Έτσι θα αυξήσεις τους followers σου σε Facebook και Instagram

Related

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Share

Μήπως θες να αυξήσεις κι εσύ την επιρροή σου στα social media; Να έχεις περισσότερα likes και να «χτίσεις» το κοινό σου;

Δες πως θα τα καταφέρεις μέσα από απλές αλλαγές στο προφίλ σου.

Στο Facebook:

– Κάνε «πιασάρικες» ερωτήσεις: Ξέρει κανείς γιατί το φαγητό στο τάδε εστιατόριο είναι τόσο ακριβό; Ποια ταινία πρέπει οπωσδήποτε να δω φέτος; Το ποστάρισμα «πιασάρικων» ερωτήσεων είναι μπορεί να απογειώσει ένα status.

– Μην «μπουκώνεις» το newsfeed των φίλων σου: Αν το παρακάνεις με τα posts το Facebook αυτομάτως σε θεωρεί spammer και σε θάβει.

– Φωτογραφίες με διασημότητες: Ακούγεται περίεργο όμως ισχύει: Οι φωτογραφίες που περιλαμβάνουν κάποιον διάσημο και εσάς είναι δεδομένο ότι θα πάρουν τα περισσότερα likes και comments.

– Βάλε φίλτρα: Τα φίλτρα που έχει η το Facebook κάθε φορά που ποστάρεις μια φωτογραφία έχουν λόγο ύπαρξης. Εκτός του να κάνουν τις φωτογραφίες σου πιο όμορφες, φαίνεται ότι «τραβάνε» και περισσότερο την προσοχή των φίλων σου.

– Πόσταρε κάτι διαφορετικό: Προσπάθησε το post σου να κάνει τη διαφορά είτε με ένα έξυπνο σχόλιο είτε με την επισύναψη μιας «πιασάρικης» φωτογραφίας. Οι φίλοι σου θα το εκτιμήσουν.

– Κάνε κι εσύ κανένα like: Eδώ είναι μια γραφικότητα αλλά σωστή: Όση αγάπη δίνεις, τόση αγάπη παίρνεις.

– Η συντομία είναι το παν: Όσο πιο σύντομο είναι το post σου (ή το κείμενο που συνοδεύει μια φωτογραφία) τόσο μεγαλύτερη απήχηση έχει και στους φίλους σου. Η ιδανική έκταση κειμένου είναι οι 80 χαρακτήρες.

Στο Instagram:

– Editing, editing, editing: Η αρχική επιτυχία του Instagram οφειλόταν στο γεγονός πως ομορφαίνει τις φωτογραφίες μας –και το κάνει πανεύκολα, με το πάτημα μερικών κουμπιών. Πειραματίσου λοιπόν και εδώ με τα φίλτρα, για να βρεις ποιο αναδεικνύει καλύτερα τη φωτογραφία σου .

– Ασχολήσου με τους άλλους χρήστες: Και εδώ, πρέπει να κάνεις κι εσύ like για να σου κάνουν. Ακολούθησε κι άλλους λογαριασμούς, για να σε ακολουθήσουν. Ο social δρόμος είναι διπλής κυκλοφορίας.

– Δώσε κάτι στους νέους followers: Αν έχεις επαγγελματική σελίδα ή λογαριασμό για την επιχείρησή σου, κάνε μια ειδική προσφορά για τους followers σου.

– Το hashtag ημών το επιούσιο: Αυτά τα #καγκελάκια που μπορεί να σου φαίνονται εκνευριστικά, είναι ο τρόπος να «μαζέψεις» περισσότερα likes για τις φωτογραφίες σου. Όσο περισσότερα χρησιμοποιείς τόσο περισσότερος κόσμος βλέπει τις φωτογραφίες σου, και τόσο περισσότερα likes μαζεύεις.

– Προσοχή στις ώρες: Μπορεί να έχεις βρει την τέλεια φωτογραφία, αλλά αν τη δημοσιεύσεις στις 4 τα ξημερώματα να πάει «χαμένη». Μελέτησε πότε είναι περισσότερο ενεργοί οι ακόλουθοί σου και, όπως και με το facebook, πόσταρε περιεχόμενο πάντα στις «ώρες αιχμής».

– Όσο το αφήνεις σε αφήνει: Όσο σημαντική είναι η ώρα που ποστάρεις, άλλο τόσο είναι το να είσαι συνεπής στα ποσταρίσματά σου. Οι άλλοι χρήστες είναι πιο πιθανό να «συντονιστούν» με το περιεχόμενό σου αν αυτό βγαίνει κάθε μέρα. Ή συγκεκριμένες ώρες τις ημέρας ή συγκεκριμένες ημέρες της εβδομάδας. Το ίδιο ισχύει και για το Facebook.

– Χρησιμοποίησε geo tags: Οι γεωγραφικές ετικέτες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώνεις τους followers σου για το πού βρίσκεσαι και να τους βοηθήσεις να νιώσουν πιο οικεία με το περιεχόμενό σου.