Αυτά είναι τα νέα μέτρα της Google για την προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών

Related

Μια συζήτηση με έναν «ηθικό χάκερ»: Αυτό είναι το πραγματικό προφίλ των ψηφιακών εγκληματιών

Το Fortune Greece συνάντησε τον Clément Domingo, έναν από τους ελάχιστους ανθρώπους ο οποίος «ζει» μέσα στο Σκοτεινό Διαδίκτυο και γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια πώς είναι αυτός ο άγνωστος κόσμος που αποτελεί φιλικό πεδίο δράσης για κυβερνοεγκληματίες. Αποστολή στη Μαδρίτη Ξυπνά το πρωί. Φιλά τα παιδιά του πριν το σχολείο. Πάει στη δουλειά του. Επιστρέφει

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του κλάδου των τηλεπικοινωνιών; Η αποτυχία αξιοποίησης του 5G

Καθώς η χορωδία χιλιάδων εταιρειών που επαινούν τα τελευταία...

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα...

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Η Meta στηρίζει την Ελλάδα – Πράσινο φως για ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης

Η Meta, μητρική των Facebook και Instagram, δηλώνει επίσημα τη στήριξή της στην ελληνική πρόταση για καθιέρωση ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.           Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της

Η Meta υπέρ του ελληνικού σχεδίου για την καθιέρωση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης

Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της ανακοίνωσε ότι στηρίζει αυτές τις προτάσεις. Στο non-paper που παρουσίασε πρόσφατα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο, το

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα Newsroom ακρόαση άρθρου ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS) Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης

Η Apple κάνει εκατομμυριούχο όποιον «σπάσει» το iPhone σου

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 18:45 SHARE epa11615092 A customer checks the new iPhone 16 model before buying at an Apple Store in Bangkok, Thailand, 20 September 2024. According to Apple Inc, the new iPhone 16 features Apple Intelligence - the new platform for artificial intelligence (AI) capability, larger display sizes, new creative capabilities as well as

Νέα πιστοποίηση ISO για το Cosmote eValue

Η Cosmote eValue, μέλος του ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV Nord Ελλάδας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση. Σημειώνεται ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η Cosmote eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO

Δωρεάν μαθήματα τεχνολογίας για 65+ και ΑμεΑ – Όλες οι λεπτομέρειες του νέου προγράμματος

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 16:15 SHARE Με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής ισότητας, ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για 6.400 ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία, μέσω του «Ελλάδα 2.0». Πιλοτικό πρόγραμμα για την ψηφιακή ενδυνάμωση 3.600 ατόμων ηλικίας άνω των 65 και 2.800 ατόμων με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 6,8 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα

Ψηφιακή ασφάλεια στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Μια αποκάλυψη που αλλάζει τα πάντα

Το Fortune Greece παρακολούθησε από κοντά το συνέδριο Kaspersky Horizons στη Μαδρίτη και μίλησε με τους ανθρώπους οι οποίοι ζουν καθημερινά την πραγματική εικόνα του κόσμου του cyber security. Αποστολή στη Μαδρίτη Στην εποχή των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, κάθε μέρα μας φέρνει καινούριες ανακαλύψεις, αποκαλύψεις αλλά και εκπλήξεις. Όσο κι αν ακόμα και οι πιο

Η Meta γίνεται ο πρώτος tech γίγαντας που στηρίζει το ελληνικό Kids Wallet

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 14:45 SHARE (FILES) A logo of US company's Meta is displayed during the Vivatech technology startups and innovation fair, at the Porte de Versailles exhibition center in Paris, on May 22, 2024. Social media giant Meta announced on January 7, 2025, a significant rollback of its content moderation policies, including the termination

Το case study της T-Mobile US και η στρατηγική μετάβαση της COSMOTE TELEKOM

Οι συνεργασίες, η είσοδος σε νέα retail προϊόντα και η υιοθέτηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο ενός οικοσυστήματος που αλλάζει ριζικά την εμπειρία επικοινωνίας. Και η Cosmote, χάρη στη στρατηγική υποστήριξη του ομίλου, φέρνει πρώτη στην Ελλάδα τις υπηρεσίες του αύριο: 5G slicing, τεχνητή νοημοσύνη, loyalty προγράμματα και συνέργειες. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά

Στα 1,226 δισ. ευρώ η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΟΤΕ

Καθώς η αγορά των ακινήτων κινείται διαρκώς με αυξητικούς ρυθμούς η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΟΤΕ το 2024 αυξήθηκε 6,8% και διαμορφώθηκε σε 1,226 δισ. ευρώ. Το χαρτοφυλάκιο του ΟΤΕ περιλαμβάνει περίπου 2.300 ακίνητα (200 εξ αυτών αντιπροσωπεύουν περίπου το 80% της εύλογης αξίας του). Το διαχειρίζεται για λογαριασμό του Ομίλου η 100% θυγατρική

Share

Ιδιωτικότητα που λειτουργεί για όλους

Είτε πρόκειται για εμφάνιση αποτελεσμάτων αναζήτησης στη σωστή γλώσσα είτε για πρόταση της πιο σύντομης διαδρομής προς το σπίτι, τα δεδομένα είναι αυτά που κάνουν τα προϊόντα της Google πιο βοηθητικά για σας. Και εσείς θα μπορείτε να κατανοείτε και να διαχειρίζεστε αυτά τα δεδομένα – αλλά και να κάνετε επιλογές προστασίας της ιδιωτικότητας, που να είναι κατάλληλες για σας. Γι’ αυτό η Google ενσωματώνει στα προϊόντα της εύχρηστα χαρακτηριστικά ελέγχου και προστασίας της ιδιωτικότητας. Στην τελευταία ετήσια διάσκεψη προγραμματιστών Google Ι/Ο 2019, ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας σειράς πρόσθετων εργαλείων για την προστασίας της ιδιωτικότητας και της ασφάλειας σε όλα τα προϊόντα και τις πλατφόρμες της:

google-privacy

Κάνοντας πιο εύκολο τον έλεγχο των δεδομένων σας

Πρόσβαση με ένα άγγιγμα (one-tap) στο Google Account σας, από όλα τα κύρια προϊόντα μας

Θα πρέπει να είναι εύκολο να βρίσκετε και να χρησιμοποιείτε τους ελέγχους ιδιωτικότητας. Πριν από μερικά χρόνια παρουσιάτηκε το Google Account ώστε να έχετε μια περιεκτική εικόνα των πληροφοριών που έχετε μοιραστεί και αποθηκεύσει μέσω Google, καθώς και ένα κοινό σημείο πρόσβασης στις ρυθμίσεις ιδιωτικότητας και ασφάλειας που έχετε επιλέξει. Με απλά μέσα ελέγχου on/off, σας επιτρέπεται να αποφασίσετε ποια δραστηριότητα θέλετε να αποθηκεύσετε στο λογαριασμό σας, ώστε να είναι τα προϊόντα της Google πιο βοηθητικά. Μπορείτε, επίσης, με τον ίδιο τρόπο, να επιλέξετε ποιες δραστηριότητες ή κατηγορίες πληροφοριών θέλετε να διαγράψετε.

Καθώς ο αριθμός των προϊόντων Google αυξάνεται, η εταιρεία ακόμη πιο εύκολη την εύρεση των ελέγχων αυτών. Σήμερα, βλέπετε τη φωτογραφία του προφίλ του Google Account σας να εμφανίζεται στην πάνω δεξιά γωνία προϊόντων, όπως τα Gmail, Drive, Contacts και Pay. Προκειμένου να έχετε γρήγορη πρόσβαση στους ελέγχους ιδιωτικότητάς σας, πατήστε απλά πάνω στη φωτογραφία σας και ακολουθήστε το link για το Google Account σας. Η περίοπτη τοποθέτηση της φωτογραφίας του προφίλ σας, καθιστά ακόμη πιο εύκολο το να φαίνεται πότε είστε συνδεδεμένοι με το λογαριασμό σας. Αυτό το μήνα αυτή η «one-tap» πρόσβαση θα έρθει σε ακόμη περισσότερα προϊόντα, όπως τα Search, Maps, YouTube, Chrome, Assistant και News.

Διαχειριστείτε τα δεδομένα σας εύκολα, απευθείας στα Search, Maps και Assistant

Την περασμένη χρονιά, έγινε πιο εύκολο το να λαμβάνετε αποφάσεις για τα δεδομένα σας απευθείας, μέσα στο Search. Χωρίς καν να βγείτε από αυτό, μπορείτε να αναθεωρήσετε και να διαγράψετε τις πρόσφατες δραστηριότητές σας στο Search, να έχετε γρήγορη πρόσβαση στους σχετικούς ελέγχους ιδιωτικότητας στο Google Account σας και να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς επεξεργάζεται το Search τα δεδομένα σας. Σήμερα, σας διευκολύνουμε να διαχειρίζεστε τα δεδομένα σας στο Maps, στον Assistant και, σύντομα, στο YouTube. Για παράδειγμα, θα μπορείτε να αναθεωρήσετε και να διαγράψετε τα δεδομένα δραστηριοτήτων σας σε διάφορες τοποθεσίες, απευθείας στο Google Maps και μετά να επιστρέψετε γρήγορα στις οδηγίες πλοήγησης που λαμβάνετε από αυτά.

Το Auto-delete (αυτόματη διαγραφή) που είναι τώρα διαθέσιμο στην ενότητα Δραστηριότητα στο Web και στο App, έρχεται σύντομα και για το Ιστορικό Τοποθεσιών

Την περασμένη εβδομάδα ανακοινώθηκε ένα νέο μέσο ελέγχου που σας επιτρέπει να επιλέγετε για πόσο καιρό θέλετε να αποθηκεύονται το Ιστορικό Τοποθεσιών σας και τα δεδομένα της Δραστηριότητάς σας σε Web & App —3 ή 18 μήνες. Κάθε δεδομένο που θα υπερβαίνει αυτό το χρονικό όριο θα διαγράφεται, αν θέλετε, αυτόματα και μόνιμα από το λογαριασμό σας. Αυτό το νέο μέσο ελέγχου είναι σήμερα διαθέσιμο στην ενότητα Δραστηριότητα σε Web & App και τον επόμενο μήνα θα είναι και για το Ιστορικό Τοποθεσίας.

Φέρνοντας το Incognito mode στις εφαρμογές της Google

Όταν περιηγείστε στο Διαδίκτυο σε Incognito mode, το Chrome γνωρίζει αυτόματα ότι δε θέλετε να αποθηκεύσετε το ιστορικό της περιήγησής σας. Από τότε που λανσαρίστηκε, το Incognito υπήρξε ένα δημοφιλές χαρακτηριστικό του Chrome, και καθώς οι τηλεφωνικές συσκευές εξελίσσονται στον βασικό τρόπο με τον οποίο συνδεόμαστε με το internet, η Google θέλει να το επεκτείνει στις πιο δημοφιλείς εφαρμογές της. Σήμερα είναι διαθέσιμο στο YouTube, στην εφαρμογή της Google για iOS, και σύντομα έρχεται στο Maps. Πατήστε στη φωτογραφία του προφίλ σας για να το ενεργοποιήσετε ή να το απενεργοποιήσετε. Όταν ενεργοποιείτε το Incognito mode στo Maps, η δραστηριότητά σας —πχ οι τοποθεσίες που ψάχνετε ή για τις οποίες αναζητάτε οδηγίες πρόσβασης— δε θα αποθηκευτούν στο Google Account σας.

Ενσωματώνοντας ισχυρότερους ελέγχους ιδιωτικότητας στις πλατφόρμες μας

Σήμερα κάναμε και άλλες ανακοινώσεις σχετικά με την ιδιωτικότητα στις πλατφόρμες και στα προϊόντα μας: Το Android Q φέρνει μπροστά την ιδιωτικότητα στα Settings, εξασφαλίζοντας περισσότερη διαφάνεια και έλεγχο σχετικά με τις τοποθεσίες. Επίσης, ανακοίνωσε σχέδια για πιο επιθετικό περιορισμό της χρήσης δακτυλικών αποτυπωμάτων σε όλο το Διαδίκτυο, για βελτίωση ελέγχων των cookie στον Chrome, καθώς και για μια νέα, open-source επέκταση του browser που θα λειτουργεί σε διαφορετικούς browser και θα αποκαλύπτει πληροφορίες σχετικά με διαφημίσεις που προβάλλει η Google.

Κάνοντας περισσότερα για τους χρήστες με λιγότερα δεδομένα

Η ομόσπονδη εκμάθηση της Google κάνει τα προϊόντα πιο βοηθητικά, φυλάσσοντας παράλληλα τα δεδομένα μέσα στη συσκευή σας

Οι πρόοδοι στη μηχανική εκμάθηση ισχυροποιούν την προστασία για την ιδιωτικότητα. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και η ομόσπονδη εκμάθηση— μια νέα προσέγγιση της μηχανικής εκμάθησης, που εφηύρε η Google. Επιτρέπει στους προγραμματιστές να εκπαιδεύουν μοντέλα AI (τεχνητής νοημοσύνης) και να κάνουν πιο έξυπνα τα προϊόντα — για εσάς και για τον καθέναν —χωρίς καν να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σας εκτός της συσκευή σας. Νέες τεχνικές AI όπως αυτή, μας επιτρέπει να κάνουμε περισσότερα με λιγότερα δεδομένα.

Το Gboard, το πληκτρολόγιο της Google, χρησιμοποιεί πλέον ομόσπονδη εκμάθηση για να βελτιώνει την πρόβλεψη των επόμενων λέξεων, καθώς και των emoji σε δεκάδες εκατομμύρια συσκευές. Στο παρελθόν, το Gboard μπορούσε να μάθει να σας προτείνει νέες λέξεις, όπως “zoodles” ή “Targaryen”, με την προϋπόθεση ότι θα τις είχατε πληκτρολογήσει αρκετές φορές προηγουμένως. Πλέον, με την ομόσπονδη εκμάθηση, το Gboard μπορεί να μάθει νέες λέξεις τις οποίες έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν χιλιάδες άνθρωποι, χωρίς να βλέπει καν η Google τι πληκτρολογείτε εσείς.

Η εταιρεία επίσης επενδύσει σε διαφορικά είδη προστασίας της ιδιωτικότητας, που της επιτρέπουν να αναπτύξει μοντέλα μηχανικής εκμάθησης χωρίς να απομνημονεύονται σ’ αυτά πληροφορίες που θα μπορούσαν να αποκαλύψουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες για ένα χρήστη. Το 2014 δημοσιεύτηκε μια πρώιμη έρευνα γι’ αυτό το θέμα και, από τότε, χρησιμοποιήθηκε στον Chrome, στο Gmail με το Smart Compose, και στο Google Maps, προκειμένου να δείξει πχ πόσο κόσμο έχει ένα εστιατόριο. Επιπλέον, με το λανσάρισμα του open-source έργου TensorFlow Privacy, όλοι οι προγραμματιστές ML (Μηχανικής Εκμάθησης) μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν με ευκολία τη διαφορική τεχνολογία ιδιωτικότητας.

Η πιο ισχυρή ασφάλεια στα προϊόντα και στις πλατφόρμες μας

Τα δεδομένα σας δεν είναι ιδιωτικά αν δεν είναι ασφαλή. Η Google επενδύει ανέκαθεν σε συστήματα που εγγυώνται την ασφάλεια των χρηστών της —από την προστασία Safe Browsing που προστατεύει περίπου 4 δις συσκευές καθημερινά, στο να μπλοκάρει περισσότερα από 100 εκ. μηνύματα spam και απόπειρες «ψαρέματος» στο Gmail, επίσης καθημερινά. Έχει κλειδιά ασφαλείας που παρέχουν την πλέον ισχυρή Επαλήθευση 2 Bημάτων για προστασία από το «ψάρεμα» (phishing) και τα οποία τώρα θα ενσωματωθούν σε όλες τις τηλεφωνικές συσκευές με Android 7.0 και πάνω, με αποτέλεσμα να είναι πλέον διαθέσιμα σε πάνω από 1 δις συμβατές συσκευές.

Στις αρχές, του καλοκαιριού, όποιος διαθέτει λογαριασμό Nest θα έχει τη δυνατότητα να τον μεταφέρει σε Google Account, απολαμβάνοντας και τα πρόσθετα προνόμια εργαλείων και αυτόματης προστασίας ασφάλειας, όπως η Επαλήθευση 2-Βημάτων, οι ειδοποιήσεις που προειδοποιούν για ασυνήθιστη δραστηριότητα σ’ ένα λογαριασμό και η πρόσβαση στο Security Checkup.

Η Google πιστεύει ακράδαντα ότι η ιδιωτικότητα και η ασφάλεια πρέπει να ισχύουν για όλους. Θα εξακολουθήσει να διασφαλίζει την ασφάλεια των προϊόντων της, να επενδύει σε τεχνολογίες που θα της επιτρέπουν να κάνει περισσότερα για τους χρήστες με λιγότερα δεδομένα και να δίνει τον έλεγχο στους ανθρώπους, προσφέροντας ξεκάθαρες, ουσιαστικές επιλογές σχετικά με τα δεδομένα τους.