1 στους 2 Ευρωπαίους ενδιαφέρεται για νέες ψηφιακές τραπεζικές λύσεις

Related

Νέα ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα COSMOTE

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία φέρνουν στους πελάτες τους τα καταστήματα COSMOTE, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου. Συνολικά 30 καταστήματα COSMOTE έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα δώδεκα το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία,…

Cosmote: 30 νέα πλήρως ανακαινισμένα καταστήματα την τελευταία διετία

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία υπόσχονται στους πελάτες τους τα καταστήματα Cosmote, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου.Συνολικά 30 καταστήματα Cosmote έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα 12 το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία, Αιτωλοακαρνανία…

Νέα ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα COSMOTE

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία φέρνουν στους πελάτες τους τα καταστήματα COSMOTE, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου. Συνολικά 30 καταστήματα COSMOTE έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα δώδεκα το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία,…

Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα τεχνολογίας και wearables στο Ντουμπάι

Στις 7 Μαΐου, στο Innovative Product Launch Event της Huawei στο Ντουμπάι, ανακοινώθηκαν νέα wearables, ακουστικά και έξυπνες επαγγελματικές συσκευές, Μεταξύ άλλων προϊόντων ήταν τα ολοκαίνουργια HUAWEI WATCH FIT 3 και HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition, το νέο  και αναβαθμισμένο HUAWEI MateBook X Pro, αλλά  και το πρώτο tablet της Huawei με την τελευταία…

 iSquare: Παρουσιάστηκαν τα εντυπωσιακά νέα iPad από την Apple

Νέο επαναστατικό iPad Pro με τον ταχύτατο νέο επεξεργαστή Μ4,  Νέo iPad Air πιο ευέλικτο και ισχυρό με δυνατότητες ΑΙ και το επαναστατικό Apple Pencil Pro, ανακοίνωσε χτες η Apple. Η εταιρεία iSquare του Ομίλου Quest, o επίσημος διανομέας όλων των προϊόντων Apple σε Ελλάδα και Κύπρο, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως η Apple ανακοίνωσε χτες τη…

#LaLigaExperience: H Nova και η LaLiga EA Sports έδωσαν την ευκαιρία σε δύο τυχερούς να απολαύσουν από κοντά τη μοναδική εμπειρία του αγώνα Ρεάλ...

 Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και η LaLiga, το ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου που απολαμβάνουν οι φίλαθλοι αποκλειστικά στο «γήπεδο» του Novasports, έδωσαν την ευκαιρία σε μία τυχερή συνδρομήτρια της Nova, την κα. Μαρία-Ευγενία Χιώτη να ταξιδέψει, μαζί με ένα ακόμη άτομο της επιλογής της, στο…

Οι τηλεοράσεις LG καινοτομούν με Apple Music σε spatial audio και Dolby Atmos

Η LG Electronics (LG) εισάγει μια νέα και συναρπαστική λειτουργία στις smart τηλεοράσεις της για χρήστες που απολαμβάνουν τη μουσική. Οι smart τηλεοράσεις LG, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων OLED και των μοντέλων QNED με Dolby Atmos,  είναι οι πρώτες τηλεοράσεις που υποστηρίζουν Spatial Audio με Dolby Atmos από το Apple Music. Διαθέσιμη από αυτήν την εβδομάδα,…

Η έρευνα της Deloitte για το Generative AI διαπιστώνει ότι η υιοθέτησή του προχωρά γρήγορα, αλλά το κλειδί για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η...

Το Deloitte AI Institute™ παρουσίασε τη δεύτερη τριμηνιαία έκδοση της έκθεσης «State of Generative AI in the Enterprise Report», η οποία διερευνά το τρέχον τοπίο της υιοθέτησης του Generative AI και τα βήματα που λαμβάνουν οι οργανισμοί για την επιτάχυνση και την ανάπτυξή του με στόχο τη δημιουργία πραγματικής αξίας. Η έκθεση βασίζεται σε έρευνα…

Έκθεση Check Point Software Technologies: Οι αυξανόμενες απειλές στο Cloud απαιτούν προηγμένες άμυνες

Η Check Point Software Technologies Ltd., κορυφαίος πάροχος πλατφόρμας ασφάλειας στον κυβερνοχώρο που υποστηρίζεται από AI και παρέχεται από το cloud, παρουσίασε σήμερα την Έκθεση Ασφάλειας Cloud 2024. Η έκθεση αποκαλύπτει μια κρίσιμη άνοδο των περιστατικών ασφάλειας στο cloud, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από 24% το 2023 σε 61% το 2024 (αύξηση 154%), υπογραμμίζοντας την κλιμακούμενη…

Επαγγέλματα που ίσως… εξαφανιστούν από την τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα χρόνια

Σε πολλά καταστήματα fast-fashion οι πελάτες πλέον πληρώνουν μέσω μηχανημάτων τεχνητής νοημοσύνης στα οποία ζυγίζουν και κοστολογούν την αξία του ρούχου. Ήδη η αλλαγές που φέρνει η εξέλιξη της είναι ραγδαίες ενώ από φέτος μέχρι το 2030, πολλά είναι τα επαγγέλματα που θα επηρεαστούν.  Η τεχνητή νοημοσύνη όπως το ChatGPT αυτή τη στιγμή, φαίνεται να…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Τετάρτη 8/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Το Game 5 του Ολυμπιακού με την Μπαρτσελόνα στο «Παλάου Μπλαουγκράνα», που θα κρίνει την πρόκριση για το Final-4 της Euroleague, ο…

eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στοΖάππειο Μέγαρο, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια. Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον…

Ώρα μηδέν για το iPad Air (2024)… Γνωρίστε το στα νέα του μεγέθη 11″ και 13″ με chip M2

Νέα εποχή iPad Air εγκαινίασε σήμερα η Apple και μας έδειξε το μοντέλο του 2024 που έρχεται τώρα σε δύο μεγέθη: 11 και 13 ιντσών, τα οποία μάλιστα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν οθόνες IPS LCD Liquid Retina 60Hz. Το μοντέλο των 11 ιντσών διαθέτει ανάλυση 2.360 x 1.640 px και μέγιστη φωτεινότητα 500 nits, ενώ το…

Τις πρώτες ανεπίσημες εμφανίσεις τους έκαναν τα νέα Sony Xperia 1 VI και Xperia 10 VI

Χρόνο με το χρόνο οι εκτιμήσεις των αναλυτών όσον αφορά την Sony και την επιβίωσή της στην αγορά των smartphones δεν είναι και οι πιο… ελπιδοφόρες. Ωστόσο, παρά τις αρνητικές προβλέψεις, η Ιαπωνική εταιρεία γνωρίζουμε πως έχει στα σκαριά ένα ακόμη μοντέλο, το Xperia 1 VI (και μάλιστα υπάρχει νέο οπτικό υλικό για “εξέταση”)! Πρόσφατα,…

6G: Οι ταχύτητες δεδομένων έφτασαν τα 100 Gbps σε νέα δοκιμή!

O δρόμος για τις τηλεποινωνίες 6G και την εμπορική χρήση τους αναμένεται να ανοίξει μέσα στην επόμενη 5ετία. Αν και μέχρι τότε υπάρχουν ακόμα τόσα πολλά που οι ταχύτητες δεδομένων 5G μπορούν να μας προσφέρουν, ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να ενθουσιαστούμε με το τι μας επιφυλάσσει το μέλλον. Σύμφωνα με το Science…

Share

Έρευνες – Μελέτες

- -

Το ενδιαφέρον των πολιτών για νέες ψηφιακές τραπεζικές λύσεις έχει πυροδοτήσει η πανδημία και η ραγδαία ψηφιοποίηση της καθημερινότητας. Δεν είναι τυχαίο ότι το 62% των Ευρωπαίων δηλώνει ενδιαφέρον για πιθανή μετάβαση από τις φυσικές τραπεζικές διαδικασίες στις ψηφιακές πλατφόρμες εντός του 2020. Το ποσοστό αυτό, μάλιστα, είναι αυξημένο κατά 13% σε σχέση με το 2017.

Η πανδημία συμβάλλει δραστικά στην αυξανόμενη εμπιστοσύνη στις νέες ψηφιακές τεχνολογίες στον τραπεζικό κλάδοΤαυτόχρονα, σχεδόν 1 στους 2 Ευρωπαίους (46%) απαντά πως ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για αυτές τις νέες ψηφιακές τραπεζικές λύσεις. Ήδη, το 42% των Ευρωπαίων πραγματοποιεί χρηματοοικονομικές συναλλαγές διαδικτυακά ή μέσω εφαρμογών, με μεγαλύτερη συχνότητα απ’ ό,τι στο παρελθόν. Η εξοικονόμηση χρόνου και η απλοποίηση των διαδικασιών είναι τα κυριότερα πλεονεκτήματα που αναφέρουν οι ίδιοι οι χρήστες, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Mastercard με τίτλο “2020 European Evolution of Banking study”.

Από την έρευνα προκύπτει ότι οι μισοί (52%) παραδοσιακοί χρήστες ψηφιακών τραπεζικών εφαρμογών δηλώνουν πως η πανδημία δεν επηρέασε τη συχνότητα των συναλλαγών τους το 2020. Αντίθετα, μόλις το 6% εξ αυτών αναφέρει πως οι διαδικτυακές συναλλαγές τους μειώθηκαν σε σχέση με το 2019. 

Η έρευνα της Mastercard, εξέτασε τις τάσεις γύρω από την ψηφιακή τραπεζική σε 12 ευρωπαϊκές αγορές, αποκαλύπτοντας την αυξημένη διάθεση των καταναλωτών να χρησιμοποιήσουν διαδικτυακές λύσεις.

Το τέλος των μετρητών

Στο μεταξύ, έτερη έρευνα της εταιρείας αποκαλύπτει πως περισσότερο από το μισό (53%) του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί τις τραπεζικές εφαρμογές πολύ περισσότερο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. Η έρευνα (State of Pay) διαπιστώνει, επίσης, πως οι άνθρωποι απομακρύνονται όλο και περισσότερο από τη χρήση μετρητών.

Μάλιστα, το 64% αυτών δηλώνει πως τείνει να χρησιμοποιεί τα μετρητά όλο και λιγότερο, μετά την είσοδο της πανδημίας του κορωνοϊού στη ζωή τους.

Γεωγραφικές διαφορές

Πάντως, η αποδοχή των ψηφιακών τραπεζικών εφαρμογών και λύσεων δεν είναι ομοιόμορφη ανά την Ευρώπη. Υψηλότερα ποσοστά αποδοχής, για παράδειγμα, σημειώνονται στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης σε σχέση με αυτές της Δυτικής, με διαφορά 13 ποσοστιαίων μονάδων (57%-44%).

Οι Βούλγαροι συμμετέχοντες εμφανίζουν τα υψηλότερα ποσοστά ενδιαφέροντος (62%) ανάμεσα στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Αντίστοιχα για τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης, πρώτοι εμφανίζονται οι Ισπανοί (61%).

Οι Γερμανοί (17%) και οι Ολλανδοί (18%) εμφανίζονται ως οι πλέον σκεπτικοί απέναντι στις νέες τραπεζικές τεχνολογίες, παραμένοντας πιστοί στις παραδοσιακές διαδικασίες τραπεζικής και τις λύσεις πληρωμών.

Σχετικά με την χρήση, σε μέσους όρους, οι μισοί πολίτες της Ανατολικής Ευρώπης (50%), δηλώνουν πως πραγματοποιούν χρηματοοικονομικές συναλλαγές μέσω Διαδικτύου ή εφαρμογών, με όλο και μεγαλύτερη συχνότητα. Το αντίστοιχο ποσοστό στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης είναι μόλις 39%.

Πλεονεκτήματα

Η εξοικονόμηση χρόνου και η ευκολία παραμένουν τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα για την υιοθέτηση ψηφιακών λύσεων τραπεζικής. Η έρευνα, πάντως, ανέδειξε πως οι καταναλωτές εστιάζουν λίγο λιγότερο σε αυτές: 66% το 2019 έναντι 63% φέτος και 65% το 2019 από 57% φέτος, αντίστοιχα.

Το στοιχείο αυτό είναι ενδεικτικό της αλλαγής του τρόπου ζωής, κατά την περίοδο των lockdowns. Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων (51%) αναφέρει πως το σημαντικότερο χαρακτηριστικό των ψηφιακών λύσεων παραμένει η ασφάλεια, γεγονός που αντανακλά την άνοδο στα περιστατικά, που αφορούν παραβίαση δεδομένων στον κυβερνοχώρο κατά τους τελευταίους μήνες.

Το μέλλον των καταστημάτων

Παράλληλα με την συνεχή ετήσια άνοδο των ψηφιακών τραπεζικών λύσεων, το μεγαλύτερο ποσοστό των Ευρωπαίων (85%) πιστεύει πως τα φυσικά καταστήματα των τραπεζών θα συνεχίσουν να υπάρχουν στη χώρα τους τα επόμενα 10 χρόνια. Μάλιστα, μόλις το 23% των Ευρωπαίων δηλώνει διαθέσιμο να αλλάξει την παραδοσιακή τράπεζα του, με μια ψηφιακή, στους επόμενους 12 μήνες.

Συμπληρωματικά, το 61% των Ευρωπαίων, εξακολουθεί να θεωρεί τα τραπεζικά ιδρύματα ως τους κορυφαίους παρόχους χρηματοοικονομικών συμβουλών, υψηλότερα από οποιοδήποτε άλλο παράγοντα, όπως οι φίλοι, η οικογένεια και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.