Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 8o Συνέδριο e-Business & Social Media World 2019

Related

Έτσι θα μπορούσε να μοιάζει το OnePlus 13

Πολύ μικρό ποσοστό χρηστών αναπολεί εκείνη την στιγμή που θα επισημοποιηθεί το OnePlus 13, όμως αν και αργεί αυτή η ημέρα, χρήστης του Weibo δεν βρήκε κάποιο εμπόδιο μπροστά του και έτσι δημιούργησε ένα render που μπορείτε να δείτε παρακάτω, το οποίο υποτίθεται ότι απεικονίζει τον ανανεωμένο πίσω σχεδιασμό του τηλεφώνου. Η αλλαγή στην πίσω…

One UI 6.1: Σταματά για λίγο η αναβάθιση του Samsung Galaxy S22 λόγω προβλημάτων

Έχουν περάσει μόνο λίγες μέρες από τότε που η Samsung έχει ξεκινήσει την κυκλοφορία του One UI 6.1 στη σειρά Galaxy S22 και η νοτιοκορεάτικη εταιρεία φέρεται να σταματά την παράδοση της ενημέρωσης λόγω ορισμένων σημαντικών ζητημάτων που αναφέρουν οι χρήστες. Σχόλια που γίνονται στα επίσημα φόρουμ της ευρύτερης κοινότητας της Samsung, περιγράφουν πως υπάρχουν ορισμένα τηλέφωνα…

Νέα ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα COSMOTE

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία φέρνουν στους πελάτες τους τα καταστήματα COSMOTE, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου. Συνολικά 30 καταστήματα COSMOTE έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα δώδεκα το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία,…

Cosmote: 30 νέα πλήρως ανακαινισμένα καταστήματα την τελευταία διετία

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία υπόσχονται στους πελάτες τους τα καταστήματα Cosmote, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου.Συνολικά 30 καταστήματα Cosmote έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα 12 το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία, Αιτωλοακαρνανία…

Νέα ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα COSMOTE

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία φέρνουν στους πελάτες τους τα καταστήματα COSMOTE, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου. Συνολικά 30 καταστήματα COSMOTE έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα δώδεκα το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία,…

Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα τεχνολογίας και wearables στο Ντουμπάι

Στις 7 Μαΐου, στο Innovative Product Launch Event της Huawei στο Ντουμπάι, ανακοινώθηκαν νέα wearables, ακουστικά και έξυπνες επαγγελματικές συσκευές, Μεταξύ άλλων προϊόντων ήταν τα ολοκαίνουργια HUAWEI WATCH FIT 3 και HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition, το νέο  και αναβαθμισμένο HUAWEI MateBook X Pro, αλλά  και το πρώτο tablet της Huawei με την τελευταία…

 iSquare: Παρουσιάστηκαν τα εντυπωσιακά νέα iPad από την Apple

Νέο επαναστατικό iPad Pro με τον ταχύτατο νέο επεξεργαστή Μ4,  Νέo iPad Air πιο ευέλικτο και ισχυρό με δυνατότητες ΑΙ και το επαναστατικό Apple Pencil Pro, ανακοίνωσε χτες η Apple. Η εταιρεία iSquare του Ομίλου Quest, o επίσημος διανομέας όλων των προϊόντων Apple σε Ελλάδα και Κύπρο, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως η Apple ανακοίνωσε χτες τη…

#LaLigaExperience: H Nova και η LaLiga EA Sports έδωσαν την ευκαιρία σε δύο τυχερούς να απολαύσουν από κοντά τη μοναδική εμπειρία του αγώνα Ρεάλ...

 Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και η LaLiga, το ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου που απολαμβάνουν οι φίλαθλοι αποκλειστικά στο «γήπεδο» του Novasports, έδωσαν την ευκαιρία σε μία τυχερή συνδρομήτρια της Nova, την κα. Μαρία-Ευγενία Χιώτη να ταξιδέψει, μαζί με ένα ακόμη άτομο της επιλογής της, στο…

Οι τηλεοράσεις LG καινοτομούν με Apple Music σε spatial audio και Dolby Atmos

Η LG Electronics (LG) εισάγει μια νέα και συναρπαστική λειτουργία στις smart τηλεοράσεις της για χρήστες που απολαμβάνουν τη μουσική. Οι smart τηλεοράσεις LG, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων OLED και των μοντέλων QNED με Dolby Atmos,  είναι οι πρώτες τηλεοράσεις που υποστηρίζουν Spatial Audio με Dolby Atmos από το Apple Music. Διαθέσιμη από αυτήν την εβδομάδα,…

Η έρευνα της Deloitte για το Generative AI διαπιστώνει ότι η υιοθέτησή του προχωρά γρήγορα, αλλά το κλειδί για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η...

Το Deloitte AI Institute™ παρουσίασε τη δεύτερη τριμηνιαία έκδοση της έκθεσης «State of Generative AI in the Enterprise Report», η οποία διερευνά το τρέχον τοπίο της υιοθέτησης του Generative AI και τα βήματα που λαμβάνουν οι οργανισμοί για την επιτάχυνση και την ανάπτυξή του με στόχο τη δημιουργία πραγματικής αξίας. Η έκθεση βασίζεται σε έρευνα…

Έκθεση Check Point Software Technologies: Οι αυξανόμενες απειλές στο Cloud απαιτούν προηγμένες άμυνες

Η Check Point Software Technologies Ltd., κορυφαίος πάροχος πλατφόρμας ασφάλειας στον κυβερνοχώρο που υποστηρίζεται από AI και παρέχεται από το cloud, παρουσίασε σήμερα την Έκθεση Ασφάλειας Cloud 2024. Η έκθεση αποκαλύπτει μια κρίσιμη άνοδο των περιστατικών ασφάλειας στο cloud, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από 24% το 2023 σε 61% το 2024 (αύξηση 154%), υπογραμμίζοντας την κλιμακούμενη…

Επαγγέλματα που ίσως… εξαφανιστούν από την τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα χρόνια

Σε πολλά καταστήματα fast-fashion οι πελάτες πλέον πληρώνουν μέσω μηχανημάτων τεχνητής νοημοσύνης στα οποία ζυγίζουν και κοστολογούν την αξία του ρούχου. Ήδη η αλλαγές που φέρνει η εξέλιξη της είναι ραγδαίες ενώ από φέτος μέχρι το 2030, πολλά είναι τα επαγγέλματα που θα επηρεαστούν.  Η τεχνητή νοημοσύνη όπως το ChatGPT αυτή τη στιγμή, φαίνεται να…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Τετάρτη 8/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Το Game 5 του Ολυμπιακού με την Μπαρτσελόνα στο «Παλάου Μπλαουγκράνα», που θα κρίνει την πρόκριση για το Final-4 της Euroleague, ο…

eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στοΖάππειο Μέγαρο, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια. Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον…

Ώρα μηδέν για το iPad Air (2024)… Γνωρίστε το στα νέα του μεγέθη 11″ και 13″ με chip M2

Νέα εποχή iPad Air εγκαινίασε σήμερα η Apple και μας έδειξε το μοντέλο του 2024 που έρχεται τώρα σε δύο μεγέθη: 11 και 13 ιντσών, τα οποία μάλιστα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν οθόνες IPS LCD Liquid Retina 60Hz. Το μοντέλο των 11 ιντσών διαθέτει ανάλυση 2.360 x 1.640 px και μέγιστη φωτεινότητα 500 nits, ενώ το…

Share

Οι νέες τάσεις στις αγορές του ηλεκτρονικού επιχειρείν και η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους κινήθηκε και φέτος το

8o Συνέδριο e-Business & Social Media World

με τίτλο

«Tune into the cross-channel!»

που διοργάνωσε στις

27 Σεπτεμβρίου η Smart Press.

Το φετινό συνέδριο συγκέντρωσε το ενδιαφέρον 2160 συνέδρων, από όλο το φάσμα της digital αγοράς, καθώς το επίπεδο των ομιλητών κινήθηκε σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο.

Όπως κάθε χρόνο, το 8o Συνέδριο e-Business & Social Media World ήταν χωρισμένο σε δύο μεγάλα «υποσυνέδρια»: Ένα που αφορούσε το ηλεκτρονικό επιχειρείν και ένα αφιερωμένο στα social media. Το συνέδριο άνοιξε με το χαιρετισμό του Στέλιου Πετρίδη, γενικού διευθυντή του GRECA, ο οποίος υπογράμμισε την κατακόρυφη άνοδο που παρατηρείται και στην ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται νέα δεδομένα.

Στο e-Business World, ο στόχος ήταν η ανάδειξη των περιπτώσεων εκείνων που ξεκίνησαν από το μηδέν και έφθασαν να θεωρούνται κορυφαία success stories στο χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Η 1η ενότητα είχε τίτλο «e- Commerce: From zero to hero» και συμμετείχαν σε αυτήν οι Κωνσταντίνος Βουζοπλής (Technology Consulting Manager, Accenture), Νανά Ιωακειμίδου (Εμπορική Διευθύντρια, Generation Y), Aντώνης Παπαϊωάννου (Business Manager, Scibyl), Κάρολος Τσιλιγκιριάν (CEO & Founder, GIM), Θανάσης Καμέας (CEO, Plushost.gr), Πάνος Κουρής (CEO, Office Line) και Φώτης Αντωνόπουλος (Group Chief Innovation Officer, DPG).

Η έμφαση από τους ομιλητές δόθηκε στον τομέα των υποδομών, με τους περισσότερους να τονίζουν τη σημασία της προσωποποίησης, της τοποθέτησης του πελάτη στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, της αυτοματοποίησης των διαδικασιών, της αξιοποίησης των δεδομένων και της δημιουργίας εμπειριών για τους πελάτες.

Στη 2η ενότητα, με τίτλο «Services: From zero to hero» συμμετείχαν οι Νίκος Μαλλιάκας (Head of New Product Development, Wind), Πέτρος Οικονομίδης (Chairman & CEO, CL8), Φώτης Κουρμαδάς (CEO, CS Cart), Θοδωρής Μουλός (CEO, GrowthRocks & Viral Loops), Πέτρος Αρουκάτος (Founder, Digital Up), Μάνος Μακρομάλλης (Εμπορικός Διευθυντής, Excelon) και Αλέξανδρος Λεούσης (Co-Founder, Digilex).

Οι ομιλητές εστίασαν στις υπηρεσίες που παρέχονται αποκλειστικά online, τονίζοντας την ανάγκη για διαφοροποιημένο marketing με τη χρήση των ψηφιακών μέσων, και εξηγώντας πως ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να προσφέρει υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και το πως θα πρέπει να δείχνει την αξιοπιστία του.

Η 3η ενότητα του e-Business World περιλάμβανε ένα panel για το χώρο των logistics, στο οποίο συμμετείχαν οι Κώστας Μενεγάκης (Γενικός Διευθυντής, ACS Courier), Σωτήρης Μαρινάκης (Commercial & Supply Chain Solutions Director, Logistics Way), Κωνσταντίνος Παζάλος (Strategic Planning and Operations Director, Speedex Courier), Νίκος Ροδόπουλος (Πρόεδρος, Ελληνική Εταιρεία Logistics) και Ιωάννης Κουρνιώτης (Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ΤΗΛΕΡΗΣΠΟΝΣ).

Με δεδομένο ότι τα logistics είναι ο αφανής ήρωας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, η συζήτηση επικεντρώθηκε γύρω από το ρόλο και τις εξελίξεις στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Οι συμμετέχοντες παρουσίασαν τα σημεία που διαφοροποιούν σημαντικά ένα φυσικό κατάστημα, σε σχέση με ένα ηλεκτρονικό, όπως την αμεσότητα παράδοσης και την οικονομική διαχείριση των αποθεμάτων.

Φυσικά, το θέμα της ψηφιοποίησης είναι επίσης κεφαλαιώδες, αφού η σύνδεση των συστημάτων διαχείρισης και διανομής μειώνει το εσωτερικό κόστος, ενώ διασφαλίζει την ακρίβεια και σωστή ενημέρωση των καταναλωτών. Αναλύθηκε επίσης ο ρόλος των ταχυμεταφορών, που εκτός από το last mile προς τον τελικό καταναλωτή, είναι και ο φυσικός συνδετικός κρίκος μαζί του.

Σημαντικό τμήμα της συζήτησης αναλώθηκε στο θέμα του κόστους μεταφοράς, για το οποίο οι εκπρόσωποι των εταιριών ταχυμεταφορών συμφώνησαν ότι δε μπορεί να συμπιεστεί περαιτέρω, ενώ αντίθετα υπάρχουν σημαντικά περιθώρια για υπηρεσίες προς τις επιχειρήσεις.

Στο Social Media World είδαμε να προκύπτουν εξαιρετικά χρήσιμα συμπεράσματα από τις τοποθετήσεις των ομιλητών, αλλά και τη στρογγυλή τράπεζα των καλεσμένων, για το μέλλον των social media και τις τάσεις που έρχονται από το εξωτερικό.

Τον κύκλο των ομιλιών άνοιξε η Σόνια Χαϊμαντά, αντιπρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής, η οποία αναφέρθηκε στον ανανεωμένο ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τόσο για τον πολιτικό διάλογο και την ατζέντα της δημόσιας συζήτησης, όσο και για την επικοινωνία των επιχειρήσεων και των brands με τα κοινά τους. Μάλιστα, ανέφερε ότι τα social media δημιούργησαν τουλάχιστον 15 νέες ειδικότητες και χιλιάδες θέσεις εργασίας σε όλο τον κόσμο.

Το φαινόμενο των social media από την πλευρά του ακαδημαϊκού, τόσο σε παγκόσμια βάση όσο και στην Ελλάδα, ανέλυσε στη συνέχεια ο Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής Καθηγητής, τμήμα marketing & επικοινωνίας ΟΠΑ, βάζοντας τη θεμελιώδη βάση της συζήτησης για τους επόμενους ομιλητές.

Στην πρώτη ενότητα, με τίτλο «Strategic Content Creation», η Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner, Focus Bari, μίλησε για τη σημασία και απήχηση των Social Media, βάσει αποτελεσμάτων ερευνών που αποκάλυψαν την «πλήρη εικόνα», όσον αφορά τις ανάγκες που καλύπτουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά, αλλά και όσον αφορά τις ηλικιακές ομάδες που τα χρησιμοποιούν.

Σύμφωνα με το Focus on Tech Life, σε πανελλαδική βάση και στο σύνολο των ηλικιακών κοινών (6-74 ετών), το διαδίκτυο καταγράφει χρήση της τάξεως του 88% ενώ τα social media ενδιαφέρουν το 58% των Ελλήνων. Smartphone κατέχει το 82% ενώ αγορές από το διαδίκτυο πραγματοποιεί το 52%. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η κατηγοριοποίηση των χρηστών ανάλογα με την ηλικία και τη γενιά στην οποία ανήκουν. Οι πιο ηλικιωμένοι ονομάζονται «traditionalists» και έχουν γεννηθεί τουλάχιστον πριν από 67 χρόνια. Ακολουθεί η γενιά των baby boomers (48-66 ετών), ενώ έπονται τρεις πολύ ενδιαφέρουσες και ιδιαίτερες γενιές: Η Generation X στην οποία ανήκουν όσοι είναι από 33 έως 47 ετών, η Generation Y (24-32 ετών) και η Generation Z (13-23 ετών).

Στη σημασία του social storytelling και του brand communication αναφέρθηκε ο Στέλιος Σοφιανός, Managing Partner, BrainBand Studio, εξηγώντας ότι όσο πιο δυνατό είναι το αφήγημα ενός brand, τόσο πιο μεγάλη διείσδυση έχει στους καταναλωτές του αλλά και σε νέα κοινά.

«Το περιεχόμενο είναι η νέα διαφήμιση» υποστήριξε από την πλευρά του ο Βαγγέλης Δαβιτίδης, Co-founder, Co-Owner & Creative Director της 4WiseMonkeys, σημειώνοντας ότι μεγάλο ποσοστό του κοινού «μισούν» τη διαφήμιση (στην Ελλάδα το ad blocking αγγίζει το 34%), ωστόσο λατρεύουν το περιεχόμενο που «δένει» τις σχέσεις των brands με τους καταναλωτές και το οποίο είναι πιο αποτελεσματικό.

«Η χρήση του Native Content στο ψηφιακό περιβάλλον» αναλύθηκε από την specialist Σοφία Μαυρατζά, Native Content Manager, DPG ενώ ο εξαιρετικός performer, Αποστόλης Αϊβαλής, CEO, Know Crunch παρουσίασε με εύστοχο τρόπο το νόημα της δημιουργίας περιεχομένου βάσει των χαρακτηριστικών του buyer persona μας.

Διαφωτιστική από την πλευρά της και η Βικτώρια Ηγουμενάκη, Chief Communication and Clients Officer, JN Leoussis +, στην παρουσίαση της «i-2020, Omnichannel and Customer Experience», που μίλησε για τους χρήστες και καταναλωτές του μέλλοντος, οι οποίοι θα διαμορφώσουν τα νέα δεδομένα στην αγορά, διατηρώντας αρκετά από αυτά που υπάρχουν σήμερα.

Για τη συμβολή του PR στα social media αλλά και για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις δημόσιες σχέσεις μίλησε ο Ντίνος Ανδριανόπουλος, Γενικός Διευθυντής, Touchpoint Strategies, Ogilvy, ο οποίος αναφέρθηκε ιδιαίτερα στη σημασία και την αξία των Social Media στην εταιρική φήμη και την επιρροή των brands, παραθέτοντας τους 10 κανόνες με βάση τους οποίους αυτά επηρεάζουν την εταιρική φήμη.

Συγκεκριμένα, έκανε αναφορά στη μετάβαση από το «mass economy» στο «customer economy» με τους πελάτες να μιλάνε ο ένας στον άλλο ώστε να δημιουργείται μεταξύ τους εμπιστοσύνη, αναφέροντας: «Ο οδηγός για τη χρήση των ψηφιακών μέσων είναι πλέον η ανταμοιβή και όχι ο κίνδυνος: Ειδικά στον χώρο του B2B, πολλές εταιρείες αντιστέκονται έντονα στους κινδύνους που θέτουν τα κοινωνικά μέσα, και δεν έχουν διερευνήσει σοβαρά τις ευκαιρίες.

Η επικοινωνία δεν είναι σε μεγάλο βαθμό πλέον μονόδρομος. Το πιο κοινό μοντέλο ήταν εκείνο που οι πληροφορίες απελευθερώνονταν και παραδίδονταν σε γνωστά ακροατήρια. Σήμερα λειτουργεί η πραγματική αμφίδρομη σχέση και η οικοδόμηση διαφορετικών κοινοτήτων».

Η διασύνδεση του περιεχομένου και του storytelling, «ένα ταίριασμα που βγήκε από τον παράδεισο», ήταν το βασικό θέμα της ομιλίας της Κατερίνας Δημητρακοπούλου, PR & Communications Expert, Social Mellon, ενώ ο Βασίλης Παππάς – Business & Marketing Consultant, Epixeirein, μαγνήτισε το κοινό εξηγώντας πως θα κερδίσει κάποιος την προσοχή και το ενδιαφέρον στην εποχή των 4 δευτερολέπτων.

Η δεύτερη ενότητα με τίτλο «Business Tools for the Social Era» με συντονιστή τον δημοσιογράφο Βαγγέλη Ξανθάκη, έμοιαζε κυριολεκτικά με μία παρέλαση καινοτόμων ιδεών και νέων εργαλείων:

Η Νίκη Σωτηροπούλου, Group CMO, Viva Wallet, αναφέρθηκε στο θέμα του «Behavioural Economics: Translating data into persuasion», ενώ η Κατερίνα Φραϊδάκη, e-Commerce Coordinator, ELTRUN / ΟΠΑ, φώτισε διάφορες πλευρές της σχέσης των SM με το e-commerce, στην ομιλία της με τίτλο «The state of Content Marketing». Στη συνέχεια, ο Παναγιώτης Καζάνης, Managing Director & Design Thinker, BaaS | Digital, παρέθεσε τη δική του εμπειρία στην τοποθέτηση του με τίτλο «BaaS | Digital: Messenger goes Hybrid», ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης, Εμπορικός Διευθυντής, Yuboto, έδωσε τα φώτα του για το «The Hot Greek Facts & Figures of SMS & Business Messaging», ενώ η επίσης ενδιαφέρουσα ομιλία του Θωμά Κατάκη, Sales Director Greece & Cyprus, Retargeting.biz είχε τίτλο «The pocket-size agency approach: how to create remarketing automations from scratch». Η Αλεξάνδρα Καρασαρίδου, Marketing & Business Development Director, Horeca Market ανέπτυξε το θέμα της οικοδόμησης σχέσεων μέσω social media στην τοποθέτησή της για το «Building Social Relationships – The importance of Monitoring and Listening» και τέλος, ο Γιώργος Αχιλλιάς, COO, Digital Genius αναφέρθηκε στην τεχνητή νοημοσύνη και την αυτοματοποιημένη στήριξη του καταναλωτή / πελάτη.

Στην 3η ενότητα, αναφορικά με τον ανθρώπινο παράγοντα, η Μαρία Σκούντα, Founder & CEO, ΑDDO Digital, παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο τα brands πρέπει να επιλέγουν τον σωστό influencer.

Στο Round Table που ακολούθησε, με συντονίστρια τη Σόνια Χαϊμαντά, οι Θάνος Δημητρίου, Εμπορικός Διευθυντής, Netsteps, Αλέξανδρος Ιγνατίου, Online Marketing Strategist, Adjust, Σταύρος Κοντακτσής, Senior Partner, Giraffes In The Kitchen, Τίμος Κουρεμένος, New Media Marketing Consultant, TK Digital Marketing and Consulting, απάντησαν σε μια σειρά ερωτήσεων για το παρόν και το μέλλον των social media, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης χωρίς σωστή διαχείριση και χωρίς τους σωστούς χρήστες και ώριμους πολίτες / καταναλωτές, είναι καταδικασμένα στην αποτυχία. It takes two to tango, λοιπόν, καθώς ο κλάδος ωρίμασε, οι πλατφόρμες αναπτύσσονται και αυτοβελτιώνονται διαρκώς, και οι χρήστες είναι σήμερα πιο έμπειροι και πιο προσεκτικοί από ποτέ.

Το 8o Συνέδριο e-Business & Social Media World ολοκληρώθηκε με μία πολύ ενδιαφέρουσα -και κοινή- ενότητα, με θέμα την omnichannel προσέγγιση.

Η ενότητα ξεκίνησε με το Νίκο Βαρβαδούκα (Chief Omnichannel Officer, Cosmos Sport) να συζητά επί σκηνής με τον δημοσιογράφο Δημήτρη Μαλλά, τις εμπειρίες του από τη δημιουργία omnichannel έργων, ενώ στη συνέχεια στη συζήτηση συμπεριλήφθη και η Σοφία Γκουζιώτη (Digital Director, PMI) που μίλησε για ένα πολύ ενδιαφέρον project, που ήταν το λανσάρισμα του IQOS στην ελληνική αγορά.

Ο Άγγελος Σφακιανάκης (Social Media Specialist, Bentley Motors) μίλησε για το πως ένα brand υπερπολυτελείας αξιοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η Ρενάτα Φωτεινού (Marketplace Manager, Public) για τις διαφορές που φέρνει η υλοποίηση ενός marketplace.

Το συνέδριο έκλεισε ο Γιάννης Τριανταφύλλου (Managing Director, ToATOMO), ο οποίος επισήμανε ότι το σημαντικότερο εργαλείο όλων στα Social Media, είναι ο άνθρωπος και οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων.