Αναχρονιστικά σεξιστικοί και ρατσιστικοί οι αλγόριθμοι του Facebook

Related

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Share

Για παραβίαση της βρετανικής νομοθεσίας περί ισότητας και για ενίσχυση των κοινωνικών διακρίσεων κατηγορείται το Facebook, με αφορμή τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται τις αγγελίες για προσφορά και ζήτηση εργασίας.

Έρευνα της οργάνωσης για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Global Witness εντόπισε το πρόβλημα στο γεγονός ότι οι αλγόριθμοι του δημοφιλέστερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης επιλέγουν ποιος χρήστης θα δει μια συγκεκριμένη αγγελία και ποιος δεν θα τη δει με κριτήρια το φύλο, την ηλικία ή άλλα προσωπικά δεδομένα τα οποία ασφαλώς το Facebook γνωρίζει, αφού οι ίδιοι οι εγγεγραμμένοι σ’ αυτό τα αποκάλυψαν.

Σε ένα πείραμα που έκανε η Global Witness στη Βρετανία αποδείχθηκε ότι σχεδόν όλοι οι χρήστες του Facebook που είχαν πρόσβαση σε αγγελίες εργοδοτών που ζητούσαν μηχανικούς ήταν άνδρες, ενώ οι αγγελίες για νοσηλευτικό προσωπικό χειρουργείου ήταν ορατές σχεδόν αποκλειστικά από γυναίκες. Το Facebook σχολίασε το εύρημα αυτό λέγοντας ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα που χρησιμοποιεί είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να δείχνουν στους χρήστες του μέσου τις αγγελίες για τις οποίες κατά κύριο λόγο ενδιαφέρονται.

Γυναίκες και «υπερήλικες»

Για να διαπιστώσει τη μέθοδο και τις προϋποθέσεις ανάρτησης αγγελιών ευρέσεως εργασίας στο Facebook η εδρεύουσα στο Λονδίνο Μη Κυβερνητική Οργάνωση υπέβαλε στο μέσο δικτύωσης αίτημα για δημοσίευση δύο αγγελιών για προσφορά θέσεων εργασίας, ζητώντας η μία αγγελία να μην είναι ορατή από γυναίκες και η δεύτερη να μην είναι ορατή από άτομα άνω των 55 ετών, ανεξαρτήτως φύλου.

Το Facebook ενέκρινε τη δημοσίευση και των δύο αγγελιών, αλλά ζήτησε από τον εργοδότη (την Global Witness εν προκειμένω) να δηλώσει «τικάροντας» μια φράση σε ένα πλαίσιο που έλεγε ότι δεν ακολουθεί πολιτική διακρίσεων εις βάρος των δύο αυτών κατηγοριών εργαζομένων, δηλαδή των γυναικών και των άνω των 55 ετών. Οι εικονικές αγγελίες δεν δημοσιεύθηκαν, καθώς η  ΜΚΟ τις απέσυρε.

«Τα συστήματά μας λαμβάνουν υπόψη πληροφορίες διαφόρων κατηγοριών προσπαθώντας να εξυπηρετήσουμε άτομα που ενδιαφέρονται περισσότερο για μια θέση εργασίας. Σε κάθε περίπτωση θα μελετήσουμε τα ευρήματα της έρευνας της Global Witness», σχολίασε το Facebook.

Όπως αναφέρει το BBC, το 2019 το αμερικανικό υπουργείο Στέγασης και Αστικής Ανάπτυξης προσέφυγε στη Δικαιοσύνη κατά του Facebook κατηγορώντας το ότι είχε βάλει ως κριτήριο πρόσβασης σε αγγελίες για ενοικίαση κατοικιών την εθνικότητα του χρήστη. Το κοινωνικό δίκτυο συμφώνησε τότε να καταργήσει τις διακρίσεις αυτές σε τέτοιου είδους αγγελίες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ενώ υποσχέθηκε να επεκτείνει την απόφασή του αυτή και στις αγγελίες για εξεύρεση εργασίας, στέγης και πιστώσεων και σε άλλες χώρες.

«Είναι σοκαριστικό το γεγονός ότι είναι δυνατόν ένας εργοδότης στη Βρετανία να ζητήσει τον αποκλεισμό των γυναικών και των ατόμων άνω των 55 ετών από την πρόσβαση στην αγγελία που δημοσιεύει», δήλωσε στο BBC η Ναόμι Χερστ, υπεύθυνη της έρευνας που διενήργησε η Global Witness. Πρόσθεσε, όμως, ότι ακόμα πιο σοκαριστικό είναι πώς οι αλγόριθμοι του Facebook διαχειρίζονται αγγελίες στις οποίες ο εργοδότης δεν διευκρινίζει φυλετικά ή άλλα χαρακτηριστικά των υπαλλήλων που αναζητεί.

Ανακύκλωση στερεοτύπων

Η Global Witness ανήρτησε τέσσερις αγγελίες που αφορούσαν πραγματικές θέσεις εργασίας στην πλατφόρμα indeed.com. Μια αγγελία για θέση νοσηλευτή χειρουργείου, μία για πιλότο αεροσκάφους, μία για μηχανικό και μία για ψυχολόγο. Ο όμιλος διευκρίνισε μόνο ότι στις αγγελίες θα επιθυμούσε να έχουν πρόσβαση ενήλικες που διαμένουν στη Βρετανία. «Αυτό σημαίνει ότι ο αλγόριθμος του Facebook θα αποφάσιζε ποιοί χρήστες θα έβλεπαν την κάθε αγγελία και ποιοί όχι», είπε η Ναόμι Χερστ.

Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακά σεξιστικό: το 96% όσων είδαν την αγγελία για τη θέση μηχανικού ήταν άνδρες, το 95% όσων είδαν την αγγελία για νοσηλευτή χειρουργείου ήταν γυναίκες, το 75% όσων είδαν την αγγελία για πιλότο αεροπορικής εταιρείας ήταν άνδρες και το 77% όσων είδαν την αγγελία για ψυχολόγο ήταν γυναίκες.

Υποτίθεται ότι ο αλγόριθμος είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να εξασφαλίζει ότι την κάθε αγγελία θα τη δουν όσο το δυνατόν περισσότεροι χρήστες. Αλλά στην πράξη συντηρεί και ενισχύει σεξιστικά πρότυπα και έωλες κοινωνικές προκαταλήψεις.

«Παλαιότερα οι αγγελίες για μηχανικούς δημοσιεύονταν σε περιοδικά για άνδρες. Μια γυναίκα μηχανικός μπορούσε να αγοράσει το περιοδικό αυτό, όπως και οι άνδρες συνάδελφοί της και να ενημερωθεί για την προσφερόμενη εργασίας, έχοντας τη δυνατότητα μάλιστα να αντιμετωπίσει η ίδια τις σεξιστικές προκαταλήψεις, που πιθανόν να έχει κάποιος εργοδότης. Το Facebook δεν της δίνει τη δυνατότητα αυτή», σημειώνει η ερευνήτρια της Global Witness.