Ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες ανακοίνωσε η COSMOTE TELEKOM. Ο λόγος για το Magenta Moments, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU και φέρνει νέα προνόμια και εμπειρίες, όπως δώρα, διαγωνισμούς, καθώς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες όπου δραστηριοποιείται η TELEKOM.
Το νέο αυτό πρόγραμμα επιβράβευσης είναι διαθέσιμο μέσα από τα apps της COSMOTE TELEKOM και του WHAT’S UP.
Ποιος είναι ο στρατηγικός στόχος πίσω από τη δημιουργία του Magenta Moments
«Στην COSMOTE TELEKOM θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας αξέχαστες εμπειρίες και μοναδικά προνόμια. Θέλουμε να τους δίνουμε αξία. Γι’ αυτό και φέρνουμε στο Magenta Moments, ένα νέο καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης που οι πελάτες μας μπορούν να χρησιμοποιήσουν και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Αξιοποιώντας τη δύναμη της TELEKOM, φέρνουμε ένα ακόμη Magenta προϊόν, κάνοντας πράξη τη νέα μας υπόσχεση, να συνδέουμε τον κόσμο των πελατών μας, μέσα από ακόμα πιο προηγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες», δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ, αναφερόμενος στον στρατηγικό στόχο πίσω από τη δημιουργία του νέου προγράμματος επιβράβευσης.
Στο πλαίσιο αυτό, υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο του 2025, η μάρκα COSMOTE ένωσε τις δυνάμεις της με τη μάρκα TELEKOM και μαζί δημιούργησαν την εμπορική μάρκα COSMOTE TELEKOM . Όπως είχε δηλώσει τότε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, «η στρατηγική για την ένωση των δύο brands σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων. Μέσα από την COSMOTE TELEKOM, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της TELEKOM και να υιοθετήσουμε ακόμα πιο προηγμένες λύσεις παγκόσμιας επικράτειας. Στόχος μας δεν είναι μόνο να ανταποκριθούμε στην ψηφιακή εποχή, αλλά να ξεπεράσουμε».
Όπως επισημαίνεται, το μέγεθος της TELEKOM της δίνει τη δυνατότητα να καλλιεργεί συνεργασίες διεθνούς βεληνεκούς από τις άλλες επωφελείται όλος ο Όμιλος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η συνεργασία του Ομίλου με το Perplexity, στο οποίο έχουν πρόσβαση οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM μέσα από το Magenta Moments, απολαμβάνοντας 12 μήνες δωρεάν συνδρομή στο Perplexity Pro.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το Perplexity είναι μία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές απαντήσεων που παρέχουν στον χρήστη μια τεράστια δεξαμενή διαδικτυακών πληροφοριών. Λειτουργεί ως ψηφιακός / ΑΙ βοηθός για καθημερινές απαντήσεις, όπως μετάφραση κειμένων σε πραγματικό χρόνο, λήψη σε διάφορες ερωτήσεις, ενώ μπορεί ακόμα να γράφει e-mail και να συνοψίζει ή να μεταφράζει κείμενα χωρίς να χρειάζεται η εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών. Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2022 στο San Francisco και το πλεονέκτημά του είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την καθημερινότητα μέχρι την έρευνα, καθώς προσφέρει πολλαπλές επιλογές ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη.
Οι εμπειρίες που προσφέρει το Magenta Moments
Αναφορικά με τρόπο λειτουργίας του προγράμματος, στη σχετική ανακοίνωση εξηγείται πως με το Magenta Moments οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM συλλέγουν «καρδιές» μέσα από διάφορες ενέργειες, τις οποίες μπορούν μετά να εξαργυρώσουν, οποιαδήποτε στιγμή, σε αποκλειστικές εμπειρίες, προσφορές από συνεργαζόμενες εταιρείες και συμμετοχές σε διαγωνισμούς.
Μάλιστα, αποκλειστικά μέσα στα apps της COSMOTE TELEKOΜ και του WHAT’S UP, στην ενότητα “Moments”, οι πελάτες της εταιρείας μπορούν εύκολα να δουν και να ενεργοποιήσουν τα προνόμια του προγράμματος. Ειδικότερα, οι χρήστες απολαμβάνουν τα εξής:
- πολυάριθμα προνόμια, δώρα και προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών που συνεχώς εμπλουτίζεται
- πρόσβαση για όσους πελάτες ταξιδεύουν στο εξωτερικό σε τοπικές προσφορές χωρών όπου δραστηριοποιείται η TELEKOM (Αυστρία, Ουγγαρία, Κροατία, Μαυροβούνιο, Βόρεια Μακεδονία, Τσεχία, Σλοβακία, Πολωνία)
- μοναδικές εμπειρίες στα μεγαλύτερα μουσικά και αθλητικά events, ταξιδιωτικές εμπειρίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, προσκλήσεις για κινηματογραφικές βραδιές και άλλες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, δωροεπιταγές για shopping κ.ά., τα οποία μπορούν να κερδίσουν μέσα από διαγωνισμούς
- τηλεπικοινωνιακά δώρα από την COSMOTE TELEKOM.
Πώς γίνεται η συλλογή και εξαργύρωση «καρδιών»
Την ίδια ώρα, στο Magenta Moments οι χρήστες συλλέγουν «καρδιές» με:
- καθημερινές επισκέψεις στο app της COSMOTE TELEKOM
- σύσταση σε φίλους
- συμμετοχή σε παιχνίδια ή διαγωνισμούς
- πληρωμή λογαριασμών ή/και ανανεώσεις υπολοίπου στο καρτοκινητό μέσα από το app της COSMOTE TELEKOM, επιλέγοντας «Πληρωμή με payzy app»
- παραγγελίες από το ΒΟΧ delivery app
- ασφάλεια οχήματος, σπιτιού, σκάφους, απόκτηση κάρτας υγείας ή ανανέωση ασφάλειας στο COSMOTE Insurance
- εγγραφή στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης ΓΕΡΜΑΝΟΣ G+ και αγορές προϊόντων τεχνολογίας ή και συμμετοχή σε διαγωνισμούς και παιχνίδια στο G+ App.
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί πως οι «καρδιές» δεν έχουν χρηματική αξία, είναι προσωπικές και δεν μεταβιβάζονται.
Ποιοι συνεργάτες συμμετέχουν στο πρόγραμμα
Ακόμα, η εταιρεία επισημαίνει ότι πάνω από 120 συνεργάτες από κορυφαία brands από την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετέχουν στο Magenta Moments, σε κατηγορίες όπως ξενοδοχεία, ταξίδια, ψυχαγωγία, θέατρα, τεχνολογία, τρόφιμα και ποτά, μόδα, καλλυντικά, κ.ά.
Στους συνεργάτες του προγράμματος συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, ο Perplexity ΑΙ βοηθός, και οι: Hellenic Seaways, ANEK Lines, IKEA, Sephora, Aegean, Intersport, Uber, Nespresso, Θερινοί Κινηματογράφοι και Village Cinemas, Goody’s, Everest, πρατήρια Shell, Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης, ΓΕΡΜΑΝΟΣ και πολλοί άλλοι.
Τέλος, σημειώνεται ότι δικαίωμα συμμετοχής στο Magenta Moments έχει κάθε χρήστης που είναι 18 ετών, έχει εγκατεστημένο το COSMOTE app ή το WHAT’S UP app και έχει συνδέσει τουλάχιστον μία ενεργή υπηρεσία COSMOTE TELEKOM (οικιακή ή επαγγελματική). O χρήστης πρέπει να έχει κάνει εγγραφή και να έχει αποδεχτεί τους όρους του προγράμματος.