Η νέα πλατφόρμα στα κοινωνικά δίκτυα που θέλει να κατακτήσει τον κόσμο

Related

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Share

Ένα ιδιόμορφο υβρίδιο του Snapchat από το 2016 δίνει το παρών ανάμεσα στα υπόλοιπα κοινωνικά μέσα, προκαλώντας φρενίτιδα στο «αρχηγείο» του Zuckerberg.

Ο λόγος για το TikTok, το κινεζικό κοινωνικό δίκτυο «φαινόμενο» που μέσα στο 2019 κατάφερε να χτυπήσει ρεκόρ χρηστών αγγίζοντας τα 250 εκατομμύρια ημερησίως.

Είναι γνωστό ότι η Κίνα όσον αφορά στην τεχνολογία βρίσκεται έτη φωτός μπροστά, δημιουργώντας τεχνολογικούς κολοσσούς με ταχύτατους ρυθμούς, οι οποίοι, ωστόσο εξελίσσονται κυρίως εντός των γεωγραφικών συνόρων της χώρας.

Η κινεζική ByteDance από το 2017 κατάφερε να ανατρέψει τα δεδομένα και να δημιουργήσει ένα μέσο, που πλέον μετρά 500 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, όχι μόνο στην Κίνα και την Ασία, αλλά την Ευρώπη και την Αμερική.

Τι είναι το TikTok & τα εντυπωσιακά νούμερα που το ακολουθούν

Πρόκειται, λοιπόν, για μία εφαρμογή η οποία μέσα από τα βίντεο που ανεβάζει στην πλατφόρμα ο χρήστης, έχει ως σκοπό να διασκεδάσει όσο περισσότερους «θεατές» γίνεται.

Η αρχή έγινε το 2016 με το Douyin, για την αγορά της Κίνας, ενώ για τον υπόλοιπο κόσμο λανσαρίστηκε το 2017 το TikTok, από την κινεζική ByteDance. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες του να δημιουργούν βίντεο με μουσική και συγχρονισμ, τα οποία κοινοποιούνται στους χρήστες που είναι συνδεδεμένοι με τις «βιβλιοθήκες» της εφαρμογής. Το 2018 το app κέρδισε δημοτικότητα και έγινε η εφαρμογή με τα περισσότερα downloads στις ΗΠΑ τον Οκτώβριο του 2018, ενώ από την ίδια χρονιά διατίθεται σε περισσότερες από 150 αγορές και 75 διαφορετικές γλώσσες.

Αρχικά το Douyin αναπτύχθηκε για τους χρήστες της Κίνας μέσα σε 200 ημέρες, ενώ μέσα στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της η εφαρμογή κατάφερε να συγκεντρώσει 100 εκατομμύρια χρήστες, με περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο βίντεο να προβάλλονται σε καθημερινή βάση. Μάλιστα, μελέτες έχουν δείξει ότι σε μόλις ένα χρόνο τα μικρής διάρκειας διασκεδαστικά βίντεο στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 95, περίπου, εκατομμύρια.

Τον Σεπτέμβριο του 2017 έκανε την εμφάνισή του το TikTok, ακριβώς η ίδια εφαρμογή με το Douyin, το οποίο, ωστόσο, διοχετεύτηκε στη διεθνή αγορά, καταφέρνοντας μέχρι τον Ιανουάριο του 2018 να καταλάβει την πρώτη θέση μεταξύ των δωρεάν εφαρμογών με τα περισσότερα downloads στην Ταϊλάνδη και άλλες χώρες εκτός Κίνας.

Το Νοέμβριο του 2017 η ByteDance δαπάνησε το ποσό του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για να εξαγοράσει την δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικών μέσωνMusical.ly, με έδρα τη Σάντα Μόνικα στην Καλιφόρνια, η οποία αποσκοπούσε κυρίως στο εφηβικό κοινό των ΗΠΑ, προσβλέποντας στην αξιοποίηση των χρηστών της και την δημιουργία μιας μεγαλύτερης κοινότητας με τους ήδη υπάρχοντες λογαριασμούς και τα δεδομένα που υπήρχαν ήδη, ενοποιημένα σε μια εφαρμογή με τον τίτλο TikTok.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το TikTok μόνο στις ΗΠΑ μετρά περίπου 80 εκατομμύρια downloads, ενώ στον υπόλοιπο κόσμο (εκτός Κίνας) ξεπερνά τα 800 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Sensor Tower, μια πλατφόρμα ανάλυσης εφαρμογών με έδρα στο Σαν Φρανσίσκο, στο CNBC.

Εντύπωση, μάλιστα, προκαλεί το γεγονός ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 το TikTok αποτελούσε την εφαρμογή με τα περισσότερα downloads στο App Store, με εκτιμώμενα 104 εκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως, ξεπερνώντας κατά πολύ τις λήψεις που καταγράφηκαν σε δημοφιλή για τον δυτικό κόσμο κοινωνικά μέσα όπως τα Instagram, WhatsApp, Youtube, ενώ στα τέλη του ίδιου χρόνου ξεπέρασε τα έξι εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ, καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση μεταξύ των δωρεάν εφαρμογών στο AppleStore αφήνοντας πίσω του δημοφιλή apps όπως τα Netflix, Snapchat και Facebook Messenger.

Από την άλλη, σε παγκόσμιο επίπεδο το app από τον Ιούλιο του 2018 μετρά 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως –ένας αριθμός μεγαλύτερος από τους χρήστες του Twitter παγκοσμίως και μισός περίπου από εκείνους του Instagram.

Η επιτυχία του TikTok κατάφερε να εκτοξεύσει τα κέρδη της ByteDance, η οποία κατέχει μια σειρά άλλων κοινωνικών μέσων και εφαρμογών ενημέρωσης, με την εκτιμώμενη αποτίμησή των κερδών της να αγγίζουν τα 75 δισεκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας την έτσι μία από τις πολυτιμότερες νεοσύστατες επιχειρήσεις στον κόσμο.

Πώς λειτουργεί

[embedded content]

Στην εφαρμογή του το TikTok είναι πολύ εύκολο και διασκεδαστικό, γι αυτό και ίσως να έχει αγκαλιαστεί από το κοινό τόσο πολύ. Δεν υπάρχουν διαφημίσεις, δεν υπάρχουν ειδήσεις, δεν υπάρχουν προσωπικές απόψεις, δεν υπάρχουν φωτογραφίες.

Μοναδική προϋπόθεση για να συμμετέχει κάποιος στο app είναι η δημιουργία σύντομης διάρκειας βίντεο με μουσική, τα οποία τις περισσότερες φορές εμφανίζονται με συγχρονισμένα χείλη με το τραγούδι, κάποια χορογραφία ή ακόμη και ένα μικρό σκετς, ενώ προκειμένου τα βίντεο να είναι πιο θελκτικά και εντυπωσιακά, παρέχονται από την εφαρμογή συγκεκριμένα εργαλεία επεξεργασίας και φίλτρα για οπτικά εφέ.

Εκτός από αυτά, οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε μια «βιβλιοθήκη» μουσικής, μέσα από την οποία επιλέγουν ποιο τραγούδι θα «ντύσει» το βίντεό τους. Από τα πιο χαρακτηριστικά σημεία της εφαρμογής και το δυνατό ατού της συγκριτικά με τις εφαρμογές κοινωνικών μέσων της Δύσης όπως το Snapchat, το Facebook ή το Instagram. Καμία από τις τρεις προαναφερθείσες πλατφόρμες δεν επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέτουν μουσική στα βίντεό τους, δίνοντας έτσι στο TikTok ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του στο κομμάτι βίντεο.

Για περισσότερη διάδραση μεταξύ των χρηστών ο «θεατής» μπορεί να αντιδράσει κάνοντας like, κάποιο σχόλιο ή βάζοντας ένα emoticon, αναλόγως την εντύπωση που του δημιουργήθηκε, ενώ δεν είναι είναι λίγες οι φορές που δημιουργούνται θεματικά challenges, έτσι ώστε να προσφέρουν έμπνευση και να δίνουν ιδέες στους χρήστες που πιθανόν να μην είναι τόσο ευρηματικοί σε καθημερινή βάση.

Τόσο το TikTok όσο και το Douyin κατάφεραν να διατηρήσουν την αποτελεσματικότητα στους χρήστες τους, με το πρώτο να εξακολουθεί να αναπτύσσεται και το δεύτερο να έχει ήδη επιτύχει μια τεράστια ανάπτυξη, οι καθημερινοί χρήστες του οποίου έχουν φράσει στα ύψη.

Το προφίλ των χρηστών του

Οι βασικοί χρήστες του TikTok είναι άτομα νεαρής ηλικίας –έφηβοι ή όσοι διανύουν τα πρώτα χρόνια των ‘20s–, ενώ βάσει γεωγραφίας τα 4/5 τους βρίσκονται στην Κίνα (μέσω της εφαρμογής Douyin) και το υπόλοιπο 1/5 να είναι διάσπαρτο σε όλο τον κόσμο. Η καθημερινή χρήση του TikTok από τους χρήστες ηλικίας 14-22 χρόνων ξεπερνά τη μιάμιση ώρα ημερησίως, ένα αρκετά τρομακτικό στατιστικό στοιχείο, το οποίο αποδεικνύει την όλο και μεγαλύτερη ενασχόληση των νεότερων ηλικιών με τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

Αυτό που διαπιστώνεται, ωστόσο, για το TikTok από τον συγκεκριμένο μέσο όρο χρήσης, είναι το γεγονός ότι οι χρήστες του διαθέτουν όλο και λιγότερο χρόνο ημερησίως για την ενασχόλησή τους με άλλες εφαρμογές και κανάλια κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

Η αρνητική πλευρά του TikTok

Παρόλο τον ενθουσιασμό που έχει προκαλέσει η εφαρμογή στους χρήστες της και τα κέρδη που έφερε στην εταιρεία από όλο τον κόσμο, δεν είναι λίγες οι φορές που η μητρική εταιρεία είχε να αντιμετωπίσει και την αρνητική πλευρά της διαδεδομένης χρήσης της εφαρμογής της, τόσο από την πλευρά των γονιών των χρηστών, όσο και από τις κυβερνήσεις σε κάποιες από τις χώρες όπου διατίθεται.

Πιο συγκεκριμένα η μεγαλύτερη από τις προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει η ByteDance ήταν αυτή από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ η οποία διαπίστωσε ότι η εφαρμογή συλλέγει παράνομα ιδιωτικές πληροφορίες των ανήλικων χρηστών της (ονόματα, email και γεωγραφικό στίγμα). Αν και στην πραγματικότητα οι περισσότερες από τις παραβάσεις είχαν διαπραχθεί από την Musical.ly με την συγχώνευση των δύο εταιρειών η ευθύνη μεταφέρθηκα στη ByteDance, η οποία κλήθηκε να πληρώσει ένα πρόστιμο ύψους 5,7 εκατομμυρίων δολαρίων –το ψηλότερο πρόστιμο που καταγράφηκε ποτέ στα χρονικά για την παράνομη συλλογή προσωπικών πληροφοριών ανηλίκων στις ΗΠΑ.

Στην Ινδία –μία από τις μεγαλύτερες αγορές χρηστών του TikTok με το 27% των downloads για το 2018 να έχουν καταγραφεί εδώ– η κυκλοφορία της εφαρμογής στα Google Play και AppStore απαγορεύτηκε για ένα μήνα, καθώς ένα από τα θέματα που είχε να αντιμετωπίσει η συγκεκριμένη εφαρμογή στη χώρα ήταν η επικράτηση των χρηστών που δημοσίευαν πορνογραφικό ή γενικά «επικίνδυνο» περιεχόμενο. Δεδομένης της δημοτικότητας της εφαρμογής στη νεολαία της Ινδίας, η κυβέρνηση της χώρας έπρεπε να λάβει τα μέτρα της.

Ωστόσο, κανένα από τα «εμπόδια» που συνάντησε το TikTok στο δρόμο του δεν ήταν αρκετό για να καταφέρει  να σταματήσει ή να μειώσει την ραγδαία εξάπλωσή του στον κόσμο, αν αναλογιστεί κανείς ότι για το 2019 χτύπησε ρεκόρ χρηστών αγγίζοντας τα 250 εκατομμύρια ημερησίως.