«Honor my World» από την Honor με ανάπτυξη 170% το 2018

Related

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

“UNDERWONDER”: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που “βουτά” στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

HP και Ίδρυμα Χατζηγάκη αποδεικνύουν πως η τεχνολογία δεν είναι ανδρικό προνόμιο!

Με αφορμή τη «Διεθνή Ημέρα για τα Κορίτσια στην Τεχνολογία» (International Girls in ICT Day) η HP και το Ίδρυμα Χατζηγάκη προσκάλεσαν στο «Κέντρο Ψηφιακής Εκπαίδευσης & Επιμόρφωσης» του Δήμου Κορυδαλλού κορίτσια από 14 έως 17 ετών με ελάχιστες τεχνολογικές γνώσεις, προκειμένου να τα βοηθήσουν μέσα από δύο εκπαιδευτικά σεμινάρια να μάθουν περισσότερα για τον…

Η LG κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων για 11η συνεχή χρονιά

 Στον διαρκώς εξελισσόμενο κόσμο της οικιακής ψυχαγωγίας, η LG αποτελεί αδιαμφισβήτητο ηγέτη με την πρωτοποριακή συμβολή της στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, κυριαρχώντας στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων OLED για 11 συνεχόμενα χρόνια. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Omdia, η LG κατέκτησε την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά OLED το 2023, με πωλήσεις συνολικού ύψους 3 εκατομμυρίων…

Sunlight Group: Εντυπωσιακές επιδόσεις για τρίτη συνεχόμενη χρονιά

Η Sunlight Group, μέλος του διεθνούς επενδυτικού Oμίλου Olympia παρουσίασε ισχυρές λειτουργικές και οικονομικές επιδόσεις το 2023. Με τα έσοδα να ανέρχονται σε 1.087,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από 416,5 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος και άνω των 120 εκατ. ευρώ σε ετησίως συγκρίσιμη βάση, η ανάπτυξη του Ομίλου Sunlight προήλθε από μια σειρά…

Η COSMOTE παρουσίασε ιστορίες τεχνολογίας και καινοτομίας στο Athens Science Festival

Τα ανθρωποειδή ρομπότ Dinno, Inno και ο ρομποτικό σκύλος Spot | Cosmote Συμμετείχε με τρία ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας από το IT Innovation Center της και παρουσίασε την πρωτοβουλία COSMOTE BLUE καθώς και την εφαρμογή COSMOTE CHRONOS Τα ανθρωποειδή ρομπότ Dinno, Inno και ο ρομποτικό σκύλος Spot |Cosmote Συμμετείχε με τρία ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας από το…

Η ESET ενισχύει το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών MDR

Η ESET ανακοίνωσε ότι προσθέτει δύο νέα επίπεδα συνδρομής της λύσης Managed Detection and Response (MDR), ένα για τις  μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) και ένα για τις μεγάλες. Τα δυο αυτά νέα επίπεδα συνδρομής βασίζονται στη λύση ESET PROTECT Elite και προσφέρουν στις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών σφαιρικές δυνατότητες ανίχνευσης και αντιμετώπισης απειλών μέσω τεχνητής νοημοσύνης…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με τη Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

“Let’s Get Digital” από την HP Hellas σε συνεργασία με το Ίδρυμα Χατζηγάκη

Ένα διήμερο εκπαιδευτικό workshop πραγματοποιήθηκε στο «Ανοιχτό Ψηφιακό Σχολείο για όλους» υπό την αιγίδα του Δήμου Κορυδαλλού. Στο πλαίσιο της Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης η HP Hellas συνεχίζει την στρατηγική της συνεργασία με το Πολιτιστικό Ίδρυμα Χατζηγάκη, με στόχο την ενίσχυση κλάδων όπως η Παιδεία, η Κοινωνική Προσφορά και το Περιβάλλον. Με αφορμή την Διεθνή…

AVM FRITZ!Powerline 1240 AX: Ταχύτατο internet από πρίζα σε πρίζα!

Αξιοποιώντας την υπάρχουσα ηλεκτρική καλωδίωση του χώρου σας, το powerline της AVM μεταφέρει την απρόσκοπτη πρόσβαση στο δίκτυο σε κάθε γωνιά του σπιτιού, ξεπερνώντας κάθε εμπόδιο με WiFi 6 και gigabit ταχύτητες. Aργά αλλά σταθερά, η ποιότητα και η ταχύτητα των οικιακών συνδέσεων στο internet βελτιώνεται στη χώρα μας. Ακόμα, όμως, και αν στο προσεχές…

BEYOND 2024: Η Θεσσαλονίκη … υποδέχτηκε το ekip!

Το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο ekip, μια πλατφόρμα πολιτικής καινοτομίας που δραστηριοποιείται στις πολιτιστικές και δημιουργικές βιομηχανίες μέσω τεχνητής νοημοσύνης – Cultural and Creative Industries (CCI) – υποδέχτηκε για πρώτη φορά η Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της BEYOND 2024 με τη συμμετοχή σημαντικών προσκεκλημένων από την Ελλάδα & το εξωτερικό. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Alvin Graylin China President…

“Fashion Innovation Award” για τα HUAWEI FreeClip στην Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας

Η Huawei, στήριξε και φέτος  την δημιουργικότητα και το ταλέντο νέων σχεδιαστών και παρουσίασε το  “Fashion Forward” gadget της χρονιάς, τα πρωτοποριακά ακουστικά HUAWEI FreeClip στα New Designers Awards στην 34η Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας. Τα FreeClip εμφανίστηκαν ως fashion item, κέρδισαν τον ενθουσιασμό των σχεδιαστών, της κριτικής επιτροπής και όλων των παρευρισκομένων, ενώ, παράλληλα,…

Μεγάλη εβδομάδα για Μάτι, Viva Wallet, την αλλαγή φρουράς σε Cosmote

Με αυτά κι εκείνα δύσκολα μπορούμε να συγκεντρωθούμε στο Θείο δράμα και τα απαιτούμενα της Μεγάλης Εβδομάδας. Το καλό βέβαια είναι ότι δεν πλήττουμε. Πως πρέπει να αντιμετωπίσουν την απόφαση του δικαστηρίου για την τραγωδία των Τεμπών, συζήτησαν χθες το πρωί, πριν το υπουργικό συμβούλιο, στο Μέγαρο Μαξίμου. Η απόφαση, που θεωρήθηκε χάδι από ορισμένους…

Share

Η Honor, το πρωτοποριακό smartphone brand, ανακοίνωσε στο Παρίσι, εν μέσω του παγκόσμιου λανσαρίσματος του Honor View20, την αναβάθμιση της ταυτότητάς της με το νέο slogan «Honor my World», καθώς και την έναρξη σημαντικών συνεργασιών με την Moschino, την Vivienne Tam και το Fortnite.

«Η Honor σημείωσε αύξηση της τάξης του 170% στις παγκόσμιες αγορές μέσα στο 2018. Αυτό μας έχει φέρει πιο κοντά στο στόχο μας να γίνουμε ένα από τα 5 κορυφαία smartphone brand μέσα σε τρία χρόνια.

Στόχος μας είναι να γίνουμε το πιο αγαπητό tech brand στους νέους παγκοσμίως. Στο πλαίσιο αυτό ανανεώνουμε την ταυτότητα μας για να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες του κοινού μας στους τομείς της τεχνολογίας, του design, της προσωπικής έκφρασης και της αλληλεπίδρασης με την παγκόσμια κοινότητα.

Αυτή η μετάβαση θα δώσει το έναυσμα για το επόμενο βήμα της παγκόσμιας επιχειρηματικής μας ανάπτυξης», δήλωσε ο George Zhao, Πρόεδρος της Honor.

Την περασμένη χρονιά, κατά τη διάρκεια του CES 2018, η Honor ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι σκοπεύει να γίνει ένα από τα top 5 global smartphone brand μέσα στα επόμενα 3 χρόνια.

Ένα χρόνο μετά, η Honor έχει πετύχει ήδη τον στόχο της σε σημαντικές αγορές. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του GfK, η Honor διατηρεί την δεύτερη θέση σε Ρωσία, είναι στο top 4 σε Ιταλία, Γερμανία, Φινλανδία, Σαουδική Αραβία, ΗΑΕ και Ουκρανία και στο top 5 σε Γαλλία, Αγγλία και Τσεχία.

«Honor my World» από την Honor με ανάπτυξη 170% το 2018

Κατανόηση, σεβασμός και επικοινωνία με τους νέους παγκοσμίως

Το πάθος των νέων για μοναδικό design παρακινεί την Honor να επενδύσει ακόμα περισσότερο στην καινοτομία και τη μοντέρνα αισθητική.

Προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κοινού της, η Honor παρέχει μία σειρά smartphone που το κάθε ένα ξεχωρίζει βάσει των χαρακτηριστικών του: Το Honor Magic 2 αντιπροσωπεύει τον τεχνολογικό ιδεαλισμό, το Honor View 20 αντιπροσωπεύει την προηγμένη  τεχνολογία και το Honor 10 αντιπροσωπεύει το μοντέρνο design.

Σύμφωνα με έρευνα του World Youth Congress & Disrupt Creative, το 52% των νέων περιγράφει τον εαυτό τους σαν «global citizen» και ζητά περισσότερες δυνατότητες επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με την παγκόσμια κοινότητα.

Και σε αυτό το κομμάτι, η Honor έχει καταφέρει να ανταποκριθεί καθώς τα Fan Club της ανά τον κόσμο διοργάνωσαν περισσότερα από 200 fan events μέσα στο 2018, ενώ ο αριθμός των fan της έχει ξεπεράσει τα 120 εκατομμύρια – εντυπωσιακό νούμερο για ένα τόσο νέο brand.

Meet the new Honor

Θέλοντας να καινοτομήσει στο design και στην αισθητική, η Honor εισήγαγε ένα νέο logo με κινούμενο χρώμα. Το concept του κινούμενου χρώματος αντιπροσωπεύει τη «ζεστασιά» της τεχνολογίας, καθώς και τη διαφορετικότητα στη νεανική κουλτούρα. O δημιουργικός αυτός σχεδιασμός, δίνει στην Honor την δυνατότητα να συνδυάσει αισθητική και τεχνολογία με σκοπό να αναπτύξει ακόμα περισσότερα προϊόντα με μοναδικό design για τους νέους παγκοσμίως.

Η Honor δεσμεύεται να συνεχίσει να παρέχει επαναστατικές τεχνολογίες και design μέσω μίας έξυπνης και κυρίως προσωποποιημένης εμπειρίας χρήσης, που θα καλύπτει κάθε πτυχή του lifestyle των νέων και θα θέσει τις τάσεις για μια νέα μοντέρνα tech κουλτούρα.

Με το slogan, «Honor My World», η Honor παρακινεί τους νέους σε όλο τον κόσμο να δραστηριοποιηθούν και να απολαύσουν κάθε στιγμή της ζωής τους.

Η Honor «αγκαλιάζει» τη νέα γενιά με στρατηγικές συνεργασίες

Θέτοντας σε προτεραιότητα την συνεργασία με brands με μεγάλη απήχηση στο νεανικό κοινό, η Honor διευρύνει τους ορίζοντές της με στόχο να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών.

Κατά τη διάρκεια του λανσαρίσματος στο Παρίσι, η Honor ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Moschino, ένα brand με μεγάλη ιστορία στο χώρο της μόδας. Επίσης, έχει ξεκινήσει να συνεργάζεται με την διεθνή σχεδιάστρια μόδας, Vivienne Tam, ενισχύοντας τη νέα της ταυτότητα ως ένα μοντέρνο tech brand.