Το 1/3 των Ελλήνων επιχειρηματιών δεν έχει κάνει καμία επένδυση στο ΑΙ

Related

Πώς να διαγράψετε γρήγορα το ιστορικό σας στο chatgpt πριν να είναι αργά

Χρησιμοποιείς το ChatGPT καθημερινά για δουλειά ή προσωπικές ερωτήσεις; Έχεις αναρωτηθεί πού καταλήγει όλο αυτό το ιστορικό συνομιλιών; Από προεπιλογή, οι συζητήσεις σου αποθηκεύονται, γεμάτες με δεδομένα που ίσως δεν θέλεις να παραμένουν στο cloud. Η καλή είδηση; Μπορείς να τα διαγράψεις όλα σε δευτερόλεπτα, είτε από το κινητό είτε από τον υπολογιστή σου. Ακολουθεί

Cosmote telekom: χορηγός ονοματοδοσίας του ΟΑΚΑ έως το 2030

Το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του αποκτούν νέα ταυτότητα, καθώς μετονομάζονται σε TELEKOM CENTER Athens. Η αλλαγή οφείλεται στη συμφωνία χορηγίας ονοματοδοσίας με την COSMOTE TELEKOM, η οποία θα έχει διάρκεια πέντε ετών, έως το 2030. Το συγκρότημα περιλαμβάνει το ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο, τις προπονητικές εγκαταστάσεις

«ρομπότ εγκυμοσύνης»: Η Κίνα αλλάζει τους κανόνες της αναπαραγωγής – το μέλλον που τρομάζει και συναρπάζει

Η Κίνα φέρνει την επανάσταση στον τομέα της αναπαραγωγής, καθώς μία από τις κορυφαίες εταιρείες της, η Kaiwa Technology, βρίσκεται σε αγώνα δρόμου για την κατασκευή του πρώτου στον κόσμο ρομπότ εγκυμοσύνης. Η ανακοίνωση, που έγινε στο Παγκόσμιο Συνέδριο Ρομπότ 2025, έχει προκαλέσει παγκόσμιο σάλο και έντονη συζήτηση, καθώς το project αγγίζει τις πιο ευαίσθητες

«telekom center athens»: πόσα εκατομμύρια θα λάβει ο παναθηναϊκός από το deal για το γήπεδο

FORTUNE GREECE 20/08/2025, 14:20 SHARE STOIXIMAN GBL 2024-2025 / ΠΡΩΤΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ/ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. (ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI) Photo: Eurokinissi Η COSMOTE TELEKOM επενδύει στην ονοματοδοσία του ΟΑΚΑ, δίνοντας οικονομική ώθηση στην ελληνική ομάδα και φέρνοντας νέα πρότυπα συνεργασιών στην EuroLeague. Σε συμφωνία-ορόσημο για τα ελληνικά μπασκετικά δεδομένα προχώρησε ο Παναθηναϊκός, εξασφαλίζοντας συνολικά άνω των

Cosmote telekom: μετονομάζει το κλειστό του ΟΑΚΑ σε «telekom center athens»

Σε μια ιστορική συμφωνία, το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) αλλάζει επίσημα όνομα, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή ως TELEKOM CENTER Athens και το γήπεδο των «Πρασίνων» να εντάσσεται στη λίστα των μεγάλων γηπέδων σε όλον τον κόσμο που φέρουν το σήμα του brand «Τ». Τη μετονομασία συνοδεύει μία στρατηγική συνεργασία της

Η White veil και Η cosmote telekom ενώνουν τις δυνάμεις τους

Η White Veil και η COSMOTE TELEKOM ενώνουν τις δυνάμεις τους. Η White Veil, εταιρεία του Ομίλου Γιαννακόπουλου, και η COSMOTE TELEKOM ανακοινώνουν τη στρατηγική τους συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας το σύνολο του συγκροτήματος του Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ του ΟΑΚΑ, μετονομάζεται σε TELEKOM CENTER Athens μέχρι το 2030. Η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί την έναρξη

Telekom center athens το νέο όνομα του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ – Η Cosmote telekom χορηγός ονοματοδοσίας

TELEKOM CENTER Athens θα ονομάζεται πλέον το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του, καθώς η COSMOTE TELEKOM είναι χορηγός ονοματοδοσίας για 5 χρόνια, έως το 2030. Ο εμβληματικός αυτός χώρος εξελίσσεται σε ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Το TELEKOM CENTER Athens

Telekom center athens | ειδήσεις για την οικονομία

Telekom Center Athens το νέο όνομα του Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ του ΟΑΚΑ – Η Cosmote Telekom χορηγός ονοματοδοσίας Το TELEKOM CENTER Athens περιλαμβάνει το πλήρως ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο μπάσκετ, τις συνδεδεμένες με αυτό προπονητικές εγκαταστάσεις, βοηθητικά κτίρια και όλον τον περιβάλλοντα χώρο, συμπεριλαμβανομένου του Parking Ρ5 όπου πραγματοποιούνται πολιτιστικές εκδηλώσεις. newsroom 20 Αυγούστου, 2025

«αμερική, επιστρεψαμε! Τι γίνεται, tiktok;» Ο Λευκός οίκος απέκτησε επίσημο λογαριασμό στη δημοφιλή εφαρμογή

Ο Λευκός Οίκος απέκτησε επίσημο λογαριασμό στο TikTok χθες, Τρίτη, με στόχο να περάσει τα μηνύματα του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στους περισσότερους από 170 εκατομμύρια χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ. Ο Τραμπ θεωρεί ότι η δημοφιλής εφαρμογή τον βοήθησε να κερδίσει την υποστήριξη των νεαρών ψηφοφόρων στις προεδρικές εκλογές του 2024. Ωστόσο

Telekom CENTER athens – Η cosmote telekom χορηγός ονοματοδοσίας στο σύνολο του συγκροτήματος του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ

TELEKOM CENTER Athens θα ονομάζεται πλέον το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του, καθώς η COSMOTE TELEKOM είναι χορηγός ονοματοδοσίας για 5 χρόνια, έως το 2030. Ο εμβληματικός αυτός χώρος εξελίσσεται σε ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Το TELEKOM CENTER Athens

Λούτρινα παιχνίδια που μιλούν με τεχνητή νοημοσύνη – Η νέα μόδα που μπαίνει στα παιδικά δωμάτια

Μπορούν τα λούτρινα παιχνίδια να αντικαταστήσουν όχι μόνο την οθόνη, αλλά και τον γονιό; Η απάντηση φαίνεται να έρχεται μέσα από μια νέα γενιά «έξυπνων» παιχνιδιών που κρύβουν στο εσωτερικό τους chatbots με τεχνητή νοημοσύνη. Η αμερικανική εταιρεία Curio λανσάρει λούτρινα με φωνητική συσκευή Wi-Fi, συνδεδεμένη με γλωσσικά μοντέλα ΑΙ που συνομιλούν με παιδιά από

Cosmote telekom: στην ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2

Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία του AI στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2. Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία της Τεχνητής Νοημοσύνης στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2, δύο υψηλής ποιότητας, προσιτές

Η cosmote telekom φέρνει για πρώτη φορά στην ελλάδα τις ΑΙ συσκευές T Phone 3 και Τ Tablet 2

– Το Τ Phone 3 διατίθεται στα 189,90€ και το Τ Tablet 2 στα 229,90€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία της Τεχνητής Νοημοσύνης στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2, δύο υψηλής ποιότητας, προσιτές συσκευές, που ενσωματώνουν τη δύναμη του

Απάτες με προσφορά εργασίας: Γιατί να μην πληρώσετε ποτέ για να αποκτήσετε δουλειά

Έχετε ακούσει για τις «απάτες με προσφορά εργασίας;». Πρόκειται...

Share

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αναγνωρίζεται ως καταλύτης για την παραγωγικότητα και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα, ωστόσο η υιοθέτησή της από τις ελληνικές επιχειρήσεις παραμένει περιορισμένη. Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα επιχειρηματικότητας της ΕΥ Ελλάδος, ένας στους τρεις επιχειρηματίες (27%) δεν έχει πραγματοποιήσει καμία επένδυση στην ΤΝ τα τελευταία τρία χρόνια, παρά το γεγονός ότι 76% πιστεύει πως θα ενισχύσει τις λειτουργίες των επιχειρήσεων τους.

Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε το διάστημα Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2025 με τη συμμετοχή 135 επιχειρηματιών από διαφορετικούς κλάδους, εντάσσεται στην πανευρωπαϊκή μελέτη της EY στην περιοχή Κεντρικής, Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας (CESA). Τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν την αμφιθυμία, που χαρακτηρίζει το ελληνικό επιχειρηματικό τοπίο: προθέσεις για επενδύσεις και προσλήψεις, αλλά και ανησυχίες για το κόστος, τις δεξιότητες και το μέλλον των επιχειρήσεων.

Υψηλές προσδοκίες από την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά περιορισμένη αξιοποίησή της στην πράξη

Παρά την περιορισμένη χρήση ΤΝ, οι επιχειρηματίες δηλώνουν πρόθυμοι να επενδύσουν. Το 65% σχεδιάζει επενδύσεις σε νέα ή αναβαθμισμένα συστήματα πληροφορικής, ενώ το 62% σε εξοπλισμό και μηχανήματα. Οι τομείς, που αναμένεται να δεχθούν τις περισσότερες επενδύσεις, είναι η καινοτομία προϊόντος (59%) και η οργανωτική καινοτομία (54%).

Ωστόσο, παράγοντες, όπως το λειτουργικό και εργατικό κόστος (83% και 81% αντίστοιχα), η οικονομική αβεβαιότητα και η γεωπολιτική αστάθεια εξακολουθούν να αποτελούν σοβαρά εμπόδια. Ενδεικτικό είναι ότι μόνο το 5% των ερωτηθέντων έχει επενδύσει πάνω από €250.000 σε ΤΝ, ενώ η πλειοψηφία χρηματοδοτεί τις επενδύσεις μέσω επανεπένδυσης κερδών, αποφεύγοντας τον τραπεζικό δανεισμό.

Η πρόθεση υπάρχει, οι δεξιότητες όχι

Ιδιαίτερα θετικά είναι τα ευρήματα ως προς την απασχόληση: 67% των Ελλήνων επιχειρηματιών δηλώνει ότι σχεδιάζει προσλήψεις πλήρους απασχόλησης μέσα στο επόμενο 12μηνο – ένα ποσοστό σαφώς υψηλότερο από τον μέσο όρο της περιοχής CESA (48%). Ωστόσο, 78% δυσκολεύεται να βρει υποψήφιους με τις απαραίτητες δεξιότητες και 61% με την απαιτούμενη εμπειρία, αναδεικνύοντας για άλλη μία φορά το χάσμα δεξιοτήτων, που περιορίζει τις προοπτικές ανάπτυξης.

Η τεχνητή νοημοσύνη, αν και θεωρείται πολλά υποσχόμενη, συναντά τοίχο στην πράξη. Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα: βελτίωση αποφάσεων (49%), μείωση κόστους μέσω αυτοματισμών (48%), βελτίωση ποιότητας (46%). Όμως, χωρίς στρατηγική, τεχνογνωσία και ανθρώπινο δυναμικό, η αξιοποίηση της ΤΝ παραμένει θεωρητική.

Οικογενειακές επιχειρήσεις

Ένα ακόμη κρίσιμο ζήτημα, που αναδεικνύεται από την έρευνα, είναι η διαχείριση της διαδοχής στις οικογενειακές επιχειρήσεις. Το 62% των συμμετεχόντων εκπροσωπεί οικογενειακή επιχείρηση, όμως μόνο το 32% διαθέτει επίσημο σχέδιο διαδοχής και μόλις 6% έχει ζητήσει τη συμβολή εξωτερικού συμβούλου. Πολλοί επιλέγουν ανεπίσημες διαδικασίες ή δεν έχουν ασχοληθεί καθόλου με το θέμα, παρά το γεγονός ότι η διαδοχή αναγνωρίζεται ως βασική πρόκληση.

Η πλειοψηφία των επιχειρηματιών (58%) δεν θεωρεί πιθανή την πώληση μέρους της επιχείρησης το επόμενο έτος. Όσοι εξετάζουν αποχώρηση, προσανατολίζονται είτε σε πώληση σε επενδυτές ή άλλα funds (48%), είτε σε μεταβίβαση μέσω οικογενειακής κληρονομιάς (38%), στοιχείο που επιβεβαιώνει τη σημασία των οικογενειακών αξιών και της συνέχειας στην ελληνική επιχειρηματική κουλτούρα.