Διευρύνθηκε η χρήση του διαδικτύου και το online shopping στην Κύπρο το 2019 – Στο 91,6% η πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω smartphone

Related

Cosmote: Τι ισχύει για την τηλεόραση μέχρι 31.12.2024

Cosmote: Ο αριθμός των συσκευών που μπορείς να παρακολουθείς ταυτόχρονα περιεχόμενο εξαρτάται από τον τύπο της συνδρομής σου και από το αν διαθέτεις το πακέτο extra συσκευών. Σημειώνεται ότι το πακέτο extra συσκευών παρέχεται : δωρεάν στα πακέτα συμβολαίου δωρεάν έως 31/12/2024 στα ευέλικτα πακέτα Monthly Pack ενώ παρέχεται με χρέωση, κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή,…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Share

Ενδιαφέροντα συμπεράσματα προκύπτουν από την τελευταία έρευνα της Στατιστικής Υπηρεσίας Κύπρου για τη χρήση των νέων τεχνολογιών από νοικοκυριά και άτομα το 2019. Αναλυτικότερα, κατά το 2019 παρατηρήθηκε αύξηση της πρόσβασης στο Διαδίκτυο από τα νοικοκυριά όπου το ποσοστό έφτασε στο 89,6% σε σχέση με 86,2% που ήταν το 2018.

Ειδικότερα, τα άτομα ηλικίας 16-74 είναι συχνοί χρήστες του Διαδικτύου σε ποσοστό που ανέρχεται στο 85,5% καθώς το χρησιμοποιούν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, ενώ όλα τα άτομα ηλικίας 16–24 ( δηλαδή το 100,0%) χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο μία φορά την εβδομάδα.

Το ποσοστό αυτό μειώνεται σημαντικά με την αύξηση της ηλικίας, το οποίο όμως στα άτομα ηλικίας 65–74 η χρήση του Διαδικτύου έχει αυξηθεί στο 44,3% το 2019 σε σχέση με 37,5% το 2018. Τέλος τα άτομα με υψηλό επίπεδο μόρφωσης χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο συχνότερα (97,3%) από τα άτομα με χαμηλό επίπεδο μόρφωσης (55,7%).

Σημειώνεται ότι στην Έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας από Νοικοκυριά και Άτομα που πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο Απριλίου –  Αυγούστου 2019, ερευνήθηκαν 1.824 νοικοκυριά και 3.860 άτομα μεταξύ ηλικιών 16 – 74 χρονών. Η έρευνα κάλυψε όλες της ελεύθερες περιοχές της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Στο 91,6% η πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω smartphone – Τι κάνουν οι κύπριοι στο διαδίκτυο 

Οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες των κυπρίων στο Διαδίκτυο είναι οι ακόλουθες: η χρήση άμεσων μηνυμάτων (88,6%), το τηλεφώνημα μέσω διαδικτύου/τηλεφώνημα με εικόνα (με κάμερα) μέσω Διαδικτύου (84,0%), η συμμετοχή σε κοινωνικά δίκτυα (83,3%), η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες (83,2%) και η ανάγνωση ειδήσεων/εφημερίδων/περιοδικών (81,9%).

Tο 91,6% των ατόμων που χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 χρησιμοποίησαν κινητό ή έξυπνο τηλέφωνο (smart phone) για να έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο μακριά από το σπίτι ή την εργασία, το 26,1% χρησιμοποίησαν φορητό υπολογιστή (laptop) και το 19,6% υπολογιστή με οθόνη αφής (tablet).

Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

Σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία, σε σύγκριση με το 2018, το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 16–74 χρονών που χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο για επαφή με τις Δημόσιες Αρχές / Υπηρεσίες το 2019 αυξήθηκε από 41,7% σε 50,3%.
Αυτό οφείλεται στην αύξηση των ατόμων που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για τη λήψη πληροφοριών από τις ιστοσελίδες των δημόσιων αρχών (από 38,7% σε 48,3%), το κατέβασμα/εκτύπωση επίσημων εντύπων (από 27,4% σε 37,1%) και την υποβολή συμπληρωμένων εγγράφων (από 26,1% σε 33,9%).

Σε ανοδική τροχιά οι αγορές on line

Σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία, το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 16-74 που πραγματοποίησαν αγορές μέσω Διαδικτύου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 σημείωσε σημαντική αύξηση αφού ανήλθε στο 36,2% σε σύγκριση με 23,3% την αντίστοιχη περίοδο του περσινού χρόνου.

Τα κυριότερα προϊόντα ή υπηρεσίες που αγοράστηκαν/παραγγέλθηκαν αφορούσαν τα εξής: είδη ένδυσης και αθλητικά είδη (66,2%), διευθετήσεις για ταξίδια όπως εισιτήρια και ενοικίαση αυτοκινήτου (54,6%) και διαμονή για διακοπές (51,7%).

Ανάμεσα στα άτομα ηλικίας 16–74 που παράγγειλαν ή αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες κατά την περίοδο Απριλίου 2018 – Μαρτίου 2019, το 84,6% αγόρασε από πωλητές χωρών της ΕΕ, το 44,2% αγόρασε από πωλητές από τον υπόλοιπο κόσμο και το 45,1% αγόρασε από ντόπιους Κύπριους πωλητές. Το 38,9% των ατόμων αυτών έκαναν αγορές για προϊόντα/υπηρεσίες αξίας μεταξύ 100 – 500 ευρώ.