Dilip Bhatia, VP User & Customer Experience Lenovo: «Η μοναδική τέχνη του να κατανοείς τα θέλω των users»! (IFA 2019)

Related

Cosmote: Τι ισχύει για την τηλεόραση μέχρι 31.12.2024

Cosmote: Ο αριθμός των συσκευών που μπορείς να παρακολουθείς ταυτόχρονα περιεχόμενο εξαρτάται από τον τύπο της συνδρομής σου και από το αν διαθέτεις το πακέτο extra συσκευών. Σημειώνεται ότι το πακέτο extra συσκευών παρέχεται : δωρεάν στα πακέτα συμβολαίου δωρεάν έως 31/12/2024 στα ευέλικτα πακέτα Monthly Pack ενώ παρέχεται με χρέωση, κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή,…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Οι τηλεοπτικές μεταδόσεις του Μ. Σαββάτου 4/5 – e-thessalia.gr

Το σημερινό πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων έχει ως εξής: COSMOTE SPORT 1 14.30 Ίπσουιτς–Χάντερσφιλντ –Ζ– (Τσάμπιονσιπ) 21.45 Όξφορντ-Πιτέρμπορο -Ζ- (Γ’ Αγγλίας πλέι οφ) COSMOTE SPORT 2 14.30 Λιντς-Σαουθάμπτον -Ζ- (Τσάμπιονσιπ) 19.00 Μόντσα-Λάτσιο -Ζ- (Καμπιονάτο) 21.45 Σασουόλο-Ίντερ -Ζ- (Καμπιονάτο) COSMOTE SPORT 3 14.30 Μπέρμιγχαμ-Νόριτς –Ζ– (Τσάμπιονσιπ) 20.00 Σπόρτιγκ-Πορτιμονένσε -Ζ- (πρωτάθλημα Πορτογαλίας) COSMOTE SPORT 5 21.00 Αλ…

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο θα αντιμετωπίσει…

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2023

Ποιες διοργανώσεις προβάλλουν Cosmote και Nova; Η συντακτική ομάδα του Foxbet.gr έχει συγκεντρώσει σε μια λίστα όλες τις δημοφιλείς ποδοσφαιρικές διοργανώσεις καθώς και τις top μπασκετικές, αναφέροντας το εκάστοτε κανάλι ή πλατφόρμα που έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα μετάδοσης για την τρέχουσα σεζόν. Τηλεοπτικά δικαιώματα ποδοσφαίρου Τα περισσότερα ποδοσφαιρικά γεγονότα μπορείτε να τα παρακολουθήσετε ζωντανά είτε…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Share

Στο πλαίσιο του TechLife event IFA 2019 που διοργάνωσε η Lenovo στο Βερολίνο, εκτός από τα νέα συναρπαστικά high-tech προϊόντα της κορυφαίας εταιρείας τεχνολογίας που κυριαρχεί στον χώρο των PCs και laptops, είχαμε την ευκαιρία να ρίξουμε μια πιο διεξοδική κι ενδελεχή ματιά στον τρόπο που η Lenovo αντιλαμβάνεται την εμπειρία που προσφέρει στους χρήστες. Ο Dilip Bhatia, VP του τομέα User & Customer Experience της Lenovo ανέλαβε να μας ξεναγήσει σε αυτό που ονομάζεται Customer Centricity, εστιάζοντας δηλαδή στο πως ο κολοσσός του computing, αντιλαμβάνεται τις εμπειρίες που προσφέρει στους users.

Batia ready

Ο κ. Bhatia στάθηκε στο γεγονός ότι τόσο η «τιμή», όσο και το «προϊόν» δεν έχουν και πολύ μεγάλη σημασία, καθώς οι σύγχρονοι πελάτες αυτό που κάνουν ουσιαστικά είναι να «αγοράζουν» εμπειρίες και τα brands που κατορθώνουν να επιβιώσουν στην αγορά είναι εκείνα που στρέφουν την προσοχή τους στην παροχή του βέλτιστου user experience. Το στέλεχος της Lenovo τόνισε χαρακτηριστικά στην ομιλία του ότι στόχος της εταιρεία να «ακούει» και να «αφουγκράζεται» τα «θέλω» του καταναλωτικού κοινού, κτίζοντας ένα πλαίσιο σχέσεων ανάμεσα στα προϊόντα της και στους χρήστες. Πριν από τον σχεδιασμό κάθε προϊόντος, το feedback που δίνει ο κάθε πελάτης παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στον τελικό σχεδιασμό του. Στη Lenovo υπάρχει ένα ειδικό τμήμα του προσωπικού που εστιάζει σε αυτά που αρέσουν ή δεν αρέσουν στον καταναλωτή.

Bhatia (9)

Για παράδειγμα, στο κορυφαίο gaming brand, Legion, το σχεδιαστικό team της Lenovo δημιούργησε προϊόντα, τα οποία κατάφεραν να συνδυάσουν την επαγγελματική προσέγγιση ενός «σοβαρού» laptop με ένα πανίσχυρο gaming σύστημα. Με αυτόν τον τρόπο δημιούργησαν ένα προϊόν, το οποίο μπορεί να σταθεί τόσο για επαγγελματική χρήση όσο και για το απαιτητικό gaming κι έτσι επετεύχθη μια «χρυσή τομή» που σπανίως συναντάς σε αντίστοιχα προϊόντα. Παράλληλα, οι users συνήθιζαν να «παραπονούνται» για την αυτονομία των laptops, καθώς η μικρή χωρητικότητα των μπαταριών δεν άφηνε και πολλά περιθώρια. Για αυτό και το Yoga S740 έριξε το βάρος στον συγκεκριμένο τομέα, με αποτέλεσμα σήμερα να υπάρχει στο πλούσιο προϊοντικό portfolio της εταιρείας ένα laptop που δεν θα «προδώσει» ποτέ των χρήστη του σε ότι έχει να κάνει με το ζήτημα της αυτονομίας.

Bhatia (4)

Για τη Lenovo, το feedback που λαμβάνει από τους πελάτες της αποτελεί μια άκρως σοβαρή υπόθεση, σε σημείο που η ανάλυση του να αποτελεί «επιστήμη». Όπως αποκάλυψε ο κ. Bhatia, γίνεται συστηματική χρήση Big Data Analytics κι πραγματοποιούνται ενδελεχείς έρευνες, μέσω των οποίων αναλύονται δεκάδες παράγοντες και παραμέτροι που επηρεάζουν τη γνώμη του καταναλωτή. Συγκεντρώνοντας όλα αυτά τα αρκετά περίπλοκα δεδομένα στη συνέχεια λαμβάνονται οι αποφάσεις από τα αρμόδια τμήματα για το πως θα καταφέρουν να καταστήσουν ένα προϊόν ακόμη πιο ελκυστικό στον user. Μάλιστα, χωρίς καμία διάθεση υπερβολής ο κ. Bhatia ανέφερε ότι καμιά φορά είναι καλό να «αποτυγχάνει» ένα προϊόν στην αγορά, καθώς τα σφάλματα που γίνονται αποτελούν το καλύτερο οδηγό για να βελτιστοποιηθεί στο μέλλον ακόμη περισσότερο ο «διάδοχος» του.

Κρίνοντας με βάση τα παραπάνω, καθίσταται σαφές ότι η Lenovo κινείται μέσα σε ένα πλαίσιο πελατοκεντρικής αντίληψης, όπου η γνώμη ακόμη και του πιο απλού χρήστη «μετράει». Έτσι λοιπόν εξηγείται που αυτή την στιγμή είναι υπερδύναμη στην αγορά του computing.