Γιατί το Digital Marketing είναι χρήσιμο για κάθε επιχείρηση;

Related

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Share

Ο όρος Brand Experience ή «εμπειρία μάρκας» είναι μια πολύ σημαντική έννοια που πρέπει να ακολουθεί οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα.

Για να γίνουμε πιο σαφής, ο όρος αυτός συνδέεται με τις αισθήσεις, τα συναισθήματα, την γνωστική και συμπεριφορική μας ανταπόκριση στο άκουσμα του ονόματος της επιχείρησης σας.

Αυτή η ανταπόκριση προκαλείται από τα ερεθίσματα που εσείς έχετε περάσει στους καταναλωτές. Πιο συγκεκριμένα σχετίζονται και αποτελούν μέρος του σχεδιασμού της ταυτότητας σας μέσω της συσκευασίας, των επικοινωνιών και του μάρκετινγκ. Είτε αυτό είναι κλασικό μάρκετινγκ είτε ψηφιακό.

Για παράδειγμα, αν έχετε μια επιχείρηση που προσφέρει υπηρεσίες για την εγκατάσταση συναγερμών στο σπίτι, σίγουρα θα θέλατε οι καταναλωτές να συσχετίζουν το όνομα της επιχείρησης σας, ας πούμε 4Tec.gr με την υπηρεσία, δηλαδή συστήματα συναγερμών για το σπίτι.

Η διαφήμιση είναι θεμελιώδης για τη δημιουργία και τη διάδοση της ευαισθητοποίησης γύρω από την μάρκα σας στις μάζες. Αυτή η συνεχής διαδικασία αργότερα εκδηλώνεται ως «εμπειρία μάρκας» ενός οργανισμού.

Σε αυτό το σημείο, να ξεκαθαρίσουμε πως η διαφήμιση στο digital marketing γίνεται μέσω των ψηφιακών καναλιών σε αντίθεση με το κλασικό marketing του παρελθόντος που στόχευε τους καταναλωτές μέσω των μέσων μαζικής επικοινωνίας. Πλέον το διαδίκτυο παίζει κυρίαρχο ρόλο στην μετάδοση μιας πληροφορίας γρήγορα και οικονομικά.

Επομένως, για να επιστρέψουμε στο θέμα μας, μια ισχυρή στρατηγική digital marketing, η οποία περιλαμβάνει κατάλληλη διαφήμιση, σωστή προώθηση ιστοσελίδων και κρίσιμη έρευνα αγοράς, δημιουργεί τελικά μια σύνδεση μεταξύ καταναλωτών και προϊόντων ή υπηρεσιών.

Βέβαια θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτική με μια ψηφιακή στρατηγική, καθώς ενώ μια θετική εμπειρία μπορεί να εκτοξεύσει ένα εμπορικό σήμα, ταυτόχρονα τυχόν ανωμαλίες μπορούν να το ωθήσουν προς τα κάτω.

Με τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (social media) που βασίζονται στην υψηλή και αυξανόμενη πρόσβαση σε εμπορικά σήματα, το υποδειγματικό μάρκετινγκ ή μάλλον το ψηφιακό μάρκετινγκ αναλαμβάνει μεγάλο ρόλο.

Έτσι, καταλαβαίνουμε ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης και της αξιοπιστίας μιας επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις που είναι στο παιχνίδι ψηφιακού μάρκετινγκ μπορούν να επωφεληθούν με περισσότερους από έναν τρόπους.

Κερδοφόρα για όλα τα είδη επιχειρήσεων

Το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει την επιλογή μιας στρατηγικής ανάλογα με τον προϋπολογισμό και επομένως είναι βιώσιμη και για τις μικρές επιχειρήσεις.

Δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό με μικρότερο κόστος. Από την άλλη πλευρά, ο εξατομικευμένος χαρακτήρας του ψηφιακού μάρκετινγκ επιτρέπει σε εκείνους που εισέρχονται σε ένα ήδη εδραιωμένο κλάδο να κάνουν την παρουσία τους αισθητή.

Βοηθά στην επίτευξη υψηλότερων τιμών μετατροπής (Conversion Rates)

Οι μέθοδοι μάρκετινγκ στο διαδίκτυο μπορούν να βοηθήσουν ένα εμπορικό σήμα να επιτύχει καλύτερα ποσοστά μετατροπής σε πραγματικό χρόνο, προσδιορίζοντας το ποσοστό των θεατών που μετατρέπονται σε οδηγούς και στη συνέχεια σε συνδρομητές και πελάτες.

Αυτό γίνεται με τη βοήθεια μετρήσεων και ιχνών ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως μετρήσεις σχετικά με την απόδοση επένδυσης (ROI), τις αυξήσεις πωλήσεων, τους επισκέπτες που επιστρέφουν, τους επισκέπτες πρώτης προβολής επισκεψιμότητας ιστού και πολλά άλλα για να αναλύσουν τη στρατηγική μιας εταιρείας. Αυτή η μέθοδος επιτρέπει στις εταιρείες να παρατηρούν πού πηγαίνουν στραβά και να ενισχύσουν όπου οι αριθμοί δείχνουν καλά αποτελέσματα.

Βέβαια, αυτά δεν μπορεί ο επιχειρηματίας να τα αναλύσει μόνος τους. Θα πρέπει να απευθυνθεί σε μια εταιρεία digital marketing προκειμένου να συνεργαστούν μαζί για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Στην Lithos Digital θα βρείτε τους συνεργάτες που ψάχνετε και με μόνο ένα τηλεφώνημα μπορείτε να αποσπάσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε ή να λύσετε οποιαδήποτε απορία.

Καλύτερη υποστήριξη πελατών

Υπάρχουν δύο παράγοντες που οδηγούν τους πελάτες σε μια μάρκα: φήμη και υποστήριξη. Οι πελάτες επιθυμούν να συνδέονται με εμπορικά σήματα που έχουν άψογο όνομα στην αγορά και εκείνα που τους αντιμετωπίζουν ως βασιλιάδες.

Το μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τα social media βοηθά τις επιχειρήσεις στην παροχή λύσεων στα θέματα των πελατών και στην οικοδόμηση μιας σχέσης.

Οι θετικές κριτικές και αξιολογήσεις θα φέρουν νέους πελάτες και θα δημιουργήσουν μια ισχυρή εικόνα είτε έχετε ενημερωτικά blog στην Ελλάδα, e-shops, είτε παροχή υπηρεσιών κτλ.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι στην πραγματικότητα το παρόν και το μέλλον οποιασδήποτε ισχυρής άσκησης οικοδόμησης εμπορικού ονόματος. Η αποτελεσματικότητα του εξαρτάται αναμφισβήτητα από δύο πρωταρχικούς παράγοντες.

Πρώτον, η στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να είναι κατάλληλη και σχετική με τους στόχους μιας μάρκας για να εξυπηρετεί το σωστό κοινό-στόχο.

Δεύτερον, πρέπει να χρησιμοποιηθούν αξιόπιστα εργαλεία για την ακριβή παρακολούθηση των επιδόσεων σε τακτική βάση, γεγονός που θα καθιστούσε τη διαδικασία σχεδιασμού πολύ πιο αποτελεσματική σε σύγκριση με άλλες παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ.