Magenta Moments: Τι προσφέρει το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Cosmote Telekom

Related

TÜV NORD Ελλάδας: Η πρώτη πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 στην COSMOTE eValue για την ποιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών

Η πρώτη πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 στην Ελλάδα: Η COSMOTE eValue επαναπροσδιορίζει και Πιστοποιείται για την ποιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών, με την υπογραφή της TÜV NORD Ελλάδας Η TÜV NORD Ελλάδας, κορυφαίος Φορέας Επιθεώρησης, Πιστοποίησης και Εκπαίδευσης, ανακοινώνει ότι πιστοποίησε την COSMOTE eValue, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 18295-1:2017, που αφορά στα Customer Contact Center

COSMOTE eValue: Νέα πιστοποίηση ISO για μια κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών

Πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers της TÜV NORD γίνεται η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ. «Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας παράλληλα νέους

Mesh Wi-Fi Repeater για σύνδεση στο Speedport Smart Cosmote

Με τη συσκευή Speed Home WiFi (ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΤΗΣ WIFI) επιτυγχάνεται συνεχές και αδιάλειπτο σήμα WiFi σε όλους τους χώρους χάρη στη τεχνολογία mesh. Έτσι, δημιουργείται ένα νέο ενοποιημένο WiFi δίκτυο που μπορεί να επεκταθεί με την προσθήκη και επιπλέον συσκευών που διαθέτουν mesh τεχνολογία .  Όλες οι συσκευές mesh επικοινωνούν μεταξύ τους αδιάλειπτα και στέλνουν

Όταν το ChatGPT μπαίνει στα προσωπικά μας μηνύματα: Μας διευκολύνει ή διαβρώνει την αυθεντικότητα;

FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:31 SHARE Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει όλο και πιο βαθιά στην προσωπική μας επικοινωνία, εγείρονται κρίσιμα ερωτήματα για την αυθεντικότητα, την εμπιστοσύνη και τον ρόλο της ανθρώπινης φωνής στις διαπροσωπικές σχέσεις. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις διαπροσωπικές μας σχέσεις είναι πλέον πραγματικότητα — όχι μόνο σε επαγγελματικά e-mails, αλλά και

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:01 SHARE **CHINESE MAINLAND, HONG KONG, MACAU AND TAIWAN OUT** Robot players from Tsinghua University and China Agricultural University compete during an AI-powered robot football match in Beijing, China, 28 June, 2025. (Photo by cnsphoto / Imaginechina via AFP) Photo: AFP Στην Κίνα διεξήχθη το

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Διαβάζεται σε 2' Η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers 02 Ιουλίου 2025 16:46 Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Μοναδικές εμπειρίες, πολυάριθμα προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χάρη στη δύναμη της TELEKOM Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο

COSMOTE TV: Ο Dexter και όλες οι σειρές που θα δούμε τον Ιούλιο

Ένας δυναμικός Ιούλιος γεμάτος πρεμιέρες, νέες σειρές και σεζόν μάς περιμένει στην COSMOTE TV. Το «Dexter: Resurrection», η πολυαναμενόμενη επιστροφή του εμβληματικού «Dexter», έρχεται τον Ιούλιο αποκλειστικά στην COSMOTE TV, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στη σκοτεινή ιστορία του δημοφιλούς serial killer. Το all-star cast της σειράς, εκτός από τον βραβευμένο με Χρυσή Σφαίρα Μάικλ Σ.

Magenta Moments: Τι προσφέρει το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Cosmote Telekom

Ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες ανακοίνωσε η COSMOTE TELEKOM. Ο λόγος για το Magenta Moments, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU και φέρνει νέα προνόμια και εμπειρίες, όπως δώρα, διαγωνισμούς, καθώς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο

Αποδυναμωμένο το κριτικό πνεύμα των φοιτητές που χρησιμοποιούν το ChatGPT σύμφωνα με νέα έρευνα

Η Jocelyn Leitzinger που διδάσκει Εμπόριο και Κοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόι εκτιμά ότι περίπου οι μισοί από τους 180 φοιτητές της έχουν χρησιμοποιήσει ChatGPT κατά ανάρμοστο τρόπο κατά το τελευταίο εξάμηνο – ακόμη και στις περιπτώσεις που έπρεπε να γράψουν για θέματα ηθικής που συνδέονται με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Όταν η καθηγήτρια ζήτησε

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος της Super League

H Super League ανακοίνωσε ότι η κλήρωσης του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου στον Άλιμο. Η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και

Cosmote Telekom: Ενα νέο σύμπαν υπηρεσιών για τους συνδρομητές της

Περισσότερη Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στα δίκτυα και τις υπηρεσίες της, περιλαμβάνει η νέα στρατηγική της Cosmote Telekom, η οποία είναι βασισμένη στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ομίλου Telekom, με κυρίαρχη θέση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η πρόσφατη επίσημη ένταξη της Cosmote στο “οικοσύστημα” του παγκόσμιου brand Telekom, φέρνει άμεσα και στους Έλληνες συνδρομητές μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, όπως η  πρόσβαση στον ψηφιακό βοηθό Perplexity, που θα κάνει κρατήσεις

Η Microsoft θέλει να δημιουργήσει τον «super γιατρό» – Μπορεί η ΑΙ να σώσει την Υγεία;

FORTUNE GREECE 01/07/2025, 20:00 SHARE Question for AI on tablet screen. What is the role of. AI in personalised healthcare? (Photo by WLADIMIR BULGAR/SCIENCE PHOTO LI / WBU / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Η Microsoft προκαλεί σεισμό στον χώρο της Υγείας με την αποκάλυψη ότι το νέο σύστημα ιατρικής ΤΝ ξεπερνά τους

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου FORTUNE GREECE 01/07/2025, 19:30 SHARE (COMBO) This combination of pictures created on September 13, 2023 shows (From top L) Sam Altman, CEO of OpenAI, arrives for a US Senate bipartisan Artificial Intelligence (AI) Insight Forum at the US

Share

Ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες ανακοίνωσε η COSMOTE TELEKOM. Ο λόγος για το Magenta Moments, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU και φέρνει νέα προνόμια και εμπειρίες, όπως δώρα, διαγωνισμούς, καθώς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες όπου δραστηριοποιείται η TELEKOM.

Το νέο αυτό πρόγραμμα επιβράβευσης είναι διαθέσιμο μέσα από τα apps της COSMOTE TELEKOM και του WHAT’S UP.

Ποιος είναι ο στρατηγικός στόχος πίσω από τη δημιουργία του Magenta Moments

«Στην COSMOTE TELEKOM θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας αξέχαστες εμπειρίες και μοναδικά προνόμια. Θέλουμε να τους δίνουμε αξία. Γι’ αυτό και φέρνουμε στο Magenta Moments, ένα νέο καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης που οι πελάτες μας μπορούν να χρησιμοποιήσουν και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Αξιοποιώντας τη δύναμη της TELEKOM, φέρνουμε ένα ακόμη Magenta προϊόν, κάνοντας πράξη τη νέα μας υπόσχεση, να συνδέουμε τον κόσμο των πελατών μας, μέσα από ακόμα πιο προηγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες», δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ, αναφερόμενος στον στρατηγικό στόχο πίσω από τη δημιουργία του νέου προγράμματος επιβράβευσης.

Στο πλαίσιο αυτό, υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο του 2025, η μάρκα COSMOTE ένωσε τις δυνάμεις της με τη μάρκα TELEKOM και μαζί δημιούργησαν την εμπορική μάρκα COSMOTE TELEKOM . Όπως είχε δηλώσει τότε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, «η στρατηγική για την ένωση των δύο brands σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων. Μέσα από την COSMOTE TELEKOM, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της TELEKOM και να υιοθετήσουμε ακόμα πιο προηγμένες λύσεις παγκόσμιας επικράτειας. Στόχος μας δεν είναι μόνο να ανταποκριθούμε στην ψηφιακή εποχή, αλλά να ξεπεράσουμε».

Όπως επισημαίνεται, το μέγεθος της TELEKOM της δίνει τη δυνατότητα να καλλιεργεί συνεργασίες διεθνούς βεληνεκούς από τις άλλες επωφελείται όλος ο Όμιλος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η συνεργασία του Ομίλου με το Perplexity, στο οποίο έχουν πρόσβαση οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM μέσα από το Magenta Moments, απολαμβάνοντας 12 μήνες δωρεάν συνδρομή στο Perplexity Pro.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Perplexity είναι μία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές απαντήσεων που παρέχουν στον χρήστη μια τεράστια δεξαμενή διαδικτυακών πληροφοριών. Λειτουργεί ως ψηφιακός / ΑΙ βοηθός για καθημερινές απαντήσεις, όπως μετάφραση κειμένων σε πραγματικό χρόνο, λήψη σε διάφορες ερωτήσεις, ενώ μπορεί ακόμα να γράφει e-mail και να συνοψίζει ή να μεταφράζει κείμενα χωρίς να χρειάζεται η εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών. Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2022 στο San Francisco και το πλεονέκτημά του είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την καθημερινότητα μέχρι την έρευνα, καθώς προσφέρει πολλαπλές επιλογές ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη.

Οι εμπειρίες που προσφέρει το Magenta Moments

Αναφορικά με τρόπο λειτουργίας του προγράμματος, στη σχετική ανακοίνωση εξηγείται πως με το Magenta Moments οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM συλλέγουν «καρδιές» μέσα από διάφορες ενέργειες, τις οποίες μπορούν μετά να εξαργυρώσουν, οποιαδήποτε στιγμή, σε αποκλειστικές εμπειρίες, προσφορές από συνεργαζόμενες εταιρείες και συμμετοχές σε διαγωνισμούς.

Μάλιστα, αποκλειστικά μέσα στα apps της COSMOTE TELEKOΜ και του WHAT’S UP, στην ενότητα “Moments”, οι πελάτες της εταιρείας μπορούν εύκολα να δουν και να ενεργοποιήσουν τα προνόμια του προγράμματος. Ειδικότερα, οι χρήστες απολαμβάνουν τα εξής:

  • πολυάριθμα προνόμια, δώρα και προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών που συνεχώς εμπλουτίζεται
  • πρόσβαση για όσους πελάτες ταξιδεύουν στο εξωτερικό σε τοπικές προσφορές χωρών όπου δραστηριοποιείται η TELEKOM (Αυστρία, Ουγγαρία, Κροατία, Μαυροβούνιο, Βόρεια Μακεδονία, Τσεχία, Σλοβακία, Πολωνία)
  • μοναδικές εμπειρίες στα μεγαλύτερα μουσικά και αθλητικά events, ταξιδιωτικές εμπειρίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, προσκλήσεις για κινηματογραφικές βραδιές και άλλες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, δωροεπιταγές για shopping κ.ά., τα οποία μπορούν να κερδίσουν μέσα από διαγωνισμούς
  • τηλεπικοινωνιακά δώρα από την COSMOTE TELEKOM.

Πώς γίνεται η συλλογή και εξαργύρωση «καρδιών»

Την ίδια ώρα, στο Magenta Moments οι χρήστες συλλέγουν «καρδιές» με:

  • καθημερινές επισκέψεις στο app της COSMOTE TELEKOM
  • σύσταση σε φίλους
  • συμμετοχή σε παιχνίδια ή διαγωνισμούς
  • πληρωμή λογαριασμών ή/και ανανεώσεις υπολοίπου στο καρτοκινητό μέσα από το app της COSMOTE TELEKOM, επιλέγοντας «Πληρωμή με payzy app»
  • παραγγελίες από το ΒΟΧ delivery app
  • ασφάλεια οχήματος, σπιτιού, σκάφους, απόκτηση κάρτας υγείας ή ανανέωση ασφάλειας στο COSMOTE Insurance
  • εγγραφή στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης ΓΕΡΜΑΝΟΣ G+ και αγορές προϊόντων τεχνολογίας ή και συμμετοχή σε διαγωνισμούς και παιχνίδια στο G+ App.

Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί πως οι «καρδιές» δεν έχουν χρηματική αξία, είναι προσωπικές και δεν μεταβιβάζονται.

Ποιοι συνεργάτες συμμετέχουν στο πρόγραμμα

Ακόμα, η εταιρεία επισημαίνει ότι πάνω από 120 συνεργάτες από κορυφαία brands από την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετέχουν στο Magenta Moments, σε κατηγορίες όπως ξενοδοχεία, ταξίδια, ψυχαγωγία, θέατρα, τεχνολογία, τρόφιμα και ποτά, μόδα, καλλυντικά, κ.ά.

Στους συνεργάτες του προγράμματος συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, ο Perplexity ΑΙ βοηθός, και οι: Hellenic Seaways, ANEK Lines, IKEA, Sephora, Aegean, Intersport, Uber, Nespresso, Θερινοί Κινηματογράφοι και Village Cinemas, Goody’s, Everest, πρατήρια Shell, Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης, ΓΕΡΜΑΝΟΣ και πολλοί άλλοι.

Τέλος, σημειώνεται ότι δικαίωμα συμμετοχής στο Magenta Moments έχει κάθε χρήστης που είναι 18 ετών, έχει εγκατεστημένο το COSMOTE app ή το WHAT’S UP app και έχει συνδέσει τουλάχιστον μία ενεργή υπηρεσία COSMOTE TELEKOM (οικιακή ή επαγγελματική). O χρήστης πρέπει να έχει κάνει εγγραφή και να έχει αποδεχτεί τους όρους του προγράμματος.