, WorldLine cardlink

eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο, Αθήνα.
Χρόνος διεξαγωγής: 24 – 26 Μαΐου 2024.
Χρόνος διεξαγωγής κεντρικών συνεδρίων: 24 – 25 Μαΐου 2024
Ωράριο λειτουργίας έκθεσης: 11:00 – 20:00
Ωράριο κεντρικών συνεδρίων: 12:00 – 18:00
Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom