Η HP Indigo και η The Hershey Company ζωντανεύουν τις γυναικείες ιστορίες, μέσω μιας σοκολάτας

Related

Η Amazon απειλεί το Netflix στην Ελλάδα, σκληρές μάχες Cosmote TV

Με μερίδιο 35%, το Amazon Prime έχει πλησιάσει το Netflix, που διατήρησε μερίδιο 38% το α' τρίμηνο 2024. Αντεπίθεση της Nova στην Cosmote με την πλατφόρμα EON και εμπλουτισμένο περιεχόμενο. Η συμφωνία Deutsche Telekom με το Netflix. Την ανθεκτικότητά του απέναντι στις υπόλοιπες πλατφόρμες δείχνει το Netflix που διατηρεί την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά…

Cosmote: Τι ισχύει για την τηλεόραση μέχρι 31.12.2024

Cosmote: Ο αριθμός των συσκευών που μπορείς να παρακολουθείς ταυτόχρονα περιεχόμενο εξαρτάται από τον τύπο της συνδρομής σου και από το αν διαθέτεις το πακέτο extra συσκευών. Σημειώνεται ότι το πακέτο extra συσκευών παρέχεται : δωρεάν στα πακέτα συμβολαίου δωρεάν έως 31/12/2024 στα ευέλικτα πακέτα Monthly Pack ενώ παρέχεται με χρέωση, κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή,…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Οι τηλεοπτικές μεταδόσεις του Μ. Σαββάτου 4/5 – e-thessalia.gr

Το σημερινό πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων έχει ως εξής: COSMOTE SPORT 1 14.30 Ίπσουιτς–Χάντερσφιλντ –Ζ– (Τσάμπιονσιπ) 21.45 Όξφορντ-Πιτέρμπορο -Ζ- (Γ’ Αγγλίας πλέι οφ) COSMOTE SPORT 2 14.30 Λιντς-Σαουθάμπτον -Ζ- (Τσάμπιονσιπ) 19.00 Μόντσα-Λάτσιο -Ζ- (Καμπιονάτο) 21.45 Σασουόλο-Ίντερ -Ζ- (Καμπιονάτο) COSMOTE SPORT 3 14.30 Μπέρμιγχαμ-Νόριτς –Ζ– (Τσάμπιονσιπ) 20.00 Σπόρτιγκ-Πορτιμονένσε -Ζ- (πρωτάθλημα Πορτογαλίας) COSMOTE SPORT 5 21.00 Αλ…

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο θα αντιμετωπίσει…

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2023

Ποιες διοργανώσεις προβάλλουν Cosmote και Nova; Η συντακτική ομάδα του Foxbet.gr έχει συγκεντρώσει σε μια λίστα όλες τις δημοφιλείς ποδοσφαιρικές διοργανώσεις καθώς και τις top μπασκετικές, αναφέροντας το εκάστοτε κανάλι ή πλατφόρμα που έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα μετάδοσης για την τρέχουσα σεζόν. Τηλεοπτικά δικαιώματα ποδοσφαίρου Τα περισσότερα ποδοσφαιρικά γεγονότα μπορείτε να τα παρακολουθήσετε ζωντανά είτε…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Share

Η The Hershey Company εκμεταλλεύεται τη δύναμη της ψηφιακής εκτύπωσης για να μετατρέψει την εμβληματική συσκευασία σοκολάτας της σε μια γιορτή για τις γυναίκες.

Η καμπάνια #HerShe, η οποία βρίσκεται τώρα στον τρίτο χρόνο κυκλοφορίας της, και συμπίπτει με την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, χρησιμοποιεί τη συσκευασία της σοκολάτας γάλακτος της Hershey για να προωθήσει και να τιμήσει τα γυναικεία ταλέντα σε όλο τον κόσμο.

Ξεκινώντας για πρώτη φορά την καμπάνια το 2020, η Hershey συνεργάστηκε με την HP Indigo και χρησιμοποίησε ένα εξαιρετικά παραγωγικό, οικονομικά αποδοτικό τρόπο εκτύπωσης, το HP Indigo 20000, από την βραζιλιάνικη εταιρεία παροχής υπηρεσιών εκτύπωσης Camargo Cia de Embalagens Ltda, για να δημιουργήσει 320.000 περιορισμένες μπάρες σοκολάτας #HerShe. Η εκστρατεία, η οποία παρουσίαζε έργα τέχνης για να γιορτάσει το ταλέντο γυναικών μουσικών, εικονογράφων, φωτογράφων και ποιητών σε όλη τη Βραζιλία, γνώρισε τεράστια επιτυχία. Στη Βραζιλία, η παράλληλη καμπάνια στα social media έφτασε κοντά στα 2 δισεκατομμύρια εμφανίσεις.

Φέτος, το 2022 η καμπάνια διεξάγεται σε συνεργασία με ψηφιακά εκτυπωμένες συσκευασίες από την HP Indigo για τρίτη φορά και θα βοηθήσει να γίνουν ορατές οι «αόρατες» γυναίκες, υποστηρίζοντας την ισότητα των φύλων μέσω ενός παγκόσμιου κινήματος που γιορτάζει τα γυναικεία επιτεύγματα στην επιστήμη, τις επιχειρήσεις, τον αθλητισμό, τον ακτιβισμό και την μουσική. Φέτος, οι σοκολάτες γάλακτος της Hershey θα διαθέτουν ένα QR code, τυπωμένο επίσης από το HP Indigo 20000, που θα ανοίξει τα μάτια των καταναλωτών στις πολλές συνεισφορές των γυναικών. Επιπλέον, η HP θα παρουσιάσει μια ταινία με την Hershey, ενισχύοντας τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί η ψηφιακά εκτυπωμένη συσκευασία της HP Indigo, αλλά και να αναβαθμίσει το  brand engagement μέσω της από κοινού δημιουργίας περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες, ώστε να γίνει το απόλυτο όχημα για πολιτιστική συνάφεια και αφήγηση στο πακέτο.

Συνδυάζοντας τις φιλοδοξίες της Hershey με τη σωστή λύση της HP Indigo

Ο HP Indigo 20000 ήταν η ιδανική λύση εκτύπωσης για αυτήν την καμπάνια, σχεδιασμένη έχοντας κατά νου διάφορες ετικέτες και εφαρμογές της συσκευασίας. «Η ενδυνάμωση των γυναικών και η προώθηση της διαφορετικότητας, της ισότητας και της ένταξης είναι επιχειρηματική προτεραιότητα για εμάς. Χρησιμοποιούμε νέες προοπτικές, ιδέες και εμπειρίες σε ό,τι κάνουμε για να αντικατοπτρίζεται η διαφορετικότητα των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Μέσω αυτής της εκστρατείας, η HP μας βοήθησε να ανοίξουμε τα μάτια μας στη δύναμη της ψηφιακής εκτύπωσης συσκευασίας, επιτρέποντάς μας να αλληλεπιδράσουμε με το κοινό μας με δημιουργικό και μοναδικό τρόπο, ενώ γιορτάζουμε τις γυναίκες και τα επιτεύγματά τους παγκοσμίως», δήλωσε η Santhi Ramesh, CMO International, της The Hershey Company.

Ο ΗP Indigo 20000 πλάτους εικόνας 29 ιντσών μπορεί να εξυπηρετήσει την πλειοψηφία των συσκευασιών, συμπεριλαμβανομένης της ευέλικτης συσκευασίας, των shrink-sleeve, των ετικετών που περιτυλίγουν και της ετικέτας σε καλούπι, και περιέχει τη μόνη διαδικασία ψηφιακής έγχρωμης εκτύπωσης που ταιριάζει στην εκτύπωση με γκραβούρα , παρέχοντας εκτύπωση υψηλής ανάλυσης και τέλεια εγγραφή. Έτσι, καλύφθηκαν οι αυστηρές brand colour ανάγκες της Hershey χρησιμοποιώντας 7 σταθμούς μελανιού, ενώ ταυτόχρονα ζωντανεύει τις γυναικείες φωνές και ιστορίες.

Σχολιάζοντας την καμπάνια, ο Jose Gorbea, Global Head of Brands, Agencies & Sustainability της HP Indigo, δήλωσε: «Μου άρεσε να βλέπω την εξέλιξη της καμπάνιας #HerShe τα τελευταία 3 χρόνια και είμαι ενθουσιασμένος που βλέπω τι άλλες εξατομικευμένες ευκαιρίες αφήγησης ιστοριών μπορεί να επιτύχει η τεχνολογία ψηφιακής εκτύπωσης της HP για να δημιουργήσει απτές συνδέσεις και περαιτέρω δέσμευση με τους καταναλωτές».

Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την WARC (Σεπτέμβριος 2021) σχετικά με την Αποτελεσματικότητα του Marketing στις Ψηφιακά Εκτυπωμένες Συσκευασίες, στην οποία αναλύθηκαν και συγκρίθηκαν περισσότερες από 9.000 καμπάνιες marketing, τόνισε ότι τα brands έχουν τη δυνατότητα να διπλασιάσουν τις πωλήσεις τους και το marketing ROI όταν χρησιμοποιούν εξατομικευμένο και, ακόμα καλύτερα, περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες στην συσκευασία τους. «Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω της ψηφιακής εκτύπωσης και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τώρα το 70% των εκστρατειών με ψηφιακά εκτυπωμένες συσκευασίες, όπως της Hershey, χρησιμοποιούνται στρατηγικά ως το κύριο σημείο επαφής επικοινωνίας του μείγματος marketing για να χτιστεί το brand equity», πρόσθεσε ο Gorbea.