Το GLAMI επεκτείνεται στην αγορά της Πολωνίας

Related

Dialectica: Υπαρκτή αλλά χαμηλή, προς στιγμήν, ενσωμάτωση του ΑΙ στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις καθημερινές δραστηριότητες των επιχειρήσεων παραμένει χαμηλή, πάρα την ανοδική τάση που παρατηρείται στην ενσωμάτωσή της, σύμφωνα με την έρευνα που διενήργησε η Dialectica, κορυφαία εταιρεία στον χώρο των information services.   Στην έρευνα ‘’The Global AI Business Landscape’’, τη μεγαλύτερη σχετική έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα, συμμετείχαν πάνω…

Η EveryPay, εταιρεία του ομίλου Skroutz, αποκτά άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος

H EveryPay, η FinTech εταιρεία του ομίλου Skroutz, απέκτησε επίσημα άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος – Electronic Money Institution (EMI), και μπαίνει στο club των Ευρωπαϊκών fintech εταιρειών με άδεια EMI. Με τη συγκεκριμένη άδεια, έχει πλέον τη δυνατότητα να προσφέρει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, όπως την έκδοση ψηφιακών πορτοφολιών και χρεωστικών καρτών. Πρόκειται για ένα σημαντικό επόμενο…

Το αρθρωτό Pixel 9 Pro Fold περνά με επιτυχία το τεστ επισκευασιμότητας

H δεύτερη απόπειρα της Google όσον αφορά πάντα την αγορά των αναδιπλούμενων τηλεφώνων, έγινε με την παρουσίαση του Pixel 9 Pro Fold και μόλις το νέο μοντέλο πέρασε ένα τεστ επισκευασιμότητας με άριστα!  Αυτό είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο λόγω της λεπτής φύσης και των υψηλών τιμών των αναδιπλούμενων τηλεφώνων. Αξίζει επίσης να επικροτήσουμε το γεγονός ότι η…

COSMOTE TV: Ξεκινά η νέα εποχή του UEFA Champions League- Business Voice

To ανανεωμένο UEFA Champions League, που θα παίζεται σε έναν ενιαίο βαθμολογικά Όμιλο με τη συμμετοχή 36 και όχι 32 ομάδων, ανοίγει αυλαία, με ολόκληρη την 1η αγωνιστική της League Phase, να μεταδίδεται από την COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα φιλοξενήσουν και τους 18 αγώνες του τριημέρου 17-19/09 και θα μεταφέρουν όλες τις…

Η νέα εποχή του UEFA Champions League ξεκινά στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ To ανανεωμένο UEFA Champions League, που θα παίζεται σε έναν ενιαίο βαθμολογικά όμιλο με τη συμμετοχή 36 και όχι 32 ομάδων, ανοίγει αυλαία, με ολόκληρη την 1η αγωνιστική της League Phase, να μεταδίδεται από την COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα φιλοξενήσουν και τους 18 αγώνες του τριημέρου 17-19/9 και θα μεταφέρουν…

Αυξημένο το κόστος αντικατάστασης μπαταρίας σε iPhone 16 Pro εκτός AppleCare

Ένα εξάρτημα που με την πάροδο του χρόνου μπορεί να φθαρεί και να χρειαστεί αντικατάσταση, είναι η μπαταρία του τηλεφώνου σας και για άλλη μία φορά η Apple φαίνεται πως αύξησε το κόστος αντικατάστασης μπαταριών εκτός εγγύησης για τα πιο πρόσφατα κορυφαία iPhone της. Τα iPhone 16 Pro και iPhone 16 Pro Max θα σας κοστίσουν τώρα 119 $…

iPhone 14: Αποκλειστική προσφορά με όφελος 170€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Μια αποκλειστική προσφορά για το iPhone 14 128GB 5G με όφελος 170€, από 769€ μόνο 599€ (ή με 16,64€/μήνα σε 36 άτοκες δόσεις), θα βρουν οι καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και online στα e-shop τους. Η μοναδική αυτή προσφορά ισχύει έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Το iPhone 14 είναι 5G,…

iPhone 14: Αποκλειστική προσφορά με όφελος 170€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Μια αποκλειστική προσφορά για το iPhone 14 128GB 5G με όφελος 170€, από 769€[1] μόνο 599€ (ή με 16,64€/μήνα σε 36 άτοκες δόσεις[2]), θα βρουν οι καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και online στα e-shop τους. Η μοναδική αυτή προσφορά ισχύει έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Το iPhone 14 είναι…

iPhone 14: Αποκλειστική προσφορά με όφελος 170€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Μια αποκλειστική προσφορά για το iPhone 14 128GB 5G με όφελος 170€, από 769€[1] μόνο 599€ (ή με 16,64€/μήνα σε 36 άτοκες δόσεις[2]), θα βρουν οι καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και online στα e-shop τους. Η μοναδική αυτή προσφορά ισχύει έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Το iPhone 14 είναι 5G, πιστοποιημένο στο δίκτυο COSMOTE 5G, επιτρέποντας στους χρήστες να απολαμβάνουν απίστευτα…

Ο αμφιλεγόμενος κατασκευαστής οθονών, BOE, προσπαθεί να προσελκύσει την Apple

Οι συσκευές της Apple διατίθενται με εξαιρετικές οθόνες που προμηθεύεται κατά αποκλεισκότητα από τις εταιρείες Samsung και LG. Αλλά ένας άλλος κατασκευαστής οθονών, η κινεζική εταιρεία BOE, προσπαθεί να κερδίσει την καρδιά της Apple εδώ και χρόνια. Τώρα, η BOE έχει σχεδιάσει μια οθόνη OLED που εμφανίζει πιο πλούσια χρώματα από ότι ήταν σε θέση να…

ΗUAWEI: Γυναίκες επιχειρηματίες από αγροτικές περιοχές της Ευρώπης θα συγκεντρωθούν τον Νοέμβριο στην Κροατία για την Ακαδημία Γυναικών με θέμα την Αγροτική Καινοτομία

Η δεύτερη διοργάνωση της Ακαδημίας Γυναικών για την Αγροτική Καινοτομία θα πραγματοποιηθεί στην Κροατία από τις 17 έως τις 21 Νοεμβρίου. Οι εργασίες της Ακαδημίας που θα διαρκέσουν μια εβδομάδα, θα φιλοξενήσουν γυναίκες με καινοτόμες ιδέες και ανερχόμενες ηγέτιδες από τις αγροτικές περιοχές της Ευρώπης, με σκοπό να τις εφοδιάσει με τις δεξιότητες που απαιτούνται…

Η μεταμόρφωση της LG σε εταιρεία Smart Life Solutions μέσα από τη νέα της καμπάνια

Από τότε που ο Διευθύνων Σύμβουλος William Cho ανακοίνωσε το όραμα της εταιρείας να μεταμορφωθεί σε εταιρεία «Smart Life Solutions», η LG έχει κάνει σημαντικές αλλαγές σε διάφορα τμήματα της επιχείρησής της και έχει επεκτείνει νέους τομείς. Για να γιορτάσει έναν χρόνο από αυτή την τολμηρή κίνηση, η εταιρεία ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια που δείχνει…

Αυτή είναι η νέα σειρά της COSMOTE TV που έρχεται με την υπογραφή του Σωτήρη Τσαφούλια

Η COSMOTE TV διατηρεί μια εξαιρετική συνεργασία με τον Σωτήρη Τσαφούλια και μαζί έχουν δημιουργήσει εξαιρετικές παραγωγές. Έτσι, μετά τα “Έτερος Εγώ: Χαμένες Ψυχές”,” Έτερος Εγώ: Κάθαρσις”, “Έτερος Εγώ: Νέμεσις” και “17 Κλωστές”, η COSMOTE TV έρχεται με μια νέα παραγωγή και τον Σωτήρη Τσαφούλια, σύμφωνα με το ρεπορτάζ που διαβάσαμε από τον δημοσιογράφο Γρηγόρη…

Τα νέα iPhone 16, iPhone 16 Pro και τα AirPods 4 είναι διαθέσιμα για προπαραγγελία στο Vodafone eShop

Η πολυαναμενόμενη σειρά iPhone 16 και τα καινοτόμα AirPods 4, που προσφέρουν την απόλυτη εμπειρία τεχνολογίας της Apple είναι διαθέσιμα για προπαραγγελία στο Vodafone eShop, με επιλογή εξόφλησης σε 48 άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας. Αναλυτικότερα, το γεμάτο χρώμα iPhone 16, που διατίθενται από 979€, καθώς το iPhone 16 Plus, διαθέσιμο από 1.139€, είναι εξοπλισμένα…

H 76η τελετή απονομής των βραβείων EMMY αποκλειστικά στην COSMOTE TV

Η νέα τηλεοπτική σεζόν ξεκινάει με την COSMOTE TV να φιλοξενεί για ακόμα μία χρονιά τις μεγαλύτερες τελετές απονομής βραβείων στον χώρο του κινηματογράφου, της μουσικής και της «μικρής οθόνης». Η αρχή θα γίνει με την 76η τελετή απονομής των βραβείων EMMY, έναν από τους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς θεσμούς παγκοσμίως, ο οποίος τιμά τις καλύτερες ερμηνείες…

Share

Το GLAMI, η επιτυχημένη ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, που δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα από το 2019, ανακοινώνει την είσοδό του στην αγορά της Πολωνίας. Το GLAMI.pl αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στο GLAMI.group, την εταιρία που ιδρύθηκε στην Τσεχία το 2013 με κινητήριο δύναμη το όραμα να προσφέρει μια προηγμένη τεχνολογικά εμπειρία αγορών μόδας.

Το GLAMI παρέχει μία απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης τόσο στους επισκέπτες καταναλωτές όσο και στα συνεργαζόμενα brands και e-shops. Μέσα από την παρουσία σε 13 ευρωπαϊκές χώρες, η πλατφόρμα του GLAMI προσελκύει συνολικά περισσότερους από 47 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως, προσφέροντας στους χρήστες τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε περισσότερα από 15 εκατομμύρια προϊόντα από 4.600 διαφορετικά e-shops και μια μεγάλη ποικιλία με περισσότερα από 38.000 brands σε όλες τις αγορές.

Το GLAMI.pl, με ένα εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό που απαρτίζεται από 20 επαγγελματίες του χώρου και έδρα του το Βρότσλαβ της Πολωνίας, φιλοδοξεί να γίνει ο «νούμερο ένα» online προορισμός μόδας της χώρας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης για τη βέλτιστη εμπειρία κάθε επισκέπτη που αναζητά να αγοράσει ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ διαδικτυακά. Ήδη, με το GLAMI συνεργάζονται στρατηγικής σημασίας τοπικές και διεθνείς εταιρείες ecommerce όπως το e-obuwie (στην Ελλάδα e-papoutsia), Modivo, Answear, Sportano, Spartoo και Remix, προσφέροντας στους επισκέπτες του σχεδόν 1 εκατομμύριο προϊόντα  από τουλάχιστον 500 διαφορετικά brands και 15 e-shops.

Με την είσοδο στην αγορά της Πολωνίας, το GLAMI εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο, ισχυροποιώντας τη σημαίνουσα θέση του στην Κεντρική Ευρώπη.

Τα τελευταία χρόνια το GLAMI έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις ουσίας στην εφαρμογή τεχνολογιών μηχανικής εκμάθησης σημειώνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα στις προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων (product recommendation), στη σχετικότητα (similarity) καθώς και στα μοντέλα διαχείρισης κλιμακούμενου περιεχομένου. Με την είσοδο στην Πολωνία, τόσο οι επισκέπτες όσο και τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα του GLAMI θα επωφεληθούν από αυτές τις τεχνολογίες. Για τους χρήστες, το GLAMI απλοποιεί τη διαδικασία της online αναζήτησης και αγοράς προϊόντων μόδας μέσα από τη διαρκή επένδυση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και την αξιοποίησή της που οδηγεί στην «έξυπνη» κατηγοριοποίηση και επιλογή προϊόντων προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις κάθε χρήστη. Ταυτόχρονα τα συνεργαζόμενα καταστήματα του GLAMI επωφελούνται από μια διαρκή ροή επισκεψιμότητας και προσέλκυσης νέων πελατών.

«Η έναρξη του GLAMI.pl συνδυάζει την εμπειρία και τη βαθιά γνώση της αγοράς που διαθέτει η ομάδα της Πολωνίας με τη διεθνή ομάδα του GLAMI που εδρεύει στην Πράγα και η οποία θα συνεχίσει να κατευθύνει την περαιτέρω ανάπτυξή μας. Επιπλέον, η Πολωνία, αποτελεί μία ελκυστική e-commerce αγορά για τα υφιστάμενα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα. Το πλάνο μας για τους επόμενους μήνες είναι να ενσωματώσουμε ακόμη περισσότερους συνεργάτες στην τεχνολογική μας πλατφόρμα και να επιταχύνουμε περαιτέρω την ανάπτυξή τους. Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό το βήμα, το οποίο ευθυγραμμίζεται με τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας – να δημιουργήσουμε την καλύτερη και πιο αναγνωρισμένη διαδικτυακή πλατφόρμα εύρεσης προϊόντων μόδας στην Ευρώπη», σημειώνει ο Ján Kešelák, CEO του GLAMI Group. 

Το GLAMI βασιζόμενο στην τεχνητή νοημοσύνη, παρέχει μία δυνατότητα στην οποία πολλά μικρότερα ηλεκτρονικά καταστήματα ενδεχομένως να μην μπορούν να επενδύσουν από μόνα τους. Η υπερ-εξατομίκευση βοηθά τους χρήστες να περιηγηθούν στο χαώδες τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου και να λαμβάνουν αποφάσεις αγορών πιο γρήγορα, βελτιώνοντας παράλληλα το σύστημα διαχείρισης και επεξεργασίας πληροφοριών (backend) του GLAMI.