Η LG και η SM Entertainment δημιουργoύν εμπειρία Home Fitness επόμενης γενιάς

Related

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Share

Η LG Electronics (LG) και η SM Entertainment (SM), ένας κορυφαίος όμιλος ψυχαγωγίας στη Νότια Κορέα, ίδρυσαν τη Fitness Candy, μια κοινοπραξία που θα φέρει F.U.N – ακρωνύμιο των First, Unique and New – εμπειρίες χρήστη στο ταχέως αναπτυσσόμενο κομμάτι της γυμναστικής στο σπίτι. Η LG και η SM κατέχουν μερίδιο 51% και 49% αντίστοιχα στην εταιρεία.

Στην επίσημη τελετή έναρξης της Fitness Candy, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στη Σεούλ της Κορέας, και οι δύο εταίροι μοιράστηκαν το όραμά τους για την παροχή νέων και διαφοροποιημένων εμπειριών γυμναστικής στο σπίτι. Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία τους στην πρωτοποριακή τεχνολογία των καταναλωτών και την ψυχαγωγία αιχμής, η LG και η SM στοχεύουν να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη lifestyle πλατφόρμα – γεμάτη με περιεχόμενο, υπηρεσίες και σχετικά προϊόντα – για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες υγείας και φυσικής κατάστασης στο σπίτι.

Η LG θα αναπτύξει, θα λειτουργήσει και θα διαχειριστεί πλατφόρμες υπηρεσιών για το Fitness Candy. Ως παγκόσμιος ηγέτης σε φιλικές προς τον χρήστη λύσεις λογισμικού και υλικού που ενσωματώνουν προηγμένες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης και ανάλυσης δεδομένων, θα σχεδιάσει επίσης μια νέα γενιά οικιακών συσκευών γυμναστικής με προτεραιότητα την άνεση, την ευκολία στη χρήση και τις F.U.N εμπειρίες πελατών. Η SM, η οποία μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα ευρύ παγκόσμιο κοινό με βάση την ποικιλόμορφη λίστα ταλέντων της, θα συνεισφέρει περιεχόμενο παγκόσμιας κλάσης για να ενθαρρύνει και να προκαλέσει τους χρήστες όλων των επιπέδων φυσικής κατάστασης.

Σχεδιάζοντας και παράγοντας περιεχόμενο και συσκευές που σχετίζονται με τη γυμναστική στο σπίτι, η Fitness Candy θα λειτουργεί μέσω μιας εφαρμογής που βασίζεται σε συνδρομητικές υπηρεσίες. Η εφαρμογή πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο και θα είναι διαθέσιμη για εγκατάσταση σε διάφορα λειτουργικά συστήματα και συσκευές, όπως smartphones και smart TVs, παρέχοντας διαδραστικές, εξατομικευμένες υπηρεσίες που συλλέγουν δεδομένα από smart bands, κάμερες και συσκευές άσκησης.

Η Fitness Candy παρέχει περιεχόμενο σε έξι κατηγορίες: προπόνηση ενδυνάμωσης, ενδυνάμωση κορμού, διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης (HIIT), χορό, stretching και διαλογισμό. Το περιεχόμενο σε κάθε κατηγορία θα διαρκεί 10 έως 40 λεπτά και θα ενημερώνεται εβδομαδιαία.

Σε στενή συνεργασία με την SM, η Fitness Candy επικεντρώνεται στη δημιουργία περιεχομένου, που δεν περιορίζεται μόνο στη γυμναστική στο σπίτι, το οποίο οι χρήστες μπορούν εύκολα να παρακολουθήσουν και να απολαύσουν. Με το σλόγκαν της «Beyond Fitness, Sweet Life», η εταιρεία σχεδιάζει να εξασφαλίσει πληθώρα περιεχομένου όπως αθλήματα, εκπομπές και ντοκιμαντέρ, καθώς και περιεχόμενο που βοηθά στην υγιεινή διατροφή, την αποκατάσταση και την ανακούφιση από το στρες.

Η πλατφόρμα Fitness Candy θα επιτρέψει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα διαδραστικού περιεχομένου γυμναστικής με δημοφιλείς διασημότητες από την Κορέα, όπως ο πρεσβευτής και μοντέλο του Fitness Candy Han Hye-jin, η χορεύτρια Aiki και η ηθοποιός Choi Yeo-jin. Διάφοροι Νοτιοκορεάτες αθλητές, όπως ο τριαθλητής Heo Min-ho, ο Ολυμπιονίκης του taekwondo Lee Dae-hoon, ο πατινέρ ταχύτητας σε μικρή πίστα Lee Yu-bin και ο πρώην παίκτης ράγκμπι Andre Jin Coquillard, συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου, επιτρέποντας στην εταιρεία να παρέχει ακόμη πιο επαγγελματικό και διασκεδαστικό περιεχόμενο για τους χρήστες.

Η εταιρεία στοχεύει να εισαγάγει μια ποικιλία νέων συσκευών που μπορούν να συνδεθούν με την εφαρμογή της, επιτρέποντας στους χρήστες να απολαμβάνουν το περιεχόμενο πιο αποτελεσματικά. Μία από αυτές είναι μια συσκευή που μπορεί να αναγνωρίσει και να παρακολουθεί τις κινήσεις των χρηστών χάρη στην ενσωμάτωση της κάμερας AI και της πλατφόρμας IoT της LG. Συνδεόμενη ασύρματα στην τηλεόραση του χρήστη, η συσκευή επιτρέπει την αμφίδρομη επικοινωνία, δημιουργώντας την ιδανική συνθήκη για εικονικές ατομικές συνεδρίες προπόνησης και για συμμετοχή σε μαθήματα άσκησης με ζωντανή ροή.

Χρησιμοποιώντας πλήρως τις καινοτόμες τεχνολογίες της LG όπως η τεχνητή νοημοσύνη, τα big data, κινητήρες και οθόνες, η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να αναπτύξει προϊόντα όπως συσκευές μυϊκής ενδυνάμωσης, ποδήλατα εσωτερικού χώρου και smart bands. 

«Θα μετατρέψουμε το επιχειρηματικό παράδειγμα της LG από οικιακές συσκευές προσανατολισμένες στη λειτουργία σε μια εταιρεία προσανατολισμένη στην εμπειρία του πελάτη, μετασχηματιζόμενη σε μια εταιρεία που παρέχει λύσεις έξυπνης ζωής για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία στον πελάτη», δήλωσε ο William Cho, Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics. «Μέσα από τη Fitness Candy, η καινοτόμος τεχνολογία της LG και οι δυνατότητες δημιουργίας περιεχομένου της SM θα συγκλίνουν για να δημιουργήσουν διαφοροποιημένες λύσεις έξυπνης ζωής που παρέχουν εμπειρίες πελατών που δεν έχουν ξαναδεί ποτέ».

«Η συνένωση της καινοτόμου τεχνολογίας της LG και της μουσικής, του χορού και του ποικίλου περιεχομένου της SM που έχουν ανοίξει το δρόμο για το μέλλον της K-pop είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τις δύο εταιρείες να συνεισφέρουν στην παγκόσμια βιομηχανία φυσικής κατάστασης και υγείας», δήλωσε ο Lee Sung-su, co-CEO της SM Entertainment. «Η Fitness Candy είναι ένα έργο ψηφιακού περιεχομένου γυμναστικής που υπερβαίνει τις απλές εμπειρίες διατροφής και, μάλλον, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να ανακαλύψουν ξανά υγιεινές συνήθειες φυσικής κατάστασης».