Ρευστό το τοπίο για τις πελατοκεντρικές επιχειρήσεις

Related

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Share

Τις προκλήσεις, τα δεδομένα, μα και τις ευκαιρίες που εισήγαγε η πανδημική κρίση σχετικά με το πώς διαμορφώνεται ο τρόπος λειτουργίας του πελάτη σήμερα, επιχείρησαν να σκιαγραφήσουν κορυφαία διευθυντικά στελέχη της ελληνικής αγοράς που συμμετείχαν σε συζήτηση σχετικά με την επαναδιατύπωση της σχέσης με τον καταναλωτή κατά το μεταπανδημικό περιβάλλον, έχοντας ως αιχμή του δόρατος την τεχνολογία, στο πλαίσιο του συνεδρίου του Money Review με τίτλο: «Technology Summit: Shaping the digital transition». 

Ψηφιακός πελάτης banking με phygital στοιχεία εξυπηρέτησης

Η πανδημία αποτέλεσε ένα μοναδικής έντασης και κορυφαίας σημασίας crash test και για τον τραπεζικό τομέα, ο οποίος στο σύνολό του ανταποκρίθηκε με ταχύτητα, αποτελεσματικότητα, ευσυνειδησία και ασφάλεια στα πρωτόγνωρα δεδομένα που εισήχθησαν εν μια νυκτί, σύμφωνα με τον κ. Ανδρέα Αθανασόπουλο, Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο και Group Chief Digital Transformation της Eurobank. «Το γεγονός ότι τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα ανταποκρίθηκαν και λειτούργησαν σε ένα τοπίο που όμοιό του δεν είχαν καν υπολογίσει, επέτρεψε στις εθνικές οικονομίες να παραμείνουν όρθιες σε εξαιρετικά δύσκολους, όσο και απαιτητικούς καιρούς. Σήμερα, οι τράπεζες αντιμετωπίζουν την αναδυόμενη πραγματικότητα του ψηφιακού πελάτη με έντονα phygital στοιχεία εξυπηρέτησης, ενώ οι πελάτες δείχνουν να περιορίζουν τον βαθμό εξάρτησής τους από τον άνθρωπο σε επίπεδο εξυπηρέτησης και αυξάνουν τον αντίστοιχο ψηφιακό. Στο ίδιο πλαίσιο κινείται και ο hybrid τραπεζικός υπάλληλος, ο οποίος κάποιες ημέρες εργάζεται από τα φυσικά καταστήματα και ορισμένες άλλες από το σπίτι του, ψηφιακά. Κάτι, που εφαρμόζουμε -πλέον- και στην Eurobank».

Μονόδρομος η τεχνολογία ως enabler του νέου περιβάλλοντος

Το γεγονός ότι η πανδημική κρίση σε συνάρτηση με τα απανωτά lockdowns επιτάχυναν την διαδικασία μετάβασης των καταναλωτών από τα φυσικά προς τα ψηφιακά καταστήματα, αναδεικνύοντας καινούρια συμπεριφορικά μοντέλα και προτάσσοντας την αναγκαιότητα από μέρους των λιανεμπορικών  επιχειρήσεων να αναλάβουν να ασκήσουν και έναν εκπαιδευτικό ρόλο προς διευκόλυνση των ίδιων των πελατών τους, υπογράμμισε ο κ. Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Dixons South East Europe. Σύμφωνα με τον ίδιο, η τεχνολογία συνέβαλε καταλυτικά στην επιτυχία του όλου εγχειρήματος, ενώ την ίδια στιγμή βοήθησε στην ανάπτυξη ενιαίων καταναλωτικών journeys, μέσω των οποίων πέραν των ταξιδιών ενοποιούνται και τα κανάλια, επιτρέποντας στον καταναλωτή να έρχεται σε επαφή με τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις με διάφανο τρόπο. «Δίχως άλλο, η τεχνολογία βοηθά τις επιχειρήσεις να αναγνωρίσουν και εξυπηρετήσουν τον καταναλωτή, με ασφάλεια, παρέχοντάς του μια προσωποποιημένη εμπειρία. Θεωρώ δε, πως αποτελεί τον απαιτούμενο enabler μέσω του οποίου διασφαλίζεται η συνέχιση της ανάπτυξης των customer journeys», τόνισε ο κ. Βασιλάκος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, προσεχώς, οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις θα κληθούν να δώσουν πειστική απάντηση στο κατά πόσο θα ενορχηστρώσουν τα customer journeys και τα σημεία πώλησης με το last mile, που έχει πολλαπλές αναγνώσεις και μορφές πέραν της παράδοσης, όπως είναι λ.χ. η εγκατάσταση, η συντήρηση, η ανακύκλωση, η επισκευή κ.ο.κ., έχοντας ως ζητούμενα την εξυπηρέτηση του πελάτη, τη δυνατότητα από μέρους του της διαμόρφωσης των ταξιδιών του, καθώς επίσης και την μέγιστη αξιοποίηση της τεχνολογίας για την διασφάλιση της βιωσιμότητας.

Fully digital λειτουργία την προσεχή 4ετία

Ως έναν μεγάλο επιταχυντή που επέδρασε στην δομή και την λογική των επιχειρήσεων, αλλά και τα «θέλω» των πελατών χαρακτήρισε την πανδημική κρίση, ο κ. Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος της Interamerican.

«Το γεγονός της ενίσχυσης του βαθμού τριβής με την ψηφιακή διάσταση των πάντων, ως απόρροια της πανδημίας του κορωνοϊού, επέδρασε σε τέτοιο βαθμό στους πελάτες μας, ώστε -πλέον- να αναζητούν τα πάντα… ψηφιακά! Κάτι στο οποίο ακόμη και μια έντονα ψηφιοποιημένη εταιρεία, όπως η Interamerican, δεν ήταν δυνατόν να ανταποκριθεί σε απόλυτο βαθμό. Για παράδειγμα, δεν συναινούν με ένα “κλασικό” ωράριο λειτουργίας και κατ’ επέκταση εξυπηρέτησης, αλλά αντιθέτως επιθυμούν μια 34x7x365 προσέγγιση. Επιπροσθέτως, έχουν γίνει εξαιρετικά ευαίσθητοι στο θέμα της τιμής, σε σημείο τέτοιο ώστε να επιλέγουν να αλλάξουν πάροχο ασφαλιστικών υπηρεσιών για διαφορά ακόμη και 1 ευρώ. Δεν σας κρύβω πως κατά την προσεχή τετραετία το πολύ, φιλοδοξούμε να έχουμε μεταβληθεί σε μια fully digital επιχείρηση, προκειμένου να ενισχύσουμε την πελατοκεντρικότητά μας».

Η πρόκληση του μετασχηματισμού για την Interamerican, σημαίνει ταχύτητα, ευκολία, χαμηλότερο κόστος και διασφάλιση καλύτερης εμπειρίας για τον πελάτη, με την ταυτόχρονη διαμόρφωση νέων επιχειρηματικών μοντέλων και την διαμόρφωση μιας ευέλικτης όσο και αποτελεσματικής εσωτερικής δομής, σύμφωνα με τον κ. Καντώρο.

Το customer volatility βρίσκεται anté portas

Το κομμάτι της αλλαγής των προσδοκιών και της συμπεριφοράς των καταναλωτών κατά το μεταπανδημικό περιβάλλον, επιχειρούν αρχικά να αποκωδικοποιήσουν και εν συνεχεία να απευθυνθούν σε αυτό οι σύγχρονες επιχειρήσεις, σύμφωνα με τον κ. Αχιλλέα Αρβανίτη, Partner, Business Transformation Practice της EY Ελλάδος. «Μόλις τον περασμένο Μάρτιο “τρέξαμε” μια μελέτη στην εταιρεία, μέσω των ευρημάτων της οποίας φαίνεται πως η ανησυχία για τον Covid μειώνεται, ενώ αντίστοιχα αυξάνεται το ενδιαφέρον για μια σειρά από μακροοικονομικά μεγέθη (λ.χ. πληθωρισμός και αύξηση τιμών) και τον βαθμό επίδρασής τους στην καθημερινότητα των πολιτών, σε συνάρτηση με τα προβλήματα που ανακύπτουν στο ευρύτερο supply chain. Εξίσου σημαντικό εύρημα είναι και το γεγονός πως αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που είτε δεν προβαίνουν σε αγορές ή εμφανίζονται εξαιρετικά επιφυλακτικοί ως προς αυτές. Παρατηρείται δε ένα ευρύτερο customer volatility, με βάση το οποίο η ρευστότητα κυριαρχεί στις επιμέρους πελατοκεντρικές εξελίξεις, αυξάνοντας τον βαθμό δυσκολίας για την αποτελεσματικότερη προσέγγιση και ικανοποίησής των ομάδων πελατών».

Όσο για τους «πονοκεφάλους» που αντιμετωπίζουν εν είδει προκλήσεων οι διοικητικοί ηγέτες που καλούνται να υλοποιήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεών τους, συνοψίζονται σε ταλέντο, τεχνολογία και καινοτομία.

Πολλαπλές νομικές προκλήσεις με επίκεντρο τα προσωπικά δεδομένα

Με την νομική διάσταση της προσέγγισης και εξυπηρέτησης του πελάτη, σε συνάρτηση με τις προκλήσεις και τους κινδύνους που ελλοχεύουν σε επίπεδο χρήσης και προστασίας προσωπικών δεδομένων, καταπιάστηκε ο κ. Θοδωρής Κωνσταντακόπουλος, Partner και Επικεφαλής της Zepos & Yannopoulos TMT & Data practice.

Ο ίδιος υπογράμμισε πως συχνά σε διεθνές επίπεδο παρατηρείται το στρεβλό φαινόμενο της προσπάθειας προσαρμογής της νομοθεσίας σε υφιστάμενες λύσεις, εφαρμογές και πλατφόρμες, γεγονός που αδυνατεί να λειτουργήσει με ομαλό όσο και απόλυτα σύννομο τρόπο. Η παροχή εξειδικευμένων νομικών συμβουλών δύναται να εξοικονομήσει χρόνο και κόστος προς τις επιχειρήσεις, οι οποίες θα διασφαλίσουν πως διαθέτουν υπηρεσίες και προϊόντα που κινούνται με βάση το γράμμα, αλλά και το πνεύμα του νόμου, δίχως να επηρεάζουν στο παραμικρό την παρεχόμενη εμπειρία προς τον καταναλωτή.