Η επένδυση των 69 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Microsoft που αναμένεται να αλλάξει τον κόσμο του gaming

Related

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Share

Η βιομηχανία του gaming είναι από τις πλέον κερδοφόρες παγκοσμίως. Καμία εταιρεία τεχνολογίας δεν έχει πλέον την πολυτέλεια να μην ασχολείται (και) με αυτή. Ειδικά στα χρόνια της πανδημίας του κορονοϊού και των συνεχόμενων και πολύμηνων lockdowns η χρήση video games, παιχνιδομηχανών και online app με παιχνίδια γνώρισε μέρες δόξας. Οι πωλήσεις άλλωστε νέων παιχνιδομηχανών αυξήθηκε σε τέτοιο βαθμό που η τελευταία σειρά του Playstation είχε εξαντληθεί για μήνες από τα καταστήματα. Σε αυτό βέβαια έχουν παίξει ρόλο και οι παγκόσμιες ελλείψεις πρώτων υλών και τα προβλήματα στις μεταφορές.

Την Τετάρτη 19/1, λοιπόν, έσκασε η είδηση ότι η Microsoft προχωρά σε μια επένδυση η οποία αναμένεται να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού στη βιομηχανία του gaming. Ο κολοσσός της τεχνολογίας συμφώνησε στην εξαγορά ενός εκ των ισχυρότερων ονομάτων την Activision Blizzard. Και μάλιστα για ένα ποσό που ζαλίζει: 69 δισεκατομμύρια δολάρια.

Για να εξηγήσουμε με απλά λόγια πόσο σημαντική θα είναι αυτή η αγορά αρκεί να ανακαλέσουμε την εποχή που ο κόσμος του θεάματος συγκλονίστηκε από την αγορά που έκανε η Disney στο Fox του μεγιστάνα Ρούπερτ Μέρντοχ. Το τότε τίμημα ήταν παραπλήσιο, κοντά στα 70 δισεκατομμύρια. Στην περίπτωση της Activision Blizzard όμως αναμένεται να υπάρξει πλήρης συγχώνευση με την Microsoft.

το λογότυπο της Microsoft και της Activision Blizzard

Τι σημαίνει για το μέλλον του gaming η κολοσσιαία εξαγορά

Η αγορά της Activision Blizzard είναι η μεγαλύτερη εξαγορά που πραγματοποιεί η εταιρεία του Μπιλ Γκέιτς στη 46χρονη ιστορία της, σηματοδοτώντας και ένα σοβαρό στοίχημα ως προς το ποια κατεύθυνση θα λάβει στο μέλλον.

Ας μπούμε όμως και στην ουσία της εξαγοράς. Η Activision Blizzard είναι μια εταιρεία θρύλος στον κόσμο του gaming. Aπό αυτήν προήλθαν μερικά από τα διασημότερα video games, όπως τα Call of Duty, World of Warcraft και Candy Crush. Η εξαγορά της από τη Microsoft σημαίνει ότι αυτοί οι τίτλοι θα ενωθούν με τα Halo και Minecraft της Microsoft, και με την πλατφόρμα X-Box.

Το παιχνίδι Call of Duty

Σε αναμμένα κάρβουνα η Sony και το Playstation

Αναμφίβολα η Sony με την κονσόλα του Playstation εδώ και δεκαετίες οδηγεί την κούρσα στο gaming. Πλέον όμως και μετά τη συγκεκριμένη κίνησης της Microsoft πολλοί αναλυτές και ίσως δίκαια, αναφέρουν ότι θα επέλθει ένα σοβαρό πλήγμα στον τομέα των παιχνιδιών της μεγάλης εταιρείας.

Η Microsoft (προς το παρόν τουλάχιστον) δε φαίνεται να θέλει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση από αυτή που δίνει μέχρι σήμερα στην δική της πλατφόρμα Χ-Box, όσο στη συνδρομητική της υπηρεσία παιχνιδιών, το GamePass. Το GamePass λειτουργεί με τη λογική του Netflix, αλλά με παιχνίδια. Έχει ήδη συγκεντρώσει 25 εκατομμύρια συνδρομητές, οι οποίοι πληρώνουν περίπου 15 δολάρια τον μήνα για να παίζουν οποιοδήποτε παιχνίδι σε οποιαδήποτε συσκευή της εταιρείας.

Μέχρι στιγμής η Sony δεν δείχνει να είναι διατεθειμένη να στραφεί στον τομέα των συνδρομών (που μάλλον είναι το μέλλον και στο gaming) ούτε στην εξαγορά κάποιας άλλης megatech εταιρείας στο χώρο.

Το παιχνίδι Warcraft

Και κάπως έτσι φτάνουμε ξανά στο Metaverse

Με αυτή την επιχειρηματική κίνησή της η Microsoft δηλώνει την παρουσία της στο πεδίο της μάχης, το οποίο τώρα διαμορφώνεται και αφορά την κυριαρχία στο αποκαλούμενο «μετασύμπαν» (metaverse). Ένα πεδίο στο οποίο οι εταιρείες Big Tech ποντάρουν πολλά γιατί προσδοκούν σε τεράστια οφέλη με σχεδόν μηδενικό κόστος.

Το παιχνίδι mincraft

Το μετασύμπαν, στο οποίο ποντάρει πολλά και ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ουσιαστικά είναι το Διαδίκτυο της επόμενης γενιάς, όπου συγκεράζονται ο παραδοσιακός ιντερνετικός κόσμος με τον ψηφιακό και την επαυξημένη πραγματικότητα.

Αν ο λοιπόν ο Ζούκερμπεργκ έχει πολλούς λόγους να θέλει να αλλάξει το αφήγημα για το Facebook (πλέον Meta) μετά τα διαδοχικά σκάνδαλα και επέλεξε ως όχημα το πιασάρικο εικονικό περιβάλλον του metaverse, η Microsoft γιατί δαπάνησε ένα τόσο μεγάλο ποσό για κάτι που για πολλούς μπορεί να αποδειχθεί και «φούσκα»;

Η κεντρική ιδέα, πίσω από το metaverse, που προσελκύει επιχειρηματικούς κολοσσούς, είναι ότι στο κοντινό μέλλον να περνάμε περισσότερη ώρα στον ψηφιακό κόσμο και λιγότερη στην πραγματική ζωή, που σημαίνει ότι θα ξοδεύουμε και χρήματα για να κάνουμε όσο το δυνατόν καλύτερη την ψηφιακή μας εμπειρία. Τεράστιες εταιρείες και brands ήδη έχουν αγοράσει τον ψηφιακό τους χώρο στο μετασύμπαν και χτίζουν και εκεί τις επωνυμίες τους.

Γυαλιά εικονικής πραγματικότητας για το Metaverse

Το πεδίο που έχει ίσως το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι το gaming, όπου τα παιχνίδια εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας στο playstation και σε άλλες κονσόλες και πλατφόρμες κάνουν θραύση. Έτσι εξηγείται και η κολοσσιαία εξαγορά της Activision Blizzard – της δημιουργού των θρυλικών World of Warcraft και Call of Duty – από την Microsoft, έναντι περίπου 70 δισ. δολαρίων. Η εταιρεία δεν έχει εξειδίκευση στην εικονική πραγματικότητα αλλά στα παιχνίδια που βασίζονται στη λογική των ψηφιακών avatar. Η Microsoft δε, έχει αναπτύξει τον εξοπλισμό HoloLens, που στην ουσία είναι ειδικά γυαλιά που επιτρέπουν στον χρήση να δουλεύει πάνω ψηφιακά ολογράμματα, όπως αυτά που βλέπουμε στις ταινίες.

Ήδη, τα πρώτα «βιντεοπαιχνίδια» στο metaverse έχουν αποκτήσει φανατικό κοινό, όπως το Sandbox, το ποδοσφαιρικό Sorare και το Axie Infinity.

Το σκάνδαλο σεξουαλικής κακοποίησης με εμπλεκόμενο τον CEO της Activision Blizzard

Οι αναλυτές αναφέρουν ότι ο Μπιλ Γκέιτς θα έχει να αντιμετωπίσει 2 ζητήματα μόλις ολοκληρωθεί αυτή η κολοσσιαία εξαγορά. Το ένα είναι να πείσει τις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ ότι δεν θέλει να προχωρήσει σε μονοπωλιακού τύπου κινήσεις. Ήδη οι Δημοκρατικοί όσο και οι Ρεπουμπλικανοί έχουν ασκήσει πιέσεις να περιοριστεί η ισχύς των κολοσσών του κλάδου της υψηλής τεχνολογίας.

O CEO της Activision Bobby Kotick

Το δεύτερο σημείο είναι ο CEO της Activision Blizzard, Μπόμπι Κότικ. Ο Κότικ είναι επί σειρά ετών Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας και βρέθηκε στη μέση ενός σκανδάλου σεξουαλικής παρενόχλησης και ανάρμοστης συμπεριφοράς εντός εταιρείας το οποίο είχε αποκρύψει ακόμα και από τους πιο κοντινούς του συνεργάτες και οδήγησε στη ραγδαία πτώση των μετοχών της Activision.

Ο Κότικ, πάντως, αναμένεται να συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντά του και μετά την εξαγορά, προς απογοήτευση των εργαζομένων της εταιρείας που κάνουν λόγω για ένα πλήρως τοξικό περιβάλλον. Η Microsoft θα εξασφαλίσει σχεδόν 400 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, πρόσβαση σε ορισμένα από τα διασημότερα βιντεοπαιχνίδια. Και το βασικότερο, η Microsoft θα αποκτήσει ένα σοβαρό πλεονέκτημα έναντι του Facebook και της μητρικής του Meta, στο «μετασύμπαν».

- -