«Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται»: Νέα καμπάνια επικοινωνίας από την Telekom και την COSMOTE

Related

Διάκριση του Newsbeast στα Social Media Awards 2024

Μια σημαντική διάκριση πέτυχε το Newsbeast στα Social Media Awards 2024, που διοργάνωσε για 12η συνεχή χρονιά η Boussias Events. Τα βραβεία ανέδειξαν τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies του έτους στα social media και τους «20 under 40 Media», σε τελετή που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου, στο Ωδείο Αθηνών, παρουσία 460

Η Apple φέρνει την επανάσταση στις έξυπνες κλειδαριές με κάμερα Face ID

Η Apple εργάζεται πάνω σε μια νέα κάμερα έξυπνου κουδουνιού που χρησιμοποιεί το Face ID για να ξεκλειδώνει την πόρτα σας, η οποία θα μπορούσε να κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του 2025. Η κλειδαριά θα λειτουργεί ακριβώς όπως το iPhone σας, ξεκλειδώνοντας αυτόματα την πόρτα σας όταν την κοιτάτε εσείς ή κάποιος άλλος κάτοικος. Όπως

COSMOTE eValue: Δύο νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις για την Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ και της Telekom, επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά τη θέση της ως ηγέτης στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, αποσπώντας δύο νέες διακρίσεις στα διεθνούς φήμης European Contact Center & Customer Service Awards ( ECCCSAs ). Συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέκτησε Gold βραβείο στην κατηγορία “ Customer Experience Awards ”

Η Ιταλία επιβάλλει πρόστιμο 15 εκατομμυρίων ευρώ στην OpenAI για παραβίαση των κανόνων απορρήτου του ChatGPT

Η υπηρεσία προστασίας δεδομένων της Ιταλίας ανακοίνωσε ότι επέβαλε πρόστιμο 15 εκατομμυρίων ευρώ στον κατασκευαστή του ChatGPT OpenAI, μετά το κλείσιμο έρευνας σχετικά με τη χρήση προσωπικών δεδομένων από την εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης. Το πρόστιμο έρχεται αφού η αρχή διαπίστωσε ότι η OpenAI επεξεργάστηκε τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για να «εκπαιδεύσει το ChatGPT χωρίς

«Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται»: Νέα καμπάνια επικοινωνίας από την Telekom και την COSMOTE

Η COSMOTE, ως μέλος του Ομίλου Telekom, συμμετέχει μαζί με άλλες 10 χώρες σε μια πανευρωπαϊκή καμπάνια με μήνυμα «Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται». Σκοπός της καμπάνιας αυτής είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους για την αξία της σύνδεσης και να τους υπενθυμίσει ότι παρά τις διαφορές τους, μπορούν να βρουν κοινό έδαφος.

«ΡΙΦΙΦΙ»: Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της νέας σειράς μυθοπλασίας της COSMOTE TV

Το σενάριο υπογράφουν οι Βασίλης Ρίσβας και Δήμητρα Σακαλή και τη σκηνοθεσία ο Σωτήρης Τσαφούλιας Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της νέας σειράς μυθοπλασίας της COSMOTE TV, με τίτλο « ΡΙΦΙΦΙ». Το σενάριο υπογράφουν οι Βασίλης Ρίσβας και Δήμητρα Σακαλή, ενώ τη σκηνοθεσία ο Σωτήρης Τσαφούλιας. H σειρά 6 επεισοδίων, η οποία εμπνέεται από αληθινά γεγονότα, θα

«ΡΙΦΙΦΙ»: Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της νέας σειράς μυθοπλασίας της COSMOTE TV

Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της νέας σειράς μυθοπλασίας της COSMOTE TV, με τίτλο « ΡΙΦΙΦΙ». Το σενάριο υπογράφουν οι Βασίλης Ρίσβας και Δήμητρα Σακαλή, ενώ τη σκηνοθεσία ο Σωτήρης Τσαφούλιας. H σειρά 6 επεισοδίων, η οποία εμπνέεται από αληθινά γεγονότα, θα εκτυλίσσεται τη δεκαετία του ’90, με θέμα τη μεγαλύτερη ληστεία που έγινε ποτέ στην Ελλάδα

COSMOTE: SMS μέσω δορυφόρου απευθείας από smartphone και στην Ελλάδα!

Η COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες δοκιμές της τεχνολογίας Direct to Handset (D2H) για την αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, φέρνοντας μια επαναστατική εξέλιξη στον τομέα των επικοινωνιών. Αυτή η καινοτομία αποτελεί την πρώτη επιτυχημένη λειτουργική διασύνδεση επίγειου δικτύου κινητής τηλεφωνίας με δορυφορικό δίκτυο στην Ευρώπη, χρησιμοποιώντας τις διεθνείς

Περιμένουν την πρόταση της Super League, Cosmote TV και Nova

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας

Μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης πιάστηκε να δολοπλοκεί εναντίον προγραμματιστών

Μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης πιάστηκε να δολοπλοκεί εναντίον προγραμματιστών FORTUNE GREECE 23/12/2024, 09:30 Μοντέλο ΑΙ που χρησιμοποιείται σήμερα ‘συνελήφθη’ να λέει ψέματα σε ερευνητές, ώστε να μην τερματιστεί. Ποιος είναι ο μελλοντικός κίνδυνος.   Της Νίκης Μπάκουλη Κάθε μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιείται σε chatbot είναι υπό διαρκή έρευνα από ειδικούς, ενώ ‘φτιάχνεται’ αλλά και όταν

Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: Για 23η χρονιά πραγματοποιεί τα όνειρα 30 πρωτοετών φοιτητών

Οι νέοι είναι φορείς ενός καλύτερου αύριο και για το λόγο αυτό πρέπει όλοι να στηρίζουμε τα όνειρά τους. Γιατί όταν αυτά τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα, οι νέοι εξελίσσονται σε ικανούς, δημιουργικούς ανθρώπους που μπορούν να φέρουν ουσιαστική αλλαγή και πρόοδο στον κόσμο και την κοινωνία μας. Εδώ και 23 χρόνια, η COSMOTE, μέσα από

«Ριφιφί»: Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της νέας σειράς μυθοπλασίας της COSMOTE TV

Ο Σωτήρης Τσαφούλιας επέστρεψε πίσω από τις κάμερες με τη νέα σειρά μυθοπλασίας «Ριφιφί» που θα δούμε προσεχώς από την της COSMOTE TV. Το σενάριο της νέας μίνι σειράς υπογράφουν οι Βασίλης Ρίσβας και Δήμητρα Σακαλή, ενώ στους πρωταγωνιστκούς ρόλους θα δούμε μεταξύ άλλων τον Πάνο Βλάχο και τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο. Θα είναι η δεύτερη

ΟΦΗ – Βόλος (18:00, Cosmote Sport 1HD): Δυο ισόβαθμοι με διαφορετικούς στόχους

Intime STOIXIMAN SUPERLEAGUE Στο «Γεντί Κουλέ» του Ηρακλείου, ΟΦΗ και Βόλος ρίχνουν την αυλαία για τις αγωνιστικές της Stoiximan Super League, όσον αφορά το έτος 2024. Δυο ομάδες που θα ξεκίνησαν τη σεζόν με διαφορετικούς στόχους, ωστόσο έχουν φτάσει να είναι ισόβαθμοι με 17 βαθμούς και θα κυνηγήσουν τους τρεις βαθμούς της νίκης, προκειμένου να

COSMOTE: 23 χρόνια επενδύει στους νέους και τα όνειρά τους

Οι υποτροφίες αποτελούν πολύτιμο εργαλείο για την υποστήριξη των νέων που αντιμετωπίζουν οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες, καθώς τους δίνουν την ευκαιρία να σπουδάσουν, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να οραματιστούν ένα καλύτερο μέλλον. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, ανεξαρτήτως οικονομικών ή κοινωνικών περιορισμών, είναι ζωτικής σημασίας για την καταπολέμηση των ανισοτήτων και τη δημιουργία ίσων

Μετά την άρνηση Cosmote-NOVA ν’ ανανεώσουν τα συμβόλαια: Αυτό το κανάλι θα διεκδικήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Superleague

Media 23 Δεκεμβρίου 2024 00:43 Συνάντηση εκπροσώπων της Cosmote TV, της Nova και της Super League πραγματοποιήθηκε πρόσφατα για τα τηλεοπτικά δικαιώματα στην Ελλάδα. Οι πλατφόρμες κατέστησαν σαφές ότι δεν σκοπεύουν να ανανεώσουν τα συμβόλαια των ομάδων που λήγουν, αναμένοντας πρόταση από κάποιον τηλεοπτικό φορέα που θα μπορεί να υποστηρίξει αυτήν την κατεύθυνση. Η νέα

Share

Η COSMOTE, ως μέλος του Ομίλου Telekom, συμμετέχει μαζί με άλλες 10 χώρες σε μια πανευρωπαϊκή καμπάνια με μήνυμα «Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται». Σκοπός της καμπάνιας αυτής είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους για την αξία της σύνδεσης και να τους υπενθυμίσει ότι παρά τις διαφορές τους, μπορούν να βρουν κοινό έδαφος.

Η ιστορία

Η χριστουγεννιάτικη ταινία μεταφέρει τους θεατές σε ένα μαγευτικό παραμύθι. Αφηγείται την ιστορία δύο νεαρών κοριτσιών, που φαινομενικά ζουν σε διαφορετικούς κόσμους, διαχωρισμένους από ένα αόρατο γυαλί. Παρά την «απόσταση» μεταξύ τους, συνάπτουν μια στενή, ξέγνοιαστη φιλία. Η συγκινητική, παιδική αθωότητα και η περιέργειά τους υπερισχύουν έναντι της προκατάληψης και της έντασης που έχει χτίσει η κοινωνία. Δείχνουν ότι η σύνδεση μεταξύ τους είναι πιθανή, ακόμα και κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες.

Αλλά γιατί πρέπει να είναι τόσο δύσκολο να συνδεθούν; Τι θα γινόταν αν έσπαγαν τα φράγματα της προκατάληψης και άφηναν τη φιλία τους να ανθίσει, ανεξάρτητα από το τι πίστευε η κοινωνία γύρω τους; Στο τέλος, θα έχουν την ευκαιρία να το ανακαλύψουν.

Σε έναν κόσμο που θεωρητικά όλοι είναι συνδεδεμένοι, οι άνθρωποι είναι παραδόξως σε απόσταση. Παρά το γεγονός ότι μοιράζονται τον ίδιο πλανήτη, πολλοί ζουν σε απομονωμένες «κοινωνικές φούσκες» αποδεχόμενοι μόνο όσους τους μοιάζουν, σκέφτονται και ενεργούν όπως εκείνοι. Μέσα από την καμπάνια, η Telekom και η COSMOTE προσκαλούν τους ανθρώπους να αγκαλιάσουν τη διαφορετικότητα και να «χτίσουν» γέφυρες για να ξεπεράσουν τα εμπόδια που τους κρατούν σε απόσταση. Γιατί όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται.

Δείτε την καμπάνια, εδώ.