Το 56% των Ελλήνων ενημερώνεται από social media: Η νέα τάση στην πληροφόρηση

Related

Το 56% των Ελλήνων ενημερώνεται από social media: Η νέα τάση στην πληροφόρηση

FORTUNE GREECE 25/10/2025, 21:02 SHARE Facebook and Twitter applications are seen on an Apple iPhone 11 Pro Max in The Hague, The Netherlands on March 2, 2020. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto) Photo: AFP Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σφυρηλατούν το πλαίσιο ενημέρωσης στην Ελλάδα — και γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να το αντιληφθούν. Στην Ελλάδα

Αναζητάτε απαντήσεις; Μερικές φορές το Google δεν είναι αρκετό

FORTUNE GREECE 25/10/2025, 16:30 SHARE Η Google μπορεί να παραμένει ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος της αναζήτησης, όμως η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού. Για περισσότερα από είκοσι χρόνια, το Google αποτελεί τη φυσική μας αντίδραση κάθε φορά που ψάχνουμε κάτι — από «το καλύτερο εστιατόριο της περιοχής» μέχρι «πόσα πρωτόνια έχει ο άνθρακας». Ωστόσο

Η εποχή των “cobots”: Η Amazon ετοιμάζεται να μειώσει δραστικά τις ανθρώπινες θέσεις εργασίας

FORTUNE GREECE 25/10/2025, 15:31 SHARE People and AI robots working together in a distribution warehouse, automation and industry concept Photo: Shutterstock Σχέδιο αντικατάστασης 500.000 εργαζομένων με ρομπότ έως το 2027 από την Amazon. Για δύο δεκαετίες, η Amazon διαμόρφωσε την αμερικανική αγορά εργασίας όπως καμία άλλη εταιρεία. Από τις αποθήκες της μέχρι τους οδηγούς διανομών

Η OpenAI επεκτείνει το πρόγραμμα ChatGPT Go σε 16 νέες ασιατικές χώρες

Μετά την επιτυχία του στην Ινδία και την Ινδονησία, η OpenAI κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στην Ασία, επεκτείνοντας το ChatGPT Go σε 16 νέες αγορές. Η στρατηγική αυτή έρχεται σε μια περίοδο εκρηκτικής ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης στη Νοτιοανατολική Ασία και εντείνει τον ανταγωνισμό με τη Google για την κυριαρχία στις προσιτές AI συνδρομές.

Θα αφήνατε ένα ρομπότ να σας… χειρουργήσει; Tο Optimus της Tesla ετοιμάζεται να γίνει «ο κορυφαίος χειρουργός στον κόσμο»

FORTUNE GREECE 24/10/2025, 18:00 SHARE A Tesla Optimus robot is displayed in an exhibit during the opening of the Tesla Diner and Drive-In restaurant and Supercharger on Santa Monica Blvd in the Hollywood neighborhood Los Angeles, California on July 21, 2025. Elon Musk's electric vehicle company Tesla has opened a diner on Santa Monica Boulevard

Η Meta αντικαθιστά εργαζομένους με τεχνολογία — Διαβάστε το εσωτερικό memo που προκάλεσε αντιδράσεις

FORTUNE GREECE 24/10/2025, 17:00 SHARE Double exposure photograph of a portrait of Mark Zuckerberg and a telephone displaying the Meta group s artificial intelligence logo at Kerlouan in Brittany in France on April 11 2025. (Photo by Vincent Feuray / Hans Lucas / Hans Lucas via AFP) Photo: AFP Η Meta προχωρά σε νέο κύμα

Η Amazon αποκάλυψε την αιτία του σφάλματος που «έριξε» το Internet σε όλον τον κόσμο

FORTUNE GREECE 24/10/2025, 13:30 SHARE The Amazon Web Services (AWS) logo appears on a smartphone screen and as the background on a laptop computer screen in this photo illustration in Athens, Greece, on October 21, 2025. (Photo by Nikolas Kokovlis/NurPhoto) (Photo by Nikolas Kokovlis / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Η Amazon αποκάλυψε πως η

Το άλμα της Google στον κβαντικό υπολογισμό

Η Google ανακοίνωσε αυτό που περιγράφει ως μια σημαντική...

Αυτός είναι ο λόγος που το πορτοκαλί iPhone 17 Pro αλλάζει… χρώμα και γίνεται ροζ

FORTUNE GREECE 23/10/2025, 22:00 SHARE iPhone 17 Pro Max is seen at the store in Krakow, Poland on October 8, 2025. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Ένας χρήστης του Reddit υποστηρίζει ότι το νέο του iPhone 17 Pro “Cosmic Orange” έγινε… ροζ. Η Apple κατάφερε –για

Νέα Ζηλανδία: «Φρένο» στη χρήση των social media από εφήβους

FORTUNE GREECE Η κυβέρνηση της Νέας Ζηλανδίας θα καταθέσει στο κοινοβούλιο σχέδιο νόμου που στοχεύει στον περιορισμό της πρόσβασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε παιδιά κάτω των 16 ετών Η Νέα Ζηλανδία προστίθεται στη λίστα με τις χώρες που λαμβάνουν μέτρα για τον έλεγχο της πρόσβασης σε social media σε παιδιά μίας ηλικίας και κάτω.

Γιατί τα brands απορρίπτουν την τεχνητή νοημοσύνη στη διαφήμιση

Ένα κύμα αντι-AI διαφημίσεων ξεσπά παγκοσμίως, σε τηλεοράσεις, billboard και social media, καθώς οι μεγάλες μάρκες “ακουμπούν” την κόπωση των καταναλωτών απέναντι στην υπερβολική χρήση της τεχνολογίας. Μέσα σε απόσταση… βολής από τα καταστήματα της Apple στο Μανχάταν και τα κεντρικά της Google στη Νέα Υόρκη, αφίσες σε στάσεις λεωφορείου χλεύαζαν τους τεχνολογικούς κολοσσούς. «Η

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Το ιλιγγιώδες ποσό των $2 τρισ. ετησίως θα απαιτηθεί με ορίζοντα το 2030, για να καλυφθεί η εκρηκτική ζήτηση σε υπολογιστική ισχύ, που προκαλεί η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI).

Share

  • FORTUNE GREECE

    -

  • 25/10/2025, 21:02
  • SHARE
Το 56% των Ελλήνων ενημερώνεται από social media: Η νέα τάση στην πληροφόρηση

Facebook and Twitter applications are seen on an Apple iPhone 11 Pro Max in The Hague, The Netherlands on March 2, 2020. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto) Photo: AFP

Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σφυρηλατούν το πλαίσιο ενημέρωσης στην Ελλάδα — και γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να το αντιληφθούν.

Στην Ελλάδα, το 56% των πολιτών δηλώνει ότι ενημερώνεται κυρίως μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με την έρευνα «Social Media 2025» που δημοσίευσε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.  

Αυτό το ποσοστό ξεπερνά το αντίστοιχο της τηλεόρασης στη χώρα μας (54%) και διαφοροποιείται αρκετά από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, όπου η τηλεόραση παραμένει πρώτη επιλογή ενημέρωσης στο 71%.  

Κύρια ευρήματα 

  • Μόλις το 34% των Ελλήνων ενημερώνεται από εφημερίδες, περιοδικά ή διαδικτυακές εκδόσεις, όταν ο μέσος όρος στην Ε.Ε. φτάνει το 41%.  
  • Το 74% των πολιτών στην Ελλάδα δηλώνει ότι έχει εκτεθεί σε παραπληροφόρηση ή fake news τουλάχιστον κάποια φορά την τελευταία εβδομάδα — πιο υψηλό από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο του 66%.  
  • Στην Ελλάδα, το 68% δηλώνει το Facebook ως πηγή ενημέρωσης (σε σύγκριση με 58% στην Ε.Ε.), ενώ στους νέους 15-24 ετών η πρώτη επιλογή είναι το Instagram (66%, έναντι 64% στην Ε.Ε.). 

Τι σημαίνει για το επιχειρηματικό περιβάλλον 

Η αλλαγή του τρόπου με τον οποίο οι πολίτες ενημερώνονται έχει σημαντικές επιπτώσεις για ψηφιακή στρατηγική, marketing και επικοινωνία. Οι επιχειρήσεις πρέπει να λάβουν υπόψη ότι: 

  • Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι πλέον απλώς «κανάλια προώθησης», αλλά πρωταρχική πηγή πληροφόρησης για πολλούς καταναλωτές. 
  • Η υψηλή έκθεση σε παραπληροφόρηση στρέφει την προσοχή στην αξιοπιστία και στην ανάγκη για οργανωμένο – ποιοτικό στρατηγικό περιεχόμενο και «fact-checking». 
  • Η χρήση influencers ή δημιουργών περιεχομένου εξακολουθεί να διαδραματίζει ρόλο (37% δήλωσαν ότι ακολουθούν), όμως η πλειοψηφία (51%) δεν το κάνει — δείχνοντας ότι η επιλογή «προσωπικότητας + περιεχόμενο» πρέπει να είναι στοχευμένη. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ:

  • Το Instagram περιορίζει το περιεχόμενο για έφηβους με «PG-13» φίλτρα
  • Ποιο είναι το «Πλούσιο Παιδί του Instagram» που καταδικάστηκε για μεγάλη απάτη με πολυτελείς τσάντες
  • TikTok: Περισσότεροι από 4,5 εκατομμύρια χρήστες σε όλη την Ελλάδα

Αναζητάτε απαντήσεις; Μερικές φορές το Google δεν είναι αρκετό

FORTUNE GREECE 25/10/2025, 16:30 SHARE Η Google μπορεί να παραμένει ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος της αναζήτησης, όμως η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού. Για περισσότερα από είκοσι χρόνια, το Google αποτελεί τη φυσική μας αντίδραση κάθε φορά που ψάχνουμε κάτι — από «το καλύτερο εστιατόριο της περιοχής» μέχρι «πόσα πρωτόνια έχει ο άνθρακας». Ωστόσο

Η εποχή των “cobots”: Η Amazon ετοιμάζεται να μειώσει δραστικά τις ανθρώπινες θέσεις εργασίας

FORTUNE GREECE 25/10/2025, 15:31 SHARE People and AI robots working together in a distribution warehouse, automation and industry concept Photo: Shutterstock Σχέδιο αντικατάστασης 500.000 εργαζομένων με ρομπότ έως το 2027 από την Amazon. Για δύο δεκαετίες, η Amazon διαμόρφωσε την αμερικανική αγορά εργασίας όπως καμία άλλη εταιρεία. Από τις αποθήκες της μέχρι τους οδηγούς διανομών