6η Ετήσια Έκθεση State of Service της Salesforce: Η ταχύτητα, η εξατομίκευση και η τεχνολογία καθορίζουν το μέλλον της εξυπηρέτησης πελατών

Related

Πιο δυνατό το νέο Motorola Razr 50, αλλά θα κοστίζει το ίδιο με τον προκάτοχο του!

Ως γνωστόν, η Motorola είναι μια εταιρεία που δεν μένει ποτέ θεατής των εξελίξεων, για αυτό και δεν θα πρέπει να μας προξενεί έκπληξη το γεγονός ότι εργάζεται στην ανάπτυξη δύο νέων foldable devices, τα οποία αναμένεται να κυκλοφορήσουν με δύο διαφορετικά ονόματα σε διαφορετικές περιοχές μέσα στις επόμενες εβδομάδες.  Ωστόσο, να τονίσουμε πως το…

Exynos 2500 chipset: Καλύτερες επιδόσεις έναντι του Snapdragon 8 Gen 4!

Ένα νέο report μας δίνει σημαντικές πληροφορίες όσον αφορά την απόδοση του κορυφαίου νέου και επερχόμενου chipset της Samsung: Exynos 2500. Ειδικότερα, υπάρχουν ενδείξεις πως ο νέος αυτός επεξεργαστής μπορεί να ξεπεράσει τον επερχόμενο Snapdragon 8 Gen 4 της Qualcomm σε ότι έχει να κάνει με την απόδοση ισχύος. Λίγο νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η…

ACS: Κύριος χορηγός και εκθέτης στην 6η e-Commerce & Digital Marketing Expo SEE 24-26 Μαΐου

Για ακόμη μία χρονιά η ACS συμμετέχει ως κύριος χορηγός και εκθέτης στην 6η e-Commerce & Digital Marketing Expo South Eastern Europe, που θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 26 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο. Η ACS θα συμμετάσχει και φέτος με δικό της περίπτερο, εκθέτοντας σύγχρονες λύσεις, παρουσιάζοντας τα ACS Points Plugin και προσφέροντας…

LG MAGNIT: Η Καινοτόμα λύση για Control Rooms του μέλλοντος

Το τμήμα Business Solutions της LG Electronics (LG) παρουσιάζει την εντυπωσιακή οθόνη LG MAGNIT Micro LED, μια αξιόπιστη λύση προβολής, που είναι ιδανική για χρήση σε control rooms (δωμάτια ελέγχου). Σχεδιασμένη ώστε να διευκολύνει την έξυπνη συνεργασία και την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων, η LG MAGNIT αντιπροσωπεύει το μέλλον της τεχνολογίας των control rooms.  Καθηλωτική εμπειρία…

Δυναμική συνεργασία Westnet – LG για Digital Signage λύσεις

Στη διάρκεια της BEYOND 2024, οι επαγγελματίες του κλάδου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν στο περίπτερο της Westnet για τις σύγχρονες λύσεις που διαθέτει στην κατηγορία Information Display σε συνεργασία με την LG. Η εταιρεία συμμετείχε δυναμικά στη μεγάλη διεθνή έκθεση τεχνολογίας και καινοτομίας που πραγματοποιήθηκε στις 25-27 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο…

Η TLC δημιουργεί το πρώτο tri-foldable 7,85 ιντσών στον κόσμο!

Ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός έκανε η Κινεζική εταιρεία TCL και αυτό αποδείχθηκε μέσω της επίδειξης του πρώτου αναδιπλούμενου τριπλού αναδιπλούμενου smartphone στον κόσμο με οθόνη 7,85 ιντσών! Το εν λόγω prototype εμφανίστηκε στην έκθεση SID 2024 στο Σαν Χοσέ των Ηνωμένων Πολιτειών. Αυτή η πρωτοποριακή καινοτομία σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην ανάπτυξη της…

Έντονο επιχειρηματικό ενδιαφέρον για τις συνδρομητικές πλατφόρμες Cosmote TV και Nova

Δήμητρα Κουτροπούλου Σύμφωνα με την ιστοσελίδα typologies, υπάρχει έντονο επιχειρηματικό ενδιαφέρον για τις δύο συνδρομητικές πλατφόρμες, Cosmote TV και Nova. Η υψηλή δημοτικότητα της Cosmote TV και οι σημαντικές συμφωνίες που έχει συνάψει προσελκύουν πλέον το ενδιαφέρον επιχειρηματικών  κεφαλαίων που επιθυμούν να επενδύσουν στον συγκεκριμένο κλάδο. Όσον αφορά τη Nova, εκτός από το ενδιαφέρον της…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (20-05-2024)

Αγώνες ποδοσφαίρου, μπάσκετ και τένις περιλαμβάνει το πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά οι αθλητικές μεταδόσεις της Δευτέρας: 12:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 250 2024 Λιόν 14:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 250 2024 Λιόν 16:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 250 2024 Λιόν 19:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 250 2024…

Η Fortinet επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για ασφαλή διαδικασία Product Development και Πολιτική Υπευθυνότητας και Διαφάνειας

Η Fortinet εδραιώνει τη δέσμευσή της για υπεύθυνη και ριζική διαφάνεια, ως μία από τις πρώτες εταιρείες κυβερνοασφάλειας που υπέγραψε το εχέγγυο Secure by Design της CISA.  Αυτό το εχέγγυο συμπληρώνει τις ήδη υπάρχουσες πρακτικές ασφάλειας λογισμικού της Fortinet και ορίζει επτά στόχους, συμπεριλαμβανομένων των υπεύθυνων «vulnerability disclosure» πολιτικών. Μέσω των συνεργασιών της, η Fortinet συνεισφέρει…

Η αφοσίωση της LG στην καινοτομία ενισχύεται μέσω του “Studio341”

Καλλιεργώντας μια εταιρική κουλτούρα που όχι μόνο ενθαρρύνει τις προκλήσεις αλλά και αγκαλιάζει κάθε προσπάθεια ως εφαλτήριο για την επιτυχία, η LG στοχεύει να ενσωματώσει τις αρχές που βρίσκονται στο επίκεντρο της ηγετικής φιλοσοφίας του CEO William Cho από την αρχή της θητείας του. Ο CEO Cho προασπίζεται σταθερά τη νοοτροπία του “Brave Optimist”, εμπνέοντας…

Αθλητικές μεταδόσεις με Άρης – ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός, ΑΕΚ – Λαμία και «αντίο» από Κλοπ στη Λίβερπουλ (19/05)

Το φινάλε της φετινής Super League με το ντέρμπι τίτλου, Άρης – ΠΑΟΚ, αλλά και ο τελευταίος αγώνας του Γιούργκεν Κλοπ στη Λίβερπουλ, ξεχωρίζουν στο τηλεοπτικό πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της Κυριακής (19.05.2024).Στις αθλητικές μεταδόσεις της Κυριακής ξεχωρίζει η τελευταία αγωνιστική της Premier League, που θα βγάλει και τον πρωταθλητή, αλλά και το Πανιώνιος – Ηρακλής…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η τελευταία αγωνιστική των play-offs της Superleague με τα ντέρμπι Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού και Άρη-ΠΑΟΚ ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις:02:00 COSMOTE SPORT 8 HD UFC Fight Night 2024 Έντσον Μπαρµπόζα – Λερόνε Μέρφι03:30 COSMOTE SPORT 4 HD Ντάλας Μάβερικς – Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ NBA08:45 COSMOTE SPORT 6 HD World Athletics…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Κυριακή 19/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Τα ματς για την τελευταία αγωνιστική των πλέι οφ της Super League, που θα κρίνουν τον εφετινό πρωταθλητή, το Grand Prix της…

Super League 2 – Χρήστος Παπαδημητρίου: «Ένας όμιλος, ενδιαφέρον από Cosmote και Nova»

18 Μαΐου 2024 13:50 18 Μαΐου 2024 13:50 Agriniotimes.gr Πολύ ενδιαφέροντα πράγματα αποκάλυψε ο Αντιπρόεδρος Α’ της Super League 2, Χρήστος Παπαδημητρίου σχετικά με το νέο Πρωτάθλημα για τη σεζόν 2024 – 2025 λέγοντας πως δε γίνεται να είναι ξανά με δύο ομίλους και πως υπάρχει ενδιαφέρον από Cosmote και Nova Αναλυτικά ανέφερε: «Η προκήρυξη…

Share

Η Salesforce πρόσφατα δημοσίευσε την 6η Ετήσια Έκθεση State of Service, προκειμένου να αναδείξει τις προκλήσεις, τις προτεραιότητες και τις στρατηγικές που διαμορφώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Η φετινή έκθεση βασίστηκε σε έρευνα που διεξήχθη σε περισσότερους από 5.500 επαγγελματίες του κλάδου εξυπηρέτησης πελατών και εμβαθύνει σε σημαντικά ζητήματα όπως οι προσδοκίες των πελατών, ο ρόλος της ΤΝ (ΑΙ), της αυτοματοποίησης και των αξιόπιστων δεδομένων.

Η έκθεση καταδεικνύει ότι καθώς οι προσδοκίες των πελατών συνεχίζουν να αυξάνονται, οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών δέχονται μεγαλύτερες πιέσεις για αποτελεσματική και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση. Οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε τεχνολογίες όπως η ΤΝ και η αυτοματοποίηση προκειμένου να εξασφαλίσουν ταχύτερες και καλύτερης ποιότητας υπηρεσίες.

Κανόνας η ταχύτερη και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Εκτός από γρηγορότερη και καλύτερη εξυπηρέτηση, οι πελάτες επιθυμούν υπηρεσίες ειδικά προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Το 86% των εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών συμφωνεί στο ότι οι προσδοκίες των πελατών είναι αυξημένες συγκριτικά με παλαιότερα, ενώ σημειώνεται πως το 77% των πελατών περιμένει να αλληλοεπιδράσει με κάποιον άμεσα όταν επικοινωνεί με μια εταιρεία.

Οι οργανισμοί του κλάδου αναζητούν τρόπους για να ανταποκριθούν σε αυτήν την απαίτηση, εστιάζοντας στην αύξηση της αποτελεσματικότητας. Παρόλο που η επίτευξη ισορροπίας μεταξύ ταχύτητας και ποιότητας εξυπηρέτησης παραμένει δύσκολη, η προτεραιότητα των υπευθύνων λήψης αποφάσεων είναι η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Οι πιο επιτυχημένοι οργανισμοί προσφέρουν υπηρεσίες σε περισσότερα κανάλια (π.χ. ζωντανή συνομιλία, εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων) σε σχέση με τους λιγότερο επιτυχημένους, ενώ αξιοσημείωτο είναι το ότι η ζωντανή συνομιλία (live chat) υιοθετείται σχεδόν από τους εννέα στους δέκα οργανισμούς με υψηλές επιδόσεις, αλλά μόνο από το 60% των οργανισμών με χαμηλές επιδόσεις.

Η υιοθέτηση εφαρμογών άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων αυξάνεται παγκοσμίως, με το 79% των οργανισμών παροχής υπηρεσιών να χρησιμοποιεί εφαρμογές τύπου “Messenger”, ποσοστό που έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 10% από το 2020. Επιπρόσθετα, το 75% των οργανισμών παρέχει εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης (self service), με το 61% των πελατών να δηλώνει προτίμηση σε αυτά. Μάλιστα, φαίνεται πως τα εργαλεία self service επιλύουν κατά μέσο όρο το 54% των ζητημάτων των πελατών στους οργανισμούς που τα χρησιμοποιούν.

Οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών επενδύουν στην αύξηση των εσόδων

Οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών αντιμετωπίζουν αυξημένη πίεση για αύξηση εσόδων και αποδοτικότητας, παράλληλα με την αύξηση του προσωπικού και του προϋπολογισμού τους. Το 85% των υπεύθυνων λήψης αποφάσεων πιστεύει ότι οι υπηρεσίες αναμένεται να συμβάλλουν σε μεγαλύτερο μερίδιο των εσόδων τους φέτος, ενώ αναμένεται και αύξηση των προϋπολογισμών υπηρεσιών κατά μέσο όρο 23% τον επόμενο χρόνο.

Η σύνδεση μεταξύ των τμημάτων και η πρόσβαση σε δεδομένα φαίνεται να παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αύξηση των εσόδων, με το 80% των εκπροσώπων να υποστηρίζει ότι η καλύτερη πρόσβαση στα δεδομένα άλλων τμημάτων θα βελτίωνε την εργασία τους. Παράλληλα, το 83% των υπεύθυνων λήψης αποφάσεων σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερο στην ενοποίηση δεδομένων το επόμενο έτος. Το 93% των κορυφαίων οργανισμών παροχής υπηρεσιών μοιράζεται την ευθύνη για τους δείκτες ικανοποίησης πελατών (KPIs) με τις πωλήσεις και το marketing, σε σύγκριση με το 64% των οργανισμών που παρουσιάζουν χαμηλές επιδόσεις.

Οι επιχειρήσεις ολοένα και πιο κοντά στην ΤΝ και την αυτοματοποίηση

Όσο οι αναποτελεσματικές διαδικασίες και η «χειρωνακτική» διεκπεραίωση εργασιών μονοπωλούν τον χρόνο των υπαλλήλων και υπονομεύουν την εμπειρία των πελατών, τόσο αναδεικνύεται η ανάγκη ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης και των τεχνολογιών αυτοματοποίησης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 58% των εκπροσώπων εξυπηρέτησης σε οργανισμούς χαμηλών επιδόσεων που εργάζεται με πολλαπλές οθόνες προκειμένου να βρει αυτό που χρειάζεται, σε αντίθεση με το 36% στους επιτυχημένους οργανισμούς. Σημειώνεται, επίσης, πως το 77% των εκπροσώπων δηλώνει πως ο φόρτος εργασίας είναι μεγαλύτερος και πιο περίπλοκος συγκριτικά με πέρσι. Αυτό εξηγεί γιατί το 69% των υπεύθυνων λήψης αποφάσεων αναφέρει ότι το ποσοστό παραίτησης του προσωπικού εξυπηρέτησης αποτελεί σημαντική ή μέτρια πρόκληση.

Μεταξύ των επαγγελματιών παροχής υπηρεσιών σε οργανισμούς που επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη, το 93% δηλώνει ότι η τεχνολογία τούς εξοικονομεί χρόνο στην εργασία τους, και το 83% των υπεύθυνων λήψης αποφάσεων σκοπεύει να επενδύσει στην αυτοματοποίηση μέσα στο επόμενο έτος, ενώ μόνο το 6% των ειδικών δηλώνει πως δεν προβλέπει επένδυση σε τεχνολογίες ΑΙ.

Ενώ ο αυτοματισμός και η ΤΝ προσφέρουν πολλές δυνατότητες, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τους εργαζόμενους «πρώτης γραμμής». Το 92% των επαγγελματιών εξυπηρέτησης πελατών δηλώνει ότι η καλλιέργεια σχέσεων με τους πελάτες γίνεται ολοένα και σημαντικότερη.

Η ΤΝ αυξάνει τη ζήτηση για αξιόπιστα δεδομένα

Η ψηφιοποίηση και η τεχνολογική πρόοδος απαιτούν όλο και μεγαλύτερη προστασία των δεδομένων. Οι εταιρείες του κλάδου της εξυπηρέτησης πελατών κρίνουν πως υπάρχει χώρος για βελτίωση, με το 92% των αναλυτών και των ειδικών πληροφορικής να αναφέρει πως η ανάγκη για παροχή αξιόπιστων δεδομένων είναι μεγαλύτερη από ποτέ, και το 87% να δηλώνει πως οι συνεχείς εξελίξεις στον κλάδο της τεχνητής νοημοσύνης καθιστούν τη διαχείριση δεδομένων υψηλή προτεραιότητα.