Η Sony και η Honda uπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) για στρατηγική συμμαχία στον τομέα της κινητικότητας

Related

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Share

Η Sony Group Corporation (“Sony”) και η Honda Motor Co., Ltd. (“Honda”) ανακοίνωσαν σήμερα ότι συμφώνησαν να εμβαθύνουν τη συζήτηση και τη διερεύνηση για το σχηματισμό μιας στρατηγικής συμμαχίας που έχει στόχο τη δημιουργία μιας νέας εποχής κινητικότητας και υπηρεσιών κινητικότητας.

Συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας (MoU) που εκφράζει την πρόθεσή τους να ιδρύσουν μία κοινοπραξία (“New Company”) μέσω της οποίας σχεδιάζουν να εμπλακούν στην από κοινού εξέλιξη και τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (EVs) υψηλής προστιθέμενης αξίας και την εισαγωγή τους στην αγορά σε συνδυασμό με την παροχή υπηρεσιών κινητικότητας.

Οι δύο εταιρείες θα προχωρήσουν σε διαπραγματεύσεις  σε ό,τι αφορά την εκτέλεση διαφόρων οριστικών δεσμευτικών συμφωνιών, συμπεριλαμβανομένης μιας συμφωνίας κοινής εξέλιξης και μιας συμφωνίας κοινοπραξίας, με στόχο την ίδρυση της Νέας Εταιρείας (New Company) μέσα στο 2022, η οποία υπόκειται στην εκτέλεση των δεσμευτικών συμφωνιών και των σχετικών ρυθμιστικών εγκρίσεων. Αυτή η συμμαχία στόχο έχει να συγκεντρώσει τις δυνατότητες εξέλιξης της Honda στον τομέα της κινητικότητας, την τεχνολογία κατασκευής αμαξωμάτων για οχήματα και την εμπειρία διαχείρισης υπηρεσιών μετά την πώληση (after sales) που έχουν αναπτυχθεί από την ίδια εδώ και πολλά χρόνια, με την τεχνογνωσία της Sony στην ανάπτυξη και την εφαρμογή τεχνολογιών απεικόνισης, ανίχνευσης, τηλεπικοινωνιών, δικτύων και ψυχαγωγίας. Κοινός στόχος είναι η υλοποίηση μιας νέας γενιάς κινητικότητας και υπηρεσιών που θα είναι άμεσα συνυφασμένες με την ευχρηστία και το περιβάλλον καθώς θα συνεχίζουν να εξελίσσονται στο μέλλον.

Οι πωλήσεις του πρώτου EV από τη Νέα Εταιρεία αναμένεται να ξεκινήσουν το 2025. Η Νέα Εταιρεία αναμένεται να αναλάβει τον προγραμματισμό, το σχεδιασμό, την εξέλιξη, και την πώληση των ηλεκτρικών οχημάτων, χωρίς όμως να έχει στην κατοχή της και να λειτουργεί εγκαταστάσεις παραγωγής. Επομένως η Honda αναμένεται να είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του πρώτου EV στο εργοστάσιο κατασκευής οχημάτων της. 

Αναμένεται ότι μία πλατφόρμα υπηρεσιών κινητικότητας θα αναπτυχθεί από τη Sony και θα διατεθεί για τη Νέα Εταιρεία.

Σχόλιο του Kenichiro Yoshida, Εκπροσώπου Διευθύνοντα Συμβούλου, Προέδρου Δ.Σ., Προέδρου & CEO, Sony Group Corporation

«Στόχος της Sony είναι να ‘γεμίσει τον κόσμο με συναισθήματα μέσω της δύναμης της δημιουργικότητας και της τεχνολογίας’. Μέσω αυτής της συμμαχίας με τη Honda, η οποία έχει συγκεντρώσει εκτενή παγκόσμια εμπειρία και επιτεύγματα στην αυτοκινητοβιομηχανία εδώ και πολλά χρόνια και συνεχίζει να πραγματοποιεί επαναστατικά βήματα σε αυτόν τον τομέα, σκοπεύουμε να βασιστούμε στο όραμά μας για να ‘κάνουμε τον χώρο κινητικότητας συναισθηματικό’ και να συμβάλουμε στην εξέλιξη της κινητικότητας με επίκεντρο την ασφάλεια, την ψυχαγωγία και την προσαρμοστικότητα.»

Σχόλιο του Toshihiro Mibe, Διευθυντή, Προέδρου, Εκπροσώπου Διευθύνοντα Συμβούλου & CEO, Honda Motor Co., Ltd.

«Η Νέα Εταιρεία θα έχει ως στόχο να σταθεί στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, της εξέλιξης και της επέκτασης της κινητικότητας σε όλο τον κόσμο, ακολουθώντας μια διευρυμένη και φιλόδοξη προσέγγιση για τη δημιουργία αξίας που υπερβαίνει τις προσδοκίες και τη φαντασία των πελατών. Θα το πραγματοποιήσουμε αυτό αξιοποιώντας την τεχνολογία αιχμής και την τεχνογνωσία της Honda σε σχέση με το περιβάλλον και την ασφάλεια, ενώ παράλληλα θα ευθυγραμμίσουμε τις τεχνολογικές κατακτήσεις και των δύο εταιρειών. Παρά το γεγονός ότι η Sony και η Honda χαρακτηρίζονται από κοινές ιστορικές και πολιτισμικές ομοιότητες, οι τομείς της τεχνολογικής μας εξειδίκευσης είναι πολύ διαφορετικοί. Ως εκ τούτου, πιστεύω ότι αυτή η συμμαχία, η οποία συγκεντρώνει τα δυνατά σημεία των δύο εταιρειών, προσφέρει μεγάλες δυνατότητες για το μέλλον της κινητικότητας.»