ΣΕΠΕ: 1 στις 2 εταιρείες στην Ελλάδα αυξάνει τις ψηφιακές της επενδύσεις

Related

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Share

Μπορεί η πανδημία να συμπίεσε την τεχνολογική εξέλιξη ετών μέσα σε ελάχιστους μήνες, ωστόσο, το ψηφιακό αυτό άλμα δεν συντελείται χωρίς συνέπειες.

Όπως τονίζεται σε σχετική έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος, πολλές ελληνικές επιχειρήσεις τρομάζουν με την ταχύτητα της τεχνολογικής αλλαγής και ασθμαίνουν για να την ακολουθήσουν.

Σύμφωνα με τον ΣΕΠΕ, το 54% των CEOs στην Ελλάδα θα προχωρήσει σε διψήφια αύξηση του προϋπολογισμού για τον ψηφιακό μετασχηματισμό εντός της 3ετίας. Ως αποτέλεσμα, τα στελέχη τόσο στην Ελλάδα, όσο και διεθνώς, απαντούν ότι εντός της προσεχούς τριετίας σκοπεύουν να αυξήσουν σημαντικά τις επενδύσεις τους στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ώστε να συμβαδίσουν με αυτήν την ψηφιακή επιτάχυνση. Την άποψη αυτή συμμερίζονται περισσότεροι από τους μισούς διευθύνοντες συμβούλους στην Ελλάδα.

Για την ακρίβεια, το 54% των CEOs στην Ελλάδα απαντά ότι σχεδιάζει να προχωρήσει σε διψήφια αύξηση του προϋπολογισμού για τον ψηφιακό μετασχηματισμό εντός της 3ετίας.

Το αντίστοιχο ποσοστό των CEOs στη Δυτική Ευρώπη, που θα αυξήσουν σημαντικά τις επενδύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ανέρχεται σε 49%, ενώ στη Γερμανία φτάνει το 60%. Ο δε παγκόσμιος μέσος όρος βρίσκεται στο 49%, με την Κίνα να έχει το χαμηλότερο σχετικό ποσοστό, 31%.

Ψηφιακές απειλές

Αν και τα στελέχη θεωρούν μονόδρομο την ψηφιοποίηση, ωστόσο, όπως είναι αναμενόμενο τρομάζουν με την ταχύτητα υπό την οποία συντελείται ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Ένας στους δύο (51%) διευθύνοντες συμβούλους εταιρειών στην Ελλάδα χαρακτηρίζει την ταχύτητα της τεχνολογικής αλλαγής ως απειλή για την προοπτική εξέλιξης της εταιρείας του.

Στην κορυφή της λίστας αυτών των απειλών, σε ποσοστό 70%, οι CEOs τοποθετούν – όπως είναι αναμενόμενο – την εξέλιξη της πανδημίας και τις υγειονομικές κρίσεις. Ακολουθεί με 54% το αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η κυβερνοασφάλεια με 52% και αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

Ειδικά στο θέμα των κυβερνοεπιθέσεων, το γεγονός ότι τα στελέχη τη θεωρούν ως σημαντική απειλή, που μπορεί να επηρεάσει την επιχείρηση τους, δεν είναι τυχαίο. Βασική αιτία αποτελεί το γεγονός πως αρκετές επιχειρήσεις, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, βρέθηκαν αντιμέτωπες με τις συνέπειες μιας κυβερνοεπίθεσης και χρειάστηκε να επανεξετάσουν και να επαναπροσδιορίσουν την στρατηγική τους σε αυτόν τον τομέα.

Είναι θετικό, πάντως, όπως διαπιστώνει η 24η Ετήσια Έκθεση CEO της PwC, ότι πάνω από τους μισούς Έλληνες CEOs (53%) έχουν ήδη συμπεριλάβει στη στρατηγική τους, δράσεις στοχευμένες στην ενίσχυση της κυβερνοασφάλειας.

Αισιοδοξία εν μέσω κρίσης

Πάντως, παρά τις όποιες ανησυχίες, οι Έλληνες CEOs είναι αισιόδοξοι για το μέλλον, ένα χρόνο μετά από την ανακήρυξη της πανδημίας COVID-19. Το 75% των στελεχών, ποσοστό ανάλογο με τον παγκόσμιο μέσο όρο, δηλώνει αισιόδοξο, καταγράφοντας μεγάλη αύξηση συγκριτικά με τις απαισιόδοξες προοπτικές του περασμένου έτους, όπου ο αντίστοιχος δείκτης άγγιζε μόλις το 23%.

Η αισιοδοξία αυτή των Ελλήνων CEOs επεκτείνεται και σε ό,τι αφορά στην απόδοση της εταιρείας τους, καθώς το 39% αναφέρει πως τους επόμενους 12 μήνες οι προοπτικές των οργανισμών τους για αύξηση εσόδων είναι μεγάλη, ενώ αντίστοιχα σε χρονικό ορίζοντα τριετίας το ποσοστό αυτό φτάνει το 55%.

“Μετά το “κύμα” της επιτάχυνσης της τεχνολογίας κατά τη διάρκεια του COVID-19 για τις περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις, τη μεγαλύτερη επενδυτική προτεραιότητα αποτελεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Επιπλέον, η επένδυση στους εργαζομένους αποτυπώνει την ενίσχυση της αντίληψης αναφορικά με τον κρίσιμο ρόλο, που έχει το ανθρώπινο δυναμικό για την επιτυχή ολοκλήρωση του μετασχηματισμού των επιχειρήσεων”, διαπιστώνει η μελέτη.