Έρχονται τα υβριδικά εμπορικά κέντρα – Ποιες οι αλλαγές

Related

Το Netflix προχώρησε σε αύξηση τιμών στην Ελλάδα – Τι ισχύει για την Cosmote

Από ένα έως δύο ευρώ αυξήθηκε η τιμή στα πακέτα του Netflix στη χώρα μας - Ο αναλυτικός τιμοκατάλογος των νέων συνδρομών Από ένα έως δύο ευρώ αυξήθηκε η τιμή στα πακέτα του Netflix στη χώρα μας - Ο αναλυτικός τιμοκατάλογος των νέων συνδρομών Νέες τιμές θα δουν στους μηνιαίους λογαριασμούς τους οι συνδρομητές του

Δεν θα αυξηθούν άμεσα τα συνδυαστικά πακέτα Cosmote TV-Netflix

Νέα δεδομένα φέρνει η αύξηση της συνδρομής του Netflix και στη συνεργασία της streaming υπηρεσίας με την Cosmote TV . H άνοδος του κόστους του Netflix δεν θα περάσει άμεσα στην Cosmote TV Για τα συνδυαστικά πακέτα των δύο  τηλεοπτικών υπηρεσιών η αύξηση τιμής των πακέτων Netflix (Basic, Standard, Premium) θα ξεκινήσει να ισχύει: o

«Το ριφιφί του αιώνα»: Ο Τσαφούλιας κάνει σειρά το μεγαλύτερο εγκληματικό μυστήριο στη σύγχρονη Ελλάδα

Στην 3η του σειρά για την Cosmote TV, ο Τσαφούλιας θα μας ταξιδέψει στο μακρινό, πια, 1992. Την ώρα που στο MEGA βλέπουμε τις 17 Κλωστές, ο Σωτήρης Τσαφούλιας έχει ήδη ξεκινήσει να ετοιμάζει την επόμενη, την 3η του σειρά για την Cosmote TV, βασισμένη πάλι σε αληθινή ιστορία και αυτή τη φορά φαίνεται πως

Cosmote Grow Your Business / Επιστρέφει με νέα μορφή το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις

Το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις, COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Pro gram , επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με την μορφή βιντεοσκοπημένων online μαθημάτων. Τo πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τους εργαζομένους τους και τους ελεύθερους επαγγελματίες και απαντά στην ανάγκη τους για εκπαίδευση και κατάρτιση

COSMOTE GROW YOUR BUSINESS: Επιστρέφει με νέα μορφή το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις

Τοπικές Ειδήσεις   14 Νοεμβρίου 2024 12:25 Το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις, COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Program, επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με την μορφή βιντεοσκοπημένων online μαθημάτων. Τo πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τους εργαζομένους τους και τους ελεύθερους επαγγελματίες και απαντά στην ανάγκη

Στους 710.189 συνδρομητές η Cosmote TV!

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας

Οι πρωταγωνιστές της νέας σειρας της Cosmote Tv με την υπογραφή του Σωτήρη Τσαφούλια – PatrisNews

Ακούστε το άρθρο Την επιστροφή του στην τηλεόραση μετά από 13 χρόνια ανακοίνωσε ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος στη Δανάη Μπάρκα, στον Άρη Καβατζίκη και στο “Πάμε Δανάη”. Ειδικότερα, ο γνωστός πρωταγωνιστής δήλωσε ότι θα παίξει στη νέα σειρά που σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας μαζί με τον Χρήστο Χατζηπαναγιώτη και τον Πάνο Βλάχο. “Επιστρέφω στην τηλεόραση μετά

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης

To κρίσιμο παιχνίδι της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου κόντρα στην Αγγλία για το Nations League και το εκτός έδρας ματς του Ολυμπιακού με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ για την Euroleague, ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 12:30 COSMOTE SPORT 6 HD Ουέσλεϊ Κούλχοφ/Νίκολα Μέτκιτς – Χάρι Χελιοβάαρα/Χένρι ΠάτενNitto

Αναχαίτισε το Netflix η Cosmote: Το νέο τοπίο στη συνδρομητική

Περιορίστηκαν οι ρυθμοί ανάπτυξης της κορυφαίας αμερικανικής πλατφόρμας στην ελληνική αγορά, ενώ η Cosmote TV κέρδισε έδαφος μετά και τη συμφωνία με τη Nova. Πάνω από 500.000 συνδρομητές στην OTT πλατφόρμα της. Θετικά είναι τα πρώτα αποτελέσματα της συμφωνίας μεταξύ Nova και Cosmote στη συνδρομητική τηλεόραση, με τους καταναλωτές να στρέφονται στις νόμιμες συνδέσεις. Την ίδια στιγμή οι κολοσσοί

Μία δεκαετία τώρα η COSMOTE προωθεί την ανάπτυξη της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των ψηφιακών δεξιοτήτων

Η εκπαιδευτική ρομποτική, την οποία και γνωρίζουμε την τελευταία δεκαετία από τις δράσεις που στήριξε η COSMOTE  για τη διάδοση του STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics), είναι καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη δεξιοτήτων και γνώσεων στους μαθητές, προσφέροντάς τους ευκαιρίες για μία διαφορετική –αν όχι πιο ενδιαφέρουσα- μάθηση που γίνεται με βιωματικό και διαδραστικό τρόπο.

COSMOTE Fiber: Δωρεάν η αναβάθμιση ταχυτήτων upload

Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα κι αυξανόμενες ανάγκες τους. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα COSMOTE Fiber 300 Mbps το upload ανεβαίνει στα 150 Mbps, στο COSMOTE Fiber 500 ανεβαίνει στα 250 Mbps και

Cosmote Fiber: Δωρεάν πενταπλασιασμός των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH

Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η Cosmote από τις 8 Δεκεμβρίου. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα Cosmote Fiber 300 Mbps το upload ανεβαίνει στα 150 Mbps, στο Cosmote Fiber 500 ανεβαίνει στα 250 Mbps και στο  Cosmote Fiber 1 Gbps ανεβαίνει στα 500 Mbps. Η αναβάθμιση των ταχυτήτων θα γίνει αυτόματα, χωρίς

COSMOTE Fiber: Δωρεάν η αναβάθμιση ταχυτήτων upload για ακόμα καλύτερη εμπειρία συνδεσιμότητας

13/11/2024@13:54 -Πενταπλασιάζονται οι ταχύτητες upload στα προγράμματα COSMOTE Fiber 300, 500 & 1 Gbps , χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, από 8 Δεκεμβρίου Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα κι αυξανόμενες ανάγκες τους.

Δωρεάν αναβαθμίζει τις ταχύτητες upload σε συνδέσεις FTTH η Cosmote

Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα κι αυξανόμενες ανάγκες τους. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα COSMOTE Fiber 300 Mbps το upload ανεβαίνει στα 150 Mbps, στο COSMOTE Fiber 500 ανεβαίνει στα 250 Mbps και

COSMOTE Fiber: Δωρεάν πενταπλασιαμός των ταχυτήτων upload από 8 Δεκεμβρίου!

Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα κι αυξανόμενες ανάγκες τους. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα COSMOTE Fiber 300 Mbps το upload ανεβαίνει στα 150 Mbps, στο COSMOTE Fiber 500 ανεβαίνει στα 250 Mbps και

Share

Οι αλλαγές που φέρνουν οι νέες τεχνολογίες στην καθημερινότητα που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα θα είναι ραγδαίες εξαίρεση δεν θα αποτελέσουν τα εμπορικά κέντρα, γεγονός που αναγνωρίζουν αλλά και αναμένουν και οι καταναλωτές. 

Μια εικόνα των μεγάλων αλλαγών μέσα στην επόμενη δεκαετία δίνει η τελευταία έκθεση της Ericsson με θέμα «Δέκα καυτές καταναλωτικές τάσεις για το 2030», στα ευρήματα της οποίας περιγράφεται το πώς θα είναι το εμπορικό κατάστημα σε μερικά μόλις χρόνια από σήμερα. Με αλλά λόγια θα είναι υβριδικό. Δηλαδή θα έχει και φυσική παρουσία αλλά μέσω των νέων τεχνολογιών δημιουργεί δεδομένα που ακόμη και σήμερα εντυπωσιάζουν. Γυαλιά Επαυξημένης Πραγματικότητας, αδιάβροχα γυαλιά Εικονικής Πραγματικότητας, απτικές ολόσωμες φόρμες και γάντια αφής θα μπορούσαν να αποτελούν μέρος του εξοπλισμού των καταναλωτών όταν επισκέπτονται εμπορικά κέντρα το 2030. Οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν παγκόσμιες εμπειρίες, αλληλεπιδράσεις και κοινωνικές συνδέσεις σε ένα δικτυωμένο φυσικό περιβάλλον που βρίσκεται κοντά στο σπίτι.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η έκθεση, η συντριπτική πλειονότητα όσων υιοθετούν σήμερα νέες τεχνολογίες, αναμένει ότι το 2030 θα βιώσουμε μια θεαματική βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας, καθώς ένα υβριδικό μείγμα τεχνολογίας με δυνατότητα συνδεσιμότητας, θα είναι ενσωματωμένο σε πραγματικά φυσικά περιβάλλοντα, αποτελώντας κοινό στοιχείο της καθημερινότητάς μας. Η συγκεκριμένη αυτή πρόβλεψη συγκαταλέγεται και στα ευρήματα της τελευταίας έκθεσης της Ericsson.

Η έκθεση του Δεκεμβρίου 2021 σηματοδοτεί την ενδέκατη έκδοση της έκθεσης του Ericsson ConsumerLab και όπως και οι προηγούμενες εκθέσεις «Ten Hot Consumer Trends», στοχεύει στην ανίχνευση των απόψεων των καταναλωτών που υιοθετούν πρώτοι νέες τεχνολογίες (early adopters) σε ένα χρονικό ορίζοντα του 2030, και αυτήν τη φορά καλύπτει υβριδικές εμπειρίες αγορών σε ένα φανταστικό εμπορικό κέντρο «Everyspace Plaza».

Οι καταναλωτές κλήθηκαν να αξιολογήσουν 15 εγκαταστάσεις υβριδικών εμπορικών κέντρων που επεκτείνουν την καταναλωτική εμπειρία μέσω φυσικής παρουσίας με τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας. Σχεδόν τέσσερις στους πέντε ερωτηθέντες πιστεύουν ότι και οι 15 δοκιμασμένες ιδέες θα είναι διαθέσιμες σε κάποια μορφή μέχρι το 2030.

Τέτοιες εγκαταστάσεις τύπου «τούβλα-και-διαδικτυακή πύλη» (bricks-and-portal) θα καταστούν δυνατές χρησιμοποιώντας τεχνολογίες όπως η Εικονική Πραγματικότητα (VR), η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) και τα προγραμματιζόμενα υλικά.

Ο Magnus Frodigh, επικεφαλής της Ericsson Research, δηλώνει: «Ο ημιδημόσιος χαρακτήρας των εμπορικών κέντρων σημαίνει ότι τα όρια καθυστέρησης δικτύου θα μπορούσαν να ελεγχθούν ευκολότερα και οι εμπειρίες επόμενης γενιάς θα μπορούσαν να παρασχεθούν νωρίς. Οι συσκευές XR θα μπορούσαν να παρέχονται επί τόπου, καθιστώντας δυνατή την ανάπτυξη ιδιωτικών δικτύων με προσαρμοσμένες εφαρμογές και για τους καταναλωτές».

Βασισμένη σε ολοκληρωμένη έρευνα, η έκθεση ConsumerLab «Δέκα Καυτές Καταναλωτικές Τάσεις» αντιπροσωπεύει τις προσδοκίες και τις προβλέψεις περίπου 57 εκατομμυρίων καταναλωτών που υιοθετούν πρώτοι πρώιμων τις νέες τεχνολογίες παγκοσμίως.

Ο Dr Michael Björn, επικεφαλής του Research Agenda, Ericsson Consumer & IndustryLab, και κινητήριος μοχλός της έκθεσης «10 Hot Consumer Trends» από την έναρξή της το 2011, αναφέρει: «Από τη μία πλευρά μπορεί να είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς μεγάλο αριθμό καταναλωτών με ακριβό τεχνολογικό εξοπλισμό, όπως γυαλιά AR, αδιάβροχα γυαλιά VR, απτικές στολές σώματος, γάντια αφής και άλλα σε μαζική κλίμακα μέχρι το 2030. Ωστόσο, από την άλλη πλευρά, αν ένας τέτοιος εξοπλισμός θα μπορούσε να διαμοιραστεί με χαμηλότερο κόστος, είναι σίγουρα πιθανό ότι μεγάλος αριθμός καταναλωτών θα τον χρησιμοποιήσει για να βελτιώσει τις καθημερινές εμπειρίες στα εμπορικά κέντρα».

Οι 10 Καταναλωτικές Τάσεις του 2030 – The Everyspace Plaza είναι οι εξής:

1. Η All-Now Arena (τα Πάντα-Τώρα)

Θα μπορούσατε να είστε ταυτόχρονα ηθοποιός και θεατής, αλλά η εμπειρία της εμβύθισης θα σας προσφέρει συγκίνηση ή τρόμο; Σχεδόν οκτώ στους 10 καταναλωτές οραματίζονται αίθουσες εκδηλώσεων όπου η τεχνολογία τηλεπαρουσίας επιτρέπει στους καλλιτέχνες να παίζουν ψηφιακά σαν να ήταν εκεί αυτοπροσώπως.

2. Το καθηλωτικό σαλόνι ομορφιάς (The immersive beauty salon)

Η παράλειψη του μαχαιριού και της βελόνας αποτελεί μια ελκυστική επιλογή ομορφιάς για πολλούς. Τα σαλόνια ομορφιάς που χρησιμοποιούν τεχνολογία ογκομετρικής μοντελοποίησης για την ψηφιακή ενίσχυση της εμφάνισης αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους στα εμπορικά κέντρα από 7 στους 10 καταναλωτές.

3. Ο Μετα-Ράφτης (the Meta Tailor)

Γρήγορη μόδα κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σας – και στο avatar σας. Περισσότεροι από 7 στους 10 χρήστες AR/VR προβλέπουν έναν ράφτη στο εμπορικό κέντρο που χρησιμοποιεί υφάσματα που μπορούν να αλλάξουν για να γίνουν αδιάβροχα ή να παρέχουν εξαερισμό όταν χρειάζεται.

4. Η Πισίνα Anyverse

Πολλοί φαντάζονται την εξερεύνηση αδύνατων κόσμων. Τα δύο τρίτα των καταναλωτών πιστεύουν ότι θα υπάρχουν πισίνες όπου θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα οξυγονωμένο VR headset για να βιώσετε το Διάστημα σε μηδενική βαρύτητα.

5. Το Υβριδικό Γυμναστήριο

Για πολλούς, η σωματική ευρωστία και η ψυχική υγεία είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Επτά στους δέκα καταναλωτές αναμένουν κέντρα ψυχικής γυμναστικής που διαθέτουν σκηνικό με πολλούς αισθητήρες, προσαρμοσμένο στην προσωπικότητα του καθενός και με AR/VR, που θα βοηθά στη βελτίωση της ψυχικής μας υγείας.

6. Το Πολυ-εργοστάσιο «Τύπωσε-μιαν-Ευχή» (The Print-a-Wish Multifactory)

Η κατά παραγγελία επισκευή και παραγωγή είναι το μέλλον. Πάνω από τους μισούς καταναλωτές θέλουν να ψωνίζουν με βιώσιμο τρόπο σε ένα factory outlet που ανακυκλώνει τα παλιά τους προϊόντα.

7. Το Εστιατόριο στον Κόμβο του Σύμπαντος

Η εικονική παρέα χωρίς περισπασμούς είναι προτιμότερη για πολλούς. Οι μισοί καταναλωτές θέλουν να επισκέπτονται εστιατόρια όπου θα μπορούν να τρώνε εικονικά μαζί με φίλους που βρίσκονται σε άλλα εστιατόρια, οπουδήποτε στον κόσμο.

8. Το Κατάστημα που Δεν-Τελειώνει-Ποτέ (The Neverending Store)

Δοκιμάστε πριν αγοράσετε – τουλάχιστον εικονικά. Τα τρία τέταρτα των καταναλωτών αναμένουν ότι θα μπορούν να προβάλλουν το σπίτι τους μέσα στο κατάστημα όταν δοκιμάζουν νέα προϊόντα.

9. Το Ιατρικό Κέντρο Multiplex

Έχουμε συνηθίσει τα πάντα να είναι άμεσα. Γιατί να περιμένουμε όταν πρόκειται για την υγεία; Το 77% των καταναλωτών προβλέπουν ιατρικά κέντρα εντός εμπορικού κέντρου με επί τόπου σάρωση υγείας, αξιοποιώντας την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, που θα δίνει σχεδόν άμεση ενημέρωση για την κατάσταση της υγείας του εκάστοτε καταναλωτή.

 10. Το Πάρκο Nature+

Για όσους είναι εγκλωβισμένοι στις πόλεις, η φύση μπορεί να είναι αυτό που τους λείπει. Το 42% των καταναλωτών θέλουν να μπορούν να επισκεφθούν ένα πάρκο εντός του εμπορικού κέντρου, όπου θα μπορούν να αισθάνονται πιο κοντά στη φύση μέσω ψηφιακών και προγραμματιζόμενων υλικών που παρέχουν υβριδικές εμπειρίες.

Μεθοδολογία της έκθεσης

Οι ενοράσεις της έκθεσης βασίζονται στις παγκόσμιες ερευνητικές δραστηριότητες του Ericsson ConsumerLab που καλύπτουν περισσότερο από ένα τέταρτο του αιώνα.

Βασίζεται κυρίως σε δεδομένα από μια διαδικτυακή έρευνα που διεξήχθη τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του 2021 σε άτομα που υιοθετούν πρώιμα την AR, τη VR και τους ψηφιακούς βοηθούς σε 14 πόλεις σε όλο τον κόσμο: Νέο Δελχί, Δουβλίνο, Τζακάρτα, Γιοχάνεσμπουργκ, Λονδίνο, Πόλη του Μεξικού, Μόσχα, Νέα Υόρκη, Σαν Φρανσίσκο, Σάο Πάολο, Σαγκάη, Στοκχόλμη, Σίδνεϊ και Τόκιο.