Σχεδόν 6 στους 10 χρήστες αγνοούν τις διαφημιστικές αναρτήσεις των «influencers»

Related

Μια συζήτηση με έναν «ηθικό χάκερ»: Αυτό είναι το πραγματικό προφίλ των ψηφιακών εγκληματιών

Το Fortune Greece συνάντησε τον Clément Domingo, έναν από τους ελάχιστους ανθρώπους ο οποίος «ζει» μέσα στο Σκοτεινό Διαδίκτυο και γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια πώς είναι αυτός ο άγνωστος κόσμος που αποτελεί φιλικό πεδίο δράσης για κυβερνοεγκληματίες. Αποστολή στη Μαδρίτη Ξυπνά το πρωί. Φιλά τα παιδιά του πριν το σχολείο. Πάει στη δουλειά του. Επιστρέφει

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του κλάδου των τηλεπικοινωνιών; Η αποτυχία αξιοποίησης του 5G

Καθώς η χορωδία χιλιάδων εταιρειών που επαινούν τα τελευταία...

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα...

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Η Meta στηρίζει την Ελλάδα – Πράσινο φως για ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης

Η Meta, μητρική των Facebook και Instagram, δηλώνει επίσημα τη στήριξή της στην ελληνική πρόταση για καθιέρωση ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.           Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της

Η Meta υπέρ του ελληνικού σχεδίου για την καθιέρωση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης

Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της ανακοίνωσε ότι στηρίζει αυτές τις προτάσεις. Στο non-paper που παρουσίασε πρόσφατα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο, το

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα Newsroom ακρόαση άρθρου ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS) Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης

Η Apple κάνει εκατομμυριούχο όποιον «σπάσει» το iPhone σου

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 18:45 SHARE epa11615092 A customer checks the new iPhone 16 model before buying at an Apple Store in Bangkok, Thailand, 20 September 2024. According to Apple Inc, the new iPhone 16 features Apple Intelligence - the new platform for artificial intelligence (AI) capability, larger display sizes, new creative capabilities as well as

Νέα πιστοποίηση ISO για το Cosmote eValue

Η Cosmote eValue, μέλος του ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV Nord Ελλάδας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση. Σημειώνεται ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η Cosmote eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO

Δωρεάν μαθήματα τεχνολογίας για 65+ και ΑμεΑ – Όλες οι λεπτομέρειες του νέου προγράμματος

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 16:15 SHARE Με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής ισότητας, ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για 6.400 ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία, μέσω του «Ελλάδα 2.0». Πιλοτικό πρόγραμμα για την ψηφιακή ενδυνάμωση 3.600 ατόμων ηλικίας άνω των 65 και 2.800 ατόμων με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 6,8 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα

Ψηφιακή ασφάλεια στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Μια αποκάλυψη που αλλάζει τα πάντα

Το Fortune Greece παρακολούθησε από κοντά το συνέδριο Kaspersky Horizons στη Μαδρίτη και μίλησε με τους ανθρώπους οι οποίοι ζουν καθημερινά την πραγματική εικόνα του κόσμου του cyber security. Αποστολή στη Μαδρίτη Στην εποχή των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, κάθε μέρα μας φέρνει καινούριες ανακαλύψεις, αποκαλύψεις αλλά και εκπλήξεις. Όσο κι αν ακόμα και οι πιο

Η Meta γίνεται ο πρώτος tech γίγαντας που στηρίζει το ελληνικό Kids Wallet

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 14:45 SHARE (FILES) A logo of US company's Meta is displayed during the Vivatech technology startups and innovation fair, at the Porte de Versailles exhibition center in Paris, on May 22, 2024. Social media giant Meta announced on January 7, 2025, a significant rollback of its content moderation policies, including the termination

Το case study της T-Mobile US και η στρατηγική μετάβαση της COSMOTE TELEKOM

Οι συνεργασίες, η είσοδος σε νέα retail προϊόντα και η υιοθέτηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο ενός οικοσυστήματος που αλλάζει ριζικά την εμπειρία επικοινωνίας. Και η Cosmote, χάρη στη στρατηγική υποστήριξη του ομίλου, φέρνει πρώτη στην Ελλάδα τις υπηρεσίες του αύριο: 5G slicing, τεχνητή νοημοσύνη, loyalty προγράμματα και συνέργειες. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά

Στα 1,226 δισ. ευρώ η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΟΤΕ

Καθώς η αγορά των ακινήτων κινείται διαρκώς με αυξητικούς ρυθμούς η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΟΤΕ το 2024 αυξήθηκε 6,8% και διαμορφώθηκε σε 1,226 δισ. ευρώ. Το χαρτοφυλάκιο του ΟΤΕ περιλαμβάνει περίπου 2.300 ακίνητα (200 εξ αυτών αντιπροσωπεύουν περίπου το 80% της εύλογης αξίας του). Το διαχειρίζεται για λογαριασμό του Ομίλου η 100% θυγατρική

Share

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των social media στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

Σύμφωνα με το website Visual Objects, οδηγό για υπηρεσίες B2B, για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες των social media προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

«Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες» αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Influencers και… microinfluencers

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων» ανέφερε.