Όμιλος Adecco: Αποτελέσματα έρευνας «Disconnect to Reconnect»

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Share

Ενδιαφέρουσα συμπεράσματα για την επίδραση της πανδημίας COVID-19 στο εργασιακό περιβάλλον και στην συμπεριφορά επιχειρήσεων και εργαζομένων ανέδειξε η έρευνα του Ομίλου Adecco με τίτλο «Disconnect to Reconnect» στην οποία συμμετείχαν πάνω από 1000 εργαζόμενοι από περισσότερες από 100 χώρες.

Οι 3 βασικοί άξονες της έρευνας ήταν πρώτον πώς έχει εξελιχθεί το μοντέλο της εργασίας μετά την εμφάνιση της πανδημίας, δεύτερον αν οι εργαζόμενοι μπορούν να αποσυμπιέζονται από την πίεση της δουλειάς και τρίτον αν οι επιχειρήσεις προωθούν την ευεξία στον χώρο εργασίας.

Η ψυχολογική πίεση και το άγχος στον κόσμο της εργασίας, έχουν αυξηθεί μετά την εμφάνιση της πανδημίας, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας. Ειδικότερα, το 68% των εργαζομένων απάντησε ότι αισθάνεται άγχος και στρες μερικές φορές ή συχνά στην εργασία του. Ωστόσο, Στην ερώτηση αν το άγχος των εργαζομένων έχει αυξηθεί μετά την πανδημία, το 59% των εργοδοτών απάντησε θετικά ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους εργαζόμενους ήταν μόνο 25% . Το συμπέρασμα είναι ότι ενώ η πανδημία έχει σαφώς επηρεάσει την ευημερία των εργαζομένων, η πλειοψηφία πιεζόταν ψυχολογικά από πριν και οι εταιρείες δεν γνώριζαν σε ποιο βαθμό οι εργαζόμενοι τους ένιωθαν στρεσαρισμένοι.

Οι νεότερες γενιές αντιμέτωπες με την εργασιακή εξουθένωση

Τα νεαρότερα σε ηλικία άτομα ανέφεραν τα υψηλότερα επίπεδα στρες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με το 77% των εκπροσώπων της γενιάς Z και το 73% της γενιάς Y να αναφέρουν αύξηση του άγχους. Αυτές οι γενιές ήταν πιο πιθανό να εργάζονται πέρα από το κανονικό ωράριο εργασίας, γεγονός που συνέβαλε στην αύξηση των στρεσογόνων καταστάσεων που βίωναν. Οι γυναίκες ήταν επίσης πιο πιθανό να αναφέρουν αύξηση του στρες, με 3 στις 10 γυναίκες να αναφέρουν ότι ο φόρτος εργασίας και το άγχος τους έχουν αυξηθεί μετά την πανδημία.

Οι εταιρείες υπερεκτίμησαν επίσης την αύξηση του φόρτου εργασίας. Το 41% των ερωτηθέντων εταιρειών θεώρησε ότι ο φόρτος εργασίας είχε αυξηθεί, αλλά μόνο το 31% των εργαζομένων συμφώνησε. Οι εργαζόμενοι που εργάζονταν από το σπίτι ήταν πιο πιθανό να υποδείξουν ότι ο φόρτος εργασίας τους ήταν υψηλότερος από ό,τι πριν από την έναρξη της πανδημίας, 36% έναντι 30% πριν.

Επαναπροσδιορίζοντας την ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής

Παρόλο που η πανδημία δεν δημιούργησε ξαφνικά το άγχος και τις στρεσογόνες καταστάσεις στην εργασία, ήταν το σημείο καμπής για πολλούς εργαζόμενους να επανεξετάσουν την ισορροπία μεταξύ προσωπικού και επαγγελματικού χρόνου, με την διαχείριση του φόρτος εργασίας και την ευελιξία να αποτελούν βασικούς παράγοντες στις αποφάσεις τους. Περισσότεροι από τους μισούς (52%) των ερωτηθέντων εργαζομένων σχεδιάζουν να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους εντός 5 ετών, με 1 στους 10 από αυτούς να σχεδιάζουν να φύγουν τον επόμενο χρόνο. Όσο υψηλότερα είναι τα αναφερόμενα επίπεδα άγχους, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να εγκαταλείψουν την εργασία τους νωρίτερα, με το 35% των εργαζομένων στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών να εκφράζει την επιθυμία να αλλάξει εργασία σε δύο χρόνια ή λιγότερο. Από την άλλη, οι εργαζόμενοι στους οποίους δόθηκε η ευκαιρία να εργαστούν από το σπίτι και να έχουν ένα ευέλικτο πρόγραμμα κατά τη διάρκεια της πανδημίας κατάφεραν να χειριστούν καλύτερα τόσο τον φόρτο εργασίας όσο και τα επίπεδα άγχους και ανέφεραν ότι η αποσύνδεση από την εργασία ήταν ευκολότερη και ότι είναι λιγότερο πιθανό να εγκαταλείψουν την δουλειά τους στο άμεσο μέλλον.

Τα υψηλά επίπεδα στρες προϋπήρχαν της εμφάνισης της πανδημίας

Στην αρχή της πανδημίας, όταν πολλές επιχειρήσεις υιοθέτησαν την εργασία από το σπίτι για να προστατεύσουν την υγεία των εργαζομένων τους, υπήρχε η ανησυχία ότι η προσαρμογή από το μοντέλο της εργασίας στο γραφείο, στην εργασία από το σπίτι θα ήταν δύσκολη, καθώς τα όρια του προσωπικού χρόνου άρχισαν να γίνονται δυσδιάκριτα.

Σύμφωνα με την έρευνα «Disconnect to Reconnect» του Ομίλου Adecco, διαπιστώθηκε ότι το 45% των εργαζομένων ανέφερε ότι εργάζονταν μέχρι αργά και το 60% έλεγχε τα emails ακόμα και μετά τη λήξη του ωραρίου. Η κατάσταση δεν φάνηκε να αλλάζει προς το χειρότερο με την εμφάνιση της πανδημίας – υποδηλώνοντας ότι οι εργαζόμενοι αισθάνονταν ήδη άγχος και εξάντληση και πριν την έξαρση του κορονοϊού. 

Αποσυμπίεση από την εργασία – Οι προτιμήσεις των εργαζομένων

Όσον αφορά την ανάγκη των εργαζομένων για αποσυμπίεση από τις εργασιακές υποχρεώσεις, τα συμπεράσματα είναι και εδώ κατατοπιστικά καθώς η πανδημία έφερε περισσότερη ευελιξία στο χρόνο και τον τόπο που εργάζεται κανείς.

Οι εργαζόμενοι, χωρίς την ανάγκη να μετακινούνται από και προς το γραφείο, αφιέρωσαν την ενέργειά τους στο να περνούν περισσότερο χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους (41%), να κάνουν χόμπι (20%) και να επικεντρώνονται στην υγεία τους (29%). Κυρίαρχο συμπέρασμα είναι ότι οι εργαζόμενοι όλων των ηλικιών έδωσαν προτεραιότητα στο να περνούν περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Οι νεότεροι εργαζόμενοι ήταν πιο πιθανό να ακούνε μουσική ή να γυμνάζονται ενώ οι μεγαλύτεροι σε ηλικία εργαζόμενοι απολάμβαναν να διαβάζουν ή να παρακολουθούν τηλεόραση.

Επιστροφή στο γραφείο – Η άποψη των εργαζομένων

Με την επιστροφή στο γραφείο να αποτελεί ήδη γεγονός, υπάρχει η ανησυχία ότι η ψυχολογία και το ηθικό των εργαζομένων θα επιδεινωθεί. Όπως προκύπτει από την έρευνα «Disconnect to Reconnect», σχεδόν το ένα τρίτο (29%) των εργαζομένων που εργάζονταν από το γραφείο κατά τη διάρκεια της πανδημίας ανέφεραν ότι είναι πιο πρόθυμοι να εγκαταλείψουν την εταιρεία τους τα επόμενα δύο χρόνια. Οι εργαζόμενοι πλέον αξιολογούν αρκετά ψηλά την ευελιξία στην εργασία και ενδέχεται να αναζητήσουν νέες ευκαιρίες αναζητώντας μια επαγγελματική στέγη που θα τους επιτρέπει να διατηρήσουν την ελευθερία που προσφέρει η ικανότητα να εργάζονται από το σπίτι. 

Με την επιστροφή των εργαζομένων στην εργασία να επιβαρύνει την ψυχολογία τους, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να δώσουν έμφαση σε πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ευεξία και μειώνουν τα επίπεδα άγχους. Επίσης, μεγάλα περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν και στον τρόπο που οι επιχειρήσεις αξιολογούν τις προκλήσεις που σχετίζονται με την ψυχική υγεία των εργαζομένων.

Οι επιχειρήσεις δεν υποστηρίζουν επαρκώς την ευεξία των εργαζομένων

Η τρίτη και τελευταία ενότητα της έρευνας, αξιολογούσε το κατά πόσο οι επιχειρήσεις υποστηρίζουν επαρκώς την ευεξία των εργαζομένων τους και καλλιεργούν μια θετική και υποστηρικτική κουλτούρα. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν ότι το επίπεδο υποστήριξης που εισπράττει ένας εργαζόμενος από την εταιρεία που απασχολείται, επηρεάζει σημαντικά την απόφασή τους να παραμείνουν ή όχι στην εταιρεία. Ειδικότερα, η πλειοψηφία των εργαζομένων δεν ανέφερε αύξηση του άγχους και του φόρτου εργασίας από τότε που ξεκίνησε η πανδημία. Αλλά το 45% των συμμετεχόντων εξακολουθούσε να πιστεύει ότι ο εργοδότης τους δεν έκανε αρκετά για να υποστηρίξει την ευημερία τους. Επίσης, 7 στους 10 από αυτούς που βίωσαν στρεσογόνες καταστάσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας ανέφεραν ότι ένιωσαν έλλειψη υποστήριξης από τον εργοδότη τους.

Συμπερασματικά, οι εταιρείες φαίνεται να κατανοούν ότι η ευημερία είναι ζωτικής σημασίας για την ικανοποίηση των εργαζομένων, ειδικά μετά την εμφάνιση της πανδημίας η οποία έθεσε την ψυχική υγεία σταθερά στην κορυφή των προτεραιοτήτων τους. Στο αναδυόμενο εργασιακό περιβάλλον, οι εργοδότες θα καλούνται συνεχώς να αντιμετωπίσουν την εξουθένωση, να οικοδομήσουν ανθεκτικότητα και να ενισχύσουν την ψυχική κατάσταση των εργαζομένων τους.