Παγκόσμια έκθεση: 45% των ανθρώπων δεν έχουν νιώσει αληθινή ευτυχία για περισσότερο από δύο χρόνια

Related

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Share

Σύμφωνα με μια νέα ερευνητική έκθεση της Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) και της Gretchen Rubin (συγγραφέα,podcaster καθώς και πέντε φορές best seller των New York Times), οι άνθρωποι θέλουν τα εμπορικά σήματα να τους δημιουργούν χαρούμενα συναισθήματα και να τους κάνουν να χαμογελούν, αλλά οι επικεφαλής των επιχειρήσεων φοβούνται να χρησιμοποιούν το χιούμορ στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες. 

Η έκθεση “Happiness Report” περιλαμβάνει πληροφορίες για περισσότερους από 12.000 καταναλωτές και επιχειρηματίες σε 14 χώρες και συμπεραίνει ότι οι άνθρωποι αναζητούν νέες εμπειρίες που θα τους κάνουν να χαμογελάσουν και θα ανταμείψουν τις εταιρείες και τα εμπορικά σήματα που υιοθετούν το χιούμορ, προσφέροντας αφοσίωση, υποστήριξη, επαναλαμβανόμενες αγορές ενώ θα απομακρυνθούν από εταιρείες που δεν το κάνουν.

Οι άνθρωποι αναζητούν την ευτυχία με νέους τρόπους και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ένα premium 

Έχουν περάσει περισσότερα από δύο χρόνια από τότε που πολλοί άνθρωποι ένιωσαν πραγματική ευτυχία και αναζητούν νέους τρόπους για να ξαναγίνουν ευτυχισμένοι, ανεξαρτήτως κόστους.

  • Το 45% των ανθρώπων δεν έχουν νιώσει πραγματική ευτυχία για περισσότερο από δύο χρόνια και το 25% δεν γνωρίζει ή έχει ξεχάσει τι σημαίνει να νιώθεις πραγματικά ευτυχισμένος.
  • Το 88% αναζητά νέες εμπειρίες που θα το κάνουν να χαμογελάσει. Οι άνθρωποι δίνουν προτεραιότητα στην υγεία (80%), στις προσωπικές σχέσεις (79%) και στις εμπειρίες (53%) για να ξανανιώσουν ευτυχισμένοι.
  • Περισσότεροι από τους μισούς (53%) εύχονται να μπορούσαν να αγοράσουν την ευτυχία με χρήματα, ενώ το 78% είναι διατεθειμένο να πληρώσει επιπλέον -ως premium- για την πραγματική ευτυχία.
  • Το 89% προσπάθησε να βρει την ευτυχία στις διαδικτυακές αγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας και ενώ το 47% δήλωσε ότι η παραλαβή πακέτων τους έκανε ευτυχισμένους, το 12% δυσκολεύτηκε να θυμηθεί τις αγορές που είχε κάνει στο διαδίκτυο.

Η διαφήμιση, το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να αλλάξουν.

Οι άνθρωποι θέλουν τα εμπορικά σήματα να τους κάνουν να χαμογελούν, αλλά οι επικεφαλής των εταιρειών παραδέχονται ότι σπάνια χρησιμοποιούν το χιούμορ κατά την επικοινωνία με τους πελάτες.

  • Το 78% των ανθρώπων πιστεύει ότι τα εμπορικά σήματα μπορούν να κάνουν περισσότερα για να προσφέρουν ευτυχία στους πελάτες τους και το 91% δήλωσε ότι προτιμά τα εμπορικά σήματα να διαθέτουν χιούμορ. Ο αριθμός αυτός αυξήθηκε μεταξύ της γενιάς Z (94%) και των Millennials (94%).
  • Το 90% είναι πιο πιθανό να θυμούνται διαφημίσεις που είναι αστείες, ωστόσο διεθυντικά στελέχη δήλωσαν ότι μόνο το 20% των offline διαφημίσεων των εμπορικών τους σημάτων (τηλεόραση, διαφημιστικές πινακίδες) και το 18% των online διαφημίσεων χρησιμοποιούν ενεργά το χιούμορ.
  • Το 77% των ανθρώπων είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από έναν πωλητή που διαθέτει χιούμορ, ωστόσο μόνο το 16% των διευθυντικών στελεχών δήλωσε ότι τα εμπορικά σήματα χρησιμοποιούν το χιούμορ για να πουλήσουν.
  • Το 75% των ανθρώπων θα ακολουθούσαν ένα εμπορικό σήμα εάν αυτό διαθέτει χιούμορ στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο μόνο το 15% των επικεφαλής των τμημάτων δήλωσαν ότι το εμπορικό τους σήμα έχει χιούμορ στα κοινωνικά δίκτυα.
  • Το 69% των ανθρώπων θα άνοιγε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από μια εταιρεία ή ένα εμπορικό σήμα εάν η επικεφαλίδα του μηνύματος ήταν χιουμοριστική, ωστόσο μόνο το 24% των διευθυντικών στελεχών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν ενεργά το χιούμορ στις εκστρατείες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Το 68% θα προτιμούσε να συνεργαστεί με ένα chatbot/ψηφιακό βοηθό που διαθέτει χιούμορ, ωστόσο μόνο το 27% των επικεφαλής των τμημάτων δήλωσαν ότι τα εμπορικά σήματά τους ενσωματώνουν ενεργά το χιούμορ στις επικοινωνίες των bot.

Το χαμόγελο και το γέλιο αποδίδουν μερίσματα, αλλά οι επικεφαλής των επιχειρήσεων φοβούνται να χρησιμοποιήσουν χιούμορ

Οι άνθρωποι θα ανταμείψουν τα εμπορικά σήματα που αγκαλιάζουν το χιούμορ με αφοσίωση, υποστήριξη και επαναλαμβανόμενες αγορές και θα απομακρυνθούν από εκείνες που δεν το κάνουν.

  • Το 48% των ανθρώπων δεν πιστεύει ότι έχει σχέση με μια εταιρεία ή ένα εμπορικό σήμα αν δεν τους κάνει να χαμογελούν και το 41% θα απομακρυνόταν από ένα εμπορικό σήμα αν δεν τους έκανε να χαμογελούν τακτικά.
  • Εάν ένα εμπορικό σήμα χρησιμοποιεί χιούμορ, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ξανά από αυτό (80%), να το συστήσουν σε συγγενείς και φίλους (80%), να το επιλέξουν έναντι του ανταγωνισμού (72%) και να ξοδέψουν περισσότερα σε αυτό (63%).
  • Το 89% των διευθυντών των επιχειρήσεων βλέπουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν το χιούμορ για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών και πιστεύουν ότι το εμπορικό τους σήμα μπορεί να κάνει περισσότερα για να κάνει τους πελάτες να χαμογελάσουν.
  • Το 95% των διευθυντών των επιχειρήσεων φοβούνται τη χρήση χιούμορ στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες. 
  • Το 85% των διευθυντών των επιχειρήσεων δηλώνουν ότι δεν έχουν τις πληροφορίες ή τα κατάλληλα εργαλεία για να προσφέρουν με επιτυχία χιούμορ. Θα ήταν πιο σίγουροι για τη χρήση χιούμορ κατά την αλληλεπίδραση με τους πελάτες, εάν είχαν καλύτερη κατανόηση των πελατών τους (55%) και πρόσβαση σε προηγμένες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη (32%).

“Όλοι μας περάσαμε κάποια πολύ δύσκολα χρόνια, και σε όλο τον κόσμο μας λείπει η ευτυχία. Αναζητούμε εμπειρίες που μας κάνουν να χαμογελάμε, και τα εμπορικά σήματα μπορούν να βοηθήσουν”, δήλωσε η Gretchen Rubin, πέντε φορές συγγραφέας best seller των New York Times και podcaster. “Για τα εμπορικά σήματα που στοχεύουν να συμβάλουν στην ευτυχία των πελατών τους, η διαδικασία ξεκινά με τα δεδομένα και τη γνώση αυτών. Μόνο τότε μπορείτε να φέρετε το κατάλληλο μείγμα χιούμορ, προσωπικότητας και εμπειρίας του εμπορικού σήματος που θα οδηγήσει στην αφοσίωση και την υποστήριξη του”.

“Η εμπειρία του πελάτη συνεχίζει να εξελίσσεται, αλλά στο τέλος της ημέρας, όλα καταλήγουν σε ένα πράγμα: να κάνουμε τον πελάτη ευτυχισμένο”, δήλωσε ο Rob Tarkoff, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της Oracle Advertising and Customer Experience (CX). “Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί παράγοντες που συμβάλλουν στη δημιουργία χαρούμενων και ικανοποιημένων πελατών και σε αυτή την έρευνα, αποφασίσαμε να εξετάσουμε το χιούμορ, καθώς είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες. Όπως δείχνουν τα αποτελέσματα, τα περισσότερα διευθυντικά στελέχη  θέλουν να κάνουν τους καταναλωτές να γελούν περισσότερο και κατανοούν ότι το χιούμορ αποτελεί κρίσιμο μέρος της δημιουργίας μιας πραγματικής σχέσης. Για την επίτευξη της επιτυχίας, τα εμπορικά σήματα πρέπει να έχουν τα δεδομένα στο επίκεντρο της στρατηγικής τους αναφορικά με την εμπειρία του πελάτη”.

Μάθετε περισσότερα για αυτή την παγκόσμια έκθεση εδώ.

Μεθοδολογία

Τα ευρήματα της έρευνας βασίζονται σε έρευνα που διεξήγαγε η Savanta, Inc. στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, την Κίνα, τη Σιγκαπούρη, την Ινδία, την Αυστραλία, το Μεξικό, τη Βραζιλία και την Κολομβία μεταξύ 3-27 Ιανουαρίου 2022. Για την έρευνα αυτή, 12.183 καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένων 3.125 διευθυντικά στελέχη από τους τομείς του μάρκετινγκ, των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών, υποβλήθηκαν σε γενικές ερωτήσεις σχετικά με τον αντίκτυπο της πανδημίας στην ευτυχία και τη διάθεση να δουν ένα συναίσθημα όπως το χιούμορ να εισάγεται στις δραστηριότητες διαφήμισης, μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών ως μέρος της συνολικής εμπειρίας του πελάτη. Η έκθεση απευθυνόταν σε καταναλωτές και επιχειρηματικούς ηγέτες πλήρους απασχόλησης ηλικίας 21 ετών και άνω. Οι ερωτηθέντες προσελκύστηκαν με διάφορους μηχανισμούς, μέσω διαφορετικών πηγών για να ενταχθούν στα πάνελ και να συμμετάσχουν σε έρευνες αγοράς. Όλοι οι συμμετέχοντες στα πάνελ πέρασαν από διαδικασία διπλής επιλογής και συμπλήρωσαν κατά μέσο όρο 300 σημεία δεδομένων προφίλ πριν από τη συμμετοχή τους στις έρευνες. Οι ερωτηθέντες καλούνται να συμμετάσχουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τους παρέχεται ένα μικρό χρηματικό κίνητρο για να το πράξουν. Τα αποτελέσματα κάθε δείγματος υπόκεινται σε δειγματοληπτικές διακυμάνσεις. Το μέγεθος της διακύμανσης είναι μετρήσιμο και επηρεάζεται από τον αριθμό των συνεντεύξεων και το επίπεδο των ποσοστών που εκφράζουν τα αποτελέσματα. Στην παρούσα έκθεση, οι πιθανότητες είναι 95 στις 100 ότι ένα αποτέλεσμα της έρευνας δεν διαφέρει, συν ή πλην, περισσότερο από 0,9 ποσοστιαίες μονάδες από το αποτέλεσμα που θα προέκυπτε αν είχαν διεξαχθεί συνεντεύξεις με όλα τα άτομα παγκοσμίως που αντιπροσωπεύει το δείγμα.