Τι τράβηξε το ενδιαφέρον των παιδιών στο διαδίκτυο αυτό το καλοκαίρι

Related

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζεται το event YOU. MADE BY YOU.

Μετά την Αθήνα, το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, «YOU. MADE BY YOU.», συνεχίζεται στη Θεσσαλονίκη (18/5), στη Λάρισα (25/5) και στην Πάτρα (1/6), στο πλαίσιο των κοινωνικών δράσεων της Cosmote. Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην ιστοσελίδα του Whatsup.gr. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο The Responder και τον 2ο κύκλο του Anne Rice’s Interview With The Vampire

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

30/04/2024  Κυριακή του Πάσχα στις 21.00 στο COSMOTE HISTORY HD   Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Motorola edge 50 series ή όταν το smartphone μεταμορφώνεται σε καθαρή… τέχνη!

Ψήφισε τη συλλογή φωτογραφιών που προτιμάς και κέρδισε!  Τα smartphones αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού μας, μια συσκευή που μας συντροφεύει 24/7 και μας βοηθάει να ανταποκρινόμαστε σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας. Μια από τις πολλές πτυχές ενός smartphone είναι και η δυνατότητα του για δημιουργία, καθώς μια συσκευή υψηλής τεχνολογίας μπορεί να…

“UNDERWONDER”: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που “βουτά” στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

HP και Ίδρυμα Χατζηγάκη αποδεικνύουν πως η τεχνολογία δεν είναι ανδρικό προνόμιο!

Με αφορμή τη «Διεθνή Ημέρα για τα Κορίτσια στην Τεχνολογία» (International Girls in ICT Day) η HP και το Ίδρυμα Χατζηγάκη προσκάλεσαν στο «Κέντρο Ψηφιακής Εκπαίδευσης & Επιμόρφωσης» του Δήμου Κορυδαλλού κορίτσια από 14 έως 17 ετών με ελάχιστες τεχνολογικές γνώσεις, προκειμένου να τα βοηθήσουν μέσα από δύο εκπαιδευτικά σεμινάρια να μάθουν περισσότερα για τον…

Η LG κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων για 11η συνεχή χρονιά

 Στον διαρκώς εξελισσόμενο κόσμο της οικιακής ψυχαγωγίας, η LG αποτελεί αδιαμφισβήτητο ηγέτη με την πρωτοποριακή συμβολή της στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, κυριαρχώντας στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων OLED για 11 συνεχόμενα χρόνια. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Omdia, η LG κατέκτησε την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά OLED το 2023, με πωλήσεις συνολικού ύψους 3 εκατομμυρίων…

Sunlight Group: Εντυπωσιακές επιδόσεις για τρίτη συνεχόμενη χρονιά

Η Sunlight Group, μέλος του διεθνούς επενδυτικού Oμίλου Olympia παρουσίασε ισχυρές λειτουργικές και οικονομικές επιδόσεις το 2023. Με τα έσοδα να ανέρχονται σε 1.087,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από 416,5 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος και άνω των 120 εκατ. ευρώ σε ετησίως συγκρίσιμη βάση, η ανάπτυξη του Ομίλου Sunlight προήλθε από μια σειρά…

Η COSMOTE παρουσίασε ιστορίες τεχνολογίας και καινοτομίας στο Athens Science Festival

Τα ανθρωποειδή ρομπότ Dinno, Inno και ο ρομποτικό σκύλος Spot | Cosmote Συμμετείχε με τρία ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας από το IT Innovation Center της και παρουσίασε την πρωτοβουλία COSMOTE BLUE καθώς και την εφαρμογή COSMOTE CHRONOS Τα ανθρωποειδή ρομπότ Dinno, Inno και ο ρομποτικό σκύλος Spot |Cosmote Συμμετείχε με τρία ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας από το…

Η ESET ενισχύει το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών MDR

Η ESET ανακοίνωσε ότι προσθέτει δύο νέα επίπεδα συνδρομής της λύσης Managed Detection and Response (MDR), ένα για τις  μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) και ένα για τις μεγάλες. Τα δυο αυτά νέα επίπεδα συνδρομής βασίζονται στη λύση ESET PROTECT Elite και προσφέρουν στις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών σφαιρικές δυνατότητες ανίχνευσης και αντιμετώπισης απειλών μέσω τεχνητής νοημοσύνης…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με τη Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

“Let’s Get Digital” από την HP Hellas σε συνεργασία με το Ίδρυμα Χατζηγάκη

Ένα διήμερο εκπαιδευτικό workshop πραγματοποιήθηκε στο «Ανοιχτό Ψηφιακό Σχολείο για όλους» υπό την αιγίδα του Δήμου Κορυδαλλού. Στο πλαίσιο της Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης η HP Hellas συνεχίζει την στρατηγική της συνεργασία με το Πολιτιστικό Ίδρυμα Χατζηγάκη, με στόχο την ενίσχυση κλάδων όπως η Παιδεία, η Κοινωνική Προσφορά και το Περιβάλλον. Με αφορμή την Διεθνή…

Share

Το καλοκαίρι είναι η καλύτερη στιγμή για χαλάρωση και ψυχαγωγία, καθώς δεν υπάρχουν σχολεία, μαθήματα και εργασίες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα παιδιά έχουν περισσότερο χρόνο να παρακολουθήσουν διαφορετικό περιεχόμενο, να «γνωρίσουν» περισσότερους bloggers, να παίξουν διαδικτυακά παιχνίδια και να συνομιλήσουν με φίλους τους. Η Kaspersky ανέλυσε ανώνυμα δεδομένα, όπως ερωτήματα αναζήτησης, τη λίστα με τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές Android, καθώς και κατηγορίες ιστότοπων, που παρέχονται οικειοθελώς από χρήστες του Kaspersky Safe Kids, για να διερευνήσει πώς άλλαξαν τα ενδιαφέροντα και οι ανάγκες των παιδιών το καλοκαίρι του 2021.

Τα παιδιά που χρησιμοποιούν συσκευές Android πέρασαν τον περισσότερο χρόνο στο YouTube (32,9%). Αυτό το καλοκαίρι, το TikTok (19%) κατάφερε να ξεπεράσει το WhatsApp (16%) κατακτώντας τη δεύτερη θέση. Το γεγονός αυτό διαφέρει από την τάση που παρατηρήθηκε από τον Νοέμβριο του 2020 έως τον Απρίλιο του 2021, όταν το μερίδιο χρήσης του TikTok βρισκόταν στο 14,9%, ενώ του WhatsApp στο 18,1%.

Οι κύριες δραστηριότητες που τράβηξαν το ενδιαφέρον των παιδιών είναι τα βίντεο και το YouTube, και συγκεκριμένα επεξηγηματικά βίντεο που σχετίζονται με τα βιντεοπαιχνίδια (32,3%), όπως η κατηγορία «Let’s Play». Μεταξύ των πιο δημοφιλών «Let’s Players» ήταν ο αγγλόφωνος λογαριασμός «SSundee» και ο «MrBeast Gaming». Το Minecraft (25,9%) ήταν το πιο δημοφιλές παιχνίδι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ενώ το Brawl Start (4,9%) ξεπέρασε το Roblox (4,6%).

Ο παράγοντας μουσική

Η δεύτερη βασική τάση μεταξύ των παιδιών ήταν η μουσική. Σχεδόν το ένα πέμπτο όλων των αναζητήσεων στο YouTube (18,4%) αφιερώθηκε σε καλλιτέχνες και βίντεο κλιπ. Το πιο δημοφιλές κομμάτι του φετινού καλοκαιριού ήταν το «Astronaut In The Ocean» από τους Masked Wolf, ενώ οι Ariana Grande και Lil Nas X αναδείχθηκαν ως οι πιο διάσημοι τραγουδιστές.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης το ότι ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision αποδείχθηκε επίσης δημοφιλής μεταξύ των παιδιών και των εφήβων. Οι φετινοί νικητές, το ιταλικό συγκρότημα Måneskin, έχουν γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή νεανικά συγκροτήματα σε όλο τον κόσμο. Στο YouTube τα παιδιά αναζητούσαν συχνότερα τα τραγούδια τους «Beggin’», “I wanna be your slave» και το νικητήριο τραγούδι της Eurovision “Zitti e buoni».

Μεταξύ άλλων τάσεων στο Διαδίκτυο, έχει ενδιαφέρον να επισημανθεί η εκρηκτική δημοτικότητα των νέων παιχνιδιών «Simple Dimple» και «Pop It». Μουσικά κομμάτια που έγιναν viral στο TikTok αναφέρονταν σε αυτά τα παιχνίδια, ενώ παράλληλα πολλές ήταν οι κριτικές για παιχνίδια που εμφανίστηκαν στο YouTube.

Οι τάσεις στην Ελλάδα

Παρόμοιες είναι οι τάσεις που διαμορφώνονται και στην Ελλάδα. Το παιδικό κοινό της χώρας μας, ακολουθώντας τις τάσεις που καταγράφονται σε παγκόσμιο επίπεδο, πέρασε τον περισσότερο χρόνο του παρακολουθώντας περιεχόμενο (44,88%). Ακολουθούν τα PC games (20,52%) και το ηλεκτρονικό εμπόριο (17,38%). Από τις εφαρμογές, το YouTube έρχεται πρώτο σε προτίμηση (32,99%), ενώ ακολουθούν το TikTok (20,49%) και το Intagram (10,80%). Το Brawl Stars έχει καταφέρει να κυριαρχήσει στις προτιμήσεις και των παιδιών στην Ελλάδα, κατακτώντας μερίδιο της τάξεως του 7,73%, με αποτέλεσμα το Roblox να έρχεται και στη χώρα μας δεύτερο (6,51%).