Ανοδική πορεία για την παγκόσμια αγορά smartwatch

Related

Magenta Moments: COSMOTE TELEKOM & Ogilvy για τη νέα εποχή στην επιβράβευση!

Η COSMOTE TELEKOM φέρνει μια νέα εποχή στον κόσμο της επιβράβευσης με το πρόγραμμα Magenta Moments και την «εγκαινιάζει» με μια επικοινωνία γεμάτη με την ίδια ασυγκράτητη χαρά που υπόσχεται το πρόγραμμα. Γιατί αυτό το νέο πρόγραμμα θα κάνει τους καταναλωτές «μες στη χαρά»; Για πρώτη φορά η COSMOTE TELEKOM «ενώνει» όλα τα προϊόντα και

Ψεύτικοι υποψήφιοι με τεχνητή νοημοσύνη «κλέβουν» δουλειές – Τι αποκαλύπτουν οι ειδικοί

Ψεύτικοι υποψήφιοι με τεχνητή νοημοσύνη «κλέβουν» δουλειές – Τι αποκαλύπτουν οι ειδικοί FORTUNE GREECE 15/07/2025, 19:30 SHARE Με την τεχνητή νοημοσύνη να γίνεται όλο και πιο αληθοφανής, οι εταιρείες κινδυνεύουν να προσλαμβάνουν υποψήφιους που… δεν υπάρχουν, οδηγώντας σε απάτες εκατομμυρίων και σοβαρά ζητήματα ασφάλειας.   Υποψήφιοι-«μαϊμού», συμπεριλαμβανομένων deepfakes, εκμεταλλεύονται τη δυναμική της τηλεργασίας, εξαπατούν αμερικανικές

Η COSMOTE TV θα δείξει τα φιλικά προετοιμασίας του Ολυμπιακού

Τα κανάλια της COSMOTE TV αναμένεται σύμφωνα με πληροφορίες να προβάλλει τα φιλικά προετοιμασίας της ομάδας του Ολυμπιακού σε Ολλανδία, Γερμανία και Ιταλία. Το πρόγραμμα των φιλικών Με βάση τις πληροφορίες που υπάρχουν τα κανάλια της COSMOTE TV θα προβάλλουν και θα καλύψουν τα φιλικά των Πειραιωτών. Θυμίζουμε τα φιλικά που είναι να δώσει ο

EXA Infrastructure: Η νέα οπτική ίνα που αλλάζει τα δεδομένα στην Ευρώπη!

Σε μια τολμηρή κίνηση που αλλάζει το τοπίο της...

COSMOTE Awards: Βράβευση καινοτομίας στον Όμιλο ΟΤΕ

Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν πάνω από 350 εργαζόμενοι με 27 έργα, τα οποία αναδείχθηκαν μέσα από διαδικασίες αξιολόγησης και τεχνολογικής πρωτοτυπίας. Για όγδοη συνεχή χρονιά, τα COSMOTE Awards αποτελούν σημείο αναφοράς για την αναγνώριση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας των εργαζομένων του Ομίλου ΟΤΕ. Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν πάνω από 350 εργαζόμενοι με 27 έργα

Μουσικό συγκρότημα με πάνω από ένα εκατομμύριο ακροατές στο Spotify δημιουργήθηκε με Τεχνητή Νοημοσύνη

Ένα indie rock συγκρότημα με περισσότερους από ένα εκατομμύριο ακροατές σε μηνιαία βάση στο Spotify παραδέχτηκε ότι είναι ένα μουσικό project που δημιουργείται από Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), μετά από ημέρες εικασιών σχετικά με το αν είναι πραγματικό. Οι Velvet Sundown, όνομα που φαινομενικά είναι αναφορά στο συγκρότημα του αείμνηστου Αμερικανού μουσικού Λου Ριντ, The Velvet

COSMOTE Awards: Οι εργαζόμενοι του ΟΤΕ επιβραβεύονται για τη δημιουργικότητα και την καινοτομία

Σημείο αναφοράς για τους εργαζομένους του Ομίλου ΟΤΕ αποτελούν εδώ και 8 χρόνια τα COSMOTE Awards, ένας θεσμός που αναγνωρίζει και επιβραβεύει τους ανθρώπους του Ομίλου που με πάθος, καινοτομία και δημιουργικότητα σχεδίασαν και υλοποίησαν έργα, πρωτοβουλίες και λύσεις, τόσο για τον πελάτη, όσο και για την ίδια την εταιρεία. Στα φετινά COSMOTE Awards συμμετείχαν

COSMOTE Awards: Επιβράβευση εργαζομένων του Ομίλου ΟΤΕ για καινοτόμες πρωτοβουλίες

Φέτος συμμετείχαν 27 πρωτότυπα έργα από ομάδες εργαζομένων που αριθμούσαν συνολικά πάνω από 350 άτομα. Σημείο αναφοράς για τους εργαζομένους του Ομίλου ΟΤΕ αποτελούν εδώ και 8 χρόνια τα COSMOTE Awards, ένας θεσμός που αναγνωρίζει και επιβραβεύει τους ανθρώπους του Ομίλου που με πάθος, καινοτομία και δημιουργικότητα σχεδίασαν και υλοποίησαν έργα, πρωτοβουλίες και λύσεις, τόσο

COSMOTE Awards: Oι εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ επιβραβεύονται για τη δημιουργικότητα και την καινοτομία (pics)

Σημείο αναφοράς για τους εργαζομένους του Ομίλου ΟΤΕ αποτελούν εδώ και 8 χρόνια τα COSMOTE Awards, ένας θεσμός που αναγνωρίζει και επιβραβεύει τους ανθρώπους του Ομίλου που με πάθος, καινοτομία και δημιουργικότητα σχεδίασαν και υλοποίησαν έργα, πρωτοβουλίες και λύσεις, τόσο για τον πελάτη, όσο και για την ίδια την εταιρεία. Στα φετινά COSMOTE Awards συμμετείχαν

Δώρο δύο μήνες πάγιο από την COSMOTE TELEKOM στο COSMOTE 5G Wi-Fi

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες Η COSMOTE TELEKOM προσπαθεί ενόψει και του καλοκαιριού που διανύουμε να βάλει περισσότερο κόσμο στο πακέτο COSMOTE 5G Wi-Fi και έτσι ανακοίνωσε μια προσφορά. Η γνωστή εταιρεία θα δίνει σε νέες ενεργοποιήσεις δώρο τα δύο πρώτα πάγια, με την αξία αυτού του δώρου να ξεκινάει από

19 χρόνια Twitter: Από μια ιδέα σε παιδική χαρά στον κολοσσό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Στις 15 Ιουλίου του 2006, ημερομηνία-ορόσημο για τα social media, το Twitter έκανε την επίσημη εμφάνισή του στο κοινό, λίγους μήνες μετά την αρχική του σύλληψη από τους Jack Dorsey, Evan Williams και Biz Stone, μέλη της startup εταιρείας Odeo. Η πλατφόρμα, που αρχικά ονομαζόταν Twttr, βασίστηκε σε μια απλή αλλά επαναστατική ιδέα: σύντομα, άμεσα

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Το πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 11:30 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 250 Γκστάαντ 13:30 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 250 Γκστάαντ 16:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 250 Γκστάαντ 18:30 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 250 Γκστάαντ

COSMOTE Awards: Οι εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ επιβραβεύονται για τη δημιουργικότητα και την καινοτομία

Σημείο αναφοράς για τους εργαζομένους του Ομίλου ΟΤΕ αποτελούν εδώ και 8 χρόνια τα COSMOTE Awards, ένας θεσμός που αναγνωρίζει και επιβραβεύει τους ανθρώπους του Ομίλου που με πάθος, καινοτομία και δημιουργικότητα σχεδίασαν και υλοποίησαν έργα, πρωτοβουλίες και λύσεις, τόσο για τον πελάτη, όσο και για την ίδια την εταιρεία. Στα φετινά COSMOTE Awards συμμετείχαν

Ο CEO της Nvidia αποκαλύπτει: Έτσι «εκπαιδεύω» την AI για να σκέφτεται καλύτερα από γιατρό

FORTUNE GREECE 14/07/2025, 19:00 SHARE Ο Jensen Huang εξηγεί πώς αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη ως δάσκαλο, αναλυτή και «δεύτερη γνώμη», μετατρέποντας την καθημερινή χρήση της σε γνωστική ενδυνάμωση. Ο Jensen Huang, CEO της Nvidia, δήλωσε ότι χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη όπως ένας ασθενής που συμβουλεύεται πολλούς γιατρούς για μία διάγνωση. «Όταν λαμβάνεις μια απάντηση από

Share

Μια υπολογίσιμη αγορά αρχίζουν να αποτελούν σταδιακά τα “έξυπνα” ρολόγια, γεγονός που αποδεικνύει – στην πράξη – η πορεία των πωλήσεων της συγκεκριμένης προϊοντικής κατηγορίας. Το 3ο τρίμηνο του 2019, οι πωλήσεις smartwatch στην παγκόσμια αγορά εκτοξεύθηκαν κατά 42% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, με τον όγκο της κατηγορίας να αγγίζει τα 14 εκατ. τεμάχια, από περίπου 10 εκατ. έναν χρόνο νωρίτερα.

Οι πωλήσεις smartwatch στη διεθνή αγορά αυξήθηκαν κατά 42% το 3ο τρίμηνο του 2019, φθάνοντας τα 14 εκατ. συσκευέςΣύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία της Strategy Analytics, το εξεταζόμενο διάστημα την πρώτη θέση μεταξύ των κατασκευαστών – από πλευράς όγκου πωλήσεων – κατέλαβε η Apple, συγκεντρώνοντας σχεδόν το ήμισυ της αγοράς (48%) έναντι περίπου 45% έναν χρόνο νωρίτερα. Η Samsung βρέθηκε στη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης με μερίδιο 13,4% από 11% το 3ο τρίμηνο του 2018, ενώ η Fitbit κατατάχθηκε τρίτη, παγκοσμίως, με μερίδιο 11,3% από 15% την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους.

Το Apple Watch συνεχίζει ξεκάθαρα να ηγείται του ανταγωνισμού, όπως δείχνουν τα σχετικά στοιχεία, κατέχοντας το ήμισυ της παγκόσμιας αγοράς smartwatch και παραμένει ο κορυφαίος ηγέτης της βιομηχανίας. “Η ανάπτυξη των smartwatch συνεχίζει να αυξάνεται στην παγκόσμια αγορά, καθώς οι καταναλωτές εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με τις λειτουργίες τους, με τις πιο δημοφιλείς μεταξύ αυτών να είναι εκείνες που σχετίζονται με την υγεία και τη φυσική κατάσταση”, αναφέρουν οι αναλυτές της Strategy Analytics. 

Οι κατασκευαστές

Σε επίπεδο κατασκευαστών, η Apple διέθεσε στην παγκόσμια αγορά 6,8 εκατομμύρια smartwatch το 3ο τρίμηνο του 2019, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 51% έναντι του 2019, από τα 4,5 εκατ. τεμάχια το 3ο τρίμηνο του 2018 σε 6,8  εκατ. συσκευές το 3ο τρίμηνο του 2019. Η Samsung, από την πλευρά της, απέστειλε 1,9 εκατ. smartwatch, παγκοσμίως, το 3ο τρίμηνο του 2019, σχεδόν διπλασιάζοντας τις πωλήσεις της από τα 1,1 εκατ. το 3ο τρίμηνο του 2018. Πετυχαίνοντας ρυθμό αύξησης 73%, η εταιρεία εδραιώνεται ως ο δεύτερος πιο ισχυρός προμηθευτής smartwatch παγκοσμίως.

Η Fitbit, τέλος, απέστειλε 1,6 εκατ. “έξυπνα” ρολόγια το 3ο τρίμηνο του 2019, με τις πωλήσεις της να αυξάνονται ελαφρά έναντι του 1,5 εκατ. συσκευών το 3ο τρίμηνο του 2018, πετυχαίνοντας αύξηση κατά 7%.

Η πρόσφατη εξαγορά της Fitbit από την Google, σύμφωνα με τους αναλυτές, δεν αποκλείεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά των smartwatch, με τον ανταγωνισμό μεταξύ των κατασκευαστών να οδηγεί σε νέα πιο εξελιγμένα μοντέλα, τόσο σε επίπεδο λειτουργικού όσο και υπηρεσιών.