Αντι – influencing: Η νέα τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που πάει κόντρα στους influencers

Related

Αθλητικές μεταδόσεις με Άρης – ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός, ΑΕΚ – Λαμία και «αντίο» από Κλοπ στη Λίβερπουλ (19/05)

Το φινάλε της φετινής Super League με το ντέρμπι τίτλου, Άρης – ΠΑΟΚ, αλλά και ο τελευταίος αγώνας του Γιούργκεν Κλοπ στη Λίβερπουλ, ξεχωρίζουν στο τηλεοπτικό πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της Κυριακής (19.05.2024).Στις αθλητικές μεταδόσεις της Κυριακής ξεχωρίζει η τελευταία αγωνιστική της Premier League, που θα βγάλει και τον πρωταθλητή, αλλά και το Πανιώνιος – Ηρακλής…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η τελευταία αγωνιστική των play-offs της Superleague με τα ντέρμπι Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού και Άρη-ΠΑΟΚ ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις:02:00 COSMOTE SPORT 8 HD UFC Fight Night 2024 Έντσον Μπαρµπόζα – Λερόνε Μέρφι03:30 COSMOTE SPORT 4 HD Ντάλας Μάβερικς – Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ NBA08:45 COSMOTE SPORT 6 HD World Athletics…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Κυριακή 19/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Τα ματς για την τελευταία αγωνιστική των πλέι οφ της Super League, που θα κρίνουν τον εφετινό πρωταθλητή, το Grand Prix της…

Super League 2 – Χρήστος Παπαδημητρίου: «Ένας όμιλος, ενδιαφέρον από Cosmote και Nova»

18 Μαΐου 2024 13:50 18 Μαΐου 2024 13:50 Agriniotimes.gr Πολύ ενδιαφέροντα πράγματα αποκάλυψε ο Αντιπρόεδρος Α’ της Super League 2, Χρήστος Παπαδημητρίου σχετικά με το νέο Πρωτάθλημα για τη σεζόν 2024 – 2025 λέγοντας πως δε γίνεται να είναι ξανά με δύο ομίλους και πως υπάρχει ενδιαφέρον από Cosmote και Nova Αναλυτικά ανέφερε: «Η προκήρυξη…

Έχουμε απαρτία…. και τα τρία τηλέφωνα της σειράς Google Pixel 9 εμφανίζονται κανονικά!

Αν απαριθμήσουμε κατά σειρά και ημερομηνία τα άρθρα που εμφανίστηκαν ως φήμες/διαρροές για την σειρά Google Pixel 9, θα χαθούμε σίγουρα στο μέτρημα αλλά σημερινή διαρροή ξεχωρίζει….. μας δείχνει πλήρως τα Pixel 9, Pixel 9 Pro και Pixel 9 Pro XL. Έχουμε φωτογραφίες με τις οθόνες ανοιχτές (φαίνεται να εκκινούν όλα με το Android ) καθώς…

Με μία λιγότερη κάμερα θα μας έρθει το Samsung Galaxy S25 Ultra

Είμαστε αρκετούς μήνες μακριά από την κυκλοφορία του Samsung Galaxy S25 Ultra και όμως εδώ υπάρχει μια νέα φήμη σχετικά με αυτό που αξίζει να σχολιαστεί. Ένας tipster στο X γράφει ότι το S25 Ultra θα έρθει με τρεις πίσω κάμερες, όχι τέσσερις όπως ο προκάτοχός του. Από αυτό το σετ θα αφαιρεθεί ο τηλεφακός…

Προέκυψε σφάλμα στα μοντέλα iPad Pro OLED όσον αφορά την αναπραγωγή περιεχομένου HDR

Μην βιαστείτε να πείτε πως τα νέα OLED iPad Pro είναι άριστα σε όλους τους, ήδη κάποιοι λένε πως αντιμετωπίζουν σφάλμα αναπαραγωγής χρώματος κατά την εμφάνιση περιεχομένου HDR. Το ζήτημα εμφανίζεται και στα μοντέλα iPad Pro 11 ιντσών και 13 ιντσών και δείχνει ξεθωριασμένα μπλε χρώματα που φαίνεται να έχουν λευκές λωρίδες πάνω τους. Αυτό φαίνεται να…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (18/5)

Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Blogging Με Υπογραφή Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Online Casino Blogging Με Υπογραφή Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Επίσκεψη Επίσκεψη Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Blogging Με Υπογραφή

Παπαδημητρίου: «Ενδιαφέρον από Nova και Cosmote για τη Super League 2»

Ο αντιπρόεδρος της Super League 2, Χρήστος Παπαδημητρίου, σε συνέντευξη Τύπου αναφέρθηκε στη μορφή που θα έχει το πρωτάθλημα, αλλά και στο ενδιαφέρον της Nova και της Cosmote για τα δικαιώματα του πρωταθλήματος. «Η προκήρυξη προβλέπει έναν όμιλο για τη νέα αγωνιστική περίοδο 2024-25. Δεν υπάρχει περίπτωση δύο ομίλων ούτε μια στο εκατομμύριο. Αν θέλουν κάποιοι…

Παπαδημητρίου: «Σε έναν όμιλο το πρωτάθλημα της Super League 2 τη νέα σεζόν, ενδιαφέρον από NOVA και COSMOTE»

Σημαντικές αλλαγές αναμένεται να δούμε στο πρωτάθλημα της Super League 2 τη νέα σεζόν, σύμφωνα με τον Χρήστο Παπαδημητρίου. Ο Χρήστος Παπαδημητρίου σε συνέντευξή του, προανήγγειλε μεγάλες αλλαγές στην διεξαγωγή του πρωταθλήματός της Super League 2 της νέας σεζόν. Συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος της Super League 2, ξεκαθάρισε ότι θα διεξαχθεί ένα πρωτάθλημα με 20 ομάδες…

Παπαδημητρίου: «Σ’ έναν όμιλο το πρωτάθλημα τη νέα σεζόν, ενδιαφέρον από NOVA και Cosmote»

Ο αντιπρόεδρος της Super League 2 Χρήστος Παπαδημητρίου μίλησε για τη μορφή που θα έχει το πρωτάθλημα τη νέα σεζόν ενώ αναφέρθηκε στους τηλεοπτικούς παρόχους που θέλουν να αποκτήσουν τα τηλεοπτικά δικαιώματα.Ο Χρήστος Παπαδημητρίου σε συνέντευξή του, ξεκαθάρισε ότι θα έχουμε πλέον πρωτάθλημα ενός ομίλου με 20 ομάδες, ενώ υπογράμμισε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από NOVA…

Αντιπρόεδρος Super League 2: Σ’ έναν όμιλο το νέο πρωτάθλημα – Ενδιαφέρον από NOVA και Cosmote!

You don't have permission to access /113306/antiproedros-super-league-2-s-enan-omilo-to-neo-protathlima-endiaferon-apo-nova-kai-cosmote/ on this server.

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις*, προηγμένα προϊόντα…

ACS: Διευκρινίσεις για τη διαδικασία της επιστολικής ψήφου

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των εκλογέων της Επιστολικής Ψήφου που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, έχοντας αναλάβει μέρος των παραδόσεων και αποστολών  για την εκλογική διαδικασία, θα ήθελε να διευκρινίσει τα εξής: Η παράδοση του εκλογικού υλικού της Επιστολικής Ψήφου από την ACS ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες. Η ACS μπορεί…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Share

Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει υπεράριθμες. Μόνο με ένα «σκρολάρισμα» στο Instagram, στο TikTok ή στο Facebook, μπορεί να εμφανισθούν μέχρι και τρεις διαφημίσεις το λεπτό. Η καταναλωτική μανία των σημερινών χρηστών έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο, που πολλοί χρήστες έχουν επινοήσει έναν νέο όρο για να σταματήσουν την επιρροή που ασκούν οι «influencers» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ειδικότερα, στους νέους ανθρώπους. Η νέα τάση λέγεται «αντι-influencing».

Οι επονομαζόμενοι αντι- influencers αντιτίθενται στην ατελείωτη ροή διαφημίσεων από τους influencers. Δε διαφημίζουν τα προϊόντα αλλά συμβουλεύουν στο να μην ξοδεύει κανείς χρήματα σε συγκεκριμένα προϊόντα ομορφιάς, ρουχισμού ή τεχνολογίας, τα οποία πιστεύουν πως δεν αξίζουν. Βίντεο με το hashtag #deinfluencing διαδίδονται όλο και πιο πολύ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδικά στο Tiktok. Βδομάδα τη βδομάδα οι προβολές αυτών των βίντεο, τα οποία προέρχονται συχνά από αγγλόφωνες χώρες, αυξάνονται.

Η Βίτα Βιρτ είναι η πρώτη δημιουργός περιεχομένου στη Γερμανία που ξεκίνησε αυτή την τάση. Για παράδειγμα, σύμφωνα με την ίδια δύο προϊόντα μακιγιάζ μιας πολυτελούς εταιρείας ομορφιάς είναι υπερτιμημένα. «Το ένα κοστίζει 40 ευρώ, σίγουρα δε χρειάζεται να το αγοράσεις, ειδικά αν είσαι νέος και παίρνεις μόνο ένα χαρτζιλίκι», λέει η 27χρονη μιλώντας στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων, όπως αναμεταδίδει η Deutsche Welle. Οι δημοσιεύσεις της για προϊόντα αισθητικής είχαν περίπου 55.000 προβολές μέχρι τέλος Φεβρουαρίου. Η Βιρτ μέχρι στιγμής δεν έχει λάβει καμία χορηγία και δεν πληρώνεται για τα προϊόντα στα οποία αναφέρεται, καθώς αυτό αποτελεί ένα χόμπι για την ίδια.

Ατελείωτη διαφημιστική ροή στα σόσιαλ μίντια

Οι καταναλωτές του Tiktok και του Instagram είναι «υπερφορτωμένοι με προτάσεις προϊόντων σε καθημερινή βάση και αυτό καταντάει πραγματικά βαρετό», εξηγεί η ειδική στο σόσιαλ μίντια μάρκετινγκ, Αν-Κατρίν Σμιτς. Βλέπει το αντι-influencing ως μια σημαντική τάση, η οποία ήρθε για να μείνει. «Οι καλοί influencers έκαναν πάντα ειλικρινείς συστάσεις εκτός της διαφημιστικής τους συνεργασίας. Επομένως, είναι λογικό να μιλούν με ειλικρίνεια και όταν τα brands ή τα προϊόντα δεν εκπληρώνουν αυτό που υπόσχονται. Πολλοί έχουν καταλάβει πως η αυθεντικότητα και η πιστή κοινότητα λειτουργούν καλύτερα για την επιχείρησή τους μακροπρόθεσμα από ό,τι η όσο το δυνατόν περισσότερη διαφήμιση».

Ειδικά για τους κερδοσκοπικούς influencers, το αντι-influencing είναι ρίσκο, καθώς η κριτική στις μάρκες μπορεί να αποτρέψει τους διαφημιστικούς συνεργάτες, επισημαίνει η Σμιτς. Η Βίρτ επίσης πιστεύει πως αυτή η τάση αναπαράγεται πιο εύκολα από μικρότερα προφίλ όπως το δικό της που το χρησιμοποιεί μόνο για διασκέδαση. Όπως και να έχει οι άνθρωποι είτε με το influencing είτε με το αντι- influencing κρίνουν κάτι ως καλό ή ως παντελώς άχρηστο.

Για την αντι-influencer Βιρτ η τάση αυτή είναι τόσο δημοφιλής επειδή «οι άνθρωποι λόγω του πληθωρισμού έχουν λιγότερα χρήματα να διαθέσουν και δίνουν μεγαλύτερη προσοχή που τα ξοδεύουν». Επιπλέον, υπάρχει αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών λόγω της κλιματικής αλλαγής, η οποία κάνει ολοένα και περισσότερους να αναρωτιούνται τι και πόσο πραγματικά χρειάζονται.

- -