Το Viber στην Ελλάδα: Μια πλήρης ανακεφαλαίωση του 2021

Related

Γιορτινό Πάσχα με τα μοναδικά προνόμια του Vodafone Thank you στα Public

Η Vodafone και τα Public κάνουν το φετινό Πάσχα πιο γιορτινό προσφέροντας ακόμη περισσότερα προνόμια στους πελάτες τους. Μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης Vodafone Thank you που παρέχει προσφορές, προνόμια αλλά και μοναδικές εμπειρίες, οι συνδρομητές Vodafone έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν Πασχαλινά δώρα για τους ίδιους ή τα αγαπημένα τους πρόσωπα από τα καταστήματα…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL1 για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ

Πώληση 25/04/2024 05:48 μμ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ 7 € εμφανίσεις: 6 0 παρακολουθούν Επικοινωνία με Πωλητή Επικοινωνήστε με τον πωλητή μέσω προσωπικών μηνυμάτων. Αποφύγετε τραπεζικές καταθέσεις Hazard07 (0) Μέλος από: 10/11/2014 Ποσοστό αξιολογήσεων 0 0 Πόντοι κοινότητας: 3 Εμφάνιση προφίλ Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Σας μεταφέρω υπόλοιπο (COSMOTE Mobile Easy Transfer)…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (25-4-2024)

Το δεύτερο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ και η πρεμιέρα της Σάκκαρη στο Madrid Open κόντρα στην Βέκιτς ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας.Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:00 COSMOTE SPORT 4 HD Μπόστον Σέλτικς – Μαϊάμι Χιτ03:30 COSMOTE SPORT 8 HD Ιντεπεντιέντε ντελ Βάλε – Παλμέιρας Copa Libertadores12:00 Novasports 6HD…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

Cosmote: Συμβολή στον 5G διασυνοριακό διάδρομο Ελλάδας

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας, που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η Cosmote.Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

5G SEAGUL: Διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την…

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Αμέτρητες επιλογές σε χιλιάδες προϊόντα, κορυφαίες προσφορές και ολοκληρωμένες λύσεις, συναντούν το καινοτόμο design και απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία. Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν…

Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

Πασχαλινό τραπέζι με σύμμαχο τα LG πλυντήρια πιάτων

Αν σας προβληματίζει το πλύσιμο των πιάτων μετά το πασχαλινό τραπέζι, τότε τα πλυντήρια πιάτων της LG Electronics (LG) θα σας λύσουν τα χέρια, καθώς συνδυάζουν κορυφαία τεχνολογία και ευκολία στο πλύσιμο των πιάτων με κομψότητα και στιλ που ομορφαίνει την κουζίνα σας. Η LG διαθέτει τόσο ελεύθερα όσο και εντοιχιζόμενα πλυντήρια πιάτων, καλύπτοντας τις…

Η Salesforce αναβαθμίζει τo MuleSoft με δυνατότητες ΑΙ για ευκολότερη αυτοματοποίηση και ενοποίηση εφαρμογών

Η Salesforce προχώρησε σε μια σειρά αναβαθμίσεων τεχνητής νοημοσύνης στις λύσεις αυτοματοποίησης, ενοποίησης και διαχείρισης API του MuleSoft. Οι βελτιστοποιήσεις αυτές στοχεύουν στο να βοηθήσουν τους προγραμματιστές και τους επιχειρηματικούς χρήστες να απλοποιήσουν τη ροή εργασιών και τις διαδικασίες, να επιταχύνουν την απόδοση της επένδυσης (time to value) και να αυξήσουν την παραγωγικότητα. Η λειτουργία…

Η GIGABYTE παρουσιάζει την limited edition σειρά μητρικών και καρτών γραφικών XTREME Prestige

Η GIGABYTE Technology ανακοινώνει την κυκλοφορία της σειράς XTREME Prestige Limited Edition, που περιλαμβάνει την μητρική Z790 AORUS XTREME X ICE και την κάρτα γραφικών AORUS GeForce RTX 4080 SUPER XTREME ICE 16G. Αυτή η exclusive έκδοση συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με μοναδικό σχεδιασμό, καλύπτοντας τα απαιτητικά γούστα των gaming enthusiasts και των συλλεκτών. Η σειρά…

Share

Η Rakuten Viber, κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως στην ιδιωτική και ασφαλή επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνής, κοινοποιεί μια πλήρη περίληψη του πώς οι χρήστες και οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα επικοινωνούσαν μέσω της εφαρμογής το 2021. Στην Ελλάδα, το Viber βρίσκεται σε πάνω από 90% των smartphones, κάτι που το καθιστά τη νο.1 εφαρμογή συνομιλιών στη χώρα. 

Στην πιο πρόσφατη παρουσίαση των δεδομένων του, το Viber αποκαλύπτει μια αύξηση 20% στον αριθμό των κλήσεων και 15% στον αριθμό των μηνυμάτων που εστάλησαν πέρσι. Αυτό σημαίνει ότι οι Έλληνες έκαναν 1 δισεκατομμύριο κλήσεις, πέρασαν 90 εκατομμύρια ώρες σε συνομιλίες και έστελναν 700 μηνύματα το δευτερόλεπτο τους τελευταίους 12 μήνες. Οι χρήστες της εφαρμογής στην Ελλάδα έκαναν περισσότερες κλήσεις κι έστειλαν το μεγαλύτερο αριθμό μηνυμάτων κατά τη διάρκεια δημοφιλών γιορτών, όπως την Πρωτοχρονιά και του Αγίου Βαλεντίνου. 

Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, το Viber γιόρτασε τα 11ά του γενέθλια, έφτασε στο ορόσημο του 1 δισεκατομμυρίου εγκαταστάσεων σε κινητά Android και κυκλοφόρησε φακούς επαυξημένης πραγματικότητας σε συνεργασία με τη Snap Inc. Οι φακοί ήταν άλλη μια επιτυχία για την εταιρεία. Από το λανσάρισμά τους, το φθινόπωρο, 2 εκατομμύρια εικόνες με Φακούς Viber έχουν δημιουργηθεί από τους χρήστες στην Ελλάδα. Δημιουργημένοι για να κάνουν πιο ευχάριστη την επικοινωνία μεταξύ των χρηστών, οι Φακοί Viber είναι επίσης διαθέσιμοι σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, ανάλογα με τη στρατηγική μάρκετινγκ τους. Οι Φακοί είναι μια ευχάριστη προσθήκη στις υπάρχουσες συλλογές αυτοκόλλητων της εφαρμογής που επιτρέπουν στους χρήστες να εκφράζονται δημιουργικά και δίνουν στις εταιρείες έναν όχι ενοχλητικό τρόπο για να αυξάνουν το brand awareness τους και να αποκτούν πελάτες. Σύμφωνα με το Viber, 800 εκατομμύρια αυτοκόλλητα πρόσθεσαν αλατοπίπερο στις συνομιλίες των Ελλήνων χρηστών το 2021. 

Την προηγούμενη χρονιά, το Viber παρουσίασε σημαντικές, στρατηγικής σημασίας, συνεργασίες που έφεραν χρήσιμες λύσεις στους Έλληνες χρήστες. Το chatbot του ParkAround επιτρέπει στους συνδρομητές του να κλείνουν με ευκολία θέσεις πάρκινγκ κοντά σε αεροδρόμια και λιμάνια στις 2 μεγαλύτερες πόλης της χώρας -την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη- και έχει ήδη 50.000 χρήστες. Η συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού έφερε ένα chatbot στο Viber, μέσω του οποίου οι χρήστες λαμβάνουν ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για ανθρώπους που αγνοούνται, καταγγέλλουν υποθέσεις βίας και υποστηρίζουν εθελοντικά ή χρηματικά τη ΜΚΟ. Ήδη έχει φτάσει πάνω από 100.000 μέλη. Η Ελληνική Κυβέρνηση επίσης έχει δικό της κανάλι στο Viber όπου σε καθημερινή βάση ανακοινώνει σημαντικές πληροφορίες. Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο μέλη. 

Εκτός από τα επιχειρηματικά της επιτεύγματα το 2021, η κορυφαία εφαρμογή στάθηκε και δίπλα στις γυναίκες στην τεχνολογία, λανσάροντας ένα διαγωνισμό για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα. Η εταιρεία ανακοίνωσε πλήρη χρηματική υποστήριξη, καθώς και υποστήριξη σε δυναμικό προγραμματιστών, με σκοπό την ψηφιοποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων των νικητριών στο Viber. Οι λύσεις θα παρουσιαστούν τους πρώτους μήνες του 2022. 

Με τον ίδιο τρόπο που μεγαλώνει η χρήση μεταξύ των χρηστών, και οι επιχειρήσεις δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις επιχειρηματικές λύσεις του Viber με σκοπό να ενισχύσουν το επίπεδο επικοινωνίας που μπορούν να πετύχουν με τους πελάτες τους στην αγαπημένη τους εφαρμογή μηνυμάτων. Το 2021 στην Ελλάδα το Viber κατέγραψε:

– Αύξηση 35% στον αριθμό των chatbots και αύξηση 18% όσον αφορά στη χρήση τους.
-Αύξηση 79% στον αριθμό των καινούργιων επιχειρηματικών λογαριασμών (55% αύξηση παγκοσμίως)

  Συνολική αύξηση 82% στα Viber business messages που παραδόθηκαν: ο αριθμός μηνυμάτων συνομιλιών (υποστήριξη πελατών) αυξήθηκε κατά 36%, τα προωθητικά μηνύματα (προσφορές, εκπτώσεις κλπ) κατά 30%, και τα μηνύματα συναλλαγών (επιβεβαιώσεις παραγγελιών, εντοπισμός παραγγελιών, υπενθυμίσεις ραντεβού κλπ) κατά ένα εντυπωσιακό 193%. 

Συνολικά, παγκοσμίως πάνω από 8.500 επιχειρήσεις βασίζονται στις επιχειρηματικές λύσεις του Viber για να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες τους. Τέλος, οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιούν και διαφημιστικές λύσεις για να γίνονται πιο γνωστές. Πέρσι, ο όγκος των ads impressions στο Viber στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 16% (και 70% παγκοσμίως) δείχνοντας το σημαντικό ενδιαφέρον των διαφημιστών. Ανάμεσα στους τομείς που απέδωσαν περισσότερο ήταν: ο τομέας υγείας και ευεξίας με 90% αύξηση, ενέργειας με 56% και μεταφορών με 51%. Η εφαρμογή είδε επίσης σημαντική αύξηση και σε νέες κατηγορίες διαφήμισης όπως προσλήψεις και τοπικές επιχειρήσεις, κάτι που αντανακλά την επιρροή της πανδημίας στην αγορά εργασίας. 

«Η πανδημία του COVID-19 συνέχισε να αλλάζει την καθημερινότητα της κοινωνίας και το πώς αντιμετωπίζει τη νέα πραγματικότητα και το 2021. Είμαι χαρούμενος που τόσο οι χρήστες, όσο και οι επιχειρήσεις αναγνώρισαν το Viber ως τον κύριο τρόπο να συνδεθούν μεταξύ τους -είτε προσωπικά, είτε επιχειρηματικά- κατά τη διάρκεια αυτών των δύσκολων καιρών», σχολιάζει ο Atanas Raykov, Senior Director EMENA της Rakuten Viber. «Εδώ και καιρό είναι μέρος της στρατηγικής του Viber να γίνει μια υπερεφαρμογή, που θα προσφέρει όσο περισσότερες υπηρεσίες με αξία για το χρήστη είναι δυνατόν και θα δίνει στις επιχειρήσεις περισσότερες ευκαιρίες να έρχονται σε επαφή με τους πελάτες τους στο φυσικό τους περιβάλλον.  Τα νούμερα που παρουσιάζονται παραπάνω για μία ακόμη φορά αποδεικνύουν ότι η εφαρμογή μας κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση αφού τόσο οι χρήστες όσο και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το Viber στην καθημερινή τους επικοινωνία». 

Την ίδια ώρα που αναπτύσσει νέες λειτουργίες για τους χρήστες και την επικοινωνία των επιχειρήσεων, η ασφάλεια και η προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του είναι σημαντικά στοιχεία του DNA της εταιρείας. Το Viber ανακοίνωσε την αφοσίωσή του στην προστασία των δεδομένων των χρηστών του έχοντας προεπιλεγμένη την κρυπτογράφηση end-to-end σε όλες τις κλήσεις και τις συνομιλίες από το 2016. Και το 2021, το ίδρυμα Mozilla, το ZDNet και το Tom’s Guide επαίνεσαν τις προσπάθειας της εταιρείας σχετικά με το ιδιωτικό απόρρητο και την ασφάλεια.