Το τραγούδι με τις περισσότερες προβολές στο YouTube σε 24 ώρες

Related

Τεχνητή Νοημοσύνη: Οι νέες εφαρμογές που αλλάζουν την καθημερινότητά μας

Η νέα πραγματικότητα, που άλλοτε φάνταζε ως επιστημονική φαντασία, είναι πλέον γεγονός χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη (AI). Φανταστείτε έναν κόσμο όπου οι προσωπικοί βοηθοί μας δεν είναι άνθρωποι αλλά λογισμικά που μπορούν να απαντήσουν σε κάθε ερώτημά μας, να προγραμματίσουν το πρόγραμμά μας και να ελέγξουν το σπίτι μας με απλές φωνητικές εντολές. Έναν κόσμο

H επανάσταση της επικοινωνίας: Από το πρώτο «Merry Christmas» του 1992 στα 25 δισ. SMS σήμερα

Λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα του 1992 ο 22χρονος τότε προγραμματιστής Neil Papworth από το Ηνωμένο Βασίλειο, έστελνε το πρώτο γραπτό ηλεκτρονικό προσωπικό μήνυμα στην ιστορία στον συνάδελφό του Ρίτσαρντ Τζάρβις, μέσω της Vodafone. Εργαζόταν ως προγραμματιστής και μηχανικός δοκιμών για τη δημιουργία της υπηρεσίας σύντομων μηνυμάτων (SMS). Το μήνυμα του ήταν λιτό «Merry Christmas».

Μετά την άρνηση Cosmote-Nova ν’ ανανεώσουν τα συμβόλαια: Αυτό το κανάλι θα διεκδικήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Super League 1;

Συνάντηση εκπροσώπων της Cosmote TV, της Nova και της Super League 1 πραγματοποιήθηκε πρόσφατα για τα τηλεοπτικά δικαιώματα στην Ελλάδα. Οι πλατφόρμες κατέστησαν σαφές ότι δεν σκοπεύουν να ανανεώσουν τα συμβόλαια των ομάδων που λήγουν, αναμένοντας πρόταση από κάποιον τηλεοπτικό φορέα που θα μπορεί να υποστηρίξει αυτήν την κατεύθυνση. Η νέα διοίκηση της ΕΡΤ θα

H COSMOTE & η TELEKOM στηρίζουν τις γυναίκες gamers

Μέσα από μια σειρά ενεργειών και πρωτοβουλιών, η COSMOTE στηρίζει σταθερά τη γυναικεία ενδυνάμωση, με τις αξίες της διαφορετικότητας, της ισότητας και της συμπερίληψης να αποτελούν βασικούς άξονες της στρατηγικής της. Προωθώντας την κουλτούρα της ισότητας στα e-sports και το gaming, η Telekom, μαζί με την SK Gaming, δημιούργησε τη γυναικεία ομάδα LoL (ΛΟΛ) «SK

Εορταστικές αγορές με κέρδος 15% payzy cashback σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Οι καταναλωτές που θα επιλέξουν για τις εορταστικές τους αγορές, προηγμένα προϊόντα τεχνολογίας σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ, κερδίζουν το 15% της αξίας των αγορών τους σε ευρώ (cashback)1  ολοκληρώνοντας τις αγορές τους με κάρτα payzy (ή payzy pro για τις επιχειρήσεις). Η προσφορά ισχύει μέχρι και τις 7 Ιανουαρίου 2025 για αγορές2 συνολικής τελικής3 αξίας €149

Παγίδες ασφαλείας μπορεί να κρύβουν τα μεταχειρισμένα smartphones

Έδαφος στην παγκόσμια και την ελληνική αγορά κερδίζουν οι μεταχειρισμένες συσκευές και δη τα smartphones, που, λόγω της οικονομικής κρίσης και του πληθωρισμού, έχουν γίνει δημοφιλείς, καθώς προσφέρουν πρόσβαση σε τεχνολογία αιχμής σε χαμηλότερη τιμή. Παρά τη δημοφιλία τους, αυτές οι επιλογές ενέχουν κινδύνους ασφαλείας που δεν πρέπει να αγνοηθούν, όπως επισημαίνει η εταιρεία κυβερνοασφάλειας

COSMOTE: Με τη δύναμη της Telekom, αποδεικνύει ότι τo gaming μπορεί να είναι «ανοιχτό»στις γυναίκες

Τα στερεότυπα είναι για να καταρρίπτονται και, τουλάχιστον, σε ό,τι αφορά στο gaming κάτι φαίνεται πως έχει ξεκινήσει να αλλάζει σιγά-σιγά.#3 Η συμμετοχή 3 γυναικών στο eSports Player Foundation Bootcamp στη Φρανκφούρτη  Για χρόνια, αν ακούγαμε ή διαβάζαμε κάπου τη λέξη «gamer» κατά πάσα πιθανότητα θα μας ερχόταν στο μυαλό η εικόνα ενός άντρα να

COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Εορταστικές αγορές με κέρδος 15% payzy cashback

Οι καταναλωτές που θα επιλέξουν για τις εορταστικές τους αγορές προϊόντα τεχνολογίας σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ, κερδίζουν το 15% της αξίας των αγορών τους σε ευρώ (cashback) ολοκληρώνοντας τις αγορές τους με κάρτα payzy (ή payzy pro για τις επιχειρήσεις). Η προσφορά ισχύει μέχρι και τις 7 Ιανουαρίου 2025 για αγορές συνολικής τελικής αξίας 149 ευρώ και

ΑΙ, μία μετασχηματιστική δύναμη που «ζούμε»

Η Microsoft θα συνεχίσει να βρίσκεται στην αιχμή της προσπάθειας ένταξης και υιοθέτησης της Τεχνητής Νοημοσύνης στη χώρα, αξιοποιώντας τη μετασχηματιστική της δύναμη, που αλλάζει τον τρόπο που εργαζόμαστε, σκεφτόμαστε και ζούμε. Η ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην καθημερινότητά μας τον τελευταίο χρόνο υπήρξε παραπάνω από εντυπωσιακή. Πριν από δώδεκα μήνες, η συζήτηση γύρω από

Χριστούγεννα γεμάτα δώρα και φέτος από την COSMOTE

Market Τρίτη 24.12.2024 11:00 Τελ. εν. 13:50 Rodiaki NewsRoom - Απεριόριστα data στο κινητό - Απεριόριστη ομιλία προς όλους από το σταθερό - Δωρεάν το COSMOTE TV Entertainment Pack - BOX: Έκπτωση 4€ για παραγγελία φαγητού ή καφέ Μοναδικά δώρα για το κινητό, το σταθερό, την τηλεόραση και τις παραγγελίες φαγητού και καφέ, επιφυλάσσει και

Η Telekom και η COSMOTE φέρνουν τις γυναίκες gamers στο προσκήνιο

Telekom και COSMOTE ενισχύουν τη γυναικεία παρουσία. Η γυναικεία παρουσία στο χώρο των videogames γίνεται αισθητή ολοένα και περισσότερο και η COSMOTE, με τη δύναμη της Telekom, ενισχύουν περαιτέρω όσες θέλουν να ασχοληθούν με το gaming και τα eSports και ψάχνουν το κατάλληλο κίνητρο. Η πρωτοβουλία #EQUALESPORTS έχει στόχο να τονίσει τη γυναικεία παρουσία στο

Me & My Pet στο MAD VIRAL της Cosmote TV

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας

Χριστούγεννα γεμάτα δώρα και φέτος από την COSMOTE

Απεριόριστα data στο κινητό Απεριόριστη ομιλία προς όλους από το σταθερό Δωρεάν το COSMOTE TV Entertainment Pack BOX: Έκπτωση 4€ για παραγγελία φαγητού ή καφέ Μοναδικά δώρα για το κινητό, το σταθερό, την τηλεόραση και τις παραγγελίες φαγητού και καφέ, επιφυλάσσει και φέτος τα Χριστούγεννα η COSMOTE σε όλους τους συνδρομητές της. Δωρεάν απεριόριστα data

Διάκριση του Newsbeast στα Social Media Awards 2024

Μια σημαντική διάκριση πέτυχε το Newsbeast στα Social Media Awards 2024, που διοργάνωσε για 12η συνεχή χρονιά η Boussias Events. Τα βραβεία ανέδειξαν τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies του έτους στα social media και τους «20 under 40 Media», σε τελετή που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου, στο Ωδείο Αθηνών, παρουσία 460

Η Apple φέρνει την επανάσταση στις έξυπνες κλειδαριές με κάμερα Face ID

Η Apple εργάζεται πάνω σε μια νέα κάμερα έξυπνου κουδουνιού που χρησιμοποιεί το Face ID για να ξεκλειδώνει την πόρτα σας, η οποία θα μπορούσε να κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του 2025. Η κλειδαριά θα λειτουργεί ακριβώς όπως το iPhone σας, ξεκλειδώνοντας αυτόματα την πόρτα σας όταν την κοιτάτε εσείς ή κάποιος άλλος κάτοικος. Όπως

Share

Εάν κάποιος κάνει μια αναζήτηση στο Despacito του Luis Fonsi στη συνεργασία του με τον Daddy Yankee, οι παραπάνω από 6.115.271.000 προβολές δείχνουν τόσο ότι ο πλανήτης… διψάει για μουσική όσο και το γεγονός πως τέτοια νούμερα δύσκολα μπορεί να τα πλησιάσει κανείς.

Ωστόσο, αυτό που κατάφερε το συγκρότημα από τη Νότια Κορέα, Blackpink, έχει να το ζηλεύει και το τραγούδι που κάνει τους πάντες να αρχίζουν τον χορό από τους πρώτες νότες του. Κατάφερε, λοιπόν, να σπάσει ρεκόρ, συγκεντρώνοντας τις περισσότερες προβολές στο YouTube στην πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του στην πλατφόρμα.

Το βίντεο κλιπ του τραγουδιού «Kill This Love» είχε 56,7 εκατομμύρια προβολές το πρώτο 24ωρο, ενώ έφτασε το 100.000.000 σε λιγότερο από τρεις ημέρες. Αυτήν τη στιγμή έχει πάνω από 130 εκατομμύρια θεάσεις και περισσότερα από 1.000.000 σχόλια.

Όπως επιβεβαίωσε εκπρόσωπος του YouΤube, το «Kill This Love» είναι το πρώτο βίντεο-κλιπ που έφτασε σε αυτό το νούμερο προβολών τόσο σύντομα. Ακόμη και το «Thank u, next» της Ariana Grande υστέρησε, καθώς είχε 55,4 εκατομμύρια προβολές στο πρώτο 24ωρο.

[embedded content]

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Forbes, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το συγκρότημα από τη Νότια Κορέα γίνεται κάτοχος ρεκόρ. Το προηγούμενο τραγούδι τους «DDU-DU DDU-DU» σκαρφάλωσε στα chart και κέρδισε και αυτό τους χρήστες του YouTube σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με το Forbes, επίσης, η πρώτη δεκάδα έχει ως εξής:

  1. Blackpink – Kill This Love M/V – 56, 7 εκατομμύρια
  2. Ariana Grande – thank u, next – 55,4 εκατομμύρια
  3. BTS (방탄소년단) – Idol Official MV – 45,9 εκατομμύρια
  4. Taylor Swift – Look What You Made Me Do – 43,2 εκατομμύρια
  5. Eminem – Killshot – 38,1 εκατομμύρια
  6. Blackpink – ‘뚜두뚜두 (DDU-DU DDU-DU) M/V – 36,2 εκατομμύρια
  7. PSY – Gentleman M/V – 36 εκατομμύρια
  8. BTS (방탄소년단) – Fake Love Official MV – 35,9 εκατομμύρια
  9. Twice – Yes or Yes M/V – 31,4 εκατομμύρια
  10. Nicky Jam x J. Balvin – X (EQUIS) Video Official, Prod. AfroBros & Jeon – 29,7 εκατομμύρια