Το LinkedIn παραμένει το νούμερο ένα brand απομίμησης σε απόπειρες phishing με τη Microsoft να ανεβαίνει στη δεύτερη θέση της κατάταξης στο δεύτερο τρίμηνο

Related

Τα smartphone της σειράς Huawei Pura 70 φτάνουν στην Ευρώπη με τιμή εκκίνησης 999€ (ΦΗΜΕΣ)

Οι σειρές Pura 70 της Huawei, που περιλαμβάνουν τα Pura 70, Pura 70 Pro και Pura 70 Ultra, ετοιμάζονται πολύ σύντομα να πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους στην ευρωπαϊκή αγορά. Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής από έγκριτους leakers, τα Pura 70 Ultra και Pro διαθέτουν οθόνη LTPO OLED 6,8 ιντσών με ρυθμό ανανέωσης 120…

Απογειώθηκαν οι μετοχές της Apple… Έκαναν limit-up και ξεπέρασαν τα 150 δισ. δολάρια!

Εντυπωσιακή άνοδο κατέγραψαν οι μετοχές της Apple την Παρασκευή μετά την δημοσίευση της έκθεσηςτου οικονομικού δεύτερου τριμήνου του τεχνολογικού γίγαντα την Πέμπτη. Παρόλο που οι πωλήσεις iPhone μειώθηκαν κατά 10% το τρίμηνο σε ετήσια βάση και ήταν λιγότερες από τις εκτιμήσεις της Wall Street, τελικά απoδείχθηκε πως αυτή η άσχημη είδηση ​​ξεχάστηκε γρήγορα… με την…

OnePlus Ace 3 Pro: Πολύ πιθανόν να έρθει με 16GB RAM, 1TB ROM και νέες κάμερες

Πλήθος νέων στοιχείων που έχουν συγκεντρωθεί για το OnePlus Ace 3 Pro, αναφέρουν πως το νέο μοντέλο ενδέχεται να φέρει εσωτερικά τον επεξεργαστή Snapdragon 8 Gen 3. Μάλιστα, ένας ακόμη αξιόπιστος χρήστης στο Weibo, ο @Smart Pikachu επιβεβαιώσε προηγούμενες φήμες που ανέφεραν ότι το τηλέφωνο θα έχει επίσης αποθηκευτικό χώρο στο 1 TB (μια επιλογή…

Δευτέρα του Πάσχα με… ματσάκια στην TV

Δείτε αναλυτικά το σημερινό (6/5) πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων. Αναλυτικά: 17:00 COSMOTE SPORT 2 HD Κρόουλι – ΜΚ Ντονς Sky Bet EFL League Two 18:00 COSMOTE SPORT 4 HD Αναντολού Εφές – Μπούρσασπορ Turkish Basketball Super League 19:00 COSMOTE SPORT 7 HD Σαλερνιτάνα – Αταλάντα Serie A 19:30 COSMOTE SPORT 3 HD Κρου – Ντονκάστερ…

Underwonder, η νέα σειρά ντοκιμαντέρ της Cosmote TV ‘βουτά’ στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή Cosmote TV, Underwonder. Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Δευτέρα του Πάσχα 6/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Δράση από τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου και μπάσκετ περιλαμβάνει το πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις:…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Κυριακή του Πάσχα 5/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Δράση από τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου και μπάσκετ περιλαμβάνει το πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις:…

Cosmote: Τι ισχύει για την τηλεόραση μέχρι 31.12.2024

Cosmote: Ο αριθμός των συσκευών που μπορείς να παρακολουθείς ταυτόχρονα περιεχόμενο εξαρτάται από τον τύπο της συνδρομής σου και από το αν διαθέτεις το πακέτο extra συσκευών. Σημειώνεται ότι το πακέτο extra συσκευών παρέχεται : δωρεάν στα πακέτα συμβολαίου δωρεάν έως 31/12/2024 στα ευέλικτα πακέτα Monthly Pack ενώ παρέχεται με χρέωση, κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή,…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Share

Η Check Point Research (CPR), το τμήμα Threat Intelligence της Check Point® Software Technologies Ltd. δημοσίευσε την έκθεση Brand Phishing Report για το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Η έκθεση αναδεικνύει τις μάρκες που μιμήθηκαν συχνότερα οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου στις προσπάθειές τους να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμών ατόμων κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης LinkedIn παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης ως το εμπορικό σήμα με τις περισσότερες μιμήσεις, μετά την είσοδο της στη λίστα για πρώτη φορά το πρώτο τρίμηνο του 2022. Αν και το μερίδιό της έχει ελαφρώς μειωθεί – από 52% το πρώτο τρίμηνο σε 45% όλων των προσπαθειών ηλεκτρονικού “ψαρέματος” το δεύτερο τρίμηνο, εξακολουθεί να παρουσιάζει μια ανησυχητική τάση, η οποία και υπογραμμίζει τους συνεχιζόμενους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι χρήστες της αξιόπιστης πλατφόρμας κοινωνικών μέσων. Τα κοινωνικά δίκτυα εξακολουθούν γενικά να είναι η κατηγορία με τις περισσότερες απομιμήσεις, ακολουθούμενη από την τεχνολογία, η οποία, αυτό το τρίμηνο, κατέλαβε τη δεύτερη θέση από τη ναυτιλία.

Η πιο εντυπωσιακή αύξηση των τεχνολογικών ονομάτων που έγιναν αντικείμενο εκμετάλλευσης ήταν αυτή της Microsoft, η οποία αποτέλεσε το 13% του συνόλου των απόπειρων ηλεκτρονικού “ψαρέματος”, ποσοστό υπερδιπλάσιο από το προηγούμενο τρίμηνο, ενώ η DHL βρέθηκε στην τρίτη θέση με 12%. Ορισμένες νέες μάρκες που εισήλθαν στην πρώτη δεκάδα ήταν οι Adidas, Adobe και HSBC και παρότι έχουν όλες χαμηλά μονοψήφια ποσοστά θα παρακολουθούνται στενά από τους ερευνητές το γ’ τρίμηνο για τυχόν εξελίξεις.

Η αύξηση στα ποσοστά απάτης που σχετίζονται με τη Microsoft, αποτελεί κίνδυνο τόσο για τα άτομα όσο και για τους οργανισμούς. Από τη στιγμή που κάποιος έχει στα χέρια του τα στοιχεία σύνδεσης του λογαριασμού σας, έχει πρόσβαση σε όλες τις εφαρμογές που βρίσκονται πίσω από αυτόν, όπως το Teams και το SharePoint, καθώς και στον προφανή κίνδυνο παραβίασης του λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στο Outlook. Η έκθεση επισημαίνει ένα συγκεκριμένο παράδειγμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ηλεκτρονικού “ψαρέματος” του Outlook, το οποίο παρασύρει τους χρήστες σε μια δόλια ιστοσελίδα αυτού με το θέμα: “[Action Required] Final Reminder – Verify your OWA Account now”, ζητώντας από το θύμα να εισάγει τα στοιχεία σύνδεσής του.

Οι εκστρατείες phishing με βάση το LinkedIn μιμήθηκαν το στυλ επικοινωνίας της επαγγελματικής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης με κακόβουλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιούσαν θέματα όπως: “Εμφανιστήκατε σε 8 αναζητήσεις αυτή την εβδομάδα” ή “Έχετε ένα νέο μήνυμα” ή “Θα ήθελα να συνεργαστώ μαζί σας μέσω LinkedIn”. Παρόλο που φαινόταν ότι προέρχονταν από το LinkedIn, χρησιμοποιούσαν μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ήταν εντελώς διαφορετική από εκείνη της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης .

Εν τω μεταξύ, με την αδιάκοπη τάση για ηλεκτρονικές αγορές, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το β’ τρίμηνο του έτους η DHL πλαστογραφήθηκε σε ποσοστό 12% στο σύνολο των επιθέσεων phishing. Η έκθεση αναφέρεται συγκεκριμένα σε μια απάτη phishing που σχετίζεται με την παρακολούθηση μιας αποστολής, με θέμα “Incoming Shipment Notification”, που στόχο είχε να παρασύρει τον καταναλωτή να κάνει κλικ σε έναν κακόβουλο σύνδεσμο.

“Τα ηλεκτρονικά μηνύματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” είναι ένα σημαντικό εργαλείο στο οπλοστάσιο κάθε χάκερ, καθώς αναπτύσσονται γρήγορα και μπορούν να στοχεύσουν εκατομμύρια χρήστες με σχετικά χαμηλό κόστος”, δήλωσε ο Omer Dembinsky, Data Research Group Manager της Check Point Software. “Δίνουν στους εγκληματίες του κυβερνοχώρου την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν τη φήμη αξιόπιστων εμπορικών σημάτων για να δώσουν στους χρήστες μια ψευδή αίσθηση ασφάλειας, η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί για την κλοπή προσωπικών ή εμπορικών πληροφοριών με σκοπό το οικονομικό κέρδος.

“Οι εγκληματίες θα χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε μάρκα με επαρκή εμβέλεια και εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Ως εκ τούτου, βλέπουμε τους χάκερς να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους και brands όπως η Adidas, η Adobe και η HSBC να κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους στο top 10. Οι χάκερς εμπορεύονται την εμπιστοσύνη μας σε αυτές τις μάρκες. Υπάρχει λόγος που συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το phishing με βάση τα εμπορικά σήματα. Λειτουργεί. Για αυτό το λόγο, οι καταναλωτές πρέπει να ενεργούν με προσοχή και να ελέγχουν εκείνα τα σημάδια του ψεύτικου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως η κακή γραμματική, τα ορθογραφικά λάθη ή περίεργα ονόματα domains που μπορούν να αποκαλύψουν την απάτη. Αν έχετε αμφιβολίες, κατευθυνθείτε στον επίσημο ιστότοπο του brand αντί να κάνετε κλικ σε οποιουσδήποτε συνδέσμους”.

Μια τέτοια επίθεση phishing όχι μόνο εκμεταλλεύεται την έμμεση εμπιστοσύνη μας σε ένα οικείο εμπορικό σήμα, είτε υιοθετώντας την εικόνα του, είτε χρησιμοποιώντας συχνά μια παρόμοια διεύθυνση URL, αλλά παίζει επίσης με τα ανθρώπινα συναισθήματα, όπως ο φόβος ότι χάνουμε μια σημαντική έκπτωση. Η αίσθηση του επείγοντος που δημιουργείται οδηγεί τους καταναλωτές να κάνουν βιαστικά κλικ χωρίς πρώτα να ελέγξουν αν το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προέρχεται από την εν λόγω μάρκα. Αυτό μπορεί να τους οδηγήσει στο να κατεβάσουν κατά λάθος κακόβουλο λογισμικό ή να παραδώσουν πολύτιμες προσωπικές πληροφορίες που μπορούν να δώσουν στους εγκληματίες πρόσβαση σε ολόκληρο τον διαδικτυακό τους κόσμο με πιθανώς οικονομική ζημία.

Top phishing brands για το Q2 2022

Ακολουθούν τα κορυφαία εμπορικά σήματα που κατατάσσονται με βάση τη συνολική τους εμφάνιση σε ανάλογες απόπειρες phishing:

  • LinkedIn (45%)
  • Microsoft (13%)
  • DHL (12%)
  • Amazon (9%)
  • Apple (3%)
  • Adidas (2%)
  • Google (1%)
  • Netflix (1%)
  • Adobe (1%)
  • HSBC (1%)